دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

عصبانیت وبسایت اصولگرا از دست عادلِ بی مخاطب! همراه با نسبت دادن اجرای برنامه کودک و مراسم عروسی به او! 

سه شنبه، 18 مهر 1402
کد خبر: 358977
ساعدنیوز: تهیه‌کننده فوتبال 360، از مصاحبه خود با همایون شجریان رونمایی کرده است. انتخابی که حتی صدای مخاطبین این برنامه را هم درآورد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز، سایت رجانیوز از گفت وگوی عادل فردوسی پور با همایون شجریان که در فضای مجازی با استقبال فراوان روبرو شده، خشمگین شد.این سایت نوشت: عادل فردوسی‌پور که همیشه در صدر حواشی ورزش ایران قرار داشت، این روز‌ها مجبور است تا دست‌به‌دامن هر سلبریتی بشود تا با حضور در برنامه فوتبال 360، مرهمی بر غم فراموش‌شدن او باشد.

او که پیش‌تر در فروردین‌ماه سال جاری و در جریان مصاحبه با علیرضا جهان‌بخش به تفتیش عقاید و بازجویی از او پرداخته بود، حالا سعی می‌کند سلبریتی‌های مشهور در هر حوزه را به برنامه خود بیاورد و از آن‌ها به‌عنوان وسیله‌ای برای احیای شهرت خود استفاده کند و البته در این مسیر تفاوت ندارد آن فرد ارتباطی به فوتبال داشته باشد یا نه!

31 مردادماه، پژمان جمشیدی مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود و حالا پس از گذشت بیش از یک‌ماهه، تهیه‌کننده فوتبال 360، از مصاحبه خود با همایون شجریان رونمایی کرده است. انتخابی که حتی صدای مخاطبین این برنامه را هم درآورد و یکی از مخاطبین در بخش نظرات نوشته است: «والا نمی‌دونم چی بگم این برنامه ورزشی یا خوانندگی؟ این برنامه ورزشی هست نه اینکه بری با دوستاتون جمع بشید و برنامه بسازید که چی الان شجریان به کدوم رشته ورزشی ربط داره نکنه خوانندگی هم ورزشه و ما نمیدونیم؟»

انتخاب شجریان برای مصاحبه هرچند شاید در نگاه اول بسیار عجیب باشد؛ اما پرده از حقیقتی تلخ برداشته است. عادل فردوسی‌پور که گمان می‌کرد با بازگشت به عرصه برنامه‌سازی برای فوتبال ایران، گوی سبقت را از برنامه فوتبال برتر خواهد دزدید، حالا با آمار نصب 500 هزارنفری اپلیکیشن پس از دو سال و بازخورد‌های اندک در فضای مجازی دست‌وپنجه نرم می‌کند. اتفاقی که باعث شده است عادل فردوسی‌پور یک روز در قامت یک بازجو، کاپیتان تیم ملی را روبه‌روی خود بنشاند و روز دیگر یک چهره هنری را به برنامه خود دعوت کند تا شاید آمار مخاطبین برنامه کمی افزایش پیدا کند.

حالا و پس از دعوت همایون شجریان به برنامه فوتبال 360 دیگر هیچ‌چیز از عادل فردوسی‌پور عجیب نیست و شاید او یک روز اجرای برنامه کودک یا مراسم عروسی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد تا بتواند بیشتر دیده شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب