ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (27 آذر تا 3 دی 1400)

  چهارشنبه، 01 دی 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (27 آذر تا 3 دی 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (27 آذر تا 3 دی 1400)

طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. طالع بینی به این مسئله اشاره دارد که نحوه قرارگیری اجرام آسمانی نظیر ماه، ستاره ها، خورشید و سیارات می توانند بر شخصیت زندگی و آینده ما تأثیر بگذارند. عقیده ای که پشت این مسئله قرار دارد این بوده است که خدایان در آسمان ها حضور دارند. برای مثال سیارات مختلف به عنوان نمادی از الهه های گوناگون در نظر گرفته می شود. تفاسیری که امروزه نیز از ستاره شناسی می شود، ریشه در همین عقاید دارد. برای مثال اگر فردی بسیار دوست داشتنی باشد ستاره شناسان می گویند که او تحت تأثیر سیاره زهره قرار گرفته است. دلیل این امر آن است که زهره الهه عشق محسوب می شود.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

در این هفته باید از نظر عشق و رابطه محتاط باشید زیرا ممکن است به طور ناگهانی بین شما و شریک زندگیتان اختلاف نظر ایجاد شود. بنابراین، سعی کنید از درگیری و مشاجره با شریک زندگی خود اجتناب کنید. هفته از نظر آموزشی بسیار خوب خواهد بود زیرا ممکن است به نتایج دلخواه برسید. برخی از شما ممکن است تمایل به یادگیری علوم غیبی یا خواندن کارت تاروت داشته باشید. باید در مخارج خود محتاط باشید و برای مخارج خود برنامه ریزی کنید، سعی کنید برای حفظ بودجه در طول هفته از هزینه های تجملی خودداری کنید. در صورتی که قصد دارید روی خودرو سرمایه گذاری کنید، فاز اول این هفته خوب است. فقط باید در هنگام خرج کردن پول برای اموال و خانواده محتاط باشید. هزینه های مربوط به سفر نیز ممکن است متحمل شود. وارد مسائل حقوقی مربوط به اموال نشوید زیرا ممکن است هزینه های غیرقابل برنامه ریزی را به همراه داشته باشد. این هفته به رویای قدیمی تان خواهید رسید ، رویایی که سالهاست ذهن و روحتان را درگیر خود کرده است ، نوبت شما رسیده است که در مسیر سرنوشتتان قرار بگیرید ، از انسان های بددل و نامهربون دوری کنید چرا که انرژی زیادی از شما مصرف می کنند .

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

سعی کنید برای خودتان وقت بگذارید و روی سلامتی خود کار کنید. ممکن است در روابط عشقی و زناشویی خود با چالش های ناگهانی روبرو شوید. سعی کنید از شریک زندگی خود انتظار زیادی نداشته باشید، در عوض سعی کنید به شریک زندگی خود زمان و فضا بدهید تا شما را درک کند و احساس راحتی بیشتری با شما داشته باشد. ممکن است هزینه های بهداشتی، هزینه های تحصیلی کودکان، سفر یا هزینه های کوچکی را متحمل شوید. پس انداز این هفته ممکن است ناچیز باشد. دو دل نباشید برای انجام کاری ، الان وقت مناسبی برای انجام کارهاست ، حرکت کردن و تلاش کردن بهتر از نشستن و غصه خوردن است ، خطر کردن را بیاموزید و ریسک را به جان بخرید ، بدون ریسک و خطر بزرگ انسان به جایگاه بزرگی نمی رسد ، خود را به چالش بکشید .

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

احتیاط و مراقبت باید انجام شود و همه چیز خوب پیش خواهد رفت. ممکن است احساس ناراحتی و افسردگی کنید زیرا ممکن است همه چیز به همان اندازه هموار نباشد یا ممکن است مطابق انتظارات شما پیش نرود. با این حال، اجازه ندهید این کار شما را بی انگیزه یا بی حال کند، زیرا اینها چند مانع کوچک در سفر شما هستند و همیشه هدف نهایی خود را به خاطر بسپارید. دانش آموزان باید زمان بیشتری را در مطالعات خود صرف کنند زیرا ممکن است نیاز به تلاش زیادی برای برتری داشته باشید. افراد بیشتر و بیشتری ممکن است برای راهنمایی شما به شما مراجعه کنند بدون اینکه شما حتی انتظار آن را داشته باشید، این ممکن است شما را مشغول کند و در کل احساس خوشایندی داشته باشید. هفته برای تجارت شراکتی متوسط ​​است.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

تأثیر مطلوب سیارات ممکن است تا حد زیادی به شما انگیزه دهد تا به سطح بالایی از موفقیت در حرفه خود دست یابید. به احتمال زیاد فرصت های بهتری به دست خواهید آورد، اما ممکن است به دلیل برنامه شلوغ و کار زیاد، کمی احساس ترس کنید. علیرغم اوج و فرودهایی که ممکن است از نظر ذهنی با آن روبرو شوید، به طور کلی هفته احتمالاً برای شما مثبت خواهد بود و ممکن است در این هفته به موفقیت های فوق العاده و همچنین دانش با کیفیتی دست پیدا کنید. این مرحله ممکن است به طور پیوسته شما را به سمت رشد مالی نیز هدایت کند. ممکن است سردرگمی و تردیدهایی در ذهن شما وجود داشته باشد که ممکن است بر روابط شما تأثیر بگذارد، اما در پایان این هفته ممکن است بتوانید فضای عدم اطمینان را از بین ببرید. نتایج مطالعات هفته نسبتاً موفق به نظر می رسد. برخی از فشارهای روحی ممکن است باعث مشکلات جسمی شود، اما ممکن است بتوانید مسائل را به طور موثر مدیریت کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

اکنون ممکن است آماده باشید تا از منطقه راحتی خود خارج شوید و غل و زنجیرهایی را که مانع شما می شدند بشکنید. این هفته ممکن است نتایج مثبتی را در زمینه شغلی شما به ارمغان بیاورد و همچنین ممکن است فرصت های درآمد خوبی را نیز به همراه داشته باشد. از آنجایی که در حال حاضر چندین معامله را انجام می دهید، سعی کنید بشقاب خود را پر نکنید زیرا ممکن است منجر به مشکلات غیر ضروری شود. شما باید در رابطه با زندگی عشقی و رابطه تان عاقلانه عمل کنید. سعی کنید در رابطه صبور و متواضع باشید. به خاطر داشته باشید که سوء ظن قاتل یک رابطه است، بنابراین از آن اجتناب کنید و هماهنگی رابطه را حفظ کنید. یادگیری مهارت های جدید احتمالاً شما را در مسیر موفقیت در مطالعات خود با پیشرفت هفته قرار می دهد. این هفته ممکن است از شما بخواهد که به سطح انرژی، رژیم غذایی و سبک زندگی خود توجه کنید زیرا احتمال بروز برخی از مشکلات سلامتی وجود دارد که می توان پیش بینی کرد.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

ممکن است در این هفته لطف سیاره ای عالی داشته باشید. ممکن است برخی از پیشرفت های مهم در محل کار شما مثبت باشد و همچنین ممکن است بتوانید پروژه های مهمی را در این مرحله به دست آورید. ترس را از خودتان دورنگه دارید ، انسان ترسو همیشه در زندگی بازنده خواهد بود ، گاهی برای پیشرفت باید خطر کرد و از ارتفاع پرید ، زندگی روزمره شما را به جایی نمی رساند ، دیدتان را وسیع کنید و همه ی کارها را از دید اقتصادی ببینید .

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

به نظر می رسد نشانه شما در موقعیت مطلوبی قرار دارد و شما را جذاب تر، روشنفکرتر، به لحاظ پویایی مشتاق و سازگارتر می کند. قبل از اینکه نظر خود را با کسی که احساس می کنید به او علاقه دارید بگویید فکر کنید. قبل از نتیجه گیری سریع، هر جنبه مثبت و منفی را تجزیه و تحلیل کنید. اراده قوی برای تصمیم گیری در مورد آینده ممکن است باعث حسادت دیگران شود، اما این زندگی شماست و شما هستید که تصمیم می گیرید. یک عمل فضیلت آمیز، بخشیدن یک شخص به خاطر اشتباهی که به شما آسیب زیادی وارد کرده است، ممکن است باعث شود در بین افرادی که دوستشان دارید، محترم تر شوید. زمان کمتری را به تنهایی صرف فکر کردن و نگرانی کنید، در عوض با افراد بیشتری معاشرت کنید و شاهد لحظات بسیار عاشقانه باشید. سفرهای کوتاه مرتبط با کاری برای شما موفقیت آمیز خواهد بود.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

سعی کنید در این هفته استراحت کنید زیرا ممکن است برای شما بسیار مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که روی سلامتی خود تمرکز کرده اید زیرا برخی از بیماری ها در ابتدا می توانند آزاردهنده باشند، اما ممکن است به آرامی فروکش کنند و به شما کمک کند تا ذهن و بدن خود را برای یک هفته پرمشغله دیگر آرام کنید. این یک هفته باشکوه برای دانش آموزان است زیرا ممکن است بتوانند در مطالعات و فعالیت های خود عملکرد خوبی داشته باشند و بسیاری را شگفت زده کند. ممکن است از آنها به خاطر نتایج خوبشان در این هفته قدردانی شود و والدین و معلمانشان از آنها بسیار خوشحال خواهند شد. بازیگران، هنرمندان و نوازندگان ممکن است هفته خوبی را از نظر حرفه ای داشته باشند. آنها ممکن است قراردادهای جدیدی امضا کنند که به آنها در تحکیم حرفه خود کمک کند. اگر قصد دارید مقداری پول به عنوان اعتبار کسب کنید، ممکن است هفته مثبت باشد زیرا ممکن است بهترین معامله را برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران دریافت کنید و همین امر ممکن است دلگرم کننده باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

این هفته از نظر خلاقیت و تخیل که پربارترین ویژگی شماست، خوب است. از ویژگی های خود به درستی استفاده کنید و این ممکن است سرنوشت شما را بهبود بخشد. برای بهبود مهارت های خود زمان، حمایت و مشاوره اختصاص دهید. ممکن است در این هفته چند خبر خوب و بد وجود داشته باشد. در صورت خوداشتغالی، ممکن است ظرفیت شغلی و درآمدی شما در این هفته بهبود یابد. در رابطه، شما هر دو وفادار و دوست داشتنی هستید، اما احساس خیانت ممکن است بر هر دوی شما غلبه کند. این حتی می تواند شما را بی احساس و کاملاً بی رحم کند. قبل از اقدام فکر کنید، در غیر این صورت، حتی می تواند منجر به قطع رابطه شود. تا آنجا که به سلامت مربوط می شود، ممکن است با مشکلات مربوط به عفونت دچار مشکل شوید. به طور کلی برخی احتیاط ها توصیه می شود. یک معاینه کامل پزشکی برای چند نفر از شما انجام می شود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

کسانی که متاهل هستند ممکن است یک هفته عالی پر از شادی و خنده داشته باشند. آنها ممکن است به یکدیگر افتخار کنند و به یکدیگر عشق ورزیده و از آنها مراقبت کنند. بچه ها در این هفته به خوبی از والدین خود مراقبت می کنند، محبت و مراقبت آنها باعث افتخار و خوشحالی بزرگترها می شود. ممکن است برای چند سفر هیجان انگیز برنامه ریزی کنید - چه کاری و چه تفریحی. شما همچنین می توانید در این هفته با خانواده خود به یک سفر بروید از سفر کاملاً لذت ببرید. کسانی که در تجارت هستند می توانند در این هفته پیشرفت زیادی داشته باشند. آنها در پروژه های فعلی خود نیز خوب عمل خواهند کرد. آنها با کمی تلاش بیشتر کسب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی خواهند رساند. مشاوران املاک و سازندگان ممکن است به تدریج در کار معمول خود پیشرفت کنند. ممکن است بتوانید معاملات جزئی انجام دهید که ممکن است بخش بزرگی از درآمد شما را در این هفته تشکیل دهد. مطمئن شوید که اصیل و صادق هستید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

عبور ماه ممکن است ارتباط خوب و زمان با کیفیتی را با خواهر و برادر، همسایه ها و خانواده ارائه دهد. هنگام ارسال نامه و پیام برای همکار خود باید محتاط باشید. قبل از ارسال ایمیل و پیام های خود را بررسی کنید. گذر از ماه نیز ممکن است باعث سود مالی خانواده شما شود. جشن کوچک ممکن است هفته شما را به یاد ماندنی کند. اضطراب و ناراحتی خواب می تواند به دلیل حجم کاری سنگین ایجاد شود. با مدیتیشن اضطراب و استرس را مدیریت کنید، به سلامت روان خود اهمیت دهید. اگر کسی به شما بدی کرد جواب او را ندهید و فقط او را از زندگیتان حذف کنید ، این بهترین واکنش است . کسانی که دلی شما را دوست دارند و در مواقع سخت به یادتان هستند و کنارتان ، اگر فردی با این خصوصیات در کنار خود دارید قدر دان او باشید .

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

این هفته باید مراقب ایمیل ها و پیام های مربوط به کار و تجارت باشید. ممکن است ارتباط نادرستی وجود داشته باشد که می تواند شما را در یک موقعیت چالش برانگیز در محل کار قرار دهد. همکاران ممکن است حمایت کنند و شما ممکن است همراهی و کمک خوبی از آنها داشته باشید که ممکن است شما را از بار کاری راحت کند. ممکن است سفرهای کوتاه زیادی در ارتباط با تجارت وجود داشته باشد. تجار عمده فروشی می توانند در این هفته معاملات جدید و خوبی دریافت کنند. سعی کنید با شریک زندگی خود متواضع باشید زیرا ارتباط خشن و پرخاشگری می تواند منجر به مشاجره با شریک زندگی شود. ممکن است چالش هایی در زندگی زناشویی وجود داشته باشد که به توجه شما نیاز دارد. شما باید مراقب مادر و سلامتی خود باشید که می تواند باعث هزینه های غیرقابل برنامه ریزی شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (262 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (234 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (101 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (92 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (73 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (60 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (60 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (55 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (48 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (43 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (39 نظر) پاسخهای خنده دار دانش آموز ایرانی به سوالات درس تاریخ مرزهای وقایع تاریخی رو جابجا کرد+عکس/ معلمشون بعد دیدن این جوابها سر به کوه و بیابون گذاشته🤣 (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (30 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (29 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر +ویدئو😂👌 تغییر استایل احسان علیخانی در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس خلاقیت خنده دار راننده ارومیه ای، با نوشته جالب پشت وانت حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی: به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس شباهت بی حد و اندازه رابعه اسکویی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس عکس تازه منتشر شده از داریوش مهرجویی تام هنکس با هوش مصنوعی جنجال به راه انداخت+ عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ شوخی خنده دار احسان علیخانی با لوله‌کش خوش‌ صدا؛ ما آب حوض، شما شیر موز +ویدیو/ سالن رفت رو هوا😂 رونمایی از بازیگر 2 متری سینمای ایران که از بهرام افشاری هم قدبلندتر است+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 رقص خنده دار دو پرنده وسط جاده با آهنگ شاد ترکی/از سلاطین حرکات منظم😂+ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 عاشقانه های جذاب سارا والیانی، آسیه گیلدخت و همسر دومش محسن !+عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی خیابانی کولاک به پا کرد؛ صحبت های بی سابقه جواد خیابانی با وزیر ورزش+ فیلم تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب از طعم کیک خوشمزه مادر شهید ارمنی/هر کجا تو با منی من خوشدلم +ویدئو ضیافت باربیکیو همسر شاهرخ استخری در یک مهمونی دورهمی/ رژیم پَر😂+عکس نگاهی به حیاط بسیار ساده و بدون تجملات خانه مصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی+ویدیو/ منزلی با بافت قدیمی و سنتی نگاهی به ماشین خوش رنگ امیرمحمد یزدانی ستاره کُشتی/ این ماشینو باید قاب کرد زد به دیوار +عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز ایرانی که خودش را به عنوان هدیه به معلمش داد/ خدایا چیه این نسل جدید😂 خلاقیت یک دانش آموز ایرانی برای فرار از مدرسه حماسه آفرید+فیلم/ یعنی آدم میمونه تو کار این بچه ها... خلاقیت زیبا و سنتی طورِ پیرمرد دوره گرد شیرازی در فروش میوه نوبرانه بهاری با اُلاغش +عکس/ با دیدنش انگار به گذشته ها سفر میکنین😍 رونمایی از مادر جوان و کم سن و سال رهام هادیانِ گروه ماکان بند/ چقدرم باکلاس و مهربون+عکس رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 چهره رنگ پریده و طبیعی فریبا نادری در اتاق گریم +عکس خلاقیت هوشمندانه شهرداری تبریز در نصب بنر برای اَخم و تَخم معلم حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس تمرینات سنگین ورزشی رامین رضاییان زیر نظر محمدرضا گلزار/ گلزار وارد فاز جدیدی از زندگیش شد+ فیلم
تیتر امروز   
ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی: به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...