آشنایی با طالع بینی بهمن ماه 1399

  پنجشنبه، 02 بهمن 1399   زمان مطالعه 15 دقیقه
آشنایی با طالع بینی بهمن ماه 1399
آیا حاضرید طالع خود را برای این ماه بشناسید؟در فال ماهانه ما ، تمام اطلاعات مربوط به پیش بینی کل ماه خود ، از جمله امور مالی ، شخصی ، شغلی و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.ما فال ماهانه را برای متولد هر ماه قرار داده ایم با ما همراه باشید.

فال ماهانه متولدین فروردین

در جبهه شغلی، نتایج مورد انتظار را خواهید گرفت. در کار خود منظم و مصمم باشید. سلامتی شما در این ماه خوب خواهد بود. شما باید سعی کنید یک رژیم غذایی سالم و معاینه معمول داشته باشید. این به شما در مورد سلامتی شما شفافیت می بخشد. در جبهه عشق و رابطه ، این یک ماه مختلط خواهد بود. ممکن است با شریک زندگی خود اوقات به یادماندنی داشته باشید ، باید از بحث و جدال جلوگیری کنید. اگر مجرد باشید ، فرصتی برای بیان احساسات خود به نیمه گمشده خود خواهید یافت. حتی ممکن است فرصتی برای رفتن به یک قرار ملاقات پیدا کنید. در طول ماه ، از کار خود سودهای مالی مورد انتظار را بدست خواهید آورد.

به طور کلی ، این ماه برای شما شلوغ خواهد بود. حتی ممکن است به دلیل سخت کوشی و عزم راسخ ارتقا پیدا کنید. شما چیزهای جدید خواهید آموخت و تغییرات عمده ای در افکار شما ایجاد خواهد شد که به شما کمک می کند آینده خود را رقم بزنید. سخت کوشی و عزم راسخ شما به شما پاداش می دهد و به شما کمک می کند تا در امتحانات مدرسه به موفقیت دلخواه خود برسید. شما باید در این ماه در بیمه درمانی سرمایه گذاری کنید. افزایش ناگهانی هزینه های داخلی شما را به مشکل مالی می اندازد. در دولت می تواند پیشرفت مثبتی داشته باشد که ممکن است به شما در تجارت کمک کند. شما یک دست کمک از شریک تجاری خود خواهید گرفت.

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

به طور کلی ، در طول این ماه ، شما درگیر کار خود و برخی از فراز و نشیب ها در زندگی شخصی خواهید بود. شما باید یک استراتژی کاری مناسب را که شامل یک لیست اولویت است ، اجرا کنید. علاوه بر این ، شما باید به روابط و سلامتی خود زمان با کیفیتی اختصاص دهید ، تا بتوانید از این ماه لذت ببرید. از پرخاشگری با همکار خود بپرهیزید و در کارها و مسئولیت های خود قاطع باشید. درباره خویشاوند نزدیک خود چند خبر خوب خواهید گرفت. در عین حال ، ممکن است برخی از مشکلات در روابط شما وجود داشته باشد ، اما اوضاع به تدریج بهبود می یابد. رابطه زناشویی از نظر محکم نبودن با افکار شما نیاز به توجه بیشتری دارد. سعی کنید پرخاشگر نباشید و مقداری فضا به شریک زندگی خود اختصاص دهید. در این ماه ، شما باید یک برنامه برای درآمد و هزینه داشته باشید. طبق انتظارات پس انداز نخواهید کرد.

سلامتی ممکن است هزینه هایی را طلب کند. در کل ، این ماه برای شغل شما خوب خواهد بود. در محیط کار به موفقیت هایی دست پیدا خواهید کرد. شما در جستجوی کار نتیجه خوبی خواهید گرفت. از زحمات شما قدردانی خواهد شد دانش آموزان در آزمون رقابتی موفق می شوند. کسانی که دوره های آموزش از راه دور را دنبال می کنند ، به اهداف خود خواهند رسید. ممکن است با مشکلات بهداشتی روبرو شوید. شما باید از ایمنی خود مراقبت کرده و از استرس دوری کنید. می توانید با سوءهاضمه روبرو شوید. در این ماه از خوردن غذا در بیرون خودداری کنید و رژیم غذایی سالم و سبک داشته باشید. اختلافات ناگهانی می تواند شما را دچار استرس کند.

فال ماهانه متولدین خرداد

برخی از کارهای عجیب و غریب شما ، که سازگاری شما در جمع را دشوار می کند ، با تلاش و مراقبه شما متوقف می شود. با اطمینان بیشتری با مردم برخورد خواهید کرد. در این ماه باید با عزیزانتان ملایم باشید. از آنجا که هم اکنون تحت فشار قابل توجهی قرار دارید ، ممکن است مدیریت روابط دشوار باشد. ممکن است احساس تدافعی و ترس داشته باشید. با این حال ، در اصل شما سرزنده و مشتاق هستید ، انرژی خارق العاده شما افراد بیشتری را به سمت شما می کشاند. همچنین ، شما یک فرد قوی ، صادق و قابل اعتماد هستید که جنس مخالف اغلب او را جستجو می کند. با این حال ، اگر غرور کاذب داشته باشید ، باعث می شود مانند یک شخص سرسخت و مغرور رفتار کنید.

زمان مناسبی برای اجرای تغییراتی است که قصد دارید در خانه و همچنین دفتر کار خود انجام دهید. همچنین بخشش یک شخص به خاطر اشتباهی که به شما آسیب رسانده است باعث احترام بیشتر شما در بین افرادی که دوستشان دارید خواهد شد. سلامت جسمی شما در این ماه در شرایط عالی خواهد بود. اگرچه برخی از مشکلات را پشت سر خواهید گذاشت ، اما با موفقیت از آن خارج خواهید شد. رفتار آشفته شما محدودیت های شدیدی را در اعمال شما ایجاد می کند. اگرچه نیت شما خوب است ، اما برای کسب شناخت عمومی کمی بیشتر وقت خواهید برد. سفرهایی که شما در نظر دارید بدون اینکه حتی خودتان متوجه آن شوید ، مانند انگورهای آب روان از طریق انگشتان شما سر می خورد.

فال ماهانه متولدین تیر

از نظر عشق و روابط ، شما احتمالاً زمان بسیار خوبی را سپری خواهید کرد. با این حال ، اختلافات جزئی را نمی توان رد کرد. همچنین سعی کنید دیدگاه های خود را به همسرتان تحمیل نکنید زیرا این مسئله باعث ایجاد اختلافاتی بین شما و طرفین خواهد شد. اگر می خواهید والدین خود را با محبوب خود آشنا کنید ، این زمان خوبی است زیرا تایید آنها آسان خواهد بود و اگر کسی را دوست دارید ، ممکن است به آنها نیز نزدیک شوید.

اگر به دنبال شغل هستید ، فرصت ها تا پایان ماه به نتیجه می رسند. از شما خواسته میشود که صبور باشید و با صبر و تحمل با همه مشکلات روبرو شوید. نگه داشتن یک بررسی از خلق و خوی شما برای رفاه روابط شما بسیار مهم است. از نظر مالی ، احتمالاً از فرصتهای پرسود برخوردار خواهید بود. بسیار مراقب باشید زیرا ممکن است خود را در شرایط دشوار در محل کار خود قرار دهید. کارهای خود را تمام کنید و در همه زمان ها آماده باشید. اگر دانشجویی هستید که تحصیلات عالی را دنبال می کند ، فرصت های خوبی به دست می آید. متمرکز و مصمم باشید. سخت تر کار کنید.

فال ماهانه متولدین مرداد

ممکن است ماه را با یک یادداشت متوسط ​​شروع کنید. به دلیل تأثیر ترکیبی زحل و مشتری ، ممکن است احساسات مختلفی در اطراف شما وجود داشته باشد. اواسط ماه به بعد همه چیز در جای خود قرار خواهد گرفت. تأثیر مثبت مریخ احساس می شود و فرصت های پیشرفت در اواخر ماه جاری برای شما تضمین می شود. کسبه فرصت خوبی برای انعقاد یک معامله مهم پیدا می کنند. حرکت سیارات به سمت بالا به امور مالی شما فشار می آورد. با این حال ، حرکت عطارد نشان می دهد که شما باید از تصمیم عجولانه در امور اصلی مالی خودداری کنید. حدود اواسط ماه فرصت های دلگرم کننده ای برای افزایش درآمد خود خواهید داشت. در حدود پایان ماه از قرض گرفتن یا وام گرفتن پول خودداری کنید. تأثیر ونوس تا حد زیادی به نفع شما باقی خواهد ماند از این رو در حفظ هماهنگی در بیشتر روابط خود به خوبی عمل خواهید کرد.

با این حال، باید در نیمه دوم این ماه مراقب باشید. کشش متناقضی در زندگی شما ایجاد خواهد شد، در یک مرحله ، ممکن است نگران رشد و پیشرفت آینده باشید ، در حالی که در انتهای دیگر ، فقط آرزو دارید آرام باشید و از لذت های عشق لذت ببرید. یک احساس تعهد قوی باعث می شود که در مواقع دشواری در این ماه خوب بایستید. شما ممکن است در طول ماه در آموزش و سایر اقدامات مرتبط پیشرفت خوبی داشته باشید. در آموزش و پرورش پیشرفت خوبی خواهید داشت ، مشروط بر اینکه در اواخر ماه جاری درگیر حواس پرتی نشوید. سلامتی شما در این ماه خوب خواهد بود. با این حال ، خورشید در حال گذر نشان می دهد که برخی از مسائل قدیمی سلامتی ممکن است در ابتدای ماه جاری شما را آزار دهد. از آنجا که تأثیرات سیاره ای مطلوب است ، با وجود برخی نوسانات در سلامتی ، سطح انرژی خود را حفظ خواهید کرد.

فال ماهانه متولدین شهریور

اگر به خدای بزرگ ایمان داشته باشید، دلیلی برای هراس از ناشناخته ها نخواهید داشت. می توانید با اطمینان و مسرت به آینده بنگرید، زیرا اراده خداوند در زندگی تان جاری است. امور ناشناخته و غیر منتظره شما را از پای در نمی آورند، زیرا می دانید که از هر موقعیتی می توانید بهره ببرید. در زندگی مسئولیت پذیر باشید. در زندگی مسئولیت پذیر تر باشید. اگر وظایفتان را به درستی انجام بدهید موفقیت از آن شما خواهد بود. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد.اگر اراده و پشتکار را در خودتان بپرورانید، بدون تردید دست خداوند همیشه نگهدارتان خواهد بود و هدایتتان خواهد کرد و از بی قراری رهایی خواهید یافت. در این ماه ،سعی کنید با دوستان و افرادی که باعث پیشرفتتان می شوند، بیشتر رابطه برقرار کنید. با دوستان خوب و خوش نیت نشست و برخاست کنید .از هر فرصتی برای دور هم جمع شدن استفاده کنید. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد. در ایام نوروز، تعدادی از مجردین، یار و محبوب خود را می یابند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

تصویر

فال ماهانه متولدین مهر

بهتر خواهد بود که از همان ابتدا همه چیز را به طور کامل صحبت کنیم تا اینکه اجازه دهیم اوضاع به مرحله جبران ناپذیری تنزل یابد. منفجر شدن های احساسی فقط مشکلات بی پایان ایجاد می کند ، بنابراین بهتر است خود را برای مواجهه با هر شرایطی با آرامش آماده کنید. اگر نسبت به نزدیکان و دوستان خود ابراز همدردی کنید ، هرگز آسیبی به چهره خود وارد نخواهید کرد. چون عاشقانه ، دراماتیک و جسور هستید ، روح جذاب شما را از پا در می آورد. خلاقیت و تخیل بارورترین ویژگی شما بوده است. پرورش آنها و استفاده از تمام پشتیبانی مورد نیاز شما به شدت توصیه می شود. حتی بدست آوردن شغل مناسب احتمالاً ثروت شما را بهبود می بخشد. اگر مردم فکر می کنند شما بی مسئولیت هستید ، ممکن است این نبوغ شما را درک نکنند. اگرچه نمی خواهید به کسی وابسته باشید ، این عشق است که به شما الهام می دهد تا برای آینده مالی خود برنامه ریزی کنید. کسانی که قصد اقامت در خارج از کشور را دارند ممکن است برنامه ریزی خود را از این ماه آغاز کنند. برای انجام کلیه اسناد و مدارک و سایر کارهای لازم باید سعی کنید از یک مشاور متخصص استفاده کنید. در اواخر این ماه ، ممکن است با یک دوست قدیمی آشنا شوید که تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارد. شما می توانید آنچه آموزنده و مفید است را انتخاب کنید زیرا در موفقیت خود در زندگی کاملاً راضی خواهید بود.

فال ماهانه متولدین آبان

ماه خوبی برای پیشرفت و کشف فرصتهای جدید است. ارتقاء و افزایش حقوق ممکن است باشد. به سخت کوشی ادامه دهید و تمام تلاش خود را بکنید. با این حال حدود اواسط ماه برای مشکلات حرفه ای آماده باشید. صبور باشید و آرام باشید. از وارد شدن به سیاست های اداری خودداری کنید. این یک مرحله چالش برانگیز برای شماست. از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید ، فعالیت های خارج از برنامه نادیده بگیرید. مصمم باشید روی کار خود متمرکز شوید.

متولدین آبان احتمالاً این ماه از نظر عشق و روابط را بسیار مطلوب خواهند دید. احتمالاً مجردها در این مرحله با شخصی جالب دیدار می کنند. درمورد کسانی که در روابط متعهد هستند ، می توانید مدت زمان زیادی را با عزیزش بگذرانید. شما شناخته خواهید شد و احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد. برای متخصصان فروش و بازاریابی مشتری های بزرگی را به ارمغان می آورید. از نظر دانشگاهیان ، به شما توصیه می شود که سخت تر کار کنید.

فال ماهانه متولدین آذر

ماه با یادداشت خوبی برای متولدین آذر آغاز می شود. در تلاشهای شما پیشرفت مداوم حاصل خواهد شد ، این دلیل اصلی بهترین عملکرد بسیاری از شما خواهد بود. اواسط ماه برای ازدواج و امور عاشقانه خوب خواهد بود. با این حال ، این تنها پس از مشورت بسیار گفتگوهای شیرین و ابراز محبت بر شریک زندگی یا همسرتان رخ خواهد داد. روابط خود را نرم نگیرید زیرا در پیوند شما در روزهای آینده تأثیر می گذارد. در واقع ، برای برخی از شما ، زمان پس از هفته سوم برای همکاری با کسی برای شروع مشاغل بسیار خوب است. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که هر دو نفر شما یک نامه کتبی تنظیم کرده اید تا از اختلافات بعدی جلوگیری کنید. این شما را از اشتباهات سنگین نجات می دهد. برخی از شما تحصیلات عالی را در زمینه مهندسی مکانیک یا برق دنبال خواهید کرد. اگر سخت کار کنید ، در امتحانات داخلی خود خوب عمل می کنید و نمرات خوبی را کسب می کنید. شایسته سالاری در این زمان اهمیت پیدا می کند. اگر مراقب مصونیت خود نباشید ، ممکن است سلامتی شما آسیب برساند. در همان زمان ، مهمانان به بازدید شما ادامه می دهند که فضای خانواده را کاملاً دلپذیر می کند. شما به سفرهای تفریحی علاقه مند خواهید شد.

فال ماهانه متولدین دی

با توجه به پیش بینی ماهانه ، شما در این ماه به دنبال اقدام و ماجراجویی بیشتری در زندگی خود خواهید بود. تکانشی ، اعتماد به نفس و استقلال بیشتر از آنچه در چند ماه گذشته احساس کرده اید ، خواهید شد. شما در حرفه خود فرصت های جدیدی پیدا خواهید کرد. همچنین اگر فداکاری و سخت کوشی زیادی به خرج دهید ، این موفقیت بی نظیری را در دنیای تجارت کسب خواهد کرد. روند تفکر شما روی کار شما تأثیر می گذارد بنابراین باید قبل از اجرای کارها ، با دقت برنامه ریزی کنید. برخی از شما برای طعم موفقیت در نیمه دوم ماه باید سخت کار کنید. شما ممکن است وقت و هزینه زیادی را صرف افزایش دانش خود و یادگیری چیزهای جدید کنید.

این زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفرها یا شرکت در جلسات تجاری نیست زیرا احتمال ضرر و زیان بسیار زیاد است. با همکاران یا مدیران زن درگیر نشوید. این ماه، بعضی از شما ممکن است علاقه زیادی به طراحی یا خلاقیت آثار داشته باشید. حتی ممکن است دوره ای را برنامه ریزی کنید که باعث شود در سطح حرفه ای نیز همین کار را انجام دهید. شاید از شما خواسته شود که در بعضی از انجمن ها در مورد این کار خلاقانه صحبت کنید. این زمان ایده آل برای صرف هزینه در تبلیغ استعدادها و مهارت های خود است. اگر قبلاً ازدواج کرده اید و با شریک زندگی خود کار می کنید ، او نیز می تواند دست شما را بگیرد. ماه برای دانشجویان خوب خواهد بود. اگر می خواهید برای ادامه تحصیل به مقصد خارجی سفر کنید ، خوب عمل خواهید کرد. حتی تسهیلات وام نیز به سراغ شما می آید.

فال ماهانه متولدین بهمن

در امور شغلی ، شما باید بر روی پروژه های تحقیق و تجزیه و تحلیل روی دست خود تمرکز کنید. این باعث موفقیت شما خواهد شد. در محیط کار شما تغییری ایجاد خواهد شد و احتمال اینکه شغلی دور از وطن خود پیدا کنید بسیار زیاد است. از نظر مالی ، در این ماه ، ممکن است فرصتی کسب کنید که همراه با برخی هزینه ها ، سود خوبی در تجارت خود کسب کنید. ممکن است یک پیشنهاد تجاری خوب از یک سرزمین خارجی دریافت کنید. شما باید آماده باشید تا برای دوستان و مهمانی ها هزینه کنید زیرا ستاره ها هزینه های برنامه ریزی نشده را پیش بینی می کنند.

ممکن است با چالش هایی روبرو شوید و مسئولیت های غیرمنتظره بر سر راه شما قرار بگیرند که ممکن است استرس زا باشد. پیوند مرکوری و خورشید پیش بینی می کنند که دانش آموزان برای دستیابی به اهداف خود باید از راهنمایی و پیشنهاد مربیان و والدین خود پیروی کنند. اوقات خوبی را با دوستانتان خواهید گذرانید و از همراهی آنها لذت خواهید برد. اگر در جستجوی شریک زندگی هستید خبر خوبی برای شما است. ممکن است در این ماه فرصت خوبی برای وقت گذرانی با فرزندان خود پیدا کنید. شما باید در این ماه به سلامتی و رژیم خود توجه کنید. از بحث و گفتگوهای غیرضروری و استفاده از وسایل الکترونیکی خودداری کنید زیرا ستاره ها پیش بینی می کنند که راحتی خواب شما مختل می شود.

فال ماهانه متولدین اسفند

دوباره از شما بابت کارها تقدیر خواهد شد. اخبار خوش حال کننده ای خواهید شنید. مطمئن شوید که می توانید در همه زمانها به شیوه ای موثر با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. روابط رمانتیک پربار و لذت بخش است و رابطه مشترک زناشویی قابل اعتماد خواهد بود. با ارتباط مناسب و مدارا کردن به احتمال بسیار زیاد ازدواج پیش خواهد آمد. در عشق شاهد ثبات هستید. یکسری اتهامات جزیی در محل کار به شما زده خواهد شد اما شما سربلند از آنها خواهید بود.

موفقیت شما با کار سخت بدست می آید. از نظر مالی این ماه طبیعی خواهد بود و ممکن است پول غیر منتظره ای دریافت کنید. خرید های لوکسی خواهید داشت. اگر ایده های جالبی دارید بهتر است از مشورت افراد باتجربه هم استفاده کنید. راه های تازه ای برای کسب و کار آماده است و این ماه مشغول جلسات و مسافرت هستید. در انجام امور مهمی ممکن است تاخیر پیش آید. انعطاف پذیری بر زندگی شخصی و شغلی تان تاثیر می گذارد. سلامت این ماه شما مربوط به عدم مراقبت از خودتان است مثل از در رفتگی ها و بیماران قلبی، باید بسیار مراقب سلامتی خود باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (656 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (74 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (28 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان