راز زیبایی پوست زنان کره ای

  پنجشنبه، 29 اسفند 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
راز زیبایی پوست زنان کره ای
احتمالا بسیاری از شما خانم ها و حتی آقایان، با دیدن خانم های کره ای (حتی بانوان با سن بالا) اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند پوست صاف، سفید و شفاف با گونه هایی صورتی است که قطعا چنین پوست لطیف و شفافی را فقط در نوزادان و کودکان دیده‌اید.

گذشته از ژنتیک زرد پوستان و رژیم غذایی خام خواری و مصرف سبزیجات فراوان، بانوان کره ای رژیم پوستی فوق العاده ای نیز دارند که شاید در نگاه اول شما را وحشت زده کرده و از انجام آن منصرف کند. ولی باید بدانید که برای داشتن ظاهر زیبا و جوان در سن بالا، بهای آن را نیز باید پرداخت کنید.

امروزه روش نگهداری از پوست به سبک کره ای ها در جهان بسیار معروف شده است چرا که پوست صورت آنها بسیار صاف و بدون نقص است. در این مبحث چند روشی که کره ای ها به کار می برند و به این نتیجه عالی می رسند، ارائه شده است. مراقبت از پوست بخش مهمی از سبک زندگی مردم کره – صرفنظر از سن و جنسیت آنها – به شمار می رود. کودکان از همان کودکی یاد می گیرند که با استفاده از ضد آفتاب، پوست خود را از اشعه های مضر خورشید محفوظ نگه دارند. کره ای ها برای روشن شدن پوست شان مرتب لایه برداری می کنند و هرگز از خانه بدون استفاده از مرطوب کننده مناسب بیرون نمی روند. در ضمن مراقب هستند که رطوبت پوست در طول روز از بین نرود و مرطوب کننده را چند بار تمدید می کنند. اگر می خواهید شما هم پوستی روشن و شفاف و بدون نقص داشته باشید، تمام مراحل زیر را هر روز انجام دهید و به زودی نتیجه خوب آن را ببینید.

در میان نسخه ها و روش های قدیمی مردمان این کشور چند راز پنهان وجود دارد که آنها را به پوست صاف ، کشیده و بدون لک رسانده است. پس در اینکه پوست زنان کره ای زیبایی و جوانی منحصربه فردی دارد شکی نیست پس به طبع دانستن راز پوست زنان کره ای برای حفظ شفافیت ، صافی و تمام ویژگی های پوست خوب برای هر کسی مهم است ، رازهای پنهانی که در غالب قانون های حفظ جوانی و شادابی پوست صورت در این بخش خواهید خواند.

ماسک شیر

کره ای ها از شیر برای پاک کردن صورت استفاده می کنند و معتقدند شیر به نرم و لطیف شدن پوست کمک می کند. برای این کار مقداری شیر کم چرب یا پرچرب را در کاسه ای بریزید و به کمک پنبه روی صورت بمالید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا شیر روی صورت خشک شود. بعد صورتتان را آب بکشید و از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

ماسک برنج

برنج یک ماده غذایی حاوی ویتامین E، اسیدهای چرب اصلی و نشاسته است که به نرمی پوست کمک می کند. همچنین برنج در افزایش رطوبت پوست و تحریک و نوسازی سلولی پوستی و استحکام پوست موثر است. ماسک برنج در کره طرفدار دارد.

اسانس

اسانس، شاید مرموزترین بخش مراقبت روزمره پوست کره ای هاست. این اسانس، تونر و یا مرطوب کننده نیست اما پوست را به خوبی آبرسانی می کند. اسانس های مورد استفاده کره ای ها معمولا از فرمول های سبکی آماده می شوند. این اسانس ها معمولا نوعی مایع مغذی هستند که با استفاده از یک اسپری روی صورت و گردن زده می شوند و با این کار پوست سفت و روشن می شود.

ماسک جلبک دریایی

جلبک دریایی حاوی مقدار زیادی از انواع ویتامین ها ، مواد معدنی با خواص ضد باکتری قوی میباشد .برای استفاده از آن به عنوان یک ماسک صورت چند برگه جلبک دریایی را در آب گرم قرار دهید سپس آنها را برداشته و روی صورت خود قرار دهید. 15 دقیقه اجازه دهید که این ماسک روی پوست شما بماند که این کار در جوان سازی پوست شما و سالم ماندن آن کمک زیادی میکند.

نمک دریایی

نمک دریایی می تواند بر روی پوست تاثیر گذار باشد.نمک دریایی در ضدعفونی و حذف جوش های سرسیاه و قسمت های مختلف می تواند بسیار زیاد کمک کند. برای پاکسازی پوست با نمک دریایی به روش زنان کره ای یک قاشق غذاخوری نمک دریایی را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید سپس هم بزنید صورت خود را با مخلوط نمک دریایی و آب توسط یک پنبه بمالید و در آخر صورت خود را پاک کنید که این کار باعث جوان سازی پوست صورت شما می شود.

لیمو

لیمو حاوی زیادی اسید سیتریک میباشد که باعث حذف سلول های مرده روی پوست می شود . مقداری لیمو را در یک کاسه حاوی آب مخلوط کنید و سپس توسط پنبه آن روی صورت خود بمالید و این کار باعث جوانسازی پوست می شود.

ضد آفتاب

استفاده از ضد آفتاب یکی از معمولی ترین کارهایی است که کره ای ها انجام می دهند. تشعشعات ماوراء بنفش به شدت روند پیری پوست را سرعت می دهد و کره ای ها با پشتکار ویژه ای از پوست شان در برابر این اشعه محافظت می کنند. در واقع همین مراقبت از پوست را در خصوص پوست باقی بدن شان مانند گردن و دست ها نیز انجام می دهند. این هم دلیل دیگری است که چرا کره ای ها پوست روشن و درخشانی دارند. اگر در برابر تشعشعات نور خورشید بدون محافظ باقی بمانید، علاوه بر زود چروک شدن پوست، نقاط قهوه ای بسیاری روی پوست بدن تان پدیدار می شود.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
فرزانه
3 سال پیش

سلام ممنون اطلاعات خوبی بود.در ایران هم ماسک جلبک و بقیه پیدا می‌شوند
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (590 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان