ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (07 اسفند تا 13 اسفند 1400)

  سه شنبه، 17 اسفند 1400   زمان مطالعه 14 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (07 اسفند تا 13 اسفند 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار و اینکه بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید مطالعه کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (07 اسفند تا 13 اسفند 1400)

فال و فال گیری به معنای تلاش در پیشگویی آینده با استفاده از روش های غیر طبیعی است. فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت. طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است و در سرنوشت وب نوشته شده است؛ یعنی فرد اختیاری در آن ندارد، همچنین پیشگویی در طالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می باشد.از جمله این ها می توان به طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی اشاره کرد. اما در فال، نتیجه با توجه انتخاب فرد بدست می آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد (مانند فال روزانه یا فال حافظ). بنابراین نباید واژه فال را با طالع بینی اشتباه گرفت پس واژه هایی مانند فال چینی، فال مصری، فال شخصی اشتباه می باشد.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

این هفته بهترین دوره برای عشق و عاشقی خواهد بود. رابطه شما ممکن است جهت مثبتی داشته باشد، بنابراین از هر نوع افکار منفی خودداری کنید. برای زوج های متاهل، بهتر است زمانی را برنامه ریزی کنید تا بتوانید با همسرتان وقت بگذرانید. یک سرمایه گذاری کوچک از نظر سود و هزینه مالی خوب خواهد بود. مراقب باشید، در غیر این صورت ممکن است شرایط بحران مالی وجود داشته باشد. در تجارت و محل کار خود، ارتباطات و تعهد نقش مهمی ایفا خواهند کرد. سفرهای کاری ناگهانی و راهنمایی سالمندان در برنامه این هفته است. عبور زحل و خورشید به شما سرنخی می دهد تا در تمام برنامه های کاری که در این هفته برنامه ریزی کرده اید، برای به دست آوردن سود مالی، تجدید نظر کنید. خواب شما ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از ابزارهای الکترونیکی و همچنین حجم کاری بیش از حد مختل شود، بنابراین سعی کنید کار با این ابزارها را کاهش دهید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

به طور کلی پیش بینی می شود این هفته در روابط عشقی اردیبهشتی ها تغییرات عمده ای ایجاد شود. تغییر رفتار نسبت به یکدیگر می تواند منبع شادی و غم باشد. می توانید قرارهای سینمایی یا پیک نیک کنار چشمه، تفرجگاهی در ساحل را برنامه ریزی کنید و زمان زیبایی را با هم بگذرانید. شریک زندگی شما ممکن است تصمیمات مهمی را برای زندگی تان بگیرد، از انجام هر کاری که می تواند به احساسات آنها آسیب برساند اجتناب می کنند و برای یک زندگی زناشویی شاد به درستی عمل می کنند.اگر به سلامت خود نگاه کنید، به نظر می رسد این هفته بهتر از هفته قبل است. با این حال، نیمه اول هفته ممکن است کمی ضعیف باشید. در چنین شرایطی، به خصوص در مورد بیماری های شکمی باید مراقب باشید. ستارگان توصیه می کنند از غذاهای چرب و روغنی اجتناب کنید. همچنین ممکن است مجبور باشید با مشکلات سلامتی مانند سفتی عضلات، درد ساق پا، درد مفاصل و غیره مواجه شوید. بنابراین، سعی کنید تناسب اندام داشته باشید و غذای سالم بخورید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

اگر برای کسی مهم باشید، او همیشه راهی برای وقت گذراندن با شما پیدا خواهد کرد، نه اینکه دنبال بهانه ای برای فرارو دروغی برای توجیه رفتارش باشد ، در این ماه با فرد جدیدی آشنا می شوید، همچنین قرار است بهترین ها برای شما اتفاق بیفتد، اسفند شروع تجربه های متفاوت تحصیلی، شغلی و اجتماعی است . شما یاد خواهید گرفت که چگونه در درازمدت کمی پس انداز کنید. در این دوره، زمان مناسبی برای وام گرفتن شما نیست. مشاجره ناگهانی یا پرخاشگر شدن در کار استرس زا است. توصیه می شود با برنامه ای کار کنید که به شما آرامش خاصی از کار بدهد. اگر به دنبال شغل هستید، این هفته می توانید موفق شوید. اما ممکن است احساس کنید باید شغل جدیدی پیدا کنید. سعی کنید هنگام صحبت با مربی خود آرام باشید و پرخاشگر نباشید. این ممکن است اعتماد و شانس شما را افزایش دهد. باید از خوردن غذاهای ناسالم جلوگیری کنید و مراقب چشم و دندان خود باشید. افراد مسن ممکن است به دلیل بیماری های قدیمی یا طولانی مدت دچار مشکلات ناگهانی شوند. برای رانندگی عجله نکنید زیرا ممکن است با عبور از سیارات ناگهان ضربه بخورید. استرس فردی می تواند با مشکلات سلامتی مرتبط باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

در دو روز اول هفته، نتایج مثبتی را از سخت کوشی خود تجربه خواهید کرد. اختلافات را با بستگان خود حل خواهید کرد. زیردستان و خواهر و برادر شما می توانند در تصمیم گیری های دشوار به شما کمک کنند. یک جویای کار می تواند شغل مناسب پیدا کند. این هفته برای بچه ها عالی خواهد بود.از زندگی خود لذت خواهید برد. تا اواسط هفته، اوضاع بدتر می شود، از مسئولیت های خود جدا می شوید، از کار لذت نمی برید، که بر سرعت کار فعلی شما تأثیر می گذارد. احساس کسالت خواهید کرد، روی اهداف خود متمرکز نخواهید شد. به شما توصیه می شود که صبور باشید و سعی کنید از تماس های اضطراری خودداری کنید. به شما توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری ایده های خود را دنبال کنید. دانش آموزانی که برای امتحانات رقابتی برنامه ریزی می کنند، تشویق می شوند تا بیشتر تلاش کنند و از سهل انگاری و تنبلی دوری کنند.شما پرانرژی و فعال خواهید بود و ناراحتی و اندوه از زندگی تان بیرون خواهد رفت، چرا که مسائل زندگی تان حل میشود و به آرامش ذهنی و روانی خواهید رسید ، آرزوی بزرگی در دل دارید که رسیدن به آن محال و غیرممکن نیست، دوستان جدیدی را ملاقات خواهید کرد که در زندگیتان بسیار تاثیرگذار خواهند بود .

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

به خودتان اعتماد داشته باشید و با قدرت در همین مسیری که هستید با اراده ادامه دهید، در این ماه همه چیز مثل روز برایتان روشن خواهد شد ، ممکن است که تلاش کنید تا هر چه از دستتان برمی آید برای اطرافیانتان انجام بدهید، اما مراقب باشید تا لطف مکررتان، وظیفه مسلم شما نشود .هفته ای پر از کار خوب و دلگرمی برای دانشجویان رشته های مهندسی و پزشکی است. در موفقیت های خود محتاط باشید. دستاوردها ذهن افراد را از بین می برند و بنابراین نگه داشتن آنها سخت می شود. بنابراین یک پیشنهاد این است که خود را خونسرد نگه دارید و بر یادگیری دقیق تمرکز کنید. ممکن است در این هفته سود خوبی بابت تلاش هایتان بدست می آورید. بعد از مدتی موفقیت، وقت آن است که کمی مراقب سلامتی خود باشید. یک توصیه این است که اگر از مشکلات تنفسی رنج می برید، علت را ریشه یابی کنید و آن را حتما درمان کنید. ورزش برای سلامتی مفید است و اگر استراحت کنید ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند و سطح انرژی شما را کاهش دهد. سالمندانی که از درد مفاصل رنج می برند برای آرامش و تسکین درد آن ها، توصیه می شود ورزش و مدیتیشن مناسب انجام دهند.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

انتظار می رود این هفته شاهد ادامه رشد و ورود سرمایه استاندارد شما باشیم. ممکن است عشق و رابطه شما در این هفته حساس و دشوار باشد. ممکن است اواخر این هفته زمان مناسبی باشد تا فرآیند تفکر خود را متحول کنید و برای تجربیات جدید آماده باشید. احتمالاً در طول این هفته، بهبودی قابل توجهی در سلامت خود خواهید داشت.در تعطیلات آخر هفته، می توانید بحث های مهمی با شریک زندگی خود داشته باشید و در نتیجه از برخی تردیدها خلاص شوید. شما می توانید شرایط خود را به طور پیوسته بهبود ببخشید. این هفته برای شما جریان مالی عادی خواهد بود. ممکن است پس از تلاش های زیاد، کمتر از انتظار خود سود مالی داشته باشید. بنابراین توصیه می شود تنظیم و برنامه ریزی کنید. برای جلوگیری از عوارض غیر ضروری، باید از هرگونه حرکت بلندپروازانه به سمت سود مالی در این هفته اجتناب کنید.با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و ممکن است این دیدار برایتان خیلی لذت بخش باشد، در زمینه شغلی موفقیتی برایتان به وجود می آید که نظر افراد زیادی را به سمت شما جلب میشود ، تلاش کنید تا دراین ماه نقطه ضعف خودرا تبدیل بـه یک نقطه قوت کنید، دراین ماه بـه کسی کـه بـه شما وفادار نیست اصلا امیدی نداشته باشید .

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

به احتمال زیاد موقعیت شما در این هفته تقویت می شود. در این زمان، ممکن است شما تأثیر قابل توجهی بر موفقیت شرکت خود داشته باشید. در نتیجه، بهتر است از تصمیم گیری عجولانه خودداری کنید. ممکن است برخی از مشکلات، دستیابی به اهداف مالی را برای شما دشوار کند. در اواخر این هفته، به نظر می رسد که شانس جدیدی داشته باشید. برنامه ریزی مالی شما ممکن است هر تصمیم عجولانه ای را خنثی کند. ممکن است یک هفته فوق العاده در زندگی شخصی شما باشد. می توانید شادتر، پرانرژی تر و برون گراتر شوید.اتفاقات خوبی برایتان رخ می دهد که موجب می شود اموراتتان سرو سامان بیاید و از نگرانی و تشویش خلاص شوید، این امر می تواند برایتان گره گشای مشکلات باشد ، در زندگی عاطفی تان ممکن اسـت کدورتی پیدا شود شاید فکر او جای دیگری باشد، شاید شـما بـه فکر او نباشید، و شاید اصلا مقصر خودتان هستید .

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

این هفته همچنان با دستاوردهایی همراه است که ممکن است انتظارات شما را برآورده نکنند. ممکن است از نظرات دوستانتان متاثر شوید. ممکن است این یکی از مهمترین چیزهای زندگی شما باشد. آرام باشید، ایمان داشته باشید، بگذارید زمان، کارهای خود را انجام دهد. برخی از شما ممکن است به فکر سرمایه گذاری در ملک باشید، مراقب باشید کجا سرمایه گذاری می کنید.احتمالاً ایده های جدید پول سازی را کشف می کنید و ممکن است آن را برای همیشه توسعه دهید. ادامه دهید، زیرا شادی را به زندگی شما بیاورد. وضعیت مالی این هفته خوب خواهد بود زیرا ممکن است شاهد ورود پول از غیرمنتظره ترین راه باشید.در این ماه می توانید مراد دل خود را به دست بیاورید، ولی دقت کنید که وسوسه های این کار فریبتان ندهد، صبر و تامل را از یاد نبرید و با آرامش به خدا توکل کنید ، این ماه پول قابل توجهی بـه دستتان می رسد کـه اوضاع زندگی را تا حدی تغییر می دهد، سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از ان سهیم بشوید .

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

پیشنهادی خواهید داشت کـه شروعی برای پیروزی های شـما خواهد بود، فقط باید با احتیاط عمل کنید و پله های ترقی را باحوصله و بدون عجله طی کنید ، از جایی کـه انتظارش را ندارید کمکی دریافت می کنید ولی شـما آن قدر مشغول و نگران مسئولیت های تان هستید کـه توجهی بـه این کمک نمیکنید .برخی از شما ممکن است مجبور شوید به سفر کاری بروید. در این هفته برخی موقعیت ها ممکن است شما را بیش از حد هیجان زده کند. با این حال، باید در رفتار خود متعادل و محتاط باشید. طالع بینی شغلی هفتگی شما می گوید با برنامه ریزی بهتر، می توانید به نتایج خوبی برسید. کسانی که قصد ازدواج دارند و منتظر جواب عشق شان هستند باید مدتی صبر کنند.انتظار همه چیز را در جنبه عشقی داشته باشید و اوقات خوشی را بگذرانید. این هفته از نظر سلامتی بسیار عادی خواهید بود. همانطور که از سلامتی خوبی برخوردار هستید، می توانید بهره وری خود را در محل کار افزایش دهید. به نظر می رسد تناسب اندام شما فوق العاده خواهد بود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

ممکن است در این هفته ستاره ها روابط عاشقانه و عشقی شما را تقویت کنند. ممکن است در این هفته زوج های متاهل اوقات خوشی داشته باشند. به افراد جویای کار توصیه می شود که برای مصاحبه و تماس در هر زمان آماده باشند. ممکن است هفته ای سودآور برای جامعه تجاری باشد. آنها ممکن است پروژه ها یا قراردادهای جدیدی به دست آورند. این هفته ممکن است زمان مناسبی برای مشاوران و وکلا باشد.زندگی عاشقانه شما ممکن است جذاب باشد. ممکن است زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید تا ارتباط خود را تقویت کنید. همسران قدیمی ممکن است به شما کمک کنند تا از مشکلات طولانی مدتی که با آنها روبرو بوده اید خلاص شوید. زوج هایی که به دنبال فرزند دوم هستند ممکن است در نهایت برنامه های خود را نهایی کنند. برای افراد بومی که در یک رابطه یک طرفه هستند، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای خواستگاری باشد.گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز میشود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، بـه تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید ، در این ماه یک دوست قدیمی بـه شـما کمک خواهد کرد کـه شرایط و موقعیت بهتری از لحاظ کاری کسب کنید، اما خودتان را دست کم نگیرید و برای موفقیت بیش از پیش تلاش کنید .

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

شروع هفته، خوب نخواهد بود. ممکن است در زندگی روزمره با موانعی روبرو شوید که ممکن است خشم شما را برانگیزد. پروژه های شما به طور خودکار و بدون هیچ دلیلی به حالت تعلیق در می آیند. ممکن است در این زمان با ضرر مواجه شوید. پیشنهاد می شود در یک تجارت جدید سرمایه گذاری نکنید. سود شما اکنون می تواند به ضرر تبدیل شود. بنابراین، سرمایه گذاری روی چیزهای اشتباه را متوقف کنید. شما از درگیر شدن در درگیری اجتناب کنید. با این حال، برکات بزرگان می تواند شما را از این آشفتگی محافظت کند. از ایجاد درگیری در خانه و زندگی عاشقانه خودداری کنید. به پرندگان عشق توصیه می شود که از هرگونه سوء تفاهم در این رابطه اجتناب کنند. این ماه با قاب ذهنی بهتری هستید و از لوازم یا وسائل نو شده خانواده لذت می برید و احساس رضایت خواهید کرد و شروعی عاشقانه با شریک عاطفی خود خواهید داشت ، به زودی گشایشی در کارتان خواهد شد و کارهای تان سر و سامان خواهد گرفت، تجارب جدیدی پیش روی شـما اسـت کـه باید آن ها را خوب بررسی کنید .

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

بهتر است وارد پروژه های جدید نشوید زیرا ممکن است باعث استرس شود. گذر ماه سرنخی می دهد که باید به خود و سلامتی خود زمان بدهید. ممکن است به کلاس یوگا بپیوندید یا نوعی مدیتیشن را برای تجدید قوا انجام دهید. ممکن است نتایج مورد انتظار را در کار تحقیقاتی خود به دست آورید. ممکن است به آنچه انتظار دارید برسید، اما نباید قبل از سرمایه گذاری بزرگ، توصیه های متخصص را از دست بدهید. ممکن است دانش آموزان احساس پریشانی کنند، اما سخت کوشی آن ها موفقیت به همراه دارد.زوج های متاهلی که در مراحل طلاق هستند ممکن است با چالش هایی روبرو شوند. بهتر است متواضع باشید و نسبت به چیزهای کوچک پرخاش نکنید. هیچ تغییر عمده ای در برنامه ی خود ایجاد نکنید زیرا ممکن است باعث مشکلات مالی شود. ممکن است به دلیل درگیری های نفسانی یا اختلاف نظر با شریک تجاری خود با ضرر مالی روبرو شوید. امکان دارد مخارج شما مربوط به سلامت شما باشد. حتی ممکن است همسرتان از شما کمک مالی بخواهد. سفر و همچنین کارهای مربوط به دولت ممکن است هزینه های مالی را برای شما به همراه داشته باشد.سعی کنید از مشاجره با رئیس خودداری کنید زیرا ممکن است منجر به یک موقعیت استرس زا شود. این هفته ممکن است شما درگیر مطالعه شوید. شما باید برنامه ریزی داشته باشید و برنامه روزانه خود را در ارتباط با مدرسه و تکالیف خود دنبال کنید. ممکن است به نتایج دلخواه برسید، اما تنها در صورتی که سخت کار کنید.بـه یک فعالیت فرهنگی دست خواهید زد کـه این فعالیت، چهره واقعی شـما و توانایی های شـما را بـه دیگران نشان خواهد داد. زمان مناسبی برای انجام فعالیت های اقتصادی بزرگ نیست ، خوشبختانه تمامی امکانات و پتانسیل لازم برای پیشرفت و ترقی شـما مهیا اسـت کـه می تواند آینده درخشانی را برای خودتان رقم بزنید .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (272 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (57 نظر) خلاقیت خنده دار راننده پراید در به چالش کشیدن دیگر راننده ها حماسه آفرید/ هیتلر هم مغز اینو نداشت+ عکس (58 نظر) امکانات هوش پرون اتاق میکاپ اشرافی فرح پهلوی در کاخ نیاوران /کاش اینقد که به فکر بَزَک دوزَک بود به فکر مردمم بود +عکس (46 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (34 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (33 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (32 نظر) تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش (16 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (12 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (12 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی بهم گفت آیت الله، گفتم من طلبه ام گفت بنشین این کُت شلواریا الکی به هم دکتر مهندس میگن بذار ما آخوندا هم به هم آیت الله بگیم +ویدئو😂👌 (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) دیزاین خوشگل میز عصرونه مژده لواسانی با کیک توت فرنگی/ معلومه مزه بهشت میده+عکس (8 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: با خنده سه تا قله رو فتح کردم از صدا و سیما تلویزیونو گرفتم از آیت الله گلپایگانی قم رو گرفتم و از رهبر پول رو گرفتم +ویدئو😂👌 (8 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سورپرایز برادر زن جنتلمن رضا گلزار برای آقای بازیگر در یک رستوران شیک/ آیسان خانوم چه داداشی داره!+فیلم (فیلم) ایده زیبای شهرداری تبریز برای پخش آهنگ آذری در محوطه ائل گلی/ نبینید از دستتون رفته😍 فال انبیاء روزانه شنبه 22 فروردین ماه 1403 تسبیح طلایی زیبا و خاص رهبر معظم انقلاب در عین سادگی/ کسی به عمق نگاه او نمی رسد هرگز+عکس دکوراسیون جذاب اتاق خواب نوزاد مینا مختاری و بهرام رادان با کاغذ دیواری کیوت/ چقدر خاص و مامانی😍👌 اولین فیلم لو رفته از لحظه خواستگاری پارسا پیروزفر از هانده ارچل بازیگر فیلم مست عشق/ این صحنه ارزش صدبار دیدن رو داره چهره زیبا و چشمان جذاب گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا و همسر فرانسوی ساعد سهیلی/ فقط رنگ موهاش😍👌 ایده منحصربفرد شاطر تبریزی برای پختن نان با الهام از نقاشی شب پرستاره ونگوک حماسه آفرید/ تن ونگوک تو گور لرزید😂+عکس معیار زیبایی عجیب در دوره قاجار/ علاقه عجیب ناصرالدین شاه به زنان سبیلو!! + عکس عاشقانه های عجیب صدام حسن با معشوقه پر دل و جرأتش +عکس کیک تولد خامه ای خوشگل و خوشمزه نیما شعبان نژاد با دیزاین کیوت شمع هایش/ مبارکا باشه سنگ تمام همسر بیرانوند در چیدمان میزغذا و میز میوه در میزبانی از مهمانانش در خانه رویایی و اروپاییش+عکس/ فقط دکور افتخارات ستاره تیم ملی 👌 تصویری دلنشین و آرام از رهبر معظم انقلاب با موهای تراشیده و عینک دودی 5 درخت عجیب و شگفت انگیز جهان با ظاهر منحصر به فرد+ویدیو رونمایی از تصویر واقعی از مهدعلیا و خواهر تنی ناصرالدین شاه قاجار (ویدئو)پشت صحنه دیده نشده از لحظه غرق شدن کشتی تایتانیک/ پشت صحنه اش هم دردناکه😭 طنزی از دعوای علی دایی و کاشانی در برنامه خنده بازار/ چقد خوب نقش علی دایی رو بازی میکنه +فیلم نگاهی به کیک تولد 2 طبقه و سورمه ای رنگ علی دایی ستاره سابق فوتبال/ مبارکا باشه +عکس نگاهی به دفترکار سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و حیاط باصفای آن+عکس (فیلم) خوشتیپ ترین پسر چوپان که 350 تا گوسفند خوشگل داره/ همه گوسفنداش اسم دارن +ویدئو دایناسور شدن عجیب و خنده دار پیمان معادی برای ترساندن پسرش در خانه/ رامبد جوان از خنده کم مونده بیهوش بشه+ویدیو (ویدئو) اجرای ترانه خاطره‌انگیز «طهران، تهران» توسط رضا یزدانی در آوای جادویی | اگه عاشقت نبودم … (ویدئو) اجرای بی نظیر محمد اصفهانی در برنامه آوای جادویی با آهنگ «امشب در سر شوری دارم» کم آوردن محمدرضا گلزار، سوپراستار آذری در این مسئله خاص و کمک خواستن از مردم و هواداران +ویدیو افشاگری محمود احمدی نژاد از تولید انرژی هسته ای توسط دختر بچه 16 ساله/ مملکت نیست که ماشین تولید نخبه ست +فیلم ابتکار عمل جالب و منحصربفرد فروشنده بامرام برای مردم در روزهای گرم تابستان+عکس/انسانم آرزوست فال ابجد روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1403 روایتی از عادات غذایی متفاوت و شنیدنی محمود احمدی نژاد و مشایی فال قهوه با نشان روز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت خنده دار ابزارفروش اصفهانی در تهیه حلقه و النگو برای همسرش با بَست شیر گاز +ویدیو /فقط اونجا که با پیچ گوشتی چفت میکنه🤣 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 + فیلم علی دایی: با بچه های محل دستفروشی میکردیم+ویدئو/ از بَلال فروشی و مغازه اِستوک تا فروشگاه زنجیره ای شهریار ایران! تبریک روز دختر شهرام قائدی برای دختر یکی یدونه اش با انتشار این عکس پدر و دختری دلنشین و زیبا+ عکس عمل جراحی مرد هیولایی؛ پرستار از بوی گند تومور بیهوش شد!+ویدئو خاطره جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از حمام رفتنشان در دوره سربازی که طلبه بودند+ویدیو به رخ کشیدن زندگی سلطنتی به سبک خاندان پهلوی با به دنیا آمدن پسرشان؛ از اعلام جنسیت نوزاد در روزنامه تا حضور عکاس خارجی برای ثبت اولین تصاویر شاهزاده!+عکس همراهی عاشقانه همسر زیبا بروفه و راهی شدنشان به بیمارستان برای به دنیا آمدن پسرشان+ویدیو به بهانه اولین رویارویی شهاب حسینی با پارسا پیروز‌فر در فیلم «مست عشق»؛ اولین همکاری شهاب حسینی با ستاره‌های سینما در چه آثاری رقم خورد؟ ادعای رسانه های آمریکایی درباره شباهت حسن روحانی به این چهره هالیوودی+عکس فال روزانه امروز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403
تیتر امروز   
فال انبیاء روزانه شنبه 22 فروردین ماه 1403
فال روزانه امروز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403
قتل با آبمیوه های سمی اطراف حرم امام رضا توسط مرد شیطان صفت
به بهانه اولین رویارویی شهاب حسینی با پارسا پیروز‌فر در فیلم «مست عشق»؛ اولین همکاری شهاب حسینی با ستاره‌های سینما در چه آثاری رقم خورد؟
فال قهوه با نشان روز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403
روایتی از عادات غذایی متفاوت و شنیدنی محمود احمدی نژاد و مشایی
اعلام اسامی برگزیدگان دو دوره از المپیاد دانشجویی/ تسهیلات ویژۀ برگزیدگان المپیاد
به رخ کشیدن زندگی سلطنتی به سبک خاندان پهلوی با به دنیا آمدن پسرشان؛ از اعلام جنسیت نوزاد در روزنامه تا حضور عکاس خارجی برای ثبت اولین تصاویر شاهزاده!+عکس
بازیگر فیلم های مستهجن جزئیات رابطه خود با ترامپ را در دادگاه برملا کرد / در هتلی کنار دریاچه تاهو ...
سرعت‌گیرهای اینترنت را برای بالابردن سرعت اینترنت شناسایی کنیم
مردم امامزاده ابراهیم شفت از ششمین آتش‌سوزی مهیب می‌گویند + فیلم و عکس
فال ابجد روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1403
آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس در 22 حوزه انتخابیه
رهبر انقلاب: مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد