آشنایی با طالع بینی هفتگی (16 بهمن تا 22 بهمن 1400)

  پنجشنبه، 21 بهمن 1400   زمان مطالعه 21 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (16 بهمن تا 22 بهمن 1400)
آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی (16 بهمن تا 22 بهمن 1400) خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (16 بهمن تا 22 بهمن 1400)

طالع بینی به این مسئله اشاره دارد که نحوه قرارگیری اجرام آسمانی نظیر ماه، ستاره ها، خورشید و سیارات می توانند بر شخصیت زندگی و آینده ما تأثیر بگذارند. عقیده ای که پشت این مسئله قرار دارد این بوده است که خدایان در آسمان ها حضور دارند. برای مثال سیارات مختلف به عنوان نمادی از الهه های گوناگون در نظر گرفته می شود. تفاسیری که امروزه نیز از ستاره شناسی می شود، ریشه در همین عقاید دارد. برای مثال اگر فردی بسیار دوست داشتنی باشد ستاره شناسان می گویند که او تحت تأثیر سیاره زهره قرار گرفته است. دلیل این امر آن است که زهره الهه عشق محسوب می شود.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

در رابطه با دوستی که دائم شما را ناراحت می کند شیوه خود را تغییر دهید، بهترین کار این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می کنید تسلیم بازی های کودکانه او نشوید و انرژی و وقتتان را بیهوده تلف نکنید، شما در حال حاضر کارهای بسیار مهم تری دارید. این هفته از نظر مالی نتایج متفاوتی خواهد داشت. پس انداز خود را خواهید داشت، اما مقداری هزینه های برنامه ریزی نشده نیز وجود خواهد داشت. این می تواند برای سلامتی شما، رژیم غذایی، کلاس های یوگا، سفرهای کوتاه، دور هم جمع شدن و غیره باشد. هزینه هایی که برای فرزندان شما نیز وجود دارد، وجود خواهد داشت. با عبور خورشید و مشتری، حتی ممکن است برای کارهای مذهبی و معنوی هزینه کنید. شریک زندگی شما در کسب و کارتان به شما کمک می کند که می تواند به شما سود مالی بدهد.حرفه ای ها در این هفته چند افزایش خوب یا نوعی انگیزه دریافت خواهند کرد. همچنین برای افراد، شغلی مثمر ثمر خواهد بود زیرا در پروژه خود موفق خواهند شد. یک مکالمه متواضعانه و مودبانه نتایجی را به شما می دهد که منتظرش بودید. ترانزیت مشتری به این نکته اشاره دارد که شما در مشاغل خود بالا خواهید رفت. افرادی که در زمینه های مهندسی یا ورزشی هستند نیز فرصت های ناگهانی در کشورهای خارجی پیدا می کنند. مدگراها نتیجه مورد انتظار را در پروژه های خود به دست خواهند آورد.همچنین به دلیل گذر مشتری، تمایل به متون مقدس مذهبی و معنوی خواهید داشت.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

گاهی اوقات، حتی اگر فداکار، وفادار باشید، و جایی برای شکایت باقی نگذارید، باز هم خلأهایی وجود دارد. که می تواند در بهشت ​​مشکل ایجاد کند. در طول این مدت، ممکن است احساس کنید که مذهبی شدن تنها گزینه موجود است. ممکن است بین شما دو اعتماد متقابل وجود داشته باشد و رابطه شما در مسیر درست پیش برود. اگر متاهل هستید، در این مدت باید بیشتر به اعضای خانواده خود توجه کنید تا همسرتان که می تواند دلیلی برای درگیری بین شما دو نفر باشد.ار نظر اقتصادی شاید برخی از انتخاب های اخیرتان چندان مناسب نبوده اند اما راه تازه ای که پیش گرفته اید موفقیت آمیز خواهد بود، ثابت قدم باشید و تلاش روزافزون کنید تا به مقصد برسید. سعی کنید در این دوره تا می توانید بیشتر با دیگران همکاری کنید. در این هفته، یادگیری و دانش از فعالیت های حیاتی هستند. در تمام جنبه های زندگی خود، باید تمرکز و توجه بیشتری داشته باشید. در این هفته، ممکن است دوست داشته باشید از طریق ابزارهای مختلف یادگیری و ترکیبی مناسب از همه جنبه های زندگی، به روز رسانی مناسب را دریافت کنید. منبع اطلاعات شما احتمالاً دقیق است و مزایای آن بهینه خواهد بود. این هفته ای است که ممکن است به دنبال راهنمایی صحیح باشید و همچنین هفته ای است که به احتمال زیاد تلاش های شما نتیجه می دهد.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

یک اوقات تلخی را دائم در ذهنتان مرور نکنید، چاره اش این است که بروید و با طرف مقابلتان صحبت کنید. به او اجازه حرف زدن بدهید تا حال خودتان بهتر شود. جواب نامه یا تلفنی را فراموش کرده اید که بدهید، فورا آن را جواب دهید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. زوج های متاهل وارد بحث های غیرمنتظره ای می شوند، یا نوسانات خلقی شریک زندگی تان شرایط سختی را برایشان رقم می زند. سعی کنید با آرامش صحبت کنید و همسرتان را برای انجام کارهایی که می خواهید نادیده نگیرید. یک هفته از زندگی زناشویی خود را به زمین بگذارید. در این هفته باید مراقب سلامتی همسرتان نیز باشید. دوستی می تواند پیشنهاد ازدواج بدهد یا کسی که دوستش دارید می تواند پیشنهاد شما را بپذیرد. می توانید این فرصت را داشته باشید که همسرتان را به یک سفر کوتاه ببرید. ممکن است ارتباطی وجود داشته باشد و عشق و احساسات به اشتراک گذاشته شود، که رابطه شما را تقویت می کند. کارهای هنری و مد و ایده های خلاقانه مرتبط با کسب و کار شما می تواند کار شما را به پایان برساند. شما احتمالاً هزینه های تبلیغاتی را متحمل خواهید شد. می تواند بازده خوبی ایجاد کند. هنگام ارسال نامه در این هفته باید مراقب باشید.شما باید مراقب سلامتی خود باشید و سعی کنید یک روال خواب سالم را دنبال کنید. توصیه می شود از خوردن غذاهای ناسالم خودداری کنید زیرا منجر به مشکلات گوارشی می شود. مشکلات مربوط به چشم ممکن است رخ دهد. ستاره ها نشان می دهند که شما احساس کمبود انرژی می کنید و مشکلات سلامتی ناگهانی دارید. شما باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و یوگا و ورزش منظم داشته باشید. شما باید از غذاهای ناسالم اجتناب کنید زیرا ستاره ها تلاش برای غذا خوردن در بیرون را پیش بینی می کنند. شما باید از بحث و جدل دوری کنید، که می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

در مورد مسئله پیش آمده از توقعتان کم کنید تا ببینید کارها درست پیش می روند، بیش از این نه به خودتان فشار بیاورید و نه به دیگران. به جای دائم بحث کردن به دیگران گوش کنید و حق بدهید. مدتی طولانی ست که منتظر شنیدن خبری مهم در زندگی تان هستید. ممکن است بتوانید به شغلی که می خواهید برسید. ممکن است یک هفته طولانی و از نظر مالی خوب باشد. این هفته می تواند زمان خوبی برای سرمایه گذاری باشد. این قدرت را دارد که وضعیت مالی شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند تا برخی از مشکلات مالی معلق را حل کنید. این هفته برای دانش آموزان فوق العاده است. شما می توانید در آزمون های رقابتی برتر باشید و اکنون زمان شروع روند ادامه تحصیل در خارج از کشور است. همچنین، در شب خیلی دیر پیاده روی یا رانندگی نکنید،ممکن است در ابتدای این هفته بی تاب باشید. در این شرایط باید به خواسته ها و انتظارات خود توجه زیادی داشته باشید. توقع بیش از حد از عزیزتان ممکن است ناعادلانه باشد. ارتباط با عزیزان و خانواده شما ممکن است یک اولویت مهم باشد. مکالمات آنها ممکن است به شما در به دست آوردن وضوح بسیار مورد نیاز کمک کند. نیمه دوم این هفته ممکن است برای کنار زدن مرزهای ذهنی ایده آل باشد. با گذشت هفته، باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید و در نتیجه ممکن است در نهایت از این مرحله بهره مند شویدممکن است در این هفته موقعیت خود را در مواجهه با برخی چالش های سخت تقویت کنید. ممکن است تأخیر و مشکلاتی در به رسمیت شناختن حرفه شما وجود داشته باشد. برخی از مسائل پیچیده ممکن است همچنان شما را آزار دهند، اما نتایج مثبت ممکن است با پیشرفت هفته به دست شما برسد. احتمالاً تأثیر این هفته روی شغل شما قابل توجه است. در بخش آخر این هفته، تأثیرات سیارات تا حد زیادی برای شما خوشبین است. فرد تجاری می تواند به هدف خود برای پیشبرد فروش دست یابد.اگر دانشجو هستید، مطالعات شما در این هفته می تواند از تاثیر سیاره ای یا موقعیت آنها بهره مند شود. ممکن است زمان خوبی برای تقویت دانش خود از طریق مهارت ها و مفاهیم جدید باشد. ممکن است در این صورت احتمالاً توسط معلمان خود نیز به خوبی پشتیبانی و راهنمایی شوید، و ممکن است یادگیری موضوعات پیچیده دشوار نباشد. اگر برای تحصیلات عالی در خارج از کشور برنامه ریزی می کنید، ممکن است زمان مناسبی برای شروع این فرآیند باشد. شما می توانید در امتحانات رقابتی موفق شوید. در بیشتر مواقع این هفته، ستاره ها ممکن است به نفع شما باشند.حرکات سیاره ممکن است باعث برخی مشکلات پزشکی شود یا اثرات نامطلوبی بر سلامت شما داشته باشد. بنابراین توصیه می شود لطفاً مراقب باشید و احتیاط کنید. سعی کنید از مسافرت یا رانندگی در اواخر شب خودداری کنید. علاوه بر این، ممکن است تمایلی وجود داشته باشد که در آن شما درگیر تصادف شوید. بنابراین فال سلامت به شما هشدار می دهد که در این زمان نباید بی احتیاطی رانندگی کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

انجام کاری برایتان شده عذاب الیم، فعلا چاره ای ندارید. به جای دائم غر زدن و عصبانیت راهی پیدا کنید تا با این وضع کنار بیایید. اگرچه دوست دارید که زندگی تان صرفا تحت کنترل شما باشد ولی فعلا در دوره ای هستید که احتیاج به تواضع بیشتر و پیروی دارید. زمانی که باید کمی مراقب کودکان و خردسالان بود. ممکن است تصادفات جزئی یا سقوط یا جراحات با آنها اتفاق بیفتد. یک توصیه کوچک این است که آنها را در داخل خانه و از جاهایی که ممکن است آسیب ببینند دور نگه دارید. همچنین یک هفته خوب برای افرادی که به دنبال شغل هستند. ممکن است تماس هایی برای مصاحبه دریافت کنید.زمان اختصاص دادن به عشق و عاشقانه است. آرامش از ویژگی های اصلی رابطه شما با همسرتان است. از این احساس صلح آمیز عشق با شریک زندگی خود لذت ببرید. پیوندی از درک و محبت بین شما دو نفر وجود دارد که شما را از لحاظ فیزیکی و عاطفی به هم پیوند می دهد. این رابطه ممکن است به شما لحظات لذت بخشی بدهد. بنابراین، آن را به خاطره ای از زندگی خود تبدیل کنید. زمان خوبی برای مجردها است، زیرا این هفته ممکن است برنامه های آنها برای خواستگاری شخصی را به واقعیت تبدیل کند. زمان مناسبی برای متاهلینی که قصد بچه دار شدن دارند.هفته ای که ممکن است تاجران به دلیل سرعت پایین کسب و کار با تنش های مالی خاصی مواجه شوند. نگرانی به ما پاسخی برای مشکلاتمان نمی دهد. پس بهتر است نگران نباشید و به دنبال راه هایی برای بهبود کسب و کار خود باشید.سلامتی ثروت است. بنابراین، در این هفته باید مراقبت بیشتری از سلامتی خود کنید. این احتمال وجود دارد که برخی از مشکلات سلامتی پیش بینی نشده ایجاد شود و ممکن است شما را دچار مشکل کند. هوشیار باشید و علائم مشکل پیش بینی نشده را بررسی کنید.پس از مشاهده علائم، زمان آن است که اقدامات پیشگیرانه مناسب را برای رفع مشکل از ریشه انجام دهید. تغییر سبک زندگی ممکن است بهترین گزینه برای مبارزه با مشکلات باشد. مدیتیشن ممکن است بهترین گزینه برای تسکین اعصاب شما باشد. در این زمان فقط غذای سالم و تازه بخورید. ماهی که تناسب اندام شما باید در اولویت باشد. یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و جزئی از ماجراجویی باشید و از زندگی لذت ببرید.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

هفته ای پرمشغله خواهد بود. این ممکن است یک زمان شلوغ با فشار و وظایف اضافی باشد. اگر آماده پذیرش چالش ها هستید، ممکن است فرصت های رشد وجود داشته باشد. رشد مالی اتفاق خواهد افتاد و در کنار همه امکانات رفاهی و تجملاتی، می توانید اوقات خوبی را سپری کنید.این هفته، هفته خوبی برای عاشقانه، سرگرمی و خلاقیت است. اگر در حال حاضر با کسی درگیر نیستید ممکن است عشق و عاشقانه وارد زندگی شما شود. سیارات احتمالاً به شما برکت خواهند داد، و احتمالاً ممکن است در تحصیلات خود موفق شوید زیرا ممکن است شانس خوبی در کنار خود داشته باشید. می تواند برای تناسب اندام و سلامتی شما بسیار مفید باشد.در این هفته، این احتمال وجود دارد که دیدگاه شما برای عاشقانه، سرگرمی و خلاقیت تقویت شود. اگر در این زمان همسر و عشقی ندارید، می توانید یک رابطه عاشقانه را شروع کنید. تمام این هفته تأثیر سیاره ای ممکن است به شدت به زندگی عشقی شما کمک کند. تعهدات اجتماعی ممکن است افزایش یابد و افراد جالب وارد زندگی شما شوند. بنابراین، ممکن است فرصت های بیشتری برای رابطه عشقی داشته باشید.سیارات در این هفته برکت خواهند داشت و بنابراین می توانید به راحتی ایده های جدید را درک کنید. دانش شما نیز ممکن است گسترش یابد، و عملکرد شما می تواند به طور قابل توجهی در طول هفته بهبود یابد. به احتمال زیاد امکان دارد موفق شوید زیرا ممکن است خوش شانس باشید.همچنین ممکن است در برنامه های درسی اضافی به طرز چشمگیری بدرخشید. شما ممکن است سطح بالایی از اعتماد داشته باشید و تلاش هایی با روحیه برای تشویق روحیه خود داشته باشید. این می تواند زمان خوبی برای امتحانات رقابتی، یادگیری بالا و سفرهای طولانی مدت آموزشی باشد.از نظر سلامتی، در این هفته ممکن است با مشکلی مواجه نشوید تا بتوانید نتایج بهتری به دست آورید. در اواخر این هفته، تعامل بیش از حد انسانی یا سفر ممکن است شما را خسته کند. ممکن است سطح انرژی شما را تا حد زیادی کاهش دهد یا بگوید استفاده ناسالم از انرژی است. با این حال، هیچ چیز جدی پیش بینی نمی شود.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

یک تغییر مثبت در راه است! این هفته ممکن است چندین پیشرفت مثبت در زندگی حرفه ای شما به همراه داشته باشد. افراد تجاری ممکن است بتوانند چند معامله خارق العاده انجام دهند. این هفته ممکن است احتیاط در مسائل مالی لازم باشد. سیارات هفته آینده نیز می توانند شما را در این هفته راهنمایی کنند و به شما این امکان را می دهند که از هر گونه راحتی مادی لذت ببرید.زندگی عاشقانه شما احتمالاً احیا می شود و ممکن است در این هفته به طرق مختلف خوشحال شوید. ممکن است در تمرینات خود با مشکلاتی روبرو شوید و در نتیجه نتوانید در این هفته با تمام پتانسیل خود عمل کنید. این هفته ممکن است به شما کمک کند استقامت خود را بهبود ببخشید و با گذشت زمان ممکن است خروجی شما به تدریج افزایش یابد. با این حال، شما باید محتاط باشید زیرا برخی از مشکلات سلامتی قدیمی ممکن است در این هفته دوباره ظاهر شوند.تلاش های شما ممکن است تا اواسط این هفته نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. همچنین ممکن است در پایان هفته مقداری شادی برای شما ایجاد کند. این ممکن است شما را به تمام تجملات مادی که در این هفته نیاز دارید هدایت کند. نشانه های خاصی وجود دارد که نشان می دهد باید پول خانواده خود را خرج کنید تا زندگی خود را راحت تر کنید.این هفته می تواند به شما کمک کند انرژی خود را افزایش دهید زیرا اثرات سیاره ای معمولاً مفید هستند. همچنین می توانید تناسب اندام خود را افزایش دهید و با سپری شدن دوره، بهره وری خود را به تدریج افزایش دهید. اما باید مراقب باشید، زیرا برخی از مشکلات سلامتی قدیمی احتمالاً در اواسط هفته دوباره ظاهر می شوند. برای جلوگیری از بیماری، در اینجا نباید تنش زیادی را تحمل کنید. همانطور که هفته به پایان می رسد، سیارات ممکن است قدرت خود را تقویت کنند. این هفته ممکن است سلامتی شما تقویت شود.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

از رفتار شخصی خوشتان نیامده، او را قضاوت نکنید. برای هر کسی ممکن است موقعیتی پیش بیاید که دست به کارهای عجیب یا نادرستی بزند، حتی خود شما. به جای قضاوت به او کمک کنید. شنیدن یک خبر به دلتان نور امید می اندازد. صبور باشید. این هفته ممکن است برای تفریح ​​یا هر نوع معامله تجاری به سفر بروید. همه اینها ممکن است به نفع شما باشد، اما مشکلات اولیه ممکن است شما را به نوعی دچار مشکل کند. رانندگی در اواخر شب ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد.احتمال تصادف زیاد است، پس با احتیاط رانندگی کنید. دانش آموزانی که به دنبال نتایج سریع از امتحانات مورد انتظار خود هستند، ممکن است در این هفته نتایج خوبی کسب کنند. نتایج شما ممکن است دلگرم کننده باشد. در این هفته، از هر گونه درگیری اجتناب کنید تا ارتباطتان تیره نشود.گذراندن بدون مشاجره برای مدتی عالی است، اما طبق پیش بینی های عشقی هفتگی تان در نهایت می تواند شما را ناراضی کند. این بار ممکن است بیشتر وقت خود را در روابط خود صرف کنید، خواه آرامش قلب شما را فراه

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

این هفته ای است که ممکن است در معاشرت با بهترین افراد مشتاق تر باشید. سعی کنید مشکلات موجود در محدودیت های خود را حل کنید. تعهد بیش از حد ممکن است شما را تحت فشار قرار دهد. از آنجایی که شریک زندگی مناسبی را انتخاب کرده اید، زندگی زناشویی شما می تواند منبع شادی و تاثیرگذاری مداوم باشد.تهدید اصلی برای وضعیت فیزیکی شما می تواند احساسات شما باشد که می تواند منجر به یک سندرم روانی به شکل خشم سرکوب شده و کینه توزی شود. همچنین این هفته ای است که فرزندانتان ممکن است باعث افتخار شما شوند. بار دیگر آرامش خود را به دست آورده و می توانید قضاوت صحیح نموده و در تصمیم گیری هایتان از قلب و منطق یکسان استفاده کنید. همین امر باعث می شود که بتوانید در رابطه عاطفی تان روزهای شادتری را تجربه کنید. دوستی که بیمار است و نگرانش هستید، کسالتش برطرف می شود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

یک میهمان عزیز خواهید داشت. برای آمدن این مهمان بسیار تدارک خواهید دید. به افراد خانواده بخصوص خانواده خودتان، اجازه دخالت بیش از حد در زندگی خصوصی تان را ندهید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است به سفری کوتاه خواهید رفت. احتیاط کنید. در ورزش، افراد ضعیف ممکن است مسلط باشند. پشتکار و صبر آنها ممکن است نتیجه دهد. در این هفته به هنرمندان و بازیگران پیشنهاد می شود در امضای پروژه های جدید محتاط باشند. نتایج ممکن است دراماتیک، خوب یا منفی باشند.این ممکن است زمان مناسبی برای آرام شدن در یک رابطه باشد. شما ممکن است از عشق و حمایت معشوق و والدین خود برخوردار شوید. به شما توصیه می شود برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای هر دو از اختلافات زناشویی خودداری کنید و برای یافتن راه حل مصمم باشید. زوج های تازه ازدواج کرده ممکن است به آرامش برسند و صمیمیت ممکن است با گذشت زمان قوی تر شود.شغل نیز برای شما ضروری است و برای آن ارزش قائل هستید. به شما پیشنهاد می شود برای رسیدن به اهداف تعیین شده خود پشتکار داشته باشید و از هفته لذت ببرید. افراد تجاری باید تنها پس از محاسبات کامل به سمت توسعه بروند. یک تصمیم عملی ممکن است موفقیت شما را تضمین کند. تنها توصیه این است که مراقب اختلاف نظر بین شرکا باشید. اگر قصد دارید برای یک شرکت خارجی کار کنید، به شما پیشنهاد می شود که مراقب باشید.این زمان مناسبی برای دانش آموزان است تا خود را ارتقا دهند تا عملکرد کلی تحصیلی خود را افزایش دهند. یادگیری از منابع مختلف ممکن است برای آنها مفید باشد. این ممکن است سطح اعتماد به نفس شما را به شدت افزایش دهد. تنها توصیه این است که سپاسگزار باشید و تصدیق کنید که تخصصی که به دست آورده اید خاص است. دانش عملی شما باید مکمل دانش نظری شما باشد تا به ارتفاعات حرفه ای دست پیدا کنید و کارها را یکی یکی انجام دهید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

هر حرفی را به خودتان نگیرید تا این همه با خودتان درگیر نباشید. برای خودتان وقت بگذارید و به پیاده روی بروید. مشغول انجام یک کار هنری بشوید. کتاب بخوانید یا گوش کنید. خودتان باشید و و از آنچه که هستید راضی و خوشحال باشید. خبرهای خوشی دریافت خواهید نمود. مجردها باید از وارد شدن به روابط جدید اجتناب کنند مگر اینکه واقعاً طرف مقابل را درک کنند. همچنین ممکن است این فرصت را داشته باشید که در یک گردهمایی خانوادگی یا عروسی، زمان با کیفیتی را با اعضای خانواده خود بگذرانید.به شما توصیه می شود در مورد وضعیت مالی خود محتاط و مراقب باشید. در دنیای بانکداری، مراقب طرح های پول سازی نمایشی و خیلی خوب تا واقعی باشید، به خصوص در تعطیلات آخر هفته. از ریسک کردن خودداری کنید. اگر چیزی بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد، احتمالاً همینطور است. این می تواند یک کلاهبرداری باشد. برخی از فرصت های سرمایه گذاری جدید وسوسه انگیز به نظر می رسند، اما نسبت به آن ها چشم پوشی نکنید. پاهای خود را محکم روی زمین صاف نگه دارید. هنگام دریافت مشاوره مالی از بزرگان، بی ادب نباشید. در عوض، آن را محترمانه بپذیرید.در این هفته، احتمالاً چشم اندازی تازه در تلاش های حرفه ای خود خواهید داشت و این می تواند به شما کمک کند. این هفته شانس بیشتری برای رسیدن به شغل رویایی خود و صعود از نردبان شرکت به سوی موفقیت پیش بینی می کند.صاحبان مشاغل و متخصصان ممکن است در این هفته مشغول توسعه استراتژی ها و برنامه های جدید برای رشد سازمان خود شوند. دیوانه نشوید و شروع به لاف زدن نکنید، در غیر این صورت ممکن است حامیان جدید خود را علیه خود قرار دهید! از این پیشرفت های امیدوارکننده در محل کار نهایت استفاده را ببرید. شما باید از مخاطبین خود به نفع خود استفاده کنید و با برخی از معاملات عالی برای چشم انداز بلندمدت مذاکره کنید.این هفته برای کسانی که قصد دارند هر آزمون رقابتی را دنبال کنند عالی است. احتمالاً در موقعیت بهتری قرار خواهید گرفت زیرا مربیان و معلمان شما می توانند به شما در حل این مشکل کمک کنند. حرکت درست را انجام دهید و ممکن است از شک و تردیدهایی که شما را آزار می دهد رها شوید. این هفته ممکن است شروعی فوق العاده برای بومی هایی باشد که می خواهند اشتیاق خود را احیا کنند. این به شدت توانایی های شما را بهبود می بخشد. آخر هفته ها نسبتا عالی به نظر می رسند.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

به نظر می رسد این هفته برکات مشتری را برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد سفر خارجی دارید یا هر نوع ارتباطی با یک شرکت خارجی دارید، این هفته برای شما مساعد به نظر می رسد. ممکن است برخی از هزینه های برنامه ریزی نشده وجود داشته باشد.برای ساختن چیزی باید انگیزه داشته باشید و آستین خود را بالا بزنید. می توانید با همکاران تبادل نظر نموده و کارها را زودتر به پایان برسانید. اگر فرصت می کنید به کارهایی بپردازید که ارتباط مستقیم با بچه ها و تعلیم و تربیت آنها دارد. بگذارید. ممکن است کمک مالی خوبی از همسرتان دریافت کنید. سلامت همسرتان را به خوبی بررسی کنید.به نظر می رسد ممکن است هزینه های خود را صرف سلامتی کنید. هنگام گرفتن تصمیمات مالی از افراد ناشناس مراقب باشید. همچنین، ممکن است در این هفته به نوعی کلاس مدیتیشن یا یوگا بپیوندید که ممکن است بر هزینه های شما بیفزاید. ممکن است با کمک همسرتان سود مالی خوبی در تجارت داشته باشید. ممکن است یاد بگیرید که چگونه پس انداز کوچکی داشته باشید که ممکن است در دراز مدت به شما کمک کند.این هفته بسیار شلوغ به نظر می رسد و ممکن است برای کار و تجارت خود به سفر بروید. توصیه می شود روی کار خود تمرکز کنید و وارد سیاست اداری نشوید.در این هفته باید مراقب اعمال خود باشید. همچنین، بهتر است هنگام پیدا کردن دوستان جدید مراقب باشید زیرا ممکن است بر نتایج شما تأثیر بگذارد. اگر دانشجوی بازاریابی دیجیتال یا رسانه های اجتماعی هستید، این هفته برای شما بسیار مطلوب به نظر می رسد. ممکن است در پروژه خود با چالش هایی روبرو شوید. اگر دانشجوی رشته های خلاقانه، هنر و خواننده هستید، این هفته ممکن است برای شما خوب باشد. ممکن است در موضوعات مرتبط با نوشتن موفق شوید.در این هفته باید مراقب سلامتی خود باشید. برای تناسب اندام و سلامت باید از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید. افراد سالمند ممکن است با مشکلات سلامتی ناگهانی مواجه شوند. ستاره های شما نشان می دهد که ممکن است از شادی سلامتی لذت ببرید. شما فقط باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید تا تغییرات موثری در سلامت خود مشاهده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (629 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (80 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان