دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

آرنولد شوارتزنگر دارنده 7 عنوان قهرمانی مستر المپیا: شکست خوردن چیزی عادیست مسأله مهم این است که شکست بخوریم بلند بشویم شکست بخوریم و بلند بشویم 

یکشنبه، 08 مهر 1403
ساعدنیوز: آرنولد شوارتزینگر شخصیتی است که برای هر دهه شصتی در ایران یک رؤیا است. او معروفترین بازیگر فیلم های اکشن دهه 90 میلادی است و بسیاری به عشق دیدار با او به پرورش اندام روی آوردند از جمله هادی چوپان.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، آرنولد آلویس شوارتزنگر (به آلمانی: Arnold Alois Schwarzenegger) (زاده 30 ژوئیه 1947) مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است.

او 7 بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام) در سالهای 1970–1971-1972–1973-1974–1975-1980 را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است.

او بدنسازی را از 14 سالگی شروع کرد و در 23 سالگی اولین قهرمانی خود را در مستر المپیا بدست آورد. البته در سال 1969 و در 22 سالگی در مستر المپیا مقام دوم را بدست آورد.

طبق گفتهٔ خود آرنولد او زیاد طعم شکست را در مسابقات نچشیده است و واقعاً نیز همچین است زیرا از 25 مسابقهٔ رسمی و بین‌المللی که داشته است فقط 2 مسابقه حرفهای را اول نشده است و در ان دو مسابقه به مقام 2 رسیده است. نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بهترین و کاملترین بدن انسانی آمده است.آرنولد شوارتزنگر قادربود تا وزنی معادل 683 پوند (309 کیلوگرم) را بالا بلند کند. امروزه بدنسازان سراسر دنیا در جشنواره کلاسیک آرنولد رقابت می‌کنند. این جشنواره در واقع یک همایش سالانه‌ی ورزش‌های چندرشته‌ای است که در شهر کولومبوس ایالت اوهایو آمریکا برگزار می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 08 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
علی اوجی: یه شب که نرگس رو نمیخندونم میاد با اشک توی چشماش میگه یادت باشه ها امشب منو نخندوندی+ویدیو
ترجمه تخصصی کتاب
هادی چوپان: محمدحافظ پسرم دوست داره از من الگو بگیره و جانشین من باشه ولی بهش گفتم باید درس بخونه و اول زبان انگلیسی رو یاد بگیره
(عکس) تصاویری از دیدارهای خصوصی سید حسن نصرالله با رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی ولی ساده حضرت آقا
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC