آرایش پاستیلی چیست

  شنبه، 16 فروردین 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
آرایش پاستیلی چیست
گروه‌ رنگ‌های پاستیلی شامل رنگ‌های صورتی، کرم، زرد لیمویی، آبی اقیانوسی، یاسی و تمام رنگ‌های ملایم و شاد و فانتزی است. عمده استفاده از این رنگ‌ها در فصل تابستان است. استفاده از این رنگ‌ها در نوع آرایش و لباس شما، چهره‌تان را بسیار ملیح و آرامشبخش می‌کند. اگر از از رنگ‌های پاستیلی استفاده می‌کنید، باید تمام آرایش با به سبک پاستیلی هماهنگ باشد

مجموعه رنگ های پاستیلی، رنگ هایی هستند که سر منشا آنها دنیای اسرار آمیز و فانتزی است. این رنگ ها از زمانی وارد دنیای مد شدند که علاقه دخترها و بانوان به سمت یونیکورن ها و دنیای فانتزی جلب شد. پس از اینکه این رنگ ها مورد توجه جوانان به ویژه خانم های جوان جلب شد، طراحان مد ، با استفاده از این رنگ ها صنعت مد لباس و آرایش را کمی فانتزی تر کردند . پس از مدتی دیدیم که این مد جدید چقدر مورد استفاده قرار گرفته است.

گروه رنگ های پاستیلی شامل رنگ های صورتی، کرم، زرد لیمویی، آبی اقیانوسی، یاسی و تمام رنگ های ملایم و شاد و فانتزی است. عمده استفاده از این رنگ ها در فصل تابستان است. استفاده از این رنگ ها در نوع آرایش و لباس شما، چهره تان را بسیار ملیح و آرامشبخش می کند. به یاد داشته باشید که اگر از از رنگ های پاستیلی استفاده می کنید، باید تمام آرایش با به سبک پاستیلی و هماهنگ شده باشد در غیر این صورت ، آرایش شما شبیه نقاشی دختر بچه ها به نظر خواهد رسید.

پالت رنگ های پاستیلی

البته برخی از رنگ های پاستیلی حالت براق تر و اکلیلی دارند. آرایش چشم در این نوع آرایش اکثرا بدون کشیدن خط چشم های تیره و مشکی انجام می شود. اگر هم خواهان کشیدن خط چشم در این سبک هستید، باید با استفاده از سایه روشن این سایه ها به چشم خود سایه ای شبیه خط چشم بدهید.

اگر هم خواهان کشیدن خط چشم های رنگی نیستید، با استفاده از بازی سایه های پاستیلی پشت چشم خود را سایه بزنید و دقت داشته باشید فرم سایه خود را به گونه ای انتخاب کنید که با فرم صورت شما همخوانی داشته باشد. نیازی ندارد که سایه های مورد استفاده شده شما حتما رنگی باشد، سایه ها کرم، لیمویی، شیری که کمی هم براق هستند هم می تواند گیرایی چشمان شما را چند برابر کند.

بلندی مژه ها در سبک آرایش پاستیلی بسیار مهم است. پس اگر مژه های بلند و خوش فرمی دارید با استفاده از فر مژه و ریمل مژه ها را حالت دهید و اگر مژه هایتان بلند است ولی هیچ فرمی ندارد، با استفاده از تکنیک لیفت و لمینیت، مژه های خود را برای مدت طولانی حالت دار کنید. سعی کنید در این روش به صورتی ریمل بزنید که تارهای مژه شما کاملا از هم مجزا باشند و به هیچ وجه به هم نچسبند. برای اینکه مژه ها به هم نچسبند می توانید طی چند مرحله ریمل بزنید. با استفاده از ریمل، تارهای گوشه های چشم خود را حالت دهید و به سمت بیرون بکشید. بعد از خشک شدن مژه ها، اینبار تمام مژه ها را به سمت بیرون چشم به آرامی ریمل بزنید. اینکار را به آرامی انجام دهید تا تارهای مژه به هم نچسبد. اجازه دهید تارهای مژه کاملا خشک شود. اگر تارهایی به هم چسبیده اند، با سوزن آنها را از هم جدا کنید. اینبار یک لایه دیگر ریمل ضد آب به مژه ها بزنید و تا جایی که می توانید ، با استفاده از ریمل، تارها را بلندتر کنید.

در این سبک آرایش شما باید کاری کنید که درشتی چشم ها تنها عناصری باشند که در صورت می درخشند. پس سعی کنید با استفاده از تکنیک هایی که قبلا در موتن رو معرفی کرده ایم، چشمان خود را درشت تر جلوه دهید و باقی عناصر صورت را کمرنگ تر جلوه دهید . در این سبک آرایش احتیاجی ندارد که گونه ها را رنگ آمیزی کنید، استفاده کمی رژ گونه کمرنگ هلویی و صورتی براق ، همچنین استفاده از هایلایتر بالای استخوان گونه می تواند شما را چندین برابر جذاب کند. برجسته نشان دادن گونه ها خیلی به نفع شما نیست . در این نوع استایل، زوایای تند صورت نباید خود را برجسته نشان دهند. سعی کنید رژ لب خود را با رژ گونه خود هماهنگ انتخاب کنید. . در نتیجه استفاده از رنگ های صورتی، گلبهی، نارنجی کمرنگ، یاسی و رز گلد می تواند نمای استثنایی را به شما هدیه دهد. در پایان کار خود می توانید از برق لب استفاده کنید.

استفاده از انواع رنگ پاستیلی با توجه به رنگ پوست و مو

زمان استفاده از رنگ های پاستلی همواره به این نکته توجه داشته باشید که افراد دارای پوست و موی تیره بهتر است از رنگ های با تناژ کرم استفاده کنند. در مقابل، خانم های دارای پوست و موی روشن بهتر است به سراغ تناژهای تیره تر رنگ پاستیلی مانند نسکافه ای بروند. خانم های دارای موهای بلوند با رنگ های پاستلی بسیار جذاب و زیبا دیده می شوند. این خانم ها می توانند بدون هیچ نگرانی از چند رنگ پاستیلی به طور همزمان استفاده کنند. حتی می توانند سر تا پا پاستلی بپوشند و آرایش پاستلی داشته باشند و جذاب هم به نظر برسند. این در حالیست که خانم های دارای پوست و موی تیره و همچنین افرادی که در موهایشان تناژ قرمز وجود دارد، بهتر است کمتر از رنگ پاستلی در استایل خود استفاده کنند. چرا که آن ها را رنگ پریده جلوه می دهد. این افراد بهتر است از رنگ پاستیلی بیشتر برای اکسسوری مانند کیف، کمربند، دستمال گردن، عینک آفتابی استفاده کنند و برای لباس های اصلی از رنگ مشکی یا متضاد رنگ های پاستلی کمک بگیرند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (572 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (36 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (27 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان