دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

عروس و مادرشوهر در یک شب عروس شدند 

سه شنبه، 07 دی 1400
ساعدنیوز: مادرشوهری که به طرز باورنکردنی به عروس خود حسادت می کرد، با انجام یک حرکت زشت در مراسم ازدواج حسابی جنجال آفرین شد!!

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از 9 صبح؛ اختلاف میان عروس و مادر شوهر از قدیم بوده و هست، برخلاف برخی که این رابطه با تدبیر کنترل میکنند و حتی رابطه صمیمی با هم میسازند، برخی دیگر به واقع خود را در میدان جنگ دیده و به هر شکلی سعی در شکست او دارند برای همین، کش مکش این دو گاهی به حدی میرسد که میتواند هر کدام از طرفین را به ستوه آورد، مثل ماجرای عروس مادرشوهری که ماجرای جالب شان را در این بخش خواهید خواند.

عروسی عصبانی و خشمگین در شبکه اجتماعی ردیت پست گذاشت و از دنبال کننده های خود خواست تا به او بگویند که آیا رد کردن درخواست عذرخواهی از مادر شوهرش اشتباه بوده یا خیر؟ اما ماجرا از چه قرار بود که عذر خواهی برای آن صورت گرفته بود؟

روز عروسی برای هر دختری یکی از به یاد ماندنی ترین روز های زندگی است اما متاسفانه برای این عروس خانوم همه چیز رنگ دیگری داشت و با یک اقدام عجیب و حسودانه مادر شوهر، خوشی اش خیلی زود به پایان رسید.

این عروس همراه با شوهرش، برای ابراز محبت قبل از مراسم مادر شوهر را برای خرید لباس به بازار برده بودند تا یک رنگ خاص و شیک را برای مراسم عروسی بپوشد. به ظاهر همه چیز خوب پیش رفت و مادر آقای داماد یک لباس زیبا خریداری کرد.

روز عروسی، برادر شوهر عروس متوجه وجود یک لباس عروس دیگر شده و علت را از او پرسید، عروس خیلی زود متوجه شد که ماجرا از چه قرار است به همین دلیل از برادر شوهرش خواست که لباس را داخل ماشینش پنهان کند تا او با خیال راحت مراسم ازدواجش را به پایان برساند اما مادر شوهر حسود بالاخره آن لباس را پوشید.

وسط مراسم بود که مادر آقای داماد لباسش را عوض کرد و لباسی شبیه لباس عروس پوشید. ظاهر شدن مادرشوهر با لباس عروس هم برای میهمانان و هم برای عروس شوکه کننده بود اما مادر شوهر عقیده داشت که او هم باید در چنین شبی لباس عروس بپوشد، زیرا این شب مال او هم هست زیرا مادر داماد است، در نتیجه این مراسم متعلق به او نیز هست و میتواند لباس خاصی مثل لباس عروس بر تن کند.


41 پسندیدم 122 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 08 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

خاک برسر خودت که حرف زدن بلد نیستی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

شاید عروسیش لباس عروس نپوشیده آرزو داشته ،،
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

فدات بشم من عزیزم که آنقدر خوش دلی♥️♥️♥️♥️
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دمت گرم گل خانم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

بهتر نبود با همسرش ی جشن کوچیک مراسم ازوداج با هماهنگی عروسش و پسرش و کنار عروسش و پسرش میگرفت ؟ اینجوری ن شب خاص عروس خانم خراب میشد ن اسم این مادر گرامی بد در میرفت هم اینک مادر شوهر بخیل لباس عروس تنش میکرد هم عروسش ناراحت نمیشد این و بدونین این مادر با این کارش کاری کرده ک عروسش در اینده دنبال طلافی باشه و بخواد کار اشتباه مادرشوهرش و طلافی کنه ینی کینه ب دل عروس میمونه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

آره راسته خوب
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه.ایرادی.دارد.یادی.از.گذشته.خودش.بکند
پاسخ
نازی
2 سال پیش

من خودم خوبی ندیدم از مادرشوهرم،بخاطر اون هرکاری ازدستم براومده برای عروسم کردم تو مناسبتها سورپرایزش کردم ،مثل دخترم بهش نگاه کردم جواب بدی هاش رو با بدی جواب ندادم گفتم خودش یه روزی بیدار میشه و میفهمه نمیخوام بعد مرگم خاطره بدی تو ذهنش بمونه من میخوام با پسرم خوب باشه نه با من،امیدوارم همه جوونه خوشبخت بشن
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: موافقم
عالی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

مادر شوهر حسود زیاده تازه وقتی عروس میگیرن میفهمند پیر شدن شروع میکنند خودشون مثل عروس درست کردن بلکه به چشم بیاد غافل از اینکه از چشم پسر و عروس میفتند جای تأسفه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

کار مادرشوهر عالی بوده خیلی ایده جالبی بوده عروس حسادت کرده ن مادرشوهر
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

موافقم
پاسخ
منصوره
2 سال پیش

خوب یک لباس مجلسی خیلی خوشگل و گرون قیمت میپوشید چه کاریه که با پوشیدن لباس عروس بزنه تو ذوق اون طفلک اخه مادرشوهر سنی ازت رفته خودت حرمت خودتا حفظ کن تا فردا حرمتت حفظ بشه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من مادر شوهر نداشتم ولی 3تا خواهر شوهر دارم که جای خا لیش را برای. من پر مکنند
پاسخ
یگانه
2 سال پیش

گناه داشته طفلکی خوب حتما دلش خواسته لباس عروس به تن کنه هرچی باشه بهترین روز زندگی پسرش بوده دیگه، تو رو خدا انقد با مادر شوهر لج نکنین یادتون باشه اونم یه مادره حالا چه فرقی داره که مادر شماست یا همسرتون❤️
پاسخ
زری
2 سال پیش

اگر مادر شوهر میخواست لباس عروس بپوشه به شوهرش میگفت ی جشن سالگرد ازدواج براش بگیره قشنگتر بود دیگه هیچکس قضاوتش نمیکرد
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

همتون سر کارید 🤦🏼‍♀️
پاسخ
پریا
2 سال پیش

من اگه جای آدرس بودم خفش میکردم ب همین برکت قسم:/.. ینی چی آخه پیرزن خودشو شبیه عروس کنه؟! روز عروسی هر کسی براش خاصه میخواد تک باشه بعد خانم از فرط خوشحالی لباس عروس پوشیده؟! یکم حیا:/ اه اه..
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه عیبی داره اونم بپوشه خیلیم قشنگه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه مادر شوهر بامزه ای .....
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
بهترین و ساده‌ترین روش برای درست کردن پنیر روستایی در خانه+ویدیو
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه