ارزان ترین و گران ترین تفریحات جزیره کیش که نباید از دست دهید

  دوشنبه، 25 دی 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
ارزان ترین و گران ترین تفریحات جزیره کیش که نباید از دست دهید
جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد و اقتصادی در آب های خلیج فارس در جنوب غربی بندرعباس واقع شده است. مساحت این جزیره ی بیضی شکل 89.7 کیلومتر مربع است. مناطق گردشگری و تفریحی زیادی در کیش وجود دارد که برای بازید از آنها باید مبالغ مختلفی پرداخت کنید. قصد داریم در این محتوا از ساعد نیوز برخی از آنها را معرفی کنیم.

جزیره کیش جایی برای آرامش است اما برخی علاوه بر آرامش به دنبال تجربه هیجان، گشت و گذار و خرید در این جزیره می باشند.جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد گردشگری اصلی جنوب کشور بوده که هرساله پذیرای بیش از دو میلیون گردشگر است. این جزیره تفریحی را به‌عنوان مرکز تفریحات دریایی و آبی می‌شناسند. بااین‌حال امکانات سرگرمی و تفریحی آن بسیار متنوع است. خوبی کیش این است که برای هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توان تفریحات مناسبی یافت.


ارزان ترین تفریحات جزیره ی کیش


همان‌طور که گفتیم خیلی از مردم برای استفاده از تفریحات آبی به جزیره می‌آیند. پس بهتر است شناخت کافی از تفریحات دریایی جزیره کیش داشته باشید تا به‌سهولت بتوانید تفریح موردنظر خود را انتخاب کنید. از ارزان ترین تفریحات آبی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

جُنگ شادی


جُنگ شادی های مفرح و مختلقی با حضور ستارگان برجسته و معروفی در جزیره کیش برگزار می شود که هر کدام معمولا قیمت های متفاوتی دارند اما جز تفریحات ارزان در کیش محسوب می شوند. با تهیه بلیط این جنگ ها می توانید یک روز شاد و پر از لبخند را برای خود به ارمغان بیاورید.

جُنگ شادی

شاتل کیش


شاتل که نام آن برگرفته از یک برند خارجی می باشد، در حقیقت همان تیوپ سواری است که با استفاده از تیوپ های بادی متنوع، که با طناب های مخصوص به قایق های تند رو متصل شده و روی سطح آب کشیده می شود. این تفریح هیجان زیادی دارد و گاهی ممکن است به داخل آب پرتاب شوید اما جای نگرانی نیست زیرا در همان لحظه قایق از حرکت می ایستد و شما می توانید دوباره سوار تیوپ شوید و از ادامه تفریح خود لذت ببرید.

شاتل کیش

بنانا کیش


بنانا نیز همانند شاتل یک نوع تیوپ بادی است با این تفاوت که شکل ظاهری آن به صورت میوه موز می باشد به همین دلیل بنانا نام گرفته است، در بنانا تمامی افراد به ردیف پشت سر یک دیگر می نشینند و این تیوپ به وسیله قایق های تندرو روی سطح آب کشیده می شوند و هیجان زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.

بنانا کیش

کشتی آکواریوم


یکی از ارزان ترین تفریحات کیش که می‌توانید با لذت از آن استفاده کنید کشتی آکواریوم است، کشتی ‌های کف شیشه ای با بدنه شیشه‌ای که به شما امکان دیدن دنیای زیر آب و آبزیان را می‌دهد. محل حرکت کشتی آکواریوم از اسکله تفریحی معروف کیش است. این قایق‌ها در سانس‌های یک ساعته از 10 صبح تا 5 بعدازظهر حرکت دارند.

کشتی آکواریوم

کشتی آکواریوم


گران ترین تفریحات جزیره ی کیش


جزیره کیش به‌طور کلی ماهیت لاکچری دارد. در ادامه این مقاله دوست داریم در مورد گران ترین تفریحات جزیره ی کیش هم صحبت کنیم که به شرح زیر هستند.

گشت دریایی خصوصی با یات


گشت دریایی خصوصی کیش با مینی یات انجام می شود و ظرفیت آن 8 تا 10 نفر است. در این گشت خصوصی شما می توانید طلوع یا غروب کیش یا هر ساعتی که مایلید را با گشت دریایی بگذرانید. قایق خصوصی همراه با ماهیگیری با قلاب، تفنگ مخصوص و غواصی آزاد (Free Diving) با تجهیزات اسنورکلینگ در کیش است که تجربه بی نظیری را برای شما به همراه دارد. ضمنا در صورت ماهیگیری، ماهی صید شده متعلق به شماست. همچنین کلیپ یادگاری با دوربین GoPro گرفته می شود و بصورت رایگان تقدیمتان خواهد شد.

یات

جت اسکی سواری


جت اسکی شناورهای یک یا دونفره کوچک می باشند که سرعت بسیار بالایی دارد . حفظ تعادل و عکس العمل سریع برای موفق بودن در راندن جت اسکی بسیار مهم و موثر می باشد.

به دلیل سرعت بالای این شناور وارد تفریحات خانوادگی شده است و در مقایسه با گرانترین تفریحات کیش، تفریح نسبتأ ارزان تری محسوب می شود که توانسته در مدت کوتاهی که وارد بازار شده رشد چشمگیری داشته باشد.

جت اسکی سواری

شنا با دلفین‌ها


دلفین‌ها از زیباترین حیوانات آبی هستند که آسیبی به انسان‌ها و سایر موجودات آبی نمی‌رسانند. حتی مشاهده آن‌ها می‌تواند هیجان خیلی زیادی داشته باشد. حالا فرض کنید بخواهید با دلفین‌ها به غواصی بپردازید. البته این بازی محدودیت سنی داشته و افراد زیر 12 سال نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

در این بازی می‌توانید برای 20 دقیقه در کنار این موجودات زیبا و دوست داشتنی شنا کنید ولی باید برای آن هزینه ی بالای یک میلیون تومان پرداخت کنید. به همین دلیل جزء گران ترین تفریحات کیش محسوب می‌شود.

دلفین

کرایه اتومبیل های لوکس در کیش


بله! این امکان نیز برای کسانی که دوست دارند از گران ترین تفریحات کیش برخوردار باشند فراهم است. اتومبیل‌های لوکسی مانند فراری، استون مارتین، پورشه و بنز در سطح جزیره برای کرایه موجودند که می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات کرایه اتومبیل از این امکان لاکچری بهره‌مند شده و از آن برای گشت در جزیره و تفریح با دوستان خود استفاده کنید.

اتومبیل لوکس

بانجی جامپینگ کیش


یکی از گرانترین تفریحات کیش، بانجی جامپینگ لاکچری کیش می باشد این تفریح برای کسانی مناسب می باشد که از ارتفاع ترسی نداشته باشند، در این نوع تفریح پرش از ارتفاع 40 متری را تجربه خواهید کرد.

نکاتی در باره ی بانجی جامپینگ کیش


  • برای شرکت در بانجی جامپینگ سن مجاز بالای 14 سال می باشد .

  • وزن مجاز بانجی جامپینگ کیش 90 کیلوگرم می باشد .

بانجی جامپینگ

غواصی VIP با شناور خصوصی


غواصی در کیش یکی از تفریحات پرطرفداری است که هرساله خیلی‌ها را تنها با نیت تجربه آن به این جزیره می‌کشاند. اما اگر خدمات غواصی VIP را انتخاب کنید، می‌توانید با کرایه شناور خصوصی و مربی برای چندین ساعت با دنیای زیر آب سرگرم باشید. هزینه غواصی VIP در کیش از دو میلیون تومان شروع می‌شود.

غواصی


کلام آخر


مطلب بالا درباره گرانترین تفریحات کیش بود، امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. جزیره کیش تفریحات لوکس دیگری نیز دارد. اما در این مطلب سعی کردیم هم گرانترین و هم ارزان ترین تفریحات کیش بپردازیم.شما نیز اگر تجربیات دیگری دارید با ما در قسمت نظرات در میان گذارید.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (660 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (94 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (60 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (11 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تغییر نادرست و اشتباه فامیلیِ رئیس جمهور منتخب!
(عکس) تعجب نکنید اینجا مانور زلزله نیست؛ والدین هندی در حال تقلب رساندن هستند!
ویدئو/ کشف بزرگترین گنجینۀ ظروف عتیقه از "تخت‌جمشید" هنگام حفاری چاه خاکستری
ویدیو/ شهرت غیرقابل وصف "خیام" یا ابن سینای ثانی در نجوم و ریاضیات/ مخترع تقویم جلالی، دقیق‌ترین تقویم جهان
ویدیو/ حبیب لیسانسه‌ها کلاس آموزش زبان فرانسوی گذاشته بود که دختره حالشو گرفت
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
از نذری گِلَس موبایل تا نذری 37 میلیاردی! هر کس به قدر توانش ...
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان