آشنایی با طالع بینی هفتگی (2 بهمن تا 8 بهمن 1400)

  پنجشنبه، 21 بهمن 1400   زمان مطالعه 12 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (2 بهمن تا 8 بهمن 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید تا بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (2 بهمن تا 8 بهمن 1400)

طالع بینی برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی دارد. پیش بینی آینده، بازگو کردن صفات شخصیتی افراد بر اساس عواملی مانند ماه و سال تولد از جمله دلایلی است که باعث می شود مردم به سمت طالع بینی بروند. خیلی از این افراد تنها به چشم سرگرمی به این قضیه نگاه می کنند. در حالی که برخی دیگر آن را حقیقتی مسلم می دانند و سخت به آن معتقدند. طالع بینی به این مسئله اشاره دارد که نحوه قرارگیری اجرام آسمانی نظیر ماه، ستاره ها، خورشید و سیارات می توانند بر شخصیت زندگی و آینده ما تأثیر بگذارند. عقیده ای که پشت این مسئله قرار دارد این بوده است که خدایان در آسمان ها حضور دارند. برای مثال سیارات مختلف به عنوان نمادی از الهه های گوناگون در نظر گرفته می شود. تفاسیری که امروزه نیز از ستاره شناسی می شود، ریشه در همین عقاید دارد. برای مثال اگر فردی بسیار دوست داشتنی باشد ستاره شناسان می گویند که او تحت تأثیر سیاره زهره قرار گرفته است. دلیل این امر آن است که زهره الهه عشق محسوب می شود.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

برای تقویت هر رابطه، ارتباط بسیار مهم است. بنابراین ارتباط و زمان با کیفیت برای قوی نگه داشتن پیوند آن موضوع ضروری است. همچنین به افزایش وابستگی عاطفی با همسرتان کمک می کند. با عبور زهره و عطارد، جستجوی شما برای یافتن شریک عشقی پایان خواهد یافت. یک پیشنهاد غافلگیرکننده از یک دوست می تواند شما را بسیار متعجب کند. زوج های متاهل باید در زندگی حرفه ای و شخصی تعادل داشته باشند، زیرا ممکن است درگیری های نفسانی وجود داشته باشد که به نوبه خود باعث استرس می شود.ممکن است هزینه های ناگهانی مربوط به اموال، مربوط به دولت، بهداشت، تجارت، خانواده، وام ها و... وجود داشته باشد. در این هفته از وام دادن به کسی خودداری کنید زیرا به راحتی باز نمی گردد. پیاده روی صبحگاهی،عصرگاهی را شروع کنید، از حذف وعده های غذایی و استرس برای چیزهای غیر ضروری خودداری کنید. کودکان و افراد مسن ممکن است از مشکلات گوارشی رنج ببرند، پس مراقب آن نیز باشید. با طبیعت ارتباط برقرار کنید به شما آرامش می دهد. گذراندن زمان با کیفیت با خانواده نیز به سلامتی شما کمک می کند.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

پنهان کردن چیزهایی از معشوق ممکن است باعث ایجاد احساس گناه در شما شود، به همین دلیل است که باید هر چیزی که شما را آزار می دهد بگویید و حفظ کنید. با وجود مشکلات کوچک، زندگی عاشقانه شما خوب خواهد بود. اگر متاهل هستید، به دلیل احتمال مشاجره و درگیری با یکدیگر، باید در این هفته کمی محتاط باشید.در این هفته ممکن است از طریق سرمایه گذاری به منفعت برسید و از منابع مختلف درآمد کسب کنید. جریان نقدی به احتمال زیاد افزایش می یابد، به همین دلیل است که باید تمرکز فوق العاده داشته باشید. در سمت نزولی، این هفته احتمالاً شاهد برخی مشکلات در رابطه با سرمایه گذاری در املاک یا طلا خواهد بود. اما این هفته ممکن است برای افرادی که تجارت می کنند سودآور باشد. این یک هفته فوق العاده برای افرادی خواهد بود که سعی کرده اند بهترین راه سرمایه گذاری و کسب سود از آن را بیابند.در این هفته، در مورد سلامتی خود باید بیشتر محتاط باشید. ممکن است مشکلاتی در قفسه سینه، زانوها و پاها وجود داشته باشد. سطح بالایی از آمادگی را حفظ کنید و در صورت لزوم اقدامات مناسب را انجام دهید. این هفته ای است که در آن باید تلاش های خود را در تمام زمینه های زندگی خود بهبود بخشید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

سفر کردن، صحبت کردن و عشق ورزیدن موضوع این هفته خواهد بود! از خواهران و برادران خود مشاوره بگیرید تا شاید نتایجی را در تحصیل و شغل خود انتظار داشته باشید. جشن ها و سفرهای کوچک با خواهر و برادر و همسایه ها ممکن است اتفاق بیفتد. هیچ نظری در مورد چیزهای منفی ندهید زیرا این امر می تواند تأثیر بدی بر روابط شما با آنها بگذارد زیرا زحل و عطارد به آنها اشاره می کنند. احتمالاً در یک رابطه عاشقانه به نتایج مثبتی دست خواهید یافت. توصیه می شود مراقب سلامتی خود و مادرتان باشید.ممکن است وارد یک رابطه عاشقانه پنهانی شوید و توصیه می شود برای شناخت خوب یکدیگر زمان با کیفیتی را با یکدیگر بگذرانید. می توانید یک هدیه و یک مهمانی غافلگیرکننده از شریک زندگی خود بگیرید، یا ممکن است یک سفر کوتاه با هم برنامه ریزی کنید تا زندگی عاشقانه خود را شاد نگه دارید. تغییر شغل در این هفته در صورت برنامه ریزی می تواند مثمر ثمر باشد. سعی کنید مهارت های خود را یاد بگیرید و ارتقا دهید تا بتوانید در محل کار شناخته شوید و ارتقا پیدا کنید. رژیم غذایی سالم و تمرینات سبک برای سلامتی مفید است. پیاده روی در صبح و عصر ممکن است سلامتی و مصونیت خوبی را برای شما ایجاد کند. سعی کنید بین زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادل برقرار کنید تا حجم کاری روی سلامتی شما تأثیری نداشته باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

فرصتی برای جبران اشتباهی فراهم می شود بهتر است از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنید. از کندی کارها ناراحت نباشید بلکه از این فرصت استفاده کنید و بیشتر نحوه انجام کار را مورد مطالعه قرار دهید. سرگرم روزمرگی نشوید. درآمد شما در این هفته ممکن است خوب بوده باشد، ممکن است در طول هفته کیف پولی پر داشته باشید و با وجود شرایط سخت، پیشرفت مالی قابل توجهی داشته باشید. با این حال، ممکن است لازم باشد مراقب باشید و امور مالی خود را در برخی تنظیمات گمراه کننده مدیریت کنید. شما باید به مدت یک هفته رژیم غذایی سالم داشته باشید و از غذاهای ناسالم دوری کنید زیرا ممکن است گرفتگی معده پیدا کنید. در این هفته، خوردن غذاهای ناسالم می تواند خطر ابتلا به عفونت معده را افزایش دهد. به جای غذاهای غیر گیاهی از سبزیجات برگدار و غذاهای گیاهی استفاده کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

یکی از دوستان بدون اینکه به شما بگوید نیاز به کمکتان دارد بهتر است به او توجه کنید و او را از مخمصه ای که دچارش شده برهانید. به هر ترتیبی که شده ورزش را در برنامه روزانه تان بگنجانید. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید، جسمی و روحی. شغل یا کار شما در این هفته نشانه های مثبتی را برای شما نشان می دهد. برنامه ریزی و بهره وری در کار شما را بالاتر از دیگران قرار می دهد. در مورد سلامتی نگران نباشید. هفته ای آرام و عاری از هر گونه نگرانی روحی و جسمی است.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

کاری که انجامش مدت زیادی از شما وقت گرفته به پایان می برید و بالاخره احساس رهایی می کنید. اجازه ندهید شخصی با رفتارش به شما توهین کند. سکوت حدی دارد، سرتان را بالا بگیرید و حرفتان را بزنید. خبری می شنوید که به شما در یک تصمیم گیری مهم کمک می کند.گذراندن وقت با معشوق ممکن است به شما کمک کند تا در زندگی خود خوشبختی پیدا کنید. با این حال، رابطه شما می تواند بر برخی موقعیت های پیچیده و دخالت اعضای خانواده تأثیر بگذارد. ممکن است برای شما کمی دشوار باشد که زندگی اجتماعی خود را با تحصیلات خود متعادل کنید.می توانید در ابتدای این هفته برای رسیدن به تعادل صحیح زندگی اجتماعی و تحصیلی خود مبارزه کنید. هفته می تواند نیاز به تمرکز بر مدیریت زمان داشته باشد. موفقیت ممکن است به عنوان معیاری برای تلاش شما باشد. اگر وضعیت سلامتی خود را بهبود بخشید، این می تواند یک مرحله امیدوارکننده باشد. ممکن است بتوانید با مراقبت و ورزش بیشتر نشاط خود را به دست آورید. این هفته زمان بسیار خوبی برای سلامتی و تندرستی شما خواهد بود.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

برای انجام کاری مجبور به پرداخت هزینه ای می شوید. مدتی است که اصرار دارید برخلاف جریان آب شنا کنید و این یعنی با دیگران جنگیدن. متاسفانه تاکنون پیشرفتی نداشته اید و فقط سدی عمیق بین خود و دیگران ایجاد کرده اید. کمی فکر کنید تا مشکل را پیدا کنید. عملکرد مطالعه شما در طول این هفته ممکن است همچنان خوب باشد. شاید شروع این هفته برای شما کمی سخت باشد. به این معنی است که استراتژی مالی شما ممکن است نیاز به بازبینی داشته باشد تا قدرت مالی شما بهبود یابد و به اهداف مورد نظر دست یابید. سلامتی و تناسب اندام شما ممکن است در این هفته مطلوب باشد. با این حال، مقاومت ضعیف یا سیستم ایمنی بدن شما ممکن است اوایل این هفته شما را در برابر نگرانی های فصلی سلامت آسیب پذیر کند. با ادامه هفته، سلامتی شما ممکن است بهبود یابد.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

وقت آن رسیده که با نگرشی نو و متفاوت به جنگ مشکلات بروید و در این راه از کمک دوستان هم بهره بگیرید. در مورد تصمیم های لحظه ای بیشتر احتیاط کنید و اگر در مورد گام بعدی تان مطمئن نیستید، حتما در تمام زمینه ها تحقیق کنید. از نظر عاطفی به یک تحول بزرگ دست می یابید. این هفته نوید می دهد که ممکن است زنگ های عروسی برای افرادی که یکدیگر را دوست دارند وجود داشته باشد. در این هفته، حتی ممکن است از دوستان و اقوام کمک دریافت کنید. از سوی دیگر، سالمندان باید مراقب سلامتی خود به ویژه ایمنی خود باشند. این ممکن است کمی تحت تأثیر گذر زحل باشد که انتظار می رود آن را ضعیف تر کند.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

ایده خوب و تازه ای که دارید، به شما کمک می کند از مشکلات به راحتی عبور کنید تا جایی که به برداشتن قدم های بعدی فکر می کنید. روی کمک اطرافیان تان بیشتر حساب کنید. بی خبری از شخصی کلافه تان کرده، راهی پیدا می کنید تا با این وضع کنار بیایید. طالع بینی هفتگی شما می گوید این هفته پر از دستاوردهای مالی به نظر می رسد، و ممکن است از داشتن آن واقعا خوشحال باشید. تا پایان هفته، ممکن است اخبار خوبی از سرمایه گذاری های خود در املاک دریافت کنید. اگر قصد کاهش وزن دارید، بسیار مهم است که همه برنامه های خود را منظم کنید، چه مربوط به وعده غذایی یا ورزش باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

برای گریز از جواب دادن به شخصی دائم در حال فرار هستید. این وضع بچگانه را پایان دهید و کاری که باید انجام دهید. دلتنگی برای شخصی کلافه تان می کند. سرتان را با هر چیزی که برایتان خوب است گرم کنید. پادکست گوش کنید، فیلم ببینید، کتاب بخوانید یا ورزش کنید. کسب و کارها ممکن است تغییرات بزرگی را تجربه کنند که می تواند سودمند باشد. گرفتن وام ممکن است یک سراب به نظر برسد و ممکن است به دلیل مستندات به تاخیر بیفتد. به شما توصیه می شود که انتخاب های خود را باز نگه دارید و مطمئن شوید که وامی که به دنبال آن هستید در دراز مدت به خاری در گلو تبدیل نمی شود. به شما توصیه می شود به خوبی مراقب خود باشید و مراقب تغذیه و خواب خود باشید تا دچار مشکل نشوید. به شما توصیه می شود از ناراحتی خودداری کنید و درمان خود را جدی بگیرید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

برای نیکی کردن دلتان را صاف کنید و از شخصی که به او کمک می کنید توقعی نداشته باشید. نتیجه کار نیکتان را اینجا و حالا نمی گیرید. نتیجه اش را بعدها و از جای دیگری دریافت خواهید کرد. شخصی با رفتار جدیدش شما را غافلگیر می کند. در این هفته، طبق پیش بینی های هفتگی، احتمال وجود برخی مسائل اجتناب ناپذیر وجود دارد که رابطه شما با همسرتان را مختل کند. مسائل مربوط به نوع تایید شده رابطه می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود. این هفته ممکن است برای زندگی مالی شما کمی ناخوشایند باشد و باعث شود در روزهای اول هفته با مشکلات مالی مواجه شوید. اما نیازی به نگرانی نیست. مراقبت های بهداشتی سالم راهی برای رسیدن به شادی نهایی است و شما باید برای حفظ آن به هر قیمتی تلاش کنید. اگر به تازگی از یک مشکل سلامتی بهبود یافته اید، بسیار مهم است که استراحت کنید و از زیاده روی در مواردی مانند ورزش و رژیم غذایی اجتناب کنید. زنان باردار باید به طور منظم چک آپ کنند و وعده های غذایی خود را طبق برنامه بخورند.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

برای یک تغییر آماده باشید. در مورد رابطه احساسی تان یادتان باشد، حرف با عمل باید یکی باشد. کسی که فقط حرف می زند و عمل نمی کند، رابطه را رو به سردی می برد. یک گره مالی باز می شود و خیالتان از مسئله ای راحت می شود. اوضاع بر وفق مرادتان است.این هفته احساسات متفاوتی در مورد عشق و ازدواج به شما می دهد. بهتر است هزینه های خود را از قبل برنامه ریزی کنید زیرا ممکن است زوج های متاهل به دلیل آن دچار استرس شوند.این هفته باید سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. به دلیل مشکلات مربوط به سوء هاضمه بهتر است عادات غذایی خود را مدیریت کنید. داشتن افکار مثبت توصیه می شود. سیاره مشتری ممکن است به شما قدرت بدهد. همچنین ممکن است پیاده روی صبحگاهی را انتخاب کنید زیرا ممکن است به بهبود ایمنی شما کمک کند. شما همچنین باید سبزیجات سبز را در رژیم غذایی خود بگنجانید و در این هفته یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (648 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (90 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (53 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان