آشنایی با طالع بینی هفتگی (27 شهریور تا 2 مهر 1400)

  پنجشنبه، 15 مهر 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (27 شهریور تا 2 مهر 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار و برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی بررسی کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (27 شهریور تا 2 مهر 1400)

طالع بینی برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی دارد. پیش بینی آینده، بازگو کردن صفات شخصیتی افراد بر اساس عواملی مانند ماه و سال تولد از جمله دلایلی است که باعث می شود مردم به سمت طالع بینی بروند. خیلی از این افراد تنها به چشم سرگرمی به این قضیه نگاه می کنند. در حالی که برخی دیگر آن را حقیقتی مسلم می دانند و سخت به آن معتقدند.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

این هفته به احتمال زیاد تغییرات مثبت زیادی در زندگی شما ایجاد می کند. به دلیل گذر از سیاره مطلوب ، ممکن است چشم انداز عشق شما افزایش یابد. اگر مجرد هستید ، ممکن است یک پیشنهاد ازدواج ناگهانی دریافت کنید. اگر متاهل هستید باید سعی کنید زمان بیشتری را با همسرتان بگذرانید. این هفته از نظر سود مالی نیز مطلوب است. ممکن است چندین منبع درآمد در تجارت شما وجود داشته باشد. با این حال ، هزینه هایی برای آموزش عالی وجود دارد. ممکن است به دلیل سفرهای خارجی یا مذهبی هزینه مالی ایجاد شود. این هفته به دلیل افزایش مسئولیت های کاری در محل کار ممکن است شلوغ باشد. ممکن است یک پروژه یا تکلیف جدید دریافت کنید. احتمال ملاقات با افراد مختلف در محل کار وجود دارد. اگر در شغل مرتبط با فروش هستید ، در این هفته ممکن است موفقیت مورد نظر را بدست آورید. شانس زیادی برای سفرهای کوتاه مرتبط با شغل وجود دارد. ممکن است تغییری در شغل ایجاد شود. ممکن است در هنر و کارهای خلاق موفق شوید. دانش آموزان ممکن است از مربی و مدیر خود حمایت خوبی دریافت کنند.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

کسی سخت در تلاش است به شما نزدیک شود . توانایی تان در اتمام کارهایی که آغاز می کنید مثال زدنی است اما برای کاری که در حال انجامش هستید باید ظرفیت تان را افزایش بدهید زیرا به واسطه تلاش هایتان مزد بزرگی خواهید گرفت. اگر بتوانید عقایدتان را با خلاقیت ترکیب کنید پیشروی و موفقیتان حتمی است. در انجام کاری مفید و سودمند برای فردی مهم پیش قدم خواهید بود. روی حرفتان و خواسته تان ایستادگی کنید. اقدامی موثر در زمینه سر و سامان دادن برای موقعیتی که پیش آمده برایتان انجام می شود.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

این هفته ممکن است فرصت های روشنی را ارائه دهد تا بتوانید در زمینه تخصص خود به خوبی شناخته شوید. اگر قصد دارید در زمینه مدیریت تخصص داشته باشید ، به احتمال زیاد بهترین فرصت را برای یادگیری از مدارس و کالج های خوب به دست خواهید آورد. علاوه بر این ، اگر قصد ارتقاء مهارت های خود را دارید ، ممکن است قصد داشته باشید در برخی از مدارس آموزشی آنلاین ثبت نام کنید که به شما در بهبود ثروت کمک می کند. با این حال ، هفته ممکن است احتیاط کمی از نظر رشد شغلی داشته باشد. هنگام اتخاذ هرگونه تصمیم مهم عجله نکنید. شما باید تصمیمات مهم تجاری را بسیار عاقلانه بگیرید. بنابراین ، قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی ، روی پا باشید و با کسی مشورت کنید. اگر قصد سرمایه گذاری روی وسایل نقلیه را دارید ، ممکن است هفته برای شما مطلوب باشد و ممکن است گزینه های خوبی برای آن داشته باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

این هفته ممکن است به شما در تثبیت موقعیت خود در میان برخی چالش های سخت کمک کند. این احتمال وجود دارد که برخی مسائل پیچیده همچنان شما را آزار دهد و اجازه ندهد به راحتی به موفقیت مورد نظر برسید. با این حال ، به تدریج ، راههای جدیدی برای یافتن ارتفاعات بالاتر در حرفه شما باز می شود. هنگام تصمیم گیری های مهم باید مراقبت بیشتری از خود نشان دهید. به شما توصیه می شود که اقدامات بلندپروازانه انجام ندهید زیرا تصمیمات عجولانه شما ممکن است مشکلات غیر ضروری ایجاد کند و بر وضعیت مالی شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، هنگام دادن تعهد به کارهای ناتمام ، مراقب باشید. با گذشت هفته ، ممکن است قدرتها و برکات مثبت کیهانی وجود داشته باشد. این ممکن است یک دوره شادی در زندگی عاشقانه شما باشد. به تدریج ، این هفته ممکن است شما را به سمت تأثیرات مثبت سوق دهد و به احتمال زیاد روابط خود را بهبود ببخشید. این هفته، سیارات ممکن است شما را مجبور کنند که نظم و انضباط بیشتری را در زندگی خود ایجاد کنید تا قدرت و استقامت خود را افزایش دهید. ممکن است بتوانید ایده های جدید را به راحتی درک کنید ، بنابراین پیشرفت خوبی در مطالعات وجود دارد.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

ممکن است این هفته مشغول باشید. اما این ممکن است بیشتر از روی اجبار باشد تا انگیزه. ممکن است با فرصت های زیادی برای سود پولی روبرو شوید. این ممکن است روحیه شما را بالا ببرد. تحت تأثیر نیروهای مطلوب سیاره ای ، ممکن است برای حل اختلافات با یک شخص مهم در زندگی خود ابتکار عمل را به دست بگیرید. این ممکن است یک انجمن شخصی یا حرفه ای باشد. زوج های متاهل ممکن است اوقات بهتری در این هفته داشته باشند. پذیرش بیشتر از طرف شریک زندگی شما را شاد می کند. ممکن است بتوانید هماهنگی خود را در رابطه حفظ کنید. ممکن است دانش آموزان بتوانند به خوبی مطالعه کنند و پروژه های خود را به موقع به پایان برسانند. بنابراین ، ممکن است پیشرفت شما در این هفته خوب باشد. اگرچه ممکن است هیچ مشکل سلامتی عمده ای وجود نداشته باشد ، اما ممکن است در طول این هفته با سطح انرژی خود احساس ضعف کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

این هفته مترقی به نظر می رسد و همچنین ممکن است به شما این قدرت را بدهد که در برابر شانس ها و موانع محکم بایستید. هر تصمیمی که در این مرحله می گیرید ممکن است تأثیر مهمی بر شغل شما داشته باشد. هفته ممکن است پاداش های مثبتی را برای سخت کوشی شما به ارمغان آورد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. ممکن است در مورد برخی مسائل مهم مالی سردرگمی ایجاد شود ، اما برنامه ریزی مالی کارآمد ممکن است به شما در تقویت وضعیت مالی شما کمک کند. ممکن است در این هفته کمی وقت با کیفیت را با شریک زندگی خود بگذرانید. این ممکن است زمان ایده آل برای یافتن درک واقع بینانه از رابطه شما باشد. عملکرد دانش آموزان در مطالعات ممکن است این هفته عالی باقی بماند. همچنین ممکن است در پروژه ها و تکالیف جاری خود به موفقیت برسید. بیشتر قسمت های این هفته ممکن است برای سلامتی و تناسب اندام شما مطلوب باقی بماند.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

شما در آستانه وارد شدن به مرحله ی جدیدی از زندگی خود هستید که باید از عقل و منطق بهره بیشتری بگیرید. از تصمیمات ناگهانی و سطحی دوری کنید. ترفیع و ترقی در انتظارتان است. تنها یک حرکت کوچک از جانب شما باعث می شود به این مرحله گام نهید. با حمایت و یاری از شخصی به موفقیتی بزرگ دست خواهید یافت. اگر احساس می کنید قادر به درک مسئله ای نیستید سوال کنید ندانستن عیب نیست .

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

این هفته ممکن است اوقات سختی را پشت سر بگذارید. ