آشنایی با آداب و رسوم مردم اکوادور

  سه شنبه، 22 آذر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
آشنایی با آداب و رسوم مردم اکوادور
کشور اکوادور دارای تاریخچه ای غنی و دیدنی های بسیار است. می خواهیم با آداب و رسوم مردم اکوادور آشنا شویم. همراه ساعد نیوز با شید.

بسیاری از افراد به این علاقه دارند که از محل زندگی خود مهاجرت کنند تا بتوانند تجربه ای جدید از زندگی کردن در مکان های مختلف دنیا را بدست آورند و بتوانند با مردمان و آداب و رسوم سایر کشور ها و نقاط جهان آشنا شوند.اما باید قبل از مهاجرت کمی تحقیق در مورد منطقه ای که قصد مهاجرت به انجا را دارید انجام دهید و با فرهنگ و آداب آن کشور آشنایی پیدا کنید تا با مشکلی مواجه نشوید و بتوانید به عنوان یک فرد مسلمان در میان آنها پذیرفته شوید. یکی از این کشور ها می تواند کشور اکوادور باشد .اگر قصد دارید تا به اکوادور مهاجرت کنید باید بدانید که مردمان این کشور با شما به عنوان یک ایرانی مسلمان چه برخوردی خواهند داشت؟ اصلا زندگی کردن در اکوادور چگونه است؟در ادامه با ما همراه باشید تا با مردم و اداب کشور اکوادر آشنا شوید.

تاریخچه اکوادور

توجه داشته باشید که بومی ها در کشور اکوادور مدت ها پیش از فتح منطقه در این ناحیه سکونت داشتند و این موضوع معمولا جنگ ها و ازدواج های مختلفی را شکل داده است. این گروه ساکن دره و رشته کوه ها بوده اند و مشخص است که در جریان تاریخ این کشور جنگل های داخلی وسیعی رویت شده است. اسپانیایی ها در دوره های مشخص کشور اکوادور را تحت تصرف خود قرار داده بودند و به همین خاطر فضاهای گردشگری در این بخش شرایط مخصوص به خود را دارد. اغلب قلعه های نظامی در این سرزمین جریاناتی داشته که بایستی بر اساس تاریخ بررسی شوند. در هر صورت جنگ های داخلی زیادی در کشور اکوادور دیده شده است که بخش مهمی از تاریخ را شکل می دهد. بهتر است بدانید که فضاهای فرمانروایی در این کشور بخش مهمی از تاریخ کل جهان را شکل می دهد و همچنین تاریخ گردشگری و فضای اقتصادی در کشور اکوادور شرایط به خصوصی از تاریخ را شکل خواهد داد.

کشور اکوادور

مذهب در اکوادور

به طور کلی تقریبا ۷۰ درصد از مردم این کشور پیرو آیین کاتولیک هستند و عمده آن ها مذهبی می باشند و در اغلب آیین ها شرکت خوبی دارند. همچنین در مناطق روستایی اکوادور برخی مواقع عقاید بومی و مسیحیت نیز وجود دارد. تعداد مسلمانان در اکوادور بسیار کم و در حدود چند هزار است و در مقابل تعداد یهودیان حدود ۱۰۰۰ تن است که اغلب از ریشه آلمانی یا ایتالیایی هستند. همچنین تعدادی یهودی سفاردیک یا همان یهودیان جودوی اسپانیایی وجود دارند که تعداد کمی از آن ها در حال حاضر اعتقادات جودوی دارند و بیشتر مسیحیانی هستند که اجدادشان کاتولیک شده بودند.

زبان مردم اکوادور

بومی های اکوادور مردمی از اکوادور هستند که نیاکانشان قبل از ورود اروپایی ها به این سرزمین در حدود کنونی اکوادور زندگی کرده اند. این اقوام که جمعیتی بالغ بر ۳٫۴ میلیون نفر دارند بیست و پنج درصد از جمعیت کشور را شامل می شوند. علاوه بر زبان اسپانیایی که زبان رسمی کشور اکوادور محسوب می شود بومیان این کشور به گویش ها و زبان های گوناگون بومی خود نیز صحبت می کنند.

فرهنگ مردم اکوادور

فرهنگ اصلی اکوادور با اکثریت مستیزوی اکوادور تعریف شده است و مانند نیاکانشان تلفیقی از اروپا، عوامل سرخ پوستی و نیز متأثر از آفریقا است که از اجداد برده خود به ارث برده اند. جوامع بومی اکوادور در ابعاد مختلف این فرهنگ غالب را پذیرفته اند، اما برخی خود فرهنگی ویژهٔ خود نیز دارند، خصوصاً در جوامع دورتر منطقه آمازون. آفریقایی-اکوادوری هایی که کمتر به این فرهنگ غالب پیوسته اند، در واقع قربانیان بیکاری و تبعیض نژادی هستند.

غذاهای اکوادور

توجه داشته باشید که سویچه اکوادوری نوعی غذای سرد محسوب می شود که از میگو، کوسه یا ماهی و لیمو، پیاز و سس گوجه فرنگی تهیه می شود. غذا در این کشور بسیار متنوع است و در مناطق مختلف با شرایط کشاوری مختلف متفاوت است. خوک، مرغ، گوشت گاو و خوکچه هندی در نواحی کوهستانی این سرزمین بسیار محبوب است و با انواع غلات، سیب زمینی یا برنج مصرف می شود. از جمله غذاهایی که پخت آن در خیابان های اکوادور در مناطق کوهستانی بسیار رایح است سیب زمینی با گوش خوک است. همچنین Fanesca از جمله های غذاهای رایج در کشور اکوادور می باشد که در واقع یک نوع سوپ است که در جله روز تهیه می شود و درون آن انواع گونانگون لوبیا به همراه شیر استفاده می شود.

قوانین عمومی اکوادور

قوانین در زمینه جاده ای در سرزمین اکوادور بسیار مهم هستند و حمل و نقل آن در کل جهان شهرت دارد زیرا وجود چنین نظمی می تواند بهترین شرایط و قوانین را شکل دهد. مشخص است که دولت همه سعی خود در راستای گردشگری در این کشور را مد نظر قرار داده است. در اکوادور شبکه های بزرگراه ملی دیده می شود و این موضوع سبب می شود که از سوی وزارت کار نیز مورد حمایت قرار بگیرد به این ترتیب که قوانین شبکه ای در این کشور می تواند زمان مشخصی را مد نظر قرار دهد. در واقع مشخص است که بزرگراه های سراسری در این کشور جنبه های خاص خود را دارند و در قسمت های شمالی و جنوبی کشور نیز این موضوع عملکرد های دقیقی خواهد داشت. مشخص است که قوانین در زمینه افزایش قیمت دلار در اکوادور می تواند سهم اقتصادی را به شدت تغییر دهد. وضعیت تغییر نرخ دلار اکوادور می تواند به ایجاد ارتباطات خارجی و دوره ای کشور نیز کمک زیادی بکند و این موضوع بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

سخن آخر

در این کشور مردم علاقه بسیار زیادی به پرچم خود دارند. بیشترین نمود علاقه به پرچم را می توان در مسابقات فوتبال ملی اکوادور مشاهده کرد. روزهایی که تیم ملی اکوادور مسابقه داشته باشد، کل شهر رنگ زرد به خود می گیرد که رنگ لباس اول تیم ملی فوتبال اکوادور است. این مردم بسیار ساده و بی آلایش هستند. به شدت از دروغ و فخر فروشی بدشان می آید و چنین افرادی را از جمع خود طرد می کنند و تمایلی به دوستی با آن ها ندارند. لطفا مثل اکوادوری ها باشیم!


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان