آشنایی با طالع بینی هفتگی (9 بهمن تا 15 بهمن 1400)

  پنجشنبه، 21 بهمن 1400   زمان مطالعه 17 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (9 بهمن تا 15 بهمن 1400)
آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (9 بهمن تا 15 بهمن 1400)

طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. هرچند که طالع بینی خود به چند دسته مجزا تقسیم می شود، اما در تعریف عوام، فقط این بخش از مفهوم طالع بینی مورد انتظار است. در طالع بینی انتظار می رود که دور و نزدیکی ستارگان، خورشید، ماه، سیارات منظومه شمسی، به همراه شکل و موقعیت قرارگیری آن ها نسبت به هم، موجب تاثیرات ماندگار و حتمی در زندگی فرد شود. از سوی دیگر، در طالع بینی به لحظه تولد توجه بسیار زیادی شده است. به طوریکه، با دانستن لحظه –و محل تولد فرد، چراکه در سیستم های مورد استفاده توسط طالع بین های حرفه ای برای استفاده از تقویم ها و صورت فلکی، این مساله نیز اهمیت دارد- تولد فرد، امکان پیش بینی رفتار فرد در آینده، حوادث پر اهمیت زندگی و… وجود دارد.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

در ابتدای هفته، ماه به شما برکت داده می شود که می تواند شما را خوشحال کند. با افراد اطرافتان مودب خواهید بود، آماده خواهید بود که با کمک مهارت های ارتباطی خود از مزایای آن در کسب و کار بهره مند شوید. با کمک زیردستان خود تصمیمات سختی را در کسب و کار خواهید گرفت. شما در محل کار صبر خود را حفظ خواهید کرد، سالمندان شما می توانند از کار شما قدردانی کنند. بسته به تبلیغات، جوایز خاصی دریافت خواهید کرد. شما می توانید در تجارت خوب عمل کنید، زیان های شما می تواند اکنون به سود تبدیل شود، که می تواند نقدینگی را در کسب و کار افزایش دهد. شما تصمیم خواهید گرفت که پول بیشتری را در تجارت خانوادگی سرمایه گذاری کنید. که در آینده نزدیک کسب و کار خانوادگی شما را توسعه خواهد داد. شما در محل کار مشغول خواهید بود، بنابراین نمی توانید زمان کافی را به خانواده اختصاص دهید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

در ابتدای هفته، ماه به شما برکت داده می شود که می تواند به شما قدرت درونی و انرژی حیاتی بدهد، اعتماد به نفس شما بالا خواهد رفت. برای لذت بردن از یک سفر دیدنی برنامه ریزی خواهید کرد. شما مبلغ مشخصی را برای خرید لوازم هنری یا اشیاء هنری پرداخت می کنید که می تواند خلاقیت شما را افزایش دهد. اعتماد به نفس می تواند شما را از انجام فعالیت های غیراخلاقی باز دارد، جایی که نیاز به فریب است. وضعیت اجتماعی شما می تواند بهبود یابد. شما برنامه های جدیدی برای شروع یک پروژه جدید ایجاد خواهید کرد، می توانید با کمک صبر و حوصله یک نمودار جریان پروژه خوب برنامه ریزی کنید. شما می توانید برای خرید یک سوغاتی که ممکن است از شما خواسته شود، پرداخت کنید. افراد مجرد دارای روحیه های مثبت هستند، آنها می توانند روح خود را پیدا کنند. اطرافیان از شما حمایت خواهند کرد که می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

در ابتدای هفته احساس تنهایی خواهید کرد. با برخی مشکلات سلامتی مواجه خواهید شد. دلسردی می تواند شما را عصبانی و بی حوصله کند. به دلیل بی حوصلگی و عجله می توانید تصمیمات اشتباه بگیرید. توصیه می شود قبل از هر تماسی دو بار فکر کنید. همچنین به شما توصیه می شود از رانندگی سریع و تورهای پرخطر خودداری کنید. شما انتظار یک سفر کاری کوتاه یا رشد شغلی را خواهید داشت، توصیه می شود در طول سفر از صرف هزینه زیاد برای چیزهای نامناسب خودداری کنید. خرج کردن پول زیاد برای خرید آشغال می تواند بر سلامت مالی شما تأثیر بگذارد.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

خودتان را آماده کنید زیرا که یک هفته پر سرعتی در پیش رو دارید. برنامه های زیادی دارید که شامل سفر های کوتاه، خرید، برقراری ارتباطات با اقوام، خواهر و برادران و همسایه هایتان می باشد. علاوه بر این لیستی بلند بالا از کارهایی که قصد انجام آن را دارید همچنان وجود دارد. خسته کننده است اما همه این کارها را می توانید انجام دهید زیرا مریخ آتشین شما را از نظر ذهنی هیجان زده می کند و ار نظر جسمی و یا فیزیکی به شما انرژی می بخشد. مسلما همین موضوع باعث خواهد شد که ایده ها و گزینه های زیادی داشته باشید به همین دلیل است که در این هفته بیش از هر زمان دیگری مشغول بحث کردن میباشید. خوشبختانه ونوس برای ساختن پل ها و آسان کردن بعضی از مسائل همراه شماست. این هفته برای تیر ماهی های عزیزی که در کار، تدریس، آموزش، فروش و بازاریابی هستند هفته عالیست زیرا که دیگران به درستی شما را درک می کند .تمرین مدیتیشن و یوگا می تواند به شما کمک کند تا از این مخمصه خلاص شوید. به شما توصیه می شود از قرض گرفتن پول از کسی خودداری کنید، این پول به راحتی قابل بازپرداخت نیست. ممکن است احترام بیشتری برای افراد اطراف خود قائل شوید که می تواند شبکه ارتباطی و احترام اجتماعی شما را بهبود بخشد. همچنین می توانید از یکی از دوستان خود منتظر خبرهای خوب باشید. مدیر شما از کار شما قدردانی خواهد کرد. ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که در شغل فعلی خود ارتقا پیدا کنید. به شما توصیه می شود برای جلوگیری از درگیری های غیر ضروری، مشغول کار خود باشید. به پرندگان عشق توصیه می شود از ایجاد هرگونه مکالمه ای که مربوط به مشکلات خانوادگی است خودداری کنند.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

در ابتدای هفته، ممکن است ماه مثبتی نصیب شما شود، که می تواند شما را در محل کار مشغول کند، ممکن است بتوانید روی اهداف خود تمرکز کنید. شما ممکن است بتوانید سخت کار کنید تا برنامه های خود را در کسب و کار یا حرفه و موفقیت درو کنید. برای تحقق آن می توانید از شبکه ارتباطی خارج از کشور خود کمک بگیرید. با توجه به ترفیع، می توانید انتظار تغییرات خاصی را در محل، موقعیت یا مسئولیت های خود در محل کار داشته باشید. سرپرست شما می تواند از کار شما قدردانی کند. خانواده شما می توانند از شما برای موفقیت در محل کار حمایت کنند، که می تواند هماهنگی خانه را حفظ کند. اکنون مخالفان و دشمنان پنهان شما مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. پرندگان مجرد و دوست داشتنی می توانند با کمک اقوام یا دوستان تصمیمات مهمی در مورد ازدواج بگیرند. به شما توصیه می شود از رانندگی با عجله خودداری کنید. در چند روز گذشته وضعیت منفی متوقف خواهد شد. با برکت بزرگترها ممکن است بتوانید از شرایط بد رهایی پیدا کنید. سایر منابع جدید درآمد را می توان باز کرد. سرمایه گذاری قبلی شما ممکن است اکنون شروع به سوددهی کند. ضرر شما می تواند به سود تبدیل شود که می تواند زندگی مالی شما را بهبود بخشد. شراکت جدیدی معرفی خواهد شد که می تواند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند. می توانید از شغل فعلی خود انتظار ارتقاء داشته باشید. ممکن است از نظر پاداش مزایایی دریافت کنید. جویندگان کار می توانند انتظار داشته باشند که با کمک دوستان یا اقوام، شغل جدیدی را تشویق کنند.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

پول را به من نشان بده! این هفته شعار شما این است. تمرکز شما بر روی جریان نقدینگی، درآمد و ثروت های شخصی تان می باشد زیرا که چهار سیاره در این قسمت متمرکز شده اند. به این معنی است که شما برای به دست آوردن پول به سختی تلاش می کنید و برای خرج کردن آن هم سخت گیر هستید. در این هفته ایده های درآمدزایی بسیاری دارید که ارزش پیاده سازی را دارند. سعی کنید ایده های تان را رد نکنید. در این مرحله از زندگی تان به سختی کار خواهید کرد اما امسال شناخت های شما در ارتباط با این قضیه افزایش پیدا خواهد کرد. بله البته این شناخت ها در ارتباط با ایده های پولساز شما می باشد. از خرید چیزهای زیبا برای خود و عزیزانتان لذت خواهید برد. (شما نشانه ای از سخاوتمندی هستید) اضطراب و بی قراری می تواند باعث اضطراب شما شود. عدم صبر می تواند شما را ناراحت کند و نتوانید روی اهداف خود تمرکز کنید. وقت گرانبهای خود را با انجام کارهای ناشایست تلف خواهید کرد.. شما تصمیم می گیرید از یک مکان مذهبی دیدن کنید تا آرامش خاطر را به دست آورید. به شما توصیه می شود از رانندگی عجولانه خودداری کنید. همچنین پیشنهاد می شود از سرمایه گذاری در هر زمین یا خرید اقلام گران قیمت خودداری شود.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

در ابتدای هفته ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشید. مشکلاتی با افسردگی و اضطراب خواهید داشت. پروژه های در حال اجرا می توانند بدون هیچ دلیلی به طور خودکار متوقف شوند. پیشنهاد شده است که یک کسب و کار جدید برگزار کنید. همچنین از شما برای حفظ بیش از ایجاد سرمایه گذاری در یک کسب و کار، ستایش و قدردانی می کنند. در طول زمان با ضرر مواجه خواهید شد. ممکن است سود شما به ضرر تبدیل شود. در درگیری ها از استرس دوری خواهید کرد، اراده قوی شما و نعمت بزرگان می تواند شما را از این وضعیت منفی محافظت کند. به شما توصیه می شود از ایجاد درگیری در زندگی خانوادگی و عشقی خودداری کنید. چند روز آخر هفته می تواند پر از کار و تجارت باشد. از یک مشتری خارج از کشور انتظار سفارش خوبی خواهید داشت. که می تواند نقدینگی شما را در کسب و کار افزایش دهد. شما روی کار خود تمرکز خواهید کرد، که می تواند باعث خستگی روحی شما شود، نمی توانید برای خانواده خود وقت بگذارید. خواهر و برادر شما می توانند از شما حمایت کنند و این پیوند را در خانه حفظ خواهند کرد. پرندگان عشق می توانند انتظار داشته باشند که با کمک دوستان تصمیمات مهمی در مورد ازدواج بگیرند. آخر هفته برای شما عالی خواهد بود، تصمیم می گیرید با خانواده بیرون بروید که می تواند هماهنگی خانواده شما را بهبود بخشد. یک جوینده کار ممکن است مکان فعلی را برای جستجوی شغل مناسب ترک کند.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

در ابتدای هفته، ماه مثبتی به شما خواهد رسید، خوشحال خواهید شد. شما زمان با کیفیتی را با شریک زندگی خود سپری خواهید کرد. رابطه شما با همسرتان احتمالاً در حال حاضر بهتر خواهد شد، که می تواند رابطه شما با همسرتان را بهبود بخشد. شراکت های جدیدی در مورد تجارت ایجاد خواهید کرد. شما آماده تصمیم گیری سریع خواهید بود که می تواند سود را در کسب و کار جذب کند. سرمایه گذاری در دارایی های ثابت با خواهر و برادر توصیه نمی شود. از اواسط هفته به بعد همه چیز تا حدودی گیج کننده است. پروژه های در حال اجرا به طور خودکار متوقف می شوند که به شما ضرر می دهد. توصیه می شود از انتظارات افراد نزدیک خودداری کنید. در اواسط هفته، مثبت نخواهید بود، عصبی خواهید شد. شما می توانید برخی از مشکلات سلامتی را داشته باشید. که می تواند در کار و هارمونی خانگی شما تأثیر بگذارد. شما به دلیل مشکلات سلامتی از شریک زندگی خود ناراحت خواهید شد. صبر شما به طور مداوم آزمایش می شود. شما ممکن است قربانی یک توطئه شوید، توصیه می شود مراقب حریف و دشمنان پنهان باشید. از دعوا با بزرگترها اجتناب خواهید کرد. سرمایه گذاری در دارایی های ثابت توصیه می شود برای چند روز نگهداری شود، در غیر این صورت می توان آنها را به سرمایه گذاری صفر تبدیل کرد. به پرندگان عشق توصیه می شود از ایجاد درگیری بر سر موضوعات پوچ خودداری کنند، در غیر این صورت، ممکن است در روابط بین دو طرف اختلاف ایجاد شود. دانش آموزان ممکن است موضوعات خود را به طور عمیق مطالعه کنند تا به موفقیت برسند. از اواسط هفته همه چیز خوب خواهد شد. سرنوشت شما اکنون شروع به نشان دادن راه درست خواهد کرد.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

در ابتدای هفته، ماه مثبتی نصیب شما خواهد شد، این ماه شما را به وجد خواهد آورد و مشکلات اخیر سلامتی اکنون حل خواهد شد. مبلغی که در جایی گیر کرده بود، شاید اکنون برگردانده شود که در پس انداز افزایش می یابد. شما ممکن است در موقعیتی باشید که در هر پرونده حقوقی برنده شوید. مخالفان و دشمنان پنهان شما با شما روبرو خواهند شد. عملکرد شما در محل کار توسط مافوق اطلاع رسانی خواهد شد، شما می توانید به برخی تعهدات جدید در مورد ترفیعات اعتراض کنید. دانشجویان می توانند برای تحصیلات عالی به مکان های مختلف بروند. افراد مجرد می توانند با کمک دوستان یا اقوام نیمه ی کامل خود را بدست آورند. در وسط هفته، ماه شما را برکت می دهد. شما در خانه مشغول خواهید شد. شما از پول نقد برای سایر اشیاء هنری برای تزئین خانه استفاده خواهید کرد. انتظار دارید فرصت های شغلی و کسب و کار جدیدی را ارتقا دهید که باعث افزایش عزت نفس شما می شود. با کمک شریکی که می تواند به زودی کسب و کار شما را توسعه دهد، نوآوری را آغاز خواهید کرد. از لحظات عاشقانه خود با همسرتان لذت خواهید برد که این امر باعث تقویت رابطه شما با همسرتان خواهد شد. توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری در هر دارایی ثابت، سند را به دقت اسکن کنید. از یکی دو روز به بعد اوضاع بدتر می شود. احساس ناراحتی خواهید کرد، کسالتی در طبیعت شما دیده خواهد شد. توصیه می شود از رانندگی سریع و تورهای مسافرتی پرخطر خودداری کنید. شما از ایجاد هر گونه درگیری در زندگی شخصی خود که می تواند بر هارمونی خانگی شما تأثیر بگذارد، اجتناب کنید. روزهای آخر هفته خوب خواهد بود. مشکلات مربوط به سلامتی درمان خواهند شد، که شما را روی شغل فعلی خود متمرکز می کند. شما مخالفان و رقبای تجاری خود را کنترل خواهید کرد که به شما اعتماد به نفس می دهد. پیوند با همسر قوی تر خواهد شد که می تواند هماهنگی خانه را افزایش دهد. رویکرد جدیدی به حرفه ای شدن خواهید دید که می تواند شما را در آینده نزدیک به موفقیت برساند. شما همچنین یک سفر کوتاه برنامه ریزی خواهید کرد. آن پروژه ها بدون دلیل متوقف شده اند، می توانند به طور خودکار شروع شوند. تصمیم می گیرید برای کسب انرژی مثبت از یک مکان مذهبی دیدن کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

در ابتدای هفته، ماه به شما برکت خواهد داد که شما را خلاقتر و ثروتمندتر می کند. شما از تفکر هوشمندانه خود برای تعمیر خانه یا محل کار خود استفاده خواهید کرد که می تواند موقعیت اجتماعی شما را افزایش دهد. با دوستان و افراد صمیمی مودب خواهید بود. سرمایه گذاری شما سود هوشمندانه ای به شما می دهد. به شما توصیه می شود از بحث بر سر موضوعات بی اهمیت خودداری کنید، این می تواند وقت گرانبهای شما را هدر دهد. شما قادر خواهید بود برای آموزش عالی برنامه ریزی کنید، که می تواند شغل شما را بهبود بخشد. هر کاری که می توانید انجام دهید تا باعث افزایش تجربه خود در زندگی شود را انجام دهید. زیرا ۴ سیاره وجود دارند که از شما می خواهند این کار را انجام دهید. بدیهی است یکی از اولین انتخاب های شما رفتن به مسافرت است. پس از هر فرصتی که دارید در این هفته و هفته آینده برای رفتن به مسافرت استفاده کنید. علاوه بر این می توانید دنیای خود را بر اساس مطالعه کردن یا صحبت با افراد مختلف که دارای فرهنگ های متفاوتی هستند گسترش دهید. فرصت هایی برای کاوش در نشر، رسانه، پزشکی قانونی خواهید داشت. هر کاری که می توانید انجام دهید تا برای امسال خودتان را آماده کنید. زمان عالی برای شماست و از همین الان شروع کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

در ابتدای هفته، ماه منفی خواهد بود. شما احساس غمگینی و بی حوصلگی خواهید کرد، احساس ناامنی خواهید کرد، که مانع از انجام کار خلاقانه در کار یا خانه می شود. به شما توصیه می شود که صبور باشید. به شما توصیه می شود از والدین خود مراقبت کنید. به شما توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری ایده های خود را دنبال کنید. بدون شک قصد دارید به منطقه دیگری نقل مکان کنید.از اواسط هفته به بعد از دانش خود برای کنترل این وضعیت ناگوار استفاده خواهید کرد. توصیه های بزرگان یا مشاور می تواند به شما کمک کند تا تماس درستی داشته باشید. تا اواسط هفته همه چیز خوب خواهد شد. شما بیشتر مستعد خرد خواهید بود، برای تحصیلات عالی آماده خواهید شد، که شغل شما را آماده می کند. از کار لذت خواهید برد، تمرکز شما خوب خواهد بود. دانش شما می تواند به شما کمک کند تا در تصمیم گیری های دشوار در مورد کار پیش بروید. پولی که در گذشته سرمایه گذاری کرده اید، اکنون می تواند شروع به پرداخت کنید. اختلافات با شرکا حل خواهد شد، که می تواند در تجارت افزایش یابد. شما احساس سلامتی بیشتری خواهید کرد، مشکلات اخیر سلامتی اکنون حل خواهد شد. شما کنترل کاملی بر مخالفان و رقبای تجاری خود خواهید داشت. پول نقد نگهداشته شده شما اکنون در دسترس است، که می تواند درآمد شما را افزایش دهد. ممکن است تعهد جدیدی در محل کار پیدا کنید که می تواند در آینده نزدیک به شما مزایایی بدهد. رابطه شما با بزرگترها تقویت خواهد شد. شما همچنین برای رفع نیازهای خود پول قرض خواهید گرفت.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

در حال حاضر روابط برای شما بسیار مهم هستند زیرا که عطارد، ونوس و مریخ در ۱۸۰ درجه خلاف نشانه شما واقع شده اند. این موضوع کمی نامعمول است علاوه بر این ماه در این هفته در نشانه شما قرار دارد. زمان عالی برای تجزیه و تحلیل خودتان می باشد و بررسی کردن شیوه برقراری ارتباط تان با دیگران است. زیرا که چهار سیاره در خلاف نشانه شما قرار دارند و جدایی زیادی را در روابط برای شما به ارمغان می آورند. همانند آن است که یک آیینه را در دست بگیرید و خودتان را بنگرید . شما هزینه زحمات خود را در تجمل گرایی پرداخت می کنید و چیزهای نادرستی می خرید که باعث ایجاد انرژی منفی در خانه می شود. شما می توانید یک مهاجرت را از مکان فعلی خود، برنامه ریزی کنید. توصیه می شود صبر داشته باشید. به شما توصیه می شود از غرور با همسرتان پرهیز کنید، در غیر این صورت، هماهنگی داخلی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. به افراد مجرد توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد ازدواج از عجله در اقدام، خودداری کنند. بعد از 2-3 روز، شرایط تا حدودی بهتر می شود. قبل از هر تماس مهمی از احساس درونی خود استفاده کنید. درگیر مسائل کودکان نیز خواهید شد. شما در مورد تحصیلات عالی تصمیم خواهید گرفت تا برای حرفه خود آماده شوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (643 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (87 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (49 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان