آشنایی با طالع بینی هفتگی (30 بهمن تا 06 اسفند 1400)

  سه شنبه، 17 اسفند 1400   زمان مطالعه 13 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (30 بهمن تا 06 اسفند 1400)
برای انجام بهترین کار و اینکه بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (30 بهمن تا 06 اسفند 1400)

طالع بینی موافقان و مخافان سرسختی دارد. از سویی گروهی از افراد آن را خرافات و دوز و کلک می دانند و از سویی دیگر افرادی وجود دارند که اعتقادی راسخ به طالع بینی دارند و بر اساس آن زندگی خود را شکل داده و وقایع زندگی خود را بر اساس پیشگویی های آن بنا می نهند.باور بر آن است که طالع بینی هنری باستانی برای بهبود زندگی انسان بر روی زمین می باشد. واژه طالع بینی در زبان لاتین از دو واژه ستاره و خرد ساخته شده است.طالع بینی بر اساس اصول و قوانین ادراک شده از ستاره ها و سیاره ها بنا شده است. کهکشان ما مملو از انرژی های فریبنده می باشد. طالع بینی تنها عبارت از باور به چیزی نیست. طالع بینی عبارت است از ترکیب علم، جادوگری، شهود، ریاضیات و سمبول ها. تمرکز آن بر روی سیاره ها در آسمان و فصول می باشد. آنها تا حدی واقعی هستند که می توان حرکات آنها را به صورت علمی پیش بینی کرد.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

گذر زهره این هفته آماده است تا عشق و عاشقی به شما هدیه دهد. اگرچه هفته پر از عشق است، اما سعی کنید کمی فضا را به شریک زندگی خود اختصاص دهید. این دوره خوب است که از دوست خود بخواهید بیرون بروید، گذر زحل می تواند پاسخ آنها را به تاخیر بیندازد، اما صبور باشید. مجردها نیز پیشنهاد ازدواج خواهند داشت.توقع بیش از حد می تواند منجر به مشکلات زناشویی شود، بنابراین رویاهای خود را ثابت نگه دارید و ناامید نخواهید شد. شما در ارتباطات خود خشن نباشید. سرزنش بازی به شما کمک نمی کند تا از اشتباهات گذشته خود عبور کنید. به یاد داشته باشید، یک رابطه هماهنگ نیاز به صبر زیادی از طرفین دارد.برای جلوگیری از مشکلات گوارشی در این هفته یک رژیم غذایی سبک داشته باشید. دست زدن به بسیاری از چیزها به طور همزمان می تواند باعث استرس جسمی و روحی شما شود. همسر شما همچنین ممکن است به بیمارستان مراجعه کند که می تواند هزینه های شما را افزایش دهد.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

شفاف و باز بودن با عشق و محبت می تواند به شما کمک کند زندگی عاشقانه ای عالی داشته باشید. کلمات شما قدرت انتقال و بیان احساسات شما را به همسرتان دارند. جدا از این، یک دوست مشترک اما خاص تان می تواند عامل درگیری بین شما دو نفر شود. همچنین نمی توان گفت که این وضعیت برای زندگی زناشویی شما مساعدتر است. بنابراین، این هفته می تواند برای زندگی زناشویی شما کمی استرس زا باشد.از پول مالی، ممکن است درآمد شما به دلیل افزایش بیش از حد هزینه های شما کاهش یابد و در نتیجه بر بار مالی شما اضافه شود. ممکن است برای برخی از فعالیت های مذهبی و برای خانواده هزینه شود. ابرهای تاریکی بر سر شما در مورد مسائل مالی وجود دارد. صرف بیش از حد برای سرگرمی ها و فعالیت های سرگرم کننده می تواند شما را تحت فشار قرار دهد، پس بیدار بمانید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

در رابطه با درگیری های کاری اخیر اگر تمرکز بیشتری به کار نبرید و مسئولیت هر روز را همان روز به پایان نرسانید و وقتتان را به جای کار در تفریح بگذرانید گرفتاری طولانی مدتی برای خود ایجاد خواهید کرد. خرید یا فروش چیزی برای شما خیر و برکت خواهد داشت.ممکن است این هفته به کسی پیشنهاد شود. ارتباطات ممکن است نقش مهمی در تقویت روابط شما داشته باشد. سعی کنید به وعده های همسرتان عمل کنید و فضایی برای شریک زندگی تان فراهم کنید تا او را آزاد اما مقید کند. به شما توصیه می شود این هفته زمان خوبی را با هم بگذرانید و قبل از اینکه درگیر شوید، همدیگر را بهتر بشناسید. ممکن است این هفته یک جشن کوچک و همچنین هزینه های خواهر و برادر برگزار شود. ممکن است برخی از شما با حرکت مریخ از خانواده خود خوش شانس باشید، اما اختلاف نظر می تواند هزینه های قانونی را برای شما به همراه داشته باشد. ممکن است به خرج کردن هدایای همسایه خود پایان دهید، که به نوبه خود هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

شاید هفته خوبی برای بومیان باشد تا یکدیگر را دوست داشته باشند. می توانید انتظار پاسخ مثبت از عزیزانتان را داشته باشید. ممکن است زوج ها تصمیم به ازدواج بگیرند که می تواند برای هر دوی آنها مفید باشد. می تواند به شما در بهبود زندگی اجتماعی کمک کند. صبر و هوشیاری شما ممکن است مورد آزمایش قرار گیرد. ممکن است با استفاده از فرصت های خاص برای جذب در نیمه دوم این هفته وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید. اگر در یک کسب و کار هستید، سعی کنید این هفته هیچ برنامه توسعه بزرگی را انجام ندهید.به انواع امکانات مالی دسترسی خواهید داشت. این می تواند یک لحظه سرگرم کننده و هیجان انگیز برای حرفه شما باشد، اگر تلاش منطقی داشته باشید می توانید موفق شوید. از فرصت ها برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. در عین حال غذای اضافی نخورید و سعی کنید به سفرهای ماجراجویانه نروید.از شخصی که حقیقت را از شما پنهان می کند همین امروز فاصله بگیرید. کمک به دیگران خوب است اما تا جایی که خودتان محتاج کمک گرفتن نشوید. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید. بحث رابطه تان را سرد می کند.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

خودتان را وادار کنید تا چیزی نو یاد بگیرید، فرقی نمی کند هنری یا فرهنگی یا علمی، مهم این است که ذهنتان را فعال نگه دارید و به جلو پیش بروید. یک جا ماندن و درجا زدن شما را افسرده می کند. لطفتان به شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید او را خوشحال می کند.خبر خوب برای بازرگانان زیرا بازارها نشانه ای از تجارت خوب را نشان خواهند داد. ممکن است خوش شانس باشد زیرا ممکن است اعتماد و احترام مشتریان خود را جلب کنید. ممکن است فرصتی به در خانه شما بزند که بتوانید کار خود را به نمایش بگذارید. یک توصیه کوچک این است که از این فرصت برای به دست آوردن بهترین سود استفاده کنید.این هفته حتی برای افرادی که به کار هنری مشغول هستند خوش شانسی می آورد. هفته ای که باعث می شود به کاری که انجام داده اید افتخار کنید. کسانی که به سرمایه گذاری فکر می کنند، ممکن است برای شما مفید باشد. سرمایه گذاری در جواهرات و سایر راه های مهم در طلا و نقره ممکن است حرکت خوبی باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

این هفته برای پیشرفت شغلی شما مهم است زیرا ممکن است در این هفته برای توانایی های قاطع خود با چوب اندازه گیری روبرو شوید. این هفته فرصت های رشد و پاداش های مادی بیشتری را ارائه می دهد. به طور کلی، ممکن است بتوانید به طور موثر امور مالی خود را مدیریت کنید و موقعیت خود را با وجود برخی موانع اولیه تقویت کنید. این هفته ممکن است به شما انگیزه دهد که عمیق ترین احساسات خود را آشکار کنید، اما رابطه شما ممکن است بسیار تکانشی و احساسی تر از حد معمول باشد. عملکرد تحصیلی شما شروع به مثبت شدن می کند و شما را هدایت می کند.در طول این هفته ممکن است به شدت تخیل، شهود و حساس باشید. در اینجا می توانید یک جاذبه باشکوه برای کسی که شما را مجذوب خود می کند ایجاد کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

شخصی با لطف و کمکش شما را غافل گیر می کند. بهتر است بدبینی را کنار بگذارید. برای انجام کاری برنامه ریزی کوتاه مدتی می کنید، عاقبت این کار برایتان خوب است. این روزها بهتر است بین کار و استراحت تعادلی ایجاد کنید، وگرنه از خستگی بیشتر ضرر خواهید کرد.این هفته ممکن است به احتمال زیاد فرصت های جدیدی را برای پیشرفت شغلی به شما ارائه دهد. افراد تجاری ممکن است مسائل مهم را در آخر هفته حل کنند و ممکن است فرصت های عالی برای پیشرفت وجود داشته باشد. این هفته ممکن است از نظر پولی پیشرو باشد. با وجود پول نقد کافی، برخی از مسائل غیرمنتظره در اواسط این هفته ممکن است شما را نگران کند.این یک هفته عالی برای شماست تا افق های خود را گسترش دهید. محتاط باشید و هر قدم را در روزهای پایانی این هفته یکی یکی بردارید. این هفته ممکن است فرصتی عالی برای افزایش قابل توجه درک خود باشد. همچنین احتمالاً از بزرگان و مربیان خود حمایت خوبی دریافت خواهید کرد. بنابراین، پیشرفت شما در تحصیل ممکن است خوب باشد. سطح انرژی شما می تواند در طول این هفته خوب باقی بماند.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

هفته متعادلی در پیش است. بنابراین برای رسیدن به سطح مطلوب موفقیت، در ابتدا باید تلاش خود را دوچندان کنید. دوستان همچنین ممکن است به شما اجازه دهند که آرام شوید. از سود استقبال می شود، اما نباید شما را وسوسه کند.از نظر روابط، ممکن است فراز و نشیب هایی با شرکای شما و مشاجرات احتمالی وجود داشته باشد. حرکات سیاره ای و کیهانی ضعیف هستند و این ممکن است در رابطه شما منعکس شود. بنابراین ثابت قدم باشید و به اندازه کافی هوشمند باشید تا سطح سازگاری را برای حفظ صلح بالا ببرید. از هر نوع مشاجره غیرضروری خودداری کنید و زمان با کیفیتی را با شریک زندگی خود بگذرانید. یکی از دوستان شما نیز ممکن است به عنوان یک صلح طلب بین شما عمل کند. مجردها باید به جستجوی شریک زندگی خود ادامه دهند.مراقبت از کسی یا چیزی به شما سپرده می شود. در مورد مسئله ای به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید. شما از پس این کار بر می آیید. دیدار از مسن ترهای خانواده بخصوص عزیزی که بیمار است نه تنها او را خوشحال خواهد کرد، بلکه خودتان هم احساس بهتری خواهید داشت.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

در هفته پیش رو راهی عالی برای رسیدن به ارتفاعات جدید در زمینه موفقیت است. جذب شما به سمت زیبایی و هارمونی ممکن است فقط فرصت های جدیدی برای به دست آوردن عشق و گرما در یک رابطه برای شما به ارمغان بیاورد. سعی کنید نگرش غرور آمیز خود را نسبت به چیزها کنار بگذارید. این فقط ممکن است شانس بیشتری برای برخورد با هر نوع رابطه ای در اطراف شما ایجاد کند. سرسختی شما برای کمال ممکن است این هفته موفقیت بزرگی برای شما به ارمغان بیاورد. سطح سازگاری در رابطه شما به اوج خود می رسد. شما می توانید زمان زیادی را صرف ساختن خاطرات با شریک زندگی خود کنید. ممکن است این هفته برای صرف شام با شمع بیرون بروید. همچنین می توانید با شرکت در گردهمایی ها و مراسم خانوادگی شروع به ایجاد روابط خانوادگی خود کنید.با این حال، این هفته ممکن است به دلیل چشم انداز مالی شما نتیجه دلخواه را به شما ندهد. می توانید ببینید که سود مالی شما بسیار محدود است. سعی کنید هزینه های غیرضروری که ممکن است برایتان پیش بیاید را بررسی کنید. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، وضعیت مالی شما راکد می ماند. ممکن است در این هفته هیچ تغییر عمده ای در حرفه خود نداشته باشید. ممکن است مجبور شوید هفته آینده خود را از نظر پولی که خرج می کنید برنامه ریزی کنید. به نظر می رسد هفته خوبی برای شروع مطالعه باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

بهتر است هر چه زودتر به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیت های بزرگتری را به عهده بگیرید. در روابط کاری تان این روزها بهتر است بی صبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها همکاران را مقصر به حساب نیاورید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست.زوج های متاهل ممکن است اوقات خوبی را سپری کنند، به خصوص مادرانی که امیدوارند به اولین فرزند خود خوش آمد بگویند. این ممکن است برای شما هم احترام و هم محبت ایجاد کند. تنها توصیه این است که مراقب سلامتی خود باشید و در این زمان استراحت کنید. کسانی که به دنبال یک رابطه متوازن هستند ممکن است در این هفته موفق باشند. تعادل شخصی و حرفه ای می تواند مؤثر باشد و در نتیجه موفقیت های بیشتری را به همراه داشته باشد. سفر با خانواده ممکن است در برنامه باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

برای روزهای شاد آماده باشید. این هفته ممکن است به علایق مشترک و سازگاری عاطفی اهمیت بیشتری بدهید. همچنین خود را برای پذیرش حرف های دیگران آماده کنید و ایده های آنها را تشویق کنید. همانطور که به کار خود اهمیت بیشتری می دهید، این هفته احتمالا برای شما شلوغ خواهد بود. اما در عین حال، این هفته ممکن است یک تغییر مطلق برای شما به ارمغان بیاورد.ممکن است بر موانع کوچکی در مسیر خود برای انجام وظایفی که به عنوان عضوی از خانواده و اجتماعی به شما داده شده است، غلبه کنید. اگر انتخاب هایی دارید، بهتر است به جای انتخاب سفر، به آنها تکیه کنید، زیرا ممکن است حوادث جزئی وجود داشته باشد.این هفته ممکن است به دنبال هیجان در زندگی خود باشید، شاید به این دلیل که معتقدید اکنون زمان مناسبی برای ورود عشق به زندگی شماست.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

ممکن است چیزها و پروژه های جدید مرتبط با کار را برنامه ریزی کنید. بهتر است پروژه های برنامه ریزی نشده را برنامه ریزی و زمان بندی کنید. ممکن است خواهر و برادر شما در حرفه تان از شما حمایت کنند. همچنین ممکن است در این هفته فرصت های خارجی داشته باشید. اگر متاهل هستید، ممکن است از همسرتان کمک مالی دریافت کنید.انتقال خورشید نوعی برخورد نفس با مقامات ارشد را نشان می دهد. از نظر شانس، برکات مشتری با شماست، اما گذر زحل از روی ماه ممکن است در این امر تاخیر داشته باشد. خوب است که یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزش را از دست ندهید.نگرانی برای عزیزی به دلتان افتاده و فکر و خیال او از نظرتان خارج نمی شود. یک دوست با دعوت نکردن شما به جمعی، شما را دلخور و متعجب می کند. وقت آن رسیده تا یاد بگیرید برای کسی بمیرید که برایتان تب می کند. از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شد.افکار منفی ممکن است در این هفته بر سلامت شما تأثیر بگذارد. مصرف منظم آب میوه ها را برای جلوگیری از کم آبی بدن حفظ کنید. توصیه می شود مراقب عفونت های پوستی باشید. ممکن است با درد و درد جزئی روبرو شوید. برای جلوگیری از استرس و اضطراب می توانید تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (610 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (60 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان