آشنایی با بهترین رستوران های تایلند برای ایرانیان

  سه شنبه، 29 مهر 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با بهترین رستوران های تایلند برای ایرانیان
تایلند کشوری توریستی است که دلایل زیادی برای جذب گردشگران از اقصی نقاط جهان دارد که از جمله به سواحل زیبای تایلند و بهترین رستوران های تایلند می توان اشاره کرد ، یکی از چیزهایی که تور تایلند را خاص کرده و آن را به یکی از گزینه های پرطرفدار در میان پیشنهادهای موسسات خدمات گردشگری تبدیل کرده است.

یکی از جذاب ترین بخش های سفر، خوردن غذاهای بومی شهر یا کشور مقصد است که در واقع یکی از جاذبه های گرشگری آن محسوب می شود. بسیاری از افراد از طعم های متفاوت و جدید استقبال می کنند اما برخی دیگر اهل خوردن غذاهای جدید نیستند و ترجیح می دهند غذاهایی با طعم آشنا و از قبل امتحان شده را بخورند.

اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید یا دوست دارید طعم غذاهای اصیل ایرانی را در کشوری دیگر نیز بچشید، باید به دنبال رستوران ها و غذاخوری های ایرانی باشید. شاید در همه جای دنیا نتوانید رستوران ایرانی پیدا کنید، اما در کشور تایلند و شهرهای پرگردشگر آن مانند پاتایا، پوکت و بانکوک، تعدادی رستوران ایرانی با طعم اصیل غذاهای سنتی را پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های ایرانی تایلند آشنا شوید.

رستوران سبلان در بانکوک

رستوران سبلان در بانکوک، محیطی ساده اما گرم و صمیمی دارد که حس و حال خوبی را در شما ایجاد خواهد کرد. این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی از جمله چلوکباب، جوجه کباب و .. را با بالاترین کیفیت آماده کرده و برای مشتریان خود سرو می کند.
رستوران سبلان در خیابان راچاپاروپ، خیابان واتاناونگ واقع شده است.

رستوران پادیران در پوکت

پادیران، اولین رستوران ایرانی در جزیره زیبای پوکت است که عطر خوش غذاهای ایرانی را تا قلب اقیانوس آرام برده است. سرآشپز ایرانی این رستوران انواع غذاهای سنتی را با مواد اولیه مرغوب و تازه و با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود سرو کرده و از مهمانانش به خوبی پذیرایی می کند. فضای دوستانه رستوران در کنار طعم خوش غذاها و رفتار مناسب پرنسل از جمله ویژگی های مثبت رستوران پادیران پوکت می باشد.
رستوران پادیران در ساحل پاتونگ، کوچه لادیوا، 100متر بعد از جانگ سیلون، خیابان 200 واقع شده و از 12 ظهر تا 11:30 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می باشد.

رستوران گوگوش در پاتایا

گوگوش یکی از معروف ترین و خوش نام ترین رستوران های پاتایاست که نه تنها در بین ایرانیان، بلکه در بین مردم تایلند نیز محبوب بوده و طرفداران بسیاری دارد. محیط گرم و صمیمی رستوران، غذاهای باکیفیت، استفاده از مواد اولیه تازه، سرآشپز حرفه ای با دست پخت عالی و قیمت مناسب از جمله ویژگی های رستوران گوگوش است. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند جوجه کباب، کباب کوبیده و ... را برای مشتریان خود آماده کرده و با بهترین کیفیت سرو می کند.
رستوران گوگوش در خیابان ساحلی پاتایا، بین خیابان ۱۱ و ۱۲، روبروی مرکز خرید ایرانیان واقع شده است.

رستوران شاطر عباس در بانکوک

شاطر عباس، یکی از بهترین رستوران های ایرانی تایلند است که در شهر بانکوک، پایتخت این کشور، قرار دارد. دکوراسیون زیبا و جذاب، پرسنل حرفه ای، غذاهای خوشمزه و باکیفیت، از جمله ویژگی های این رستوران است که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است. رستوران شاطر علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای عربی را نیز در منوی خود داشته و آن ها با بالاترین کیفیت برای مهمانان خود سرو می کند. در این رستوران می توانید نوشیدنی های ایرانی مانند دوغ را سفارش دهید و پس از غذا یک چای خوش عطر و طعم ایرانی را بنوشید.
رستوران شاطر عباس در خیابان نانا، بین خیابان اول و سوم واقع شده است.

رستوران پارس جدید در پوکت

رستوران پارس جدید از دیگر رستوران های ایرانی تایلند است که در جزیره زیبای پوکت نیز شعبه دارد. این رستوران انواع کباب ها و خورشت های محبوب ایرانی مانند قیمه، قرمه سبزی و فسنجان را در لیست غذاهای خود داشته و همه آن ها را با مواد اولیه تازه و باکیفیت برای مشتریان آماده می کند. اگر اهل خوردن غذاهای گیاهی هستید نیز نگران نباشید. غذاهای گیاهی اصیل ایرانی را می توانید در منوی غذایی این رستوران پیدا کنید و یک خاطره خوب و جذاب از سفر خود به یادگار بگذارید.
رستوران پارس جدید در منطقه کاتو، خیابان لا دیوا واقع شده و همه روزه از 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می باشد.

تصویر

رستوران سعید در پاتایا

اگر اهل خوردن کباب هستید و دوست دارید طعم اصیل کباب های ایرانی را در تایلند نیز بچشید، رستوران سعید را به خاطر بسپارید. این رستوران انواع کباب های ایرانی مانند کباب سلطانی، بختیاری، کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب بره و ... را به همراه چلو با برنج مرغوب ایرانی آماده کرده و برای مشتریان خود سرو می کند. البته به غیر کباب انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند آب گوشت و ته چین، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو و انواع سوپ ها نیز در منوی این رستوران دیده می شود.
رستوران سعید در نانگ پرو، بانگلامونگ، چون بوری، خیابان ساحلی پاتایا واقع شده و همه روزه از 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می باشد.

رستوران سیامی ایسایا

اگر دوستدار طبیعت هستید و میل دارید غذای خود را در یک فضای سرسبز و دلنشین و باز نوش جان کنید به رستوران سیامی ایسایا در بانکوک بروید که البته پیشنهاد می کنم با تاکسی به این جا بروید زیرا پیدا کردنش کمی مشکل است ، این رستوران نزدیک خیابان کوچک " جاده رامای چهارم " واقع شده است ، این رستوران که در یک باغ بزرگ و زیبا می باشد ، از چوب ساخته شده و حدود 100 سال دارد و می توانید برای صرف کردن شام و یا ناهر به این جا بروید و از غذای خود در کنار طبیعت زیبا لذت ببرید ، از جمله رستوران های معروف در بانکوک و همچنین تایلند می باشد که کلی گردشگر ایرانی این مکان را برای تست غذاهای تایلندی انتخاب می کنند .

در ضمن شما هم اگر مایل به تست غذاهای آن هستید و همچنین اگر برنامه ریزی خاصی برای تعطیلات تابستانه دارید می توانید به لیست تابستانی و ویژه ما هم سری بزنید و همچنین در این رستوران می توانید از نوشیدنی های بسیار خوش طعمی نیز میل کنید ، یک خوبی که این رستوران نسبت به بقیه رستوران دارد این است که شما نه تنها غذای با کیفیت نوش جان می کنید ، که می توانید از فضای طبیعی و سرسبز اطراف آن استفاده کنید و با سرک کشیدن به دور و اطاف رستوران از دیدن مناظر زیبا لذت ببرید ، این جا نیز برای یک شام دو نفره بسیار مناسب است ، لازم به ذکر است که در طبقه دوم این رستوران سالن و اتاق غذاخوری خصوصی وجود دارد که در آن می توان مهمانی گرفت و محصوص همین کار ساخته شده است .

در این رستوران ، ممکن است در انتخاب غذا به مشکل بر بخورید ولی جای نگرانی نیست چرا که تمام غذاهای این جا خوب و خوشمزه اند و لزوما دسرهای سنتی تایلندی این رستوران را امتحان کنید ، یک کار جالبی که مدیریت این رستوران در دستور کار رستوران قرار داده این است که در پایان به شما هدیه ای می دهد که جعبه ا ی چوبی کوچکی است که در آن کلوچه و چند شکلات قرار دارد و به وسیله شاخه درخت پیچ شده است ، لازم به ذکر است که ساعات کاری این رستوران هر روز از ساعت 11:30 تا 15 و از 18 عصر تا نیمه شب می باشد.

رستوران لیدو

رستوران لودو که تازه کار است و خیلی وقت نیست که بازگشایی شده در منطقه " سیلوم " واقع شده است و در این جا می توانید غذاهایی با کیفیت و با قیمت مناسب میل کنید ،همچنین محیط این جا بسیار زیا و دلنشین است و در محیطی صمیمی می توانید از غذای خود لذت ببرید ، لازم به ذکر است که منوی ناهار و شام این رستوران کاملا با هم فرق دارد و همه روزه جز روز یکشنبه پذیرای گردشگران و مهمانان خود می باشد.

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون

این رستوران که یک رستوران نوپا و جوان است از جمله رستوران های زنجیره ای بین المللی می باشد که در تایلند بسیار پرطرفدار و معروف است و یکی از رقبای قوی تمامی رستوران به شمار می آید و در سال 2015 بازگشایی شده است و همانطور که از اسم آن معلوم است یک رستوران فرانسوی می باشد و منوی آن پر از غذاهای ترکیبی بسیار خوشمزه و با کیفیت است ؛ چیدمان رستوران این طور است که دور تا دور آشپزخانه ا ی بزرگ ، صندلی چیده شده و می توانید به سبکی خاص و جالب غذای خود را میل کنید ، رستوران از طراحی امروزی برخوردار است و بسیار زیبا و جذاب می باشد ، جالب است که بدانید مواد محلی ، مواد اولیه غذاهای آن را تشکیل می دهد ، این رستوران که در منطقه سیلوم بانکوک قرار دارد از ساعت 11:30 تا 14:30 و همچنین از ساعت 18:30 تا 22:30 باز است و سرویس می دهد.

رستوران نور در بانکوک

رستوران نور یکی از پرطرفدارترین رستوران های تایلند است که به دلیل موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای که دارد، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را با کیفیتی بسیار عالی تهیه کرده و برای مهمانان خود سرو می کند.
رستوران نور در پتونام، خيابان پچبوری، بین كوچه 13 و 15 واقع شده است.

رستوران تهران در پوکت

رستوران تهران از جمله رستوران های ایرانی تایلند در جزیره زیبای پوکت است. فضایی صمیمی این رستوران، چشم اندازهای دیدنی، غذاهای متنوع با عطر و طعم آشنای ایرانی و قیمت مناسب، از جمله ویژگی های خوب این رستوران است که گردشگران را به سمت آن جذب می کند. در این رستوران می توانید انواع کباب ها، خورشت ها و خوراک های سنتی ایرانی را سفارش داده و ساعاتی خوش را با دوستان یا خانواده خود بگذرانید.
رستوران تهران در ساحل پاتونگ، رو به روی هتل دوانجیت، دی جی پلازا واقع شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (517 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان