آشنایی با طالع بینی هفتگی (27 آذر تا 3 دی 1400)

  چهارشنبه، 01 دی 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (27 آذر تا 3 دی 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (27 آذر تا 3 دی 1400)

طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. طالع بینی به این مسئله اشاره دارد که نحوه قرارگیری اجرام آسمانی نظیر ماه، ستاره ها، خورشید و سیارات می توانند بر شخصیت زندگی و آینده ما تأثیر بگذارند. عقیده ای که پشت این مسئله قرار دارد این بوده است که خدایان در آسمان ها حضور دارند. برای مثال سیارات مختلف به عنوان نمادی از الهه های گوناگون در نظر گرفته می شود. تفاسیری که امروزه نیز از ستاره شناسی می شود، ریشه در همین عقاید دارد. برای مثال اگر فردی بسیار دوست داشتنی باشد ستاره شناسان می گویند که او تحت تأثیر سیاره زهره قرار گرفته است. دلیل این امر آن است که زهره الهه عشق محسوب می شود.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

در این هفته باید از نظر عشق و رابطه محتاط باشید زیرا ممکن است به طور ناگهانی بین شما و شریک زندگیتان اختلاف نظر ایجاد شود. بنابراین، سعی کنید از درگیری و مشاجره با شریک زندگی خود اجتناب کنید. هفته از نظر آموزشی بسیار خوب خواهد بود زیرا ممکن است به نتایج دلخواه برسید. برخی از شما ممکن است تمایل به یادگیری علوم غیبی یا خواندن کارت تاروت داشته باشید. باید در مخارج خود محتاط باشید و برای مخارج خود برنامه ریزی کنید، سعی کنید برای حفظ بودجه در طول هفته از هزینه های تجملی خودداری کنید. در صورتی که قصد دارید روی خودرو سرمایه گذاری کنید، فاز اول این هفته خوب است. فقط باید در هنگام خرج کردن پول برای اموال و خانواده محتاط باشید. هزینه های مربوط به سفر نیز ممکن است متحمل شود. وارد مسائل حقوقی مربوط به اموال نشوید زیرا ممکن است هزینه های غیرقابل برنامه ریزی را به همراه داشته باشد. این هفته به رویای قدیمی تان خواهید رسید ، رویایی که سالهاست ذهن و روحتان را درگیر خود کرده است ، نوبت شما رسیده است که در مسیر سرنوشتتان قرار بگیرید ، از انسان های بددل و نامهربون دوری کنید چرا که انرژی زیادی از شما مصرف می کنند .

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

سعی کنید برای خودتان وقت بگذارید و روی سلامتی خود کار کنید. ممکن است در روابط عشقی و زناشویی خود با چالش های ناگهانی روبرو شوید. سعی کنید از شریک زندگی خود انتظار زیادی نداشته باشید، در عوض سعی کنید به شریک زندگی خود زمان و فضا بدهید تا شما را درک کند و احساس راحتی بیشتری با شما داشته باشد. ممکن است هزینه های بهداشتی، هزینه های تحصیلی کودکان، سفر یا هزینه های کوچکی را متحمل شوید. پس انداز این هفته ممکن است ناچیز باشد. دو دل نباشید برای انجام کاری ، الان وقت مناسبی برای انجام کارهاست ، حرکت کردن و تلاش کردن بهتر از نشستن و غصه خوردن است ، خطر کردن را بیاموزید و ریسک را به جان بخرید ، بدون ریسک و خطر بزرگ انسان به جایگاه بزرگی نمی رسد ، خود را به چالش بکشید .

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

احتیاط و مراقبت باید انجام شود و همه چیز خوب پیش خواهد رفت. ممکن است احساس ناراحتی و افسردگی کنید زیرا ممکن است همه چیز به همان اندازه هموار نباشد یا ممکن است مطابق انتظارات شما پیش نرود. با این حال، اجازه ندهید این کار شما را بی انگیزه یا بی حال کند، زیرا اینها چند مانع کوچک در سفر شما هستند و همیشه هدف نهایی خود را به خاطر بسپارید. دانش آموزان باید زمان بیشتری را در مطالعات خود صرف کنند زیرا ممکن است نیاز به تلاش زیادی برای برتری داشته باشید. افراد بیشتر و بیشتری ممکن است برای راهنمایی شما به شما مراجعه کنند بدون اینکه شما حتی انتظار آن را داشته باشید، این ممکن است شما را مشغول کند و در کل احساس خوشایندی داشته باشید. هفته برای تجارت شراکتی متوسط ​​است.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

تأثیر مطلوب سیارات ممکن است تا حد زیادی به شما انگیزه دهد تا به سطح بالایی از موفقیت در حرفه خود دست یابید. به احتمال زیاد فرصت های بهتری به دست خواهید آورد، اما ممکن است به دلیل برنامه شلوغ و کار زیاد، کمی احساس ترس کنید. علیرغم اوج و فرودهایی که ممکن است از نظر ذهنی با آن روبرو شوید، به طور کلی هفته احتمالاً برای شما مثبت خواهد بود و ممکن است در این هفته به موفقیت های فوق العاده و همچنین دانش با کیفیتی دست پیدا کنید. این مرحله ممکن است به طور پیوسته شما را به سمت رشد مالی نیز هدایت کند. ممکن است سردرگمی و تردیدهایی در ذهن شما وجود داشته باشد که ممکن است بر روابط شما تأثیر بگذارد، اما در پایان این هفته ممکن است بتوانید فضای عدم اطمینان را از بین ببرید. نتایج مطالعات هفته نسبتاً موفق به نظر می رسد. برخی از فشارهای روحی ممکن است باعث مشکلات جسمی شود، اما ممکن است بتوانید مسائل را به طور موثر مدیریت کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

اکنون ممکن است آماده باشید تا از منطقه راحتی خود خارج شوید و غل و زنجیرهایی را که مانع شما می شدند بشکنید. این هفته ممکن است نتایج مثبتی را در زمینه شغلی شما به ارمغان بیاورد و همچنین ممکن است فرصت های درآمد خوبی را نیز به همراه داشته باشد. از آنجایی که در حال حاضر چندین معامله را انجام می دهید، سعی کنید بشقاب خود را پر نکنید زیرا ممکن است منجر به مشکلات غیر ضروری شود. شما باید در رابطه با زندگی عشقی و رابطه تان عاقلانه عمل کنید. سعی کنید در رابطه صبور و متواضع باشید. به خاطر داشته باشید که سوء ظن قاتل یک رابطه است، بنابراین از آن اجتناب کنید و هماهنگی رابطه را حفظ کنید. یادگیری مهارت های جدید احتمالاً شما را در مسیر موفقیت در مطالعات خود با پیشرفت هفته قرار می دهد. این هفته ممکن است از شما بخواهد که به سطح انرژی، رژیم غذایی و سبک زندگی خود توجه کنید زیرا احتمال بروز برخی از مشکلات سلامتی وجود دارد که می توان پیش بینی کرد.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

ممکن است در این هفته لطف سیاره ای عالی داشته باشید. ممکن است برخی از پیشرفت های مهم در محل کار شما مثبت باشد و همچنین ممکن است بتوانید پروژه های مهمی را در این مرحله به دست آورید. ترس را از خودتان دورنگه دارید ، انسان ترسو همیشه در زندگی بازنده خواهد بود ، گاهی برای پیشرفت باید خطر کرد و از ارتفاع پرید ، زندگی روزمره شما را به جایی نمی رساند ، دیدتان را وسیع کنید و همه ی کارها را از دید اقتصادی ببینید .

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

به نظر می رسد نشانه شما در موقعیت مطلوبی قرار دارد و شما را جذاب تر، روشنفکرتر، به لحاظ پویایی مشتاق و سازگارتر می کند. قبل از اینکه نظر خود را با کسی که احساس می کنید به او علاقه دارید بگویید فکر کنید. قبل از نتیجه گیری سریع، هر جنبه مثبت و منفی را تجزیه و تحلیل کنید. اراده قوی برای تصمیم گیری در مورد آینده ممکن است باعث حسادت دیگران شود، اما این زندگی شماست و شما هستید که تصمیم می گیرید. یک عمل فضیلت آمیز، بخشیدن یک شخص به خاطر اشتباهی که به شما آسیب زیادی وارد کرده است، ممکن است باعث شود در بین افرادی که دوستشان دارید، محترم تر شوید. زمان کمتری را به تنهایی صرف فکر کردن و نگرانی کنید، در عوض با افراد بیشتری معاشرت کنید و شاهد لحظات بسیار عاشقانه باشید. سفرهای کوتاه مرتبط با کاری برای شما موفقیت آمیز خواهد بود.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

سعی کنید در این هفته استراحت کنید زیرا ممکن است برای شما بسیار مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که روی سلامتی خود تمرکز کرده اید زیرا برخی از بیماری ها در ابتدا می توانند آزاردهنده باشند، اما ممکن است به آرامی فروکش کنند و به شما کمک کند تا ذهن و بدن خود را برای یک هفته پرمشغله دیگر آرام کنید. این یک هفته باشکوه برای دانش آموزان است زیرا ممکن است بتوانند در مطالعات و فعالیت های خود عملکرد خوبی داشته باشند و بسیاری را شگفت زده کند. ممکن است از آنها به خاطر نتایج خوبشان در این هفته قدردانی شود و والدین و معلمانشان از آنها بسیار خوشحال خواهند شد. بازیگران، هنرمندان و نوازندگان ممکن است هفته خوبی را از نظر حرفه ای داشته باشند. آنها ممکن است قراردادهای جدیدی امضا کنند که به آنها در تحکیم حرفه خود کمک کند. اگر قصد دارید مقداری پول به عنوان اعتبار کسب کنید، ممکن است هفته مثبت باشد زیرا ممکن است بهترین معامله را برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران دریافت کنید و همین امر ممکن است دلگرم کننده باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

این هفته از نظر خلاقیت و تخیل که پربارترین ویژگی شماست، خوب است. از ویژگی های خود به درستی استفاده کنید و این ممکن است سرنوشت شما را بهبود بخشد. برای بهبود مهارت های خود زمان، حمایت و مشاوره اختصاص دهید. ممکن است در این هفته چند خبر خوب و بد وجود داشته باشد. در صورت خوداشتغالی، ممکن است ظرفیت شغلی و درآمدی شما در این هفته بهبود یابد. در رابطه، شما هر دو وفادار و دوست داشتنی هستید، اما احساس خیانت ممکن است بر هر دوی شما غلبه کند. این حتی می تواند شما را بی احساس و کاملاً بی رحم کند. قبل از اقدام فکر کنید، در غیر این صورت، حتی می تواند منجر به قطع رابطه شود. تا آنجا که به سلامت مربوط می شود، ممکن است با مشکلات مربوط به عفونت دچار مشکل شوید. به طور کلی برخی احتیاط ها توصیه می شود. یک معاینه کامل پزشکی برای چند نفر از شما انجام می شود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

کسانی که متاهل هستند ممکن است یک هفته عالی پر از شادی و خنده داشته باشند. آنها ممکن است به یکدیگر افتخار کنند و به یکدیگر عشق ورزیده و از آنها مراقبت کنند. بچه ها در این هفته به خوبی از والدین خود مراقبت می کنند، محبت و مراقبت آنها باعث افتخار و خوشحالی بزرگترها می شود. ممکن است برای چند سفر هیجان انگیز برنامه ریزی کنید - چه کاری و چه تفریحی. شما همچنین می توانید در این هفته با خانواده خود به یک سفر بروید از سفر کاملاً لذت ببرید. کسانی که در تجارت هستند می توانند در این هفته پیشرفت زیادی داشته باشند. آنها در پروژه های فعلی خود نیز خوب عمل خواهند کرد. آنها با کمی تلاش بیشتر کسب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی خواهند رساند. مشاوران املاک و سازندگان ممکن است به تدریج در کار معمول خود پیشرفت کنند. ممکن است بتوانید معاملات جزئی انجام دهید که ممکن است بخش بزرگی از درآمد شما را در این هفته تشکیل دهد. مطمئن شوید که اصیل و صادق هستید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

عبور ماه ممکن است ارتباط خوب و زمان با کیفیتی را با خواهر و برادر، همسایه ها و خانواده ارائه دهد. هنگام ارسال نامه و پیام برای همکار خود باید محتاط باشید. قبل از ارسال ایمیل و پیام های خود را بررسی کنید. گذر از ماه نیز ممکن است باعث سود مالی خانواده شما شود. جشن کوچک ممکن است هفته شما را به یاد ماندنی کند. اضطراب و ناراحتی خواب می تواند به دلیل حجم کاری سنگین ایجاد شود. با مدیتیشن اضطراب و استرس را مدیریت کنید، به سلامت روان خود اهمیت دهید. اگر کسی به شما بدی کرد جواب او را ندهید و فقط او را از زندگیتان حذف کنید ، این بهترین واکنش است . کسانی که دلی شما را دوست دارند و در مواقع سخت به یادتان هستند و کنارتان ، اگر فردی با این خصوصیات در کنار خود دارید قدر دان او باشید .

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

این هفته باید مراقب ایمیل ها و پیام های مربوط به کار و تجارت باشید. ممکن است ارتباط نادرستی وجود داشته باشد که می تواند شما را در یک موقعیت چالش برانگیز در محل کار قرار دهد. همکاران ممکن است حمایت کنند و شما ممکن است همراهی و کمک خوبی از آنها داشته باشید که ممکن است شما را از بار کاری راحت کند. ممکن است سفرهای کوتاه زیادی در ارتباط با تجارت وجود داشته باشد. تجار عمده فروشی می توانند در این هفته معاملات جدید و خوبی دریافت کنند. سعی کنید با شریک زندگی خود متواضع باشید زیرا ارتباط خشن و پرخاشگری می تواند منجر به مشاجره با شریک زندگی شود. ممکن است چالش هایی در زندگی زناشویی وجود داشته باشد که به توجه شما نیاز دارد. شما باید مراقب مادر و سلامتی خود باشید که می تواند باعث هزینه های غیرقابل برنامه ریزی شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (534 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (453 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (216 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (125 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (10 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (11 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...