دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آشنایی با عجیب و خنده دار ترین ازدواج های دنیا 

یکشنبه، 01 خرداد 1401
ساعدنیوز: ازدواج های عجیب در دنیا وجود دارد که برای برخی از آن ها بهتر است به جای کلمه عجیب از کلمه "خنده دار" استفاده کنیم! درست است که ازدواج امری مقدس در تمام دنیا به شمار می رود اما در این میان افرادی وجود دارند که فارغ از اصول و اخلاقیات مرسوم، زندگی جدید و عجیبی را در پیش می گیرند!

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از بست فارسی، ازدواج و مراسم عروسی یکی از زیبا ترین قسمت های زندگی به شمار می رود. انسان ها با پیوند زناشویی در جهت تکامل خوشبختی خود گام بر می دارند. در میان تمام اتفاقات خوب و قشنگ، گاهی اخباری از برگزاری عجیب ترین ازدواج ها به گوش می رسد، که شاید مضحک و غیر واقعی به نظر می رسند، اما در کمال تعجب می بینیم که در دنیای واقعی نیز رخ داده است.

ازدواج های نامتعارف، خلاف روال عادی بشری و احمقانه طی دو دهه اخیر به شدت رواج داشته و برخی از اشخاص برای حاشیه سازی و کسب شهرت در صفحات اجتماعی دست به چنین کارهایی می زنند. حال بیایید با هم سفری به گرداگرد جهان داشته باشیم و 10 تا از عجیب ترین ازدواج های دنیا را بشناسیم.

ازدواج با برج ایفل

خانم لین یکی از قهرمانان تیراندازی اهل سانفرانسیسکو می باشد که سابق بر این عشق و علاقه خود را به تیرو کمانش رسانه ای کرده بود. حال این بانو ورزشکار حاشیه ای جدیدتر را بر سر زبان ها انداخته، و آن ازدواج با برج ایفل یکی از ازدواج های عجیب در دنیا است. لین طی مراسمی دوستان و اقوام خود را به پاریس دعوت کرد و با برپایی جشن پیوند خود را با برج رسمی نمود.

ازدواج با اموات

چادیل و آن زوج عاشقی که به مدت 5 سال نامزد بودند، قرار عروسی خود را برای تعطیلات کریسمس گذاشتند. آن طی یک سانحه رانندگی فوت می کند و چادیل تمام تلاشش را برای برآورده کردن آرزوی نامزد از دست رفته اش به کار می بندد. چادیل در روز کریسمس طی مراسمی رسما ازدواج شان را ثبت نمود تا به یکی از عجیب و غریب ترین ازدواج های دنیا مبدل شود.

ازدواج با سگ

آماندا بانوی 48 ساله نیز یکی دیگر از ازدواج های عجیب و غریب جهان را به نام خود ثبت کرده است. او سگش “شبا” را به شدت دوست دارد و اعلام کرده که قصد دارد طی یک مراسم رسمی و باشکوه ازدواجش را به ثبت برساند. آماندا و شبا در سال 2014 جشن عروسی خود را بر پا نمودند.

ازدواج با ساندویچ

دیوید سیکورسکی از اهالی سانفرانسیسکو علاقه وافری به نوعی لقمه به نام “بوریتو” دارد و می گوید این ساندویچ زیباترین و جذاب ترین چیزی است که در زندگی با آن برخورد داشته ام. او دوستانش و یک عکاس را به یکی از جالب ترین ازدواج های جهان دعوت نمود و به طور رسمی این پیوند زناشویی را با حضور یک کشیش به ثبت رساند.

ازدواج با عروسک

دیویکت برای نخستین بار عروسک سیلیکونی به نام سیدور را در سال 2000 زمانی که به یک کلاب رفته بود ملاقات نمود و در همان نگاه اول عاشقش شد. او بر این باور است که هر فردی نوعی خاص از عشق را به خود اختصاص داده. دیویکت خود را در عشق مجازی منحصربه فرد دانسته و می گوید انسان در کنار هر شخص یا شیء که احساس راحتی و خوشبختی کند، یعنی نیمه گمشده اش را یافته. آن ها هنوز مراسم عروسی خود را برگزار نکرده اند، اما به طور رسمی سیدور را به عنوان نامزدش در صفحه مجازی معرفی نموده تا یکی از عجیب ترین ازدواج های جهان را رقم بزند.

ازدواج با ترن هوایی

ولف نام بانویی است که به شدت عاشق ترن هوایی به اسم هزارو یک شب شده، می باشد. او وقتی اولین بار هیجان ترن هوایی را تجربه نمود، تصمیم گرفت این حس را بارها امتحان کند. ولف پس از سه هزارمین بار عشق خود را ابراز کرد و گفت که قصد دارد با این وسیله بازی ازدواج نماید. از آن پس وی هر روز به شهربازی رفته و ساعت ها در کنار عشقش به خوشگذرانی می پردازد.

ازدواج با هولوگرام

مرد ژاپنی عاشق پیشه به نام “آکیهیکو کوندو” با هولوگرامی گویا که برای یادآوری مناسبت ها، ملاقات های کاری، اوضاع آب و هوا، برنامه روزانه و تقویم طراحی گردیده، ازدواج نموده است.

