دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

آشنایی با پلتفرم بازی ولکان فرجد (Vulcan Forged) و توکن PYR 

دوشنبه، 03 بهمن 1401
ولکان فورجد یکی از پلتفرم‌هایی است که در زمینه بازی‌های بلاکچینی فعالیت می‌کند. مهم‌ترین نکته در مورد پلتفرم Vulkan Forged این است که این تنها یک بازی نیست؛ بلکه بستری است که بر روی آن می‌توان بازی‌های مختلف را توسعه داد و از طریق بازی کردن به کسب درآمد رسید. در ادامه بیشتر با این پلتفرم آشنا می شویم.

بازارهای مالی به یکی از راحت ترین مسیرها برای رسیدن به استقلال آزادی تبدیل شده است، این راحتی به معنی رسیدن به موفقیت در زمان کمتر نسبت به دیگر حرفه های کاری و درآمدی است، اما باید بدانید که تنها فعالیت معامله گری در این بازارها نیست که می توانید از آن ها کسب درآمد کنید، پلتفرم Vulcan Forged یکی از این تفاوت هاست که در بازار ارزهای دیجیتال (cryptocurrency) می توانید علاوه بر فعالیت معامله گری از این مسیر نیز به درآمد دلاری برسید.

پلتفرم Vulcan Forged چیست؟

ولکان فورجد (VF) استودیویی مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین است که در آن می توان به بازی مشغول شد و در بازار توکن های بی همتا (NFT) آن به خرید و فروش دارایی های داخل این بازی ها پرداخت.در استودیوی ولکان فورجد شما می توانید بازی مربوط به خود را بسازید یا از بازی های موجود استفاده کنید و با بازی کردن درآمد کسب کنید. برای داشتن تراکنش های سریع و ارزان از بلاکچین پالیگان (Polygon) در این پلتفرم استفاده شده است.در این محیط، امکان جمع آوری سرمایه به صورت جمعی، برای توسعه دهندگان بازی ها فراهم شده است. بازی های آماده ای در وبسایت این پلتفرم ارائه شده است، که از جمله آنها می توان از Berserk, Forge Arena, Blockbabies, Vulcan Chess، Titans و Olympians اشاره کرد.

معرفی تیم پروژه ولکان فورجد Vulcan Forged

در این قسمت از مقاله به معرفی تیم پروژه ولکان فورجد خواهیم پرداخت. لازم است بگوییم که در ارتباط با سوابق کاری و تحصیلی این افراد اطلاعات خاصی وجود ندارد. یکی از این افراد جیمی تامسون Jamie Thomson است که مدیرعامل و موسس پروژه می باشد.از دیگر افراد می توان به ماریا ددوسی Maria Dedevesi، نیرنا جی Nirena G، یانیس Yiannis و جیسون لی راس مک لور Jason Lee Ross Mclvor اشاره کرد. که این افراد به تریتب طراح رابط کاربری، توسعه دهنده موتور گرافیکی بازی، مدیر پروژه و مدیر مارکتینگ می باشند.

پلتفرم ها و بازی های Vulcan Forged

پلتفرم ها و بازی های Vulcan Forged عبارتند از:

  • Vulcan Verse: بازی متاورس فانتزی یونانی-رومی که از 10000 قطعه زمین تشکیل شده است.
  • Anvil: یک موتور ان اف تی (NFT) است که برای بازی های آسان و نصب برنامه های غیرمتمرکز، کارمزدی دریافت نمی کند.
  • Vulcan Market: یک بازار توکن های ان اف تی که برای همه بازی های ولکان فورجد، کار مزدی دریافت نمی کند.
  • Berserk: یک ان اف تی آنلاین TGG است.
  • Frenzy: یک پلتفرم برای ایجاد مسابقات با پاداش توکن PYR است.

Vulcan Forged چگونه کار می کند؟

PYR توکن بومی ERC20 Vulcan Forged است که بازیکنان می توانند از آن برای اهداف مختلفی در VulcanVerse استفاده کنند، از جمله بازی، سهام گذاری، تسویه حساب و خرید دارایی در بازار، استخرهای بازی، کسب مزایای P2E و لانچ پد برای بازی های DeFi.PYR یک توکن ابزار چند پلتفرمی است که گیمرها ممکن است در حین انجام بازی های Vulcan Forged از آن استفاده کنند. هر دو شبکه اصلی اتریوم و Polygon از PYR پشتیبانی می کنند. اگرچه Vulcan Forged در اتریوم شروع به کار کرد، اما بیشتر عملکرد آن بر اساس بلاک چین Polygon است.

برنده شدن در مسابقات، تبدیل LAVA حاصل از انجام بازی، فروش NFT و تخصیص سرزمین آنها به عنوان یک پورتال، همه راه های لازم برای به دست آوردن توکن PYR هستند. کاربران می توانند با سهام گذاری PYR و شرکت در بازی های Vulcan Forged ، توکن ثانویه اکوسیستم Vulcan Forged، توکن LAVA، را به دست آوردند. LAVA همچنین می تواند به عنوان ارز درون بازی برای ساخت و ساز در زمین ها و ارتقاء NFT ها استفاده شود. همچنین ایردراپ های PYR و چیزهای دیگر در دسترس خواهد بود.

توکن PYR چیست؟

توکن PYR بر روی شبکه های اتریوم و پالیگان و با استاندارد ERC20 قرار دارد و توکن حاکمیتی اکوسیستم ولکان فرجد است. این توکن در بازار پلتفرم قابل خرج کردن است.نحوه توزیع توکن ها به شرح زیر می باشد:

  • فروش توکن: ۴۰ درصد
  • ذخیره کامیونیتی: ۳۰ درصد
  • تیم سازنده: ۲۰ درصد
  • استخر پاداش وفاداری: ۱۰ درصد

استیک کردن توکن PYR

همانطور که قبلا اشاره کردیم، بخش سپرده گذاری صرافی غیرمتمرکز Vulkandex راه اندازی نشده است. اما به صورت کلی ۲ نوع استخر در این پلتفرم وجود دارد؛ یکی استخر LAVA است که برای دریافت جوایز بازی طراحی شده و دیگری استخر استیکینگ است. قرار است تا ۲۴ ماه آینده، ۵ میلیون توکن از طرف تیم سازنده در این استخر عرضه شود. نقدینگی استخرها به روش های زیر افزوده خواهد شد:

  • ۱۰ درصد از تراکنش های بازار به این استخرها وارد می شود.
  • ۱۰ درصد از مبلغ فروش تجهیزات (کارت های بازی Berserk و Vulcanites) به این استخرها واریز می شود.
  • ۵۰ درصد از کارمزد ارتقاء زمین، تایتان ها و المپینس به استخرها وارد می شود.
  • ۱۰ درصد از جوایز استخر یا کارمزد تورنومت (در بازی Frenzy) به استخرها وارد می شود.

در بازی VulcanVerse توکن PYE برای خرید و فروش در بازار بازی، استیکینگ در قطعات زمین، تایتان ها یا المپین ها، Staking و فارمینگ در Vulkandex، سپرده گذاری برای دست یابی به بخش Philosopher’s Counsel به کار می رود. همچنین می توانید زمین خود را آپگرید کنید. ارتقای زمین به شما ابزارهای ساخت و تجهیزات بهتری را می دهد. با ارتقاء آن ها شما از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • با ارتقا به سطح بالاتر، به جوایز دریافتی شما ۱۰٪ افزوده خواهد شد.
  • میزان لاوای دریافت شده در بازی، ۱۰٪ افزایش پیدا می کند.
  • در سطح ۷ خدایان، به Elysium دسترسی پیدا خواهید کرد؛ مکانی که در آن NFTهای نادر پیدا می شود.
  • کارمزد فروش در بازار به میزان ۱۰٪ کاهش پیدا می کند.

خرید و نگهداری توکن PYR

صرافی های متمرکز بایننس، کوکوین و گیت و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ توکن PYR را برای خرید و فروش در اختیار دارند.همان طور که گفتیم، این توکن به صورت استاندارد ERC20 عرضه شده است. بنابراین کاربران می توانند از کیف پول هایی که از این استاندارد پشتیبانی می کنند، استفاده کنند. افراد به صورت متداول از دو کیف پول تراست ولت و متامسک استفاده می کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب