ساعدنیوز
ساعدنیوز

ارز دیجیتال بیت کانکت BitConnect چگونه است؟

  دوشنبه، 26 خرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
ارز دیجیتال بیت کانکت BitConnect چگونه است؟
ارز دیجیتال بیت کانکت یک نوع ترفند پانزی هرمی است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، حدود یکسال زمان برد که بیت کانکت به ارز دیجیتال تبدیل شده و پلتفرم سرمایه گذاری آن مورد بازدید واقع گردد، اما موسسان و نگهدارندگان آن به این دلایل نیست که خواهان آن هستند. بیت کانکت تقریبا بلافاصله به چنان سود دهی رسید که گوییی نوه نتیجه های چارلز پانزی از پایه گذاران این سایت هستند!

واقعیت نسبتا عجیب در اینجا این است که این وعده ها ممکن است در واقع برای مدت کوتاهی امکانپذیر باشند. قیمت ها دوباره بسرعت افزایش خواهند یافت اما لازم است بیت کانکت را از این فاجعه ای که یقینا رخ خواهد داد، نجات دهیم.
ممکن است ربات معاملاتی وجود داشته باشد که آنها اختراع کرده اند و قادر است بازار پر رزق و برق ارز را طی سال ۲۰۱۷ پیش بینی کند.آنها گفتند:

اما نگران نباشید، نرم افزار اختصاصی و فاقد ریسک ما را دانلود کنید و به تماشای واقعه جادویی بنشینید!

در مقایسه با معیار سرمایه گذاری ۱۰،۰۰۰ دلاری، اعتباری بالغ بر ۲۵ درصد بازگشت طی یک دوره چهار ماهه و با سود دهی و اضافه کردن ۹،۰۰۰ دلار به سرمایه اصلی به سرمایه گذاران داده می شود.

این برنامه زیرمجموعه گیری(referral program) یک نقطه اتکا کلاسیک برای آنهاست و آنها چیزهای شگفت انگیزی که مطرح می کنند که پانزی در سالیان دور انجام می داد.
فقط کافیست این را بگویم که فقط اگر هر کدام این برنامه ها درصدی از جدیدترین سرمایه گذاری سرمایه گذاران را بخود اختصاص دهد یا زیرمجموعه جدید بگیرند میتوانند پول افراد قبلی را بازگردانند.
در حال حاضر این مدل قیمت ها و علاقه و هیجان بسیاری که در این زمینه وجود دارد بر این حقیقت سایه افکنده است و بیت کانکت در این ناآگاهی همچنان بکار خود ادامه می دهد.
افرادیکه از روی سادگی وارد این طرح بیت کانکت شده اند، می توانند دیوانه وار گرفتار این برنامه ها شوند. من تصور می کنم که تعداد بسیاری از این افراد دارای تجربه کمی در امر سرمایه گذاری می باشندو این (در آینده نزدیک) یک طوفان سهمگین خواهد بود.

ارز دیجیتال بیت کانکت یک نوع ترفند پانزی هرمی است.

بیت کانکت BitConnect چیست؟

سکه Bit Connect یک ارز منبع باز یکپارچه به حساب می آید، یک مبادله غیر متمرکز بر مبنای جامعه است که به مردم اجازه می دهد که ثروت خود را در یک ارز غیر دولتی ذخیره و سرمایه گذاری کنند و حتی سود قابل توجهی نیز کسب کنند. این به این معنی است که هر کسی که سکه Bit Connect را در کیف پول خود نگه میدارد، در افزایش قیمت لحظه ایی این ارز دیجیتال سهیم است.

سکه بیت کانکت در تاریخ دسامبر 2016 شروع به فعالیت کرد و به صورت چشم گیری در حال پیشرفت است.

بیت کانکت می تواند از طریق ماژول های وام دهی، ما را از خطر نوسان قیمت حفظ کند. این طرح نقش یه محافظ خیلی خوب را برای سرمایه گذاران بیت کوین بازی می کند. سود وام بیت کوین برای مدت یک سال از پیش تعیین شده است و پس از مدت زمان تعیین شده، سود وام با استفاده از الگوریتم خاصی که برای بررسی نوسانات قیمت ها طراحی شده، مشخص می شود.

چشم انداز و هدف بیت کانکت تبدیل شدن بیت کوین به ارز اول جهانی و امنیت هر چه بیشتر آن است. سیستم بیت کانکت به طور کامل متعلق به کاربران آن است. کلمه Bit Connect Coin به مخفف BCC است. و بیشتر جاها به صورت مخفف استفاده می شود.

ترفند پانزی وبسایت بیت کانکت

آیا می توان دست به یک کلاهبرداری چند میلیارد دلاری زد که درست جلوی چشمان ما ترتیب آن داده شده؟
بیت کانکت نمونه ای از این دست می باشد که به ما جواب مثبت می دهد، بله امکان آن وجود دارد.

وبسایت بیت کانکت (Bitconnect) عملیات قرض دادن و داد و ستد ارزهای دیجیتال خود را بعد از اخطار نهادهای نظارتی در ایالت تگزاس و کارولینای شمالی رسما تعطیل کرد. ارزش سکه های خود وبسایت بیت کانکت با نام BCC امروز ۸۷ درصد کاهش پیدا کرد، که نسبت به ماه دسامبر که ارزش آن ۴۳۷ دلار بود، یک کاهش ۹۳ درصدی است. در حال حاضر BCC فقط با ۳۰ دلار معامله می شود.

آموزش ثبت نام در بیت کانکت BitConnect

https://bitconnect.co/

وارد آدرس بالا شوید.

بعد از وارد شدن به آدرس بر روی Register از منوی بالا کلیک کنید.

حال مشخصات خودتون رو کامل در کادر های مشخص شده پر کنید و اسپانسر را پاک نکنید. که در ارتباط باشیم و گروه تشکیل بدیم.

First Name: اسم

Last Name: فامیل

Email: ایمیل

Username: نام کاربری خود را وارد کنید.

Password: یک رمز عبور برای وارد شدن به سایت.

Password confirmation: رمز خود را تکرار کنید.

شماره موبایل خود را وارد کنید +98

sponsor: برای ارتباط با ما و همکاری miladmilan

DOB: تاریخ تولد خودتون رو به میلادی وارد کنید.

I agree and have read the: تیک این گزینه رو بزنید یعنی این که قوانین رو قبول دارید.

I’m not a robot: تیک کد امنیتی گوگل رو هم بزنید که مشخص باشه شما ربات نیستید. (یا کد کپچا)

بعد یک کد فعال سازی برای شما ایمیل می شود.

می توانید از بخش login وارد سایت شوید.

Security question: سوال امنیتی است یکی از سوالات رو انتخاب کنید مثلا ؟first car اولین ماشین شما.

Security answer: جواب سوال امنیتی که انتخاب کردین مثلا اولین ماشین شما چیست رو بنویسید پراید.

آموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد از سایت بیت کانکت BitConnect

شما با ثبت نام در این سایت یک حساب ارزی BCC و BTC دریافت میکنید.

Bitcoin Wallet: آدرس جدید بیت کوین شما در این سایت است.

Bitconnect Wallet: آدرس بیت کانکت اگر حدود 100 دلار داشته باشید می توانید وام بدهید.حداقل باید 100 دلار داشته باشید. نمی توانید 101 یا 102 سرمایه گذاری کنید باید ده تا ده تا باشد مثلا 110 و 120 دلار

lend bitconnect: از این بخش می توانید وام بدهید.

Lending amount Interest (Accrued daily) Capital release
$100 – $1000 Volatility software interest After 299 days سود روزانه دارید و برای آزاد شدن پول سرمایه گذاری نیاز به 299 روز است.
$1010 – $5000 Volatility software interest + 0.10 % daily After 239 days سود روزانه به اضافه 0.10 % سود ثابت روزانه و برای آزاد شدن پول سرمایه گذاری نیاز به 239 روز است.
$5010 – $10,000 Volatility software interest + 0.20 % daily After 179 days سود روزانه به اضافه 0.20 % سود ثابت روزانه و برای آزاد شدن پول سرمایه گذاری نیاز به 179 روز است.
$10,010 – $100,000 Volatility software interest + 0.25 % daily After 120 days سود روزانه به اضافه 0.25 % سود ثابت روزانه و برای آزاد شدن پول سرمایه گذاری نیاز به 120 روز است.

در تمام بخش های بالا سود روزانه دریافت میکنید. توجه کنید هر ساعت سرمایه گذاری کنید همان ساعت سود روزانه برای شما واریز می شود.

exchange برای تبدیل بیت کوین به بیت کانکت استفاده می شود.

BUY/SELL BCC: باید حساب بیت کوین خود را شارژ کنید و باهاش بیت کانکت بخرید.

Receive Bitcoin: می توانید از این بخش بیت کوین خود را شارژ کنید.

Receive BitConnect BCC: می توانید از این بخش حساب بیت کانکت خود را شارژ کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (105 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (40 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (35 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (30 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (30 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...