دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

آشنایی با فن توکن CITY (توکن طرفداری منچسترسیتی) 

دوشنبه، 03 بهمن 1401
توکن‌های طرفداری را می‌توان از جمله دارایی‌های دیجیتالی کلکسیونی دانست که به طرفداران یک باشگاه ورزشی، رویداد سینمایی، گروه موزیک و غیره تعلق می‌گیرند. ما در این مطلب فن توکن CITY را معرفی می کنیم . همراه ما باشید.

همانطور که می دانید مدتی است که توکن های هواداری جای خود را در بازار رمزارزها باز کرده اند و محبوبیت خاصی در بین طرفداران خود پیدا کرده اند.اگر شما هم از طرفداران و هواداران ورزش فوتبال هستید و اسم توکن های هواداری در فضای رمزارزها را شنیده اید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.در این مقاله سعی شده تا بیشتر شما را به طور کلی با مفهوم توکن های هواداری و نکات مربوط به ان و به طور خاص با توکن هواداری منچسترسیتی آشنا کنیم.قطعا دانستن این نکات می تواند برای شما قبل از سرمایه گذاری بر روی این توکن های هوادارای آموزنده و مفید باشد.

توکن هواداری چیست؟

توکن هواداری یا فن توکن (Fan Token)، نوعی ارز دیجیتال است که افراد می توانند با داشتن آن، از مزایای مختلف عضویت در یک باشگاه ورزشی، از حق رأی در تصمیمات باشگاه گرفته تا گرفتن پاداش و طراحی لباس باشگاه، بهره مند شوند.این نوع از ارزهای دیجیتال، توسط باشگاه های ورزشی، باشگاه های هواداری مخصوص موسیقی و سایر سازمان ها برای دموکراتیزه کردن و سازماندهی تجربیات کاربری و غیره مورد استفاده قرار گیرند.برخلاف توکن های غیرمثلی (NFT) توکن هواداری کاملا مثلی و قابل خرد شدن است. این بدان معنی است که درست مانند فیات یا پول نقد، این توکن ها را می توان با کالاهای فیزیکی، دسترسی به امکانات ویژه باشگاه و … مبادله کرد. علاوه بر این، این کلاس از دارایی ها نقش مهمی در تقویت جامعه حول باشگاه ها دارد.

نحوه عملکرد توکن های هواداری

روش کار فن توکن ها مثل سایر ارزهای دیجیتال است. همانطور که ارزهای دیجیتالی مثل «بیت تورنت»، «سولانا» و «ریپل» را با مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال خریداری می کنید، طرفداران توکن های هواداری هم می توانند با استفاده از همین روش توکن های هواداری مورد نظر خود را خریداری و معامله کنند.البته توکن های هواداری به نسبت سایر ارزهای دیجیتال در صرافی های کمتری قابلیت خرید و فروش دارند و به همین دلیل، کاربران باید ابتدا صرافی مناسب فروش توکن هواداری را پیدا کنند. صرافی «شبکه چیلیز» و صرافی «بایننس» از جمله صرافی های اصلی فروش توکن های هواداری هستند.فن توکن ها هم مثل باقی ارزهای دیجیتال، تابع هیجانات بازار هستند و ثبات چندانی ندارند. به همین دلیل، امکان افزایش یا کاهش قیمت آن ها در بازار وجود دارد و هیچ تضمینی برای کسب سود و درآمد از طریق داشتن توکن های هواداری وجود ندارد و باشگاه ها هیچ مسولیتی در قبال تغییرات قیمتی توکن ها ندارند.

فن توکن CITY چیست؟

پیش از پرداختن به این که فن توکن CITY چیست و چه ویژگی هایی دارد، اجازه دهید کمی درباره مفهوم Fan Token یا همان توکن های طرفداری صحبت کنیم. فن توکن ها که به آن ها رمزارزهای هواداری هم گفته می شود، از جمله دارایی های جذاب دنیای کریپتوکارنسی ها هستند. توکن های طرفداری به هواداران یک گروه موسیقی، باشگاه ورزشی یا رویداد سینمایی تعلق می گیرند. با خرید و هولد کردن فن توکن های ورزشی، می توانید از مزایای حق عضویت ویژه مثل مشارکت در تصمیم گیری های سرنوشت ساز باشگاه، مخالفت یا موافقت با نقل و انتقال بازیکن ها، تماشای رایگان مسابقات در جایگاه VIP و دریافت خدمات ویژه کلوب هواداری و غیره بهره مند شوید.

توکن هواداری سیتی یک رمزارز با استاندارد BEP-20 و مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین است. همانند سایر فن توکن های ورزشی، CITY هم یک توکن حاکمیتی است؛ یعنی کاربران می توانند با استفاده از آن در تصمیم گیری های باشگاهی مشارکت کنند. انتخاب بازیکن ها، مشارکت در رای گیری در فصول نقل و انتقالات و سایر تصمیم گیری هایی که منجر به شکست یا موفقیت یک باشگاه ورزشی می شود، از جمله امتیازات ویژه ای است که احتمالا باشگاه های ورزشی به دارندگان Fan Tokenها می دهند.

ویژگی های توکن طرفداری CITY چیست؟

منچسترسیتی فن توکن رسمی طراحی شده توسط بایننس را برای دستیبابی به اهداف زیر طراحی و عرضه شده است:

  • مشارکت در تصمیم گیری های باشگاه.
  • تهیه بلیط های روز بازی.
  • پیشنهادات تخفیف از فروشگاه های آنلاین رسمی که معرفی می شوند.
  • جوایز تعبیه شده در اپلیکیشن.
  • ارائه توکن های بی همتا (NFT) مخصوص باشگاه.
  • ارائه نشان های دیجیتالی مخصوص باشگاه.

همچنین اهداف زیر در آینده اجرایی خواهند شد:

  • خرج کردن این توکن ها برای خرید کالاها و سرویس های ویژه.
  • دسترسی به سایت ها و برنامه های همکار توسط توکن CITY.
  • سپرده گذاری یا Staking این توکن ها برای به دست آوردن جوایز به صورت توکن های یکتا .
  • جوایز NFT شامل دارایی های کلکسیونی، NFTهای مربوط به بازی های بلاکچینی و توکن های غیرمثلی مربوط به دنیای واقعی هستند.

خرید و نگهداری توکن طرفداری CITY

توکن سیتی را می توان در صرافی بایننس با جفت ارزهای USDT، BUSD، BTC و BNB معامله کرد. همچنین این توکن در صرافی FTX و همین طور روی پلتفرم Chiliz قابل خرید و فروش است.از آن جایی که توکن CITY یک رمزارز BEP-20 است، برای ذخیره سازی آن می توانید از کیف پول های سازگار با شبکه هوشمند بایننس استفاده کنید. از جمله کیف پول های توکن طرفداری سیتی، می توان به والت های نرم افزاری متامسک، کیف پول شبکه بایننس (Binance Chain Wallet)، تراست ولت (Trust Wallet)، کیف پول مث (Math Wallet) و کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری سیف پل (SafePal) اشاره کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی