آشنایی با متاورس استارلینک (Starlink) و توکن STARL

  چهارشنبه، 30 آذر 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
آشنایی با متاورس استارلینک (Starlink) و توکن STARL
استارل (STARL) که به نام استارلینک (Starlink) هم شناخته می‌شود یک بازی متاورسی جدید با تم فضایی است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص بحث کنیم.

پروژه ارز استارلینک یک پروژه کاملاً غیر متمرکز است که توسط کاربران آن هدایت می شود. توکن بومی این پروژه، ارز STARL است. ترکیب متاورس، بازی و فناوری بلاکچین در سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید و بازار رمز ارزها را به شدت متحول ساخت. اطلاعات دقیق ارز استارلینک (STARL)، نحوه عملکرد و... در ادامه مطلب آمده است، پس با ما همراه باشید.

متاورس استارلینک چیست؟

بازی های مبتنی بر متاورس یک مفهوم و فناوری نسبتا جدید هستند و در حال حاضر تعداد بسیار کمی از آن ها از مرحله تحقیق فراتر رفته است. هیچکدام به طور کامل توسعه نیافته و بیشتر آن ها اصلا وارد فاز توسعه نشده اند. استارلینک (Starlink) هم از این قاعده مستثنی نیست.استارلینک یا استارل (STARL) یک پروژه متاورس غیرمتمرکز در شبکه اتریوم است که هدف آن ادغام مفاهیم جهان دیجیتال با اقتصاد کریپتویی است. استارل هم مانند استار اطلس (Star Atlas) یک بازی بلاکچینی با تم فضایی است. سفر به کهکشان برای قرن ها آرزوی بشر بوده و با وجود اینکه دهه ها از اولین سفر انسان به فضا می گذرد، اما همچنان انگیزه و تمایل به کشف، یادگیری و فراتر از سقف آسمان را دیدن برای انسان های بسیاری یک رویاست. توسعه دهندگان استارل معتقدند که متاورس می تواند این سقف را بشکافد.

در دنیایی که مردم به طرز فزاینده ای از اینترنت به عنوان شکل اصلی ارتباطی و ابراز وجود استفاده می کنند. متاورس منطقا قدم بعدی در راه ساخت دنیایی مجازی و تعامل دیجیتالی است. همچنین این فرصت فراهم می شود تا از طریق مکانیسم های بازی های مبتنی بر Mataverse کسب درآمد کنید و پاداش بگیرید. Starlink را همچنین می توان به چشم پورتالی برای فروش، فعالیت، خلاقیت، تجارت و آموزش دید.

متاورس استارلینک

توسعه دهندگان ارز دیجیتال استارلینک Starlink چه کسانی هستند؟

یکی از مواردی که هنگام سرمایه گذاری یا آشنایی با یک پروژه باید بدانید این است که با توسعه دهندگان آن تیم آشنا شوید. Starl که توسط Woof Decentra و Moe Larson که بخشی از تیم شیبا اینو و همچنین بنیانگذار Leash هستند، با کمک تیم متخصص توسعه داده شد.ارز starl توکن بومی پروژه متاورس Starlink است. مجموع عرضه ارز دیجیتال استارلینک STARL، ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن تعیین شده است. همچنین استارلینک یک توکن ERC20 است. از ارز دیجیتال starlink برای انجام معامله و تراکنش ها در دنیای Starlink استفاده می شود. املاک، زمین و هر آنچه در جهان واقعی وجود دارد را می توانید در دنیای مجازی استارلینک با استفاده از ارز استارلینک بدست آورید. تمام معاملات با ارز دیجیتال starlink در بازی های مورد بازی و همچنین آیتم های NFT انجام می شود.

متاورس STARL چطور کار می کند؟

برخی فکر می کنند که استارلینک تنها یک بازی است. توسعه دهندگان در پاسخ به این طرز تفکر می گویند: «کاملا بستگی به نحوه استفاده شما از متاورس استارل دارد. هر چیزی که به چشم تفریح و سرگرمی در آن شرکت کنید یک بازی است. اگر از کاوش و تعامل در یک جهان با دیگران لذت می برید، مطمئنا می توان آن را مانند یک بازی در نظر گرفت و بازی کرد». اما هدف از Starlink فقط بازی کردن نیست.

توسعه دهندگان استارلینک هدف خود از آغاز پروژه را اینگونه عنوان می کنند:STARL می خواهد مردم سرگرم باشند، آزادانه با یکدیگر تعامل کنند و به فرصت هایی دسترسی داشته باشند که منجر به آزادی مالی می شود و همچنین به مراحل بعدی برای تکامل اینترنت کمک کنند.بنابراین می توان استارلینک را مرکزی برای تعامل اجتماعی و تجارت دیجیتال دانست. STARL همچنین پورتالی برای ورود به دنیای ماموریت ها و ماجراجویی های مختلف فراهم می کند تا به تنهایی یا توسط دیگران انجام شود. مثل بازی های مسابقه ای در سطح قمرهای سیارات، تیر اندازی داخل سفینه ها و پایگاه های فضایی متروکه، سفینه های فضایی برای پرواز در ماورا جهان و سایر منظومه ها.

در متاورس Starlink چه کارهایی می توان انجام داد؟

  • خرید و فروش املاک مجازی
  • خرید ماهواره برای استفاده شخصی یا اجاره به دیگران
  • ساخت، خرید و فروش NFT یا توکن های بی همتا
  • شخصی سازی یک آواتار
  • تعامل با افراد واقعی در دنیای مجازی
  • کاوش در متاورس
  • ارائه جلسات آموزشی یا مشارکت در رویدادهای دیگران
  • بازی و تفریح

استارلینک شامل چه بخش هایی است؟

متاورس ها عمدتا پروژه های سنگینی هستند و چندین سال زمان می برد تا امکانات کاربردی و نسخه نهایی آن ها منتشر شود. استارل پروژه ای است که کار خود را از سال ۲۰۲۱ آغاز کرده و در حال حاضر یک بازار خرید و فروش توکن بی همتا دارد. در ادامه به سه آیتم منحصربه فرد STARL یعنی بازار ، ماهواره (Satellite) و ماژول زندگی (Living Modules) هم خواهیم پرداخت.

بازار استارلینک

بازار داخلی پلتفرم استارلینک که بستری برای انجام معاملات خرید و فروش است مارکت پلیس استارل نام دارد. در این مارکت ابزارها و محصولات استارلینک به صورت توکن های غیرقابل تعویض خرید و فروش می شوند. این اقلام شامل زمین های مجازی، ماهواره ها و ماژول ها، وسایل نقلیه، آواتارها، لباس ها، تجهیزات و… هستند.

ماهواره استارل

ماهواره ها در استارلینک نوعی از توکن های غیرمثلی هستند که با نماد SATE نشان داده می شوند. ماهواره ها یا Satellite در استارلینک کاربردهای متنوعی دارند، برای مثال می توان در آنها نمایشگاه آثار هنری برگزار کرد و یا برای تبلیغات و مارکتینگ استفاده کرد. همچنین بازیکنان می توانند از ماهواره ها در نبردها و ماموریت ها استفاده کرده و قدرت چند برابری کسب کنند.ماهواره ها بر اساس مدار به سه دسته مدار پایین زمین یا LEO، مدار متوسط زمین یا MEO و مدار ژنوسنکرون یا GEO طبقه بندی می شوند و می توان آنها را با پرداخت STARL از مارکت پلیس خریداری کرد.

ماژول زندگی

ماژول زندگی نوع دیگری از NFT در استارلینک است که با نماد STLM نیز نشان داده می شود و شامل املاک و زمین های مجازی در استارلینک می شود. در این ماژول ها آواتارها می توانند لباس ها و ابزارها را شخصی سازی کنند و نیروهای خود را بازیابی کنند. علاوه بر این می توانند با اجاره آیتم ها سود کسب کنند.

رمزارز متاورس استارلینک با نماد STARL شناخته می شود و یک توکن ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم است. استار ال به عنوان واحد پول در متاورس و بازار استارلینک کاربرد دارد. با استفاده از این توکن می توانید قسمتی از ایستگاه فضایی یا ماهواره هایی که از طریق آن ها می شود کسب درآمد کرد را بخرید. خرید و فروش NFTها و معاملات در مارکت پلیس استارلینک هم بخشی از کارهایی است که می توان با توکن STARL انجام داد.

بهترین کیف پول ارز استارلینک STRL

با توجه به این که ارز دیجیتال استارلینک starlink روی شبکه اتریوم ساخته شده و یک توکن ERC20 است. بنابراین کیف پول هایی که از این توکن و اتریوم پشتیبانی می کنند قابل استفاده برای ارز starl هستند. در ادامه چند نمونه از آنها معرفی می کنیم:

  • کیف پول پینگی
  • کیف پول تراست ولت
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول مای اتر ولت
  • کیف پول لجر
  • کیف پول اتمیک ولت

خرید و فروش ارز دیجیتال استارلینک

برای خرید و فروش ارز استارلینک starlink می توانید در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنید.یکی از صرافی ها، پینگی، بازار مطمن رمزارزها است. همچنین می توانید از صرافی های دیگری نیز برای خرید استارلینک استفاده کنید که در ادامه آنها را معرفی می کنیم:


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (266 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (172 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (120 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (41 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (34 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (25 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (19 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی (16 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (14 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر)
تیتر امروز   
دختر پشت کنکوری قصد کشتن کل خانواده را داشت
دانلود آهنگ جدید «بیا بریم کوه» از رضا ملک زاده+فیلم/ پاشو دنیا رو جمع کن بریم دریا کنار...
فال روزانه امروز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه جمعه 8 تیر 1403
اولین برنامه جوکر با حضور خانم‌ها ؛ اسامی شرکت‌کنندگان +عکس/حتما از خنده تلف میشیم با اینا...
فال قهوه با نشان روز جمعه 8 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 8 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 8 تیر 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 8 تیر ماه 1403
زاکانی از انتخابات انصراف داد
درخواست کمک مالی از محمود احمدی نژاد در مراسم ختم مادر سردار سلیمانی و پاسخ وی
رئیس دانشکده علوم پایه تربیت مدرس در مکه مکرمه درگذشت+ بیوگرافی مرحوم رسول ملک‌فر
جشن تولد ساده و خودمونی پسر دوم المیرا شریفی مقدم با کیک توت فرنگی با حضور یک مهمان ویژه
بررسی همه راه‌های ممکن حمله بایدن و ترامپ به یکدیگر در مناظره امروز
غذا با گوشت انسان در این رستوران بین راهی جاده چالوس! جنایتی که این گونه برملا شد