زندگی این زوج عجیب بیشتر به فیلم های تخیلی هالیوود شباهت داشته و زمانی که آکیهیکو در سال 2018 خبر ازدواجشان را رسما اعلام کرد با واکنش های تندی از سوی مردم ژاپن و سراسر دنیا رو به رو و به یکی از عجیب ترین ازدواج های تاریخ تبدیل شد.

ازدواج با گربه خانگی

باربارا بوچنر یکی از ثروتمند ترین زنان دنیا که در یک اقدام عجیب و به دور از ذهن، خبر ازدواج با گربه خانگی اش را اعلام کرد. وی معتقد است زندگی مشترک با یک گربه به مراتب بهتر از تحمل یک مرد بوده و از اینکه عاشق حیوان خانگی خود شده احساس رضایت فراوانی دارد.

باربارا در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد، هر روز با گربه اش به پیاده روی می رود، در کنار هم فیلم می بینند، بازی می کنند، و بدون کوچکترین درگیری و کشمکشی در کمال آرامش با هم زندگی خوب و شیرینی را در پیش گرفته اند.

ازدواج با خود

یاسمین البی دختری مجرد که تا سن 40 سالگی موفق به یافتن همسر و نیمه گم شده خود نشده بود؛ تصمیم گرفت با خودش ازدواج کند. اگر چه ثبت ازدواج با خود در قانون آمریکا به صورت رسمی انجام نمی پذیرد، اما یاسمین با همکاری و حمایت دوستان و خانواده توانست یکی از عجیب ترین ازدواج های دنیا را به نام خود برگزار کند. او پس از عروسی به لائوس، کامبوج و دبی سفر نمود تا ازیک ماه عسل رویایی لذت ببرد.

ازدواج با سنگ

تریسی امین یکی از هنرمندان تندیس سازو نقاش انگلیسی تبار و ساکن کشور فرانسه می باشد. او عشق خود را به یک تکه سنگ بزرگ و شبیه به صخره که در بخش ساحلی قرار گرفته در صفحه اجتماعیش اعلام کرد و نوشت :

او هر روز ساعت ها در کنار امواج دریا به انتظار من می نشیند تا بتوانیم برای ساعاتی هرچند کوتاه خاطرات عاشقانه و نابی را برای یکدیگر رقم بزنیم. وی در افتتاحیه نمایشگاهش سال 2016 اعلام کرد که با یک صخره ساحلی ازدواج نموده و از انتخابش کاملا شاد و خوشبخت است.


40 پسندیدم 254 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
یه بنده خدایی
2 سال پیش

بهتره بگی به پای هم بترشید😂😂
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

خیلی متاسفم... خدا تمام مریض هارا شفا دهد اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

🙄😶من از وقتی اینو دیدم اینجوریم 🤣 یه مشت دیوونه وقتی هنوز از ازدواج درک و فهم کافی ندارند این کارا را که می کنند هیچ به اشتراک می گذارند و می گویند عجیب ترین ازدواج های دنیا اصلا مگه می شه اسمشو گذاشت ازدواج 🤭🤔
پاسخ
سارا
2 سال پیش

خاک تو سر همشون
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

آفرین نمی دونم سپری یا دختر اما آفرین
پاسخ
Army
2 سال پیش

حتما سینگلی زده به سرشون 🤣🤣🤣
پاسخ
معصومه
2 سال پیش

یا خدا مگه میشه با خود هم ازدواج کرد اصلا ایناروانی هستن
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

واقعا خداکنه آقامون زود بیاد خیلی از جوونای ایرانی و شیعی هم دارن میرن ب سمت غرب که از تو خیری خالین
پاسخ
یه بنده خدایی
2 سال پیش

گل گفتی 😂
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

اینا دیگه مشکل فنی دارن نه جزئی😑
پاسخ
هیچ
2 سال پیش

این بده
پاسخ
یه بنده خدایی
2 سال پیش

ایول👍😂
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

نمیذاره فاسد بشه. عشقشو میخوره باز نیره یه عشق جدید میخره. چه تنوع طلب😆
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

یه لحظه فکر کن عروسک بچه دار بشه میدونم قیر ممکنه ولی فکر کن
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

اونی که با گربه ازدواج کرده شبیه مومو هست
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

اگه سوالتون اینه چجور بچه دار میشن جواب اینجاس که... همین طوری که ازدواج کردند یا بچه شون سنگه یا برج یا عروسک💔😂
پاسخ
یه بنده خدا
2 سال پیش

خل و چل اونا نیستن ما خل و چلیم که داریم کارای این اسکولا رو میخونیم😑💔
پاسخ
EMMK
2 سال پیش

ایشالا
پاسخ
EMMK
2 سال پیش

ساندویچ و باید خورد نه این که بگی زنمه چند روز بعدش کپک زد میخوای چی کار کنی؟ حسرتش به دلت نمونه نخوردی😂😂😂
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

به تو چ اخه اونا دوست داشتن ازدواج کنن با این موارد، تو رو سننه
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی