دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

آشنایی با دی دی کرم، فواید و کاربرد پرشمار آن 

دوشنبه، 07 شهریور 1401
کرم دی دی نوعی سوپر کرم بسیار پرخاصیت و کاربردی می باشد که به تنهایی می تواند کار چند کرم از جمله ضدآفتاب، مرطوب کننده و کرم آرایشی را انجام دهد.

دی دی کرم چیست؟

DD کرم ها یک نوع سوپرکرم و نسل جدیدی از کرم های همه کاره هستند که خاصیت ضد چروک ، ضد پیری ، ضد آفتاب و روشن کنندگی دارند و به ترمیم و زیبایی پوست و حفظ سلامتی آن کمک می کنند. در ادامه خواهید خواند چرا این کرم ها علاوه بر داشتن تمامی این ویژگی های فوق العاده، جایگزین خوبی برای کرم پودر نیز شده اند. DD مخفف Daily Defense است. همین نام به خوبی نشان می دهد DD کرم ها در واقع سوپرکرم هستند؛ چرا که با داشتن فرمولاسیون ترکیبی و ویژگی های متعدد، به تنهایی نیاز به استفاده از چند محصول مختلف را برای مراقبت روزانه از پوست به طور هم زمان برطرف می کنند. این کرم ها یک ترکیب عالی برای روزهایی هستند که وقت کمی دارید و می خواهید یک کرم با خاصیت ضد چروک نیز به مراقبت روزانه تان اضافه کنید.

مزایای کرم دی دی

  • خواص ضدآفتابی: فیلتر ضد آفتاب موجود در این کرم از پوست در برابر تابش خورشید محافظت کرده و مانع از آفتاب سوختگی و پیری پوست می شود اما اگر به دنبال یک ضدآفتاب بسیار قوی هستید، بهتر است کرم ضدآفتاب مجزا خریداری کنید.
  • کاهش چین و چروک: کرم های DD با دارابودن سیلیکون باعث کاهش عمق چروک ها و محو آنها می شوند و به مرور خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند.
  • احساس سبکی: با استفاده از کرم های DD با گذشت چند ساعت حس خستگی و ناراحتی در پوستتان احساس نخواهید کرد و احساس سبکی بیشتری می کنید.
  • فرمولاسیون فاقد الکل: فرمولاسیون این محصول فاقد الکل، پارابن و تالک می باشد و بیشتر بر خاصیت Anti Aging یا ضد پیری و مراقبت روزانه در برابر عوامل محیطی تاثیر گذار بر پوست تمرکز دارد.
  • مقرون به صرفه: کرم های DD مقرون به صرفه هستند زیرا همه کاره اند و نیاز شما را به کرم های مختلف برطرف می کنند.
  • روشن کننده و مرطوب کننده: روشن کننده و مرطوب کننده در این کرم وجود دارد تا باعث یکدست شدن رنگ پوست و محافظت از آن در برابر خشکی شود. این کرم با بهبود دادن رنگ پوست، پوستتان را جوان تر نشان می دهد. کرم دی دی از قسمت های حساس پوست محافظت می کند و با ترمیم خطوط چهره طراوت و درخشنگی را به پوست بازمیگرداند.

قدرت پوشانندگی بالا با کرم پودر دی دی کرم

یکی دیگر از فواید کرم های DD قدرت پوشانندگی بالای آن هاست. دی دی کرم ها با کمک این خاصیت می توانند، جایگزین یک کرم پودر قوی باشند. مخصوصاً زمانی که به یک مهمانی مهم دعوت شده اید و هم زمان با آکنه ها، لکه ها و زخم های پوست خود درگیر هستید. قدرت پوشانندگی بالای این کرم ها به این معنا نیست که استفاده از آن ها پوشش ضخیم و سنگینی را روی پوست شما ایجاد می کند. واقعیت این است که دی دی کرم ها در عین پوشش دادن تمام لکه ها، جوش ها و نواقص پوست شما یک لایه سبک و طبیعی روی پوست ایجاد خواهند کرد.

مرطوب شدن و آبرسانی عمیق با محصولات دی دی کرم

آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست، دیگر فایده دی دی کرم است. دی دی کرم این خاصیت را به خاطر وجود موادی همچون سدیم هیالورونات و سدیم لاکتات در ترکیبات خود به دست آورده است. دی دی کرم ها به واسطه وجود همین عناصر به خوبی می توانند، میزان رطوبت پوست را تا ۹۰ درصد افزایش دهند. وجود کاربامید یا اوره در این گونه کرم ها به آن ها این قدرت را می دهد تا به راحتی به عمق لایه شاخی نفوذ کرده و رطوبت را در لایه های داخلی پوست حفظ کنند.

طریقه درست استفاده از کرم دی دی چیست ؟

تا اینجای مطلب دانستید که کرم dd چیست و چه فوایدی دارد. اکنون زمان آن است تا با روش درست استفاده از آن آشنا شوید. برای گرفتن نتیجه بهتر از مصرف دی دی کرم یا هر کرم دیگری روی پوست، حتما قبل استفاده از آن، صورت خود را با پاک کننده آرایش ملایم شست و شو دهید. از آن جایی که این کرم ها خاصیت ضد آفتابی و مرطوب کنندگی دارند، نیازی نیست تا در کنار آن ها و به صورت جداگانه از کرم های ضد آفتاب یا مرطوب کننده استفاده کنید. جالب است بدانید، وجود ترکیبات متنوعی مانند نوردی هیدرو گوایارتیک اسید یا دایمتیکون در این کرم ها باعث شده که آن ها خاصیت پرایمری هم داشته باشند. درنتیجه نیاز به استفاده جداگانه از پرایمر نیز با مصرف این کرم ها برطرف می شود. وجود رنگ دانه هم، آن را به جایگزین مناسبی برای کرم پودر تبدیل کرده است. با این حساب اگر می خواهید یک آرایش سریع داشته باشید، استفاده از دی دی کرم به تنهایی کفایت می کند. تنها کافی است پس از شستشوی صورت خود مقداری از آن را با نوک انگشت یا اسفنج آرایشی روی پوست به صورت دایره ای و آهسته پخش کنید تا به خوبی تمام نواقص روی پوست را پوشش دهد. توجه داشته باشید که بهتر است در ابتدا مقدار کمی از کرم را بردارید و در صورت لزوم، مقدار آن را کم کم افزایش دهید. درست است که با وجود استفاده از دی دی کرم به کرم دیگری احتیاج ندارید، اما اگر به دنبال پوشش دهی یا ماندگاری بالاتر هستید، می توانید از کرم پودر یا پنکک استفاده کنید. در نهایت هم از پودر فیکس یا اسپری فیکساتور برای اتمام آرایش صورت خود کمک بگیرید.

سایر مزایای دی دی کرم چیست ؟

تا اینجای مطلب با مهم ترین فواید دی دی کرم ها آشنا شدید، در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که سایر مزایای dd کرم چیست.

  • بافت کرم های DD آنقدر سبک و لطیف است که با گذشت چند ساعت، هیچ حس خستگی و ناراحتی روی پوست احساس نخواهید کرد.
  • یکی از بهترین مزیت های دیدی کرم ها این است که در فرمولاسیون آن ها از هیچ گونه الکل، پارابن و تالک استفاده نشده است.
  • استفاده از کرم DD به غیر از خواص فراوانی که برای پوست دارد، از لحاظ اقتصادی هم به صرفه است؛ چرا که این محصول چند کاره بوده و با خواصی که دارد، احتیاج مصرف کننده را به کرم های گوناگون رفع می کند.
  • از آن جایی که میزان چربی در دی دی کرم کم است و ترکیبات ضد جوش نیز در آن یافت می شود، برای افرادی که پوست های چرب و مستعد آکنه دارند، گزینه بسیار خوبی است.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) خودزنی هوادار دو آتیشه نساجی در حاشیه بازی با پرسپولیس / اگه نرم تو استادیوم خودمو میکشم!
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
ویراستاری تخصصی مقاله