ارز دیجیتال آیکون چگونه است؟

  یکشنبه، 01 تیر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
ارز دیجیتال آیکون چگونه است؟
آیکون یک شبکه ی غیرمتمرکز است و چیزی فراتر از یک بلاکچین است و با هدف اتصال چندین بلاکچین در سراسر جهان و ایجاد انسجام در صنعت رمز نگاری ساخته شده است. این ویژگی مشکلات سازگاری که با بلاکچین های مختلف ایجاد شده است را برطرف می کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، از ژوئن سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال در جهان وجود دارد که هر ماه ده ها مورد دیگر از آن ها ظاهر می شوند. در حالی که بسیاری از آنها ممکن است توکن های ERC20 باشند، تعداد قابل توجهی وجود دارد که با استفاده از فن آوری خاص روی تابلوهای زنجیره ای خود کار می کنند و منجر به اکوسیستم های می شوند که با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند. درباره ارز دیجیتال آیکون چیزی شنیده اید؟ در اینجا می خواهیم دلایل خرید این ارز دیجیتال را بررسی کنیم.در چنین سناریویی ، محصولی کاملاً واضح وجود دارد که شکاف بین همه چنین فناوری هایی را پوشش داده و آنها را برای مصرف کنندگان در دسترس و قابل استفاده تر قرار می دهد.

ICON

آیکون یک شبکه ی غیرمتمرکز است و چیزی فراتر از یک بلاکچین است و با هدف اتصال چندین بلاکچین در سراسر جهان و ایجاد انسجام در صنعت رمز نگاری ساخته شده است. این ویژگی مشکلات سازگاری که با بلاکچین های مختلف ایجاد شده است را برطرف می کند.

توکن این شبکه ICX نام دارد.

آیکون ادعا می کند که با “ساختن یکی از بزرگترین شبکه های غیرمتمرکز در جهان” رو به گسترش است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در رتبه ی ۴۰ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. عرضه ی در گردش آن ۵۲۱,۳۰۸,۸۱۶ آیکون است و درباره ی محدودیت عرضه ی آن اطلاعاتی در دست نیست.

الگوریتم

برای خرید آیکون، باید بدانید که توکن ICX از الگوریتم اجماع proof-of-stake استفاده می کرد تا گره هایی راکه می توانند به شبکه افزوده شوند را شناسایی کنند.

شرکت کره ای آیکون از الگوریتم اجماع جدید خود که مقیاس پذیری و پهنای باند شبکه را بدون قربانی کردن امنیت بهبود می بخشد، رونمایی کرد.

بزرگترین پروژه بلاکچین عمومی کره جنوبی ، ICON (ICX) ، الگوریتم اجماع جدید Loop Fault Tolerance 2.0 (LFT 2.0) را در 8 آوریل 2020 اعلام کرد.

این الگوریتم جدید ادعا می کند بدون افزایش خطر امنیت، باعث بهبود عملکرد در مقیاس پذیری و پهنای باند شبکه نسبت به انواع مختلف اجماع Practical Byzantine Fault Tolerance (PBFT) می شود.

تاریخچه و تیم سازنده

ICON از سال ۲۰۱۶ حدود دو سال در مرحله توسعه بوده است.

این شرکت توسط شرکت کره ای Fintech راه اندازی شده است.

گروه مالی Dayli همچنین صاحب صرافی کره ای Coinone است. در حالیکه این شرکت در کره جنوبی فعالیت می کند، بنیاد کنترل کننده آن – بنیاد ایکون مستقر در سوئیس است.

آیکون دارای تیم با استعدادی است و در حال حاضر با حدود ۲۰-۳۰ مهندس و طراح که از دانشگاه های برتر کره جنوبی و خارج از کشور فارغ التحصیل شده اند مشغول به کار است.

تیم توسعه تجارت که برای شرکتهای سرمایه گذاری برتر مانند JP Morgan و Deutsche Bank کار کرده اند، از این جمله اند.

از مشاوران برجسته می توان به Don Tapscott ، نویسنده کتاب بین المللی پرفروش “انقلاب بلاکچین”، یکی از تأثیرگذارترین افراد دراین فضا اشاره کرد.

عرضه اولیه توکن

توکن های اولیه ICON که در سال 2017 توزیع شد، توکن های ERC20 بودند که در شبکه اتریوم صادر شده اند. در هرکیف پولی که از توکن های ERC20 پشتیبانی می کند، به خرید آیکون پرداخت.

با این حال، به دنبال راه اندازی شبکه اصلی خود در اوایل سال 2018 ، آیکون تعویض توکن را انجام داد که در آن ارزهای ERC20 ICX برای سکه های اصلی شبکه ICX رد و بدل می شوند.

مبادله توکن با نرخ مبادله 1: 1 انجام می شود ، در حالی که کاربران می توانند تعویض مبلغی را از طریق کیف پول رسمی ICONex یا با استفاده از صرافی ارزهای دیجیتال انجام دهند.

ویژگی ها

  • آیکون یک شبکه غیرمتمرکز است که در آن هرکسی می تواند در هر بلاکچین شرکت کرده و به آن متصل شود. از طریق آیکون ، جوامع جدا شده می توانند خدمات مختلفی را از طریق شبکه متصل کرده و به اشتراک بگذارند.
  • ارز دیجیتال آیکون از پلتفرم “loopchain” – موسوم به Nexus – برای اتصال چندین بلاکچین استفاده می کند. این کار از طریق ICON Republic انجام می شود، که یک مقام حاکم برای گروهی از انجمن های مستقل بلاکچین است.
  • این جوامع بلاکچین از طریق نمایندگان خود ، که توسط خود جوامع انتخاب می شوند ، با ICON Republic ارتباط برقرار می کنند.
  • این نمایندگان به نمایندگی از انجمن های خود با Nexus و با یکدیگر هماهنگی می کنند. سپس این زنجیره ها می توانند با استفاده از صرافی غیرمتمرکز خود به فروش و خرید ایکون بپردازند.
  • DEX ذخایر ارزی را به این انجمن ها اختصاص می دهد تا این مبادله ارزش را که با سکه ICON معامله می شود مجاز کند.
  • ICON صرافی غیر متمرکز خود را دارد که DEX نام دارد، که به کاربران امکان می دهد ارز را در سریع ترین زمان در سطح جهانی تسویه و تبادل کنند. این موارد کاربردهای گسترده ای در بخشهای مختلف دارد – خصوصاً بانکداری و دارایی.
  • کاربران با استفاده از فناوری Blockchain ID که از طریق یک قرارداد هوشمند ایجاد شده است ، از تأییدهای ساده در صنایع سود می برند. این امر به آنها امکان می دهد تا در عرض چند ثانیه برای خدمات دولتی ثبت نام کنند، یک حساب بانکی جدید باز کنند یا حتی سن خود را در رویدادها تأیید کنند.

کیف پول های ICX

توکن های ERC20 آیکون را می توان در کیف پول های سازگار با اتریوم ذخیره کرد. بنابراین ، یک کیف پول سازگار با اتریوم تمام چیزهایی بود که برای ذخیره توکن آیکون مورد نیاز بود. کیف پولهای محبوب اتریوم شامل کیف Ledger Nano S ، My Ether Wallet و موارد دیگر است که برای خرید آیکون باید آن ها را بشناسید.

در سال ۲۰۱۸ ، تیم آیکون کیف پول خود را برای این توکن راه اندازی کرد که ICONex نام دارد. ICONex ادعا می کند معاملات سریع تر ، پرداخت های امن تر و مبادله نقدی در چندین ارز رمزنگاری شده را داراست. برای بارگیری ICONex ، به وب سایت بنیاد ICON بروید.

ICONex همچنین دارای “ICONick” – یک “شناسه کیف پول” است که در سراسر شبکه ICON پیاده سازی شده است و به کاربران امکان می دهد نام مستقل منحصر به فرد خود را به جای آدرس کیف پول معمولاً بلند مرتبط با اکثر ارزهای رمزنگاری دیگر ایجاد کنند. این امکان فراخوان و استفاده آسان را فراهم می کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
(عکس) تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / حاج قاسم شما برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنید ... رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم