دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع طالع بینی /

آشنایی با گنجشک مرده دعوای زن و شوهری 

سه شنبه، 01 مهر 1399
دعوای زناشویی و از بین رفتن علاقه از مشکلات مهم زندگی زناشویی است و برای حل آن راه حل های مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها با عقل جور در نمی آید با ساعدنیوز همراه باشید.

داستان گنجشک مرده دعوای زن و شوهری

زنی که با شوهرش به مشکل برخورده بود می گوید :«نزد زن رمالی رفتم و او چهار گنجشک مرده را 600 هزار تومان به من فروخت و گفت یکی از آنها را بسوزان و دود آن را در اتاق خواب و لباس های همسرت بچرخان و سه تای دیگرش را که دعایی به آنها خوانده ام، بپز و آبش را به همسرت بده و مطمئن باش به زودی رابطه همسرت با تو خوب می شود.»

هر روز که صفحات حوادث روزنامه ها را می بینیم، به طور معمول از مواردی مطلع می شویم که از یک سو خنده آور است و از سوی دیگر، اشک خواننده را از این همه بلاهت و نادانی بخشی از افراد جامعه درمی آورد. مراجعه به افراد رمال و فالگیر و دعانویس از این نوع بلاهت هاست که یک نمونه آن هفته پیش در روزنامه ها درج شد.

در این خبر آمده بود:«مدتی بود که محبت شوهرم به من کم شده بود و کم کم داشت زندگی مان به سردی می رفت تا این که یکی از دوستانم مرا با زن رمالی آشنا کرد و گفت که تجویزهایش حرف ندارد و محبت همسرت دوباره برمی گردد. من هم نزد او رفتم و این شخص در همان جلسه اول، چهار گنجشک مرده را به مبلغ 600 هزار تومان به من فروخت و گفت "یکی از آنها را بسوزان و دود آن را در اتاق خواب و لباس های همسرت بچرخان و سه تای دیگرش را که دعایی به آنها خوانده ام، بپز و آبش را به همسرت بده و مطمئن باش به زودی رابطه همسرت با تو خوب می شود". من هم پول را به این زن کلاهبردار دادم و طبق دستور او اقدام کردم اما رفتار همسرم با من نه تنها بهتر نشد بلکه به دلیل خوردن گوشت آلوده گنجشک ها، همسرم مسموم و روانه بیمارستان شد و تا حد مرگ هم پیش رفت و نزدیک بود زندگی ام نابود شود.»

فالگیرها چه کسانی هستند ؟

فالگیرها و دعانویسان افراد عادی هستند اما هوش و ذکاوت بالایی دارند و از این هوش خود در راهی درست استفاده نمی کنند. آنها ارتباطی با ماوراءالطبیعه نداشته و با هوش سرشارشان می دانند چه حرفی را کجا و چه موقع بزنند. بیشتر صحبت های آنها دو پهلو است به طوری که هر کس می تواند برداشت متفاوتی داشته باشد مثلا به فرد مقابلشان می گویند درت فوت کرده و یا به گونه ای در زندگی ات زنده است که فرقی با مرده ندارد.

آنها زمان فال گرفتن به حالت چهره و چشمان فرد مقابلشان توجه می کنند و متوجه می شوند که کدام حرفشان به مذاق او خوش می آید پس روی همان موضوع مانور می دهند. برخی از این فالگیران در فضای مجازی حضور فعالی دارند و دنبال کننده مخفی مشتریانشان هستند تا اطلاعاتی درباره شان به دست آورند.

مشتریان آنها چه کسانی هستند؟

مشتریان فالگیرها از هر قشری می باشند حتی افراد تحصیلکرده ای نیز وجود دارند که اسیر دام این کلاهبردان می شوند. متاسفانه بیشتر مشتریان فالگیرها خانم ها می باشند که به علت نازا بودن و نداشتن بچه، مشکلات زناشویی، دخالت خانواده شوهر، افزایش مهر همسر، خیانت همسر، نداشتن خواستگار و… به فالگیرها مراجعه می کنند تا مشکلاتشان حل شود. فالگیرها مشتریان خود را افرادی می دانند که هیچ وقت در زندگی شان انسان محکمی نبوده اند و ذهنشان پر از خرافات است.

فوت و فن هایی رمالی

فالگیرها فوت و فن های مختلفی برای درست از آب در آمدن حرف هایشان دارند. برخی از آنها که صفحه اینستاگرام دارند ابتدا از مشتریان خود می خواهند برای فالگیری اسم دقیق خودشان را بگویند و یا اگر اسم مستعار دارند نیز اعلام کنند. اسم ها را در اینترنت جست و جو می کنند و اطلاعاتی از زندگیشان به دست می آورند.

مثلا به مشتری ای که 40 سال سن دارد و در پروفایلش عکس از بچه اش نگذاشته است می گویند در خانواده ات یک نازا دارید یا به کسی که 35 سال دارد می گویند پدر و مادرش بیمار هستند یا فوت کرده اند. اگر هیچ کدام از آنها نبود، می گویند در معرض بیماری هستند. به دختران زیر 30 سال، می گویند درگیر خواستگار هستند و قرار است در محیط کارت فردی مجرد از تو خواستگاری کرده یا می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی