دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

ارز دیجیتال بیت کور BitCore چگونه است؟ 

چهارشنبه، 21 خرداد 1399
بیت کور (به انگلیسی: BitCore ) با نام اختصاری BTX یک ارز دیجیتال مبتنی بر بیت‌کوین است که از طریق فرآیند airdrop ایجاد شده است. این ارز در سال ۲۳/۰۴/۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرد ولی هنوز به مرغوبیت نرسیده است و مردم به این ارز اهمیت زیادی نمیدهند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، سایت رسمی بیت کور bitcore.cc که میتوانید جدیدترین اخبار این شرکت و کیف پول ها را دانلود کنید. این یکی از انشعاب سخت hard fork های هوشمندانه است؛ چرا که مانند سایر انشعاب ها، نیازی به بلاکچین بیت کوین (که 120 گیگا بایت جا می گیرد) ندارد. متاسفانه توزیع این کوین نسبت به انشعاب های قبلی کمتر است؛ به ازای هر یک بیت کوین، نیم BTC دریافت می کنید. این انشعاب در بلاک 492820 اتفاق افتاد.

این ارز دیجیتال هنوز نسبتا جدید و ناشناخته است، هرچند در طول زمان این وضعیت تغییر خواهد کرد. سکه های جدید هر هفته به صورت رایگان بین مردم عرضه می شوند.

هر چند که بیت کور از الگوریتم کاملا متفاوتی استفاده می کند، این الگوریتم در روز از ۴۸ میلیون معامله یا تراکنش پشتیبانی می کند، اما اگر تعداد بسیار کمی از مردم از آن استفاده کنند، این مسئله بی اهمیت واقع خواهد شد. با در نظر گرفتن شرایط الان به نظر می رسد که هیچ قابلیتی وجود ندارد تا بیت کور را نسبت به بقیه منحصر به فرد نشان دهد.

یک قابلیت که ممکن است برای علاقه مندان بیت کور جالب باشد این است که کاربران قابلیت این را دارند تا آدرسی که سکه ها از آن ارسال می شوند را کنترل و بررسی کنند.

ارز بیت کور قابلیت استخراج توسط GPU را هم دارد جهت افتتاح حساب می توانید به سایت bitcore.cc سر بزنید.

GPU مخفف Graphical Processing Unit به معنای واحد پردازش گرافیکی است و همانطور که از نام آن پیداست، مسئولیت نمایش تصاویر و ویدیوها روی مانیتور را بر عهده می گیرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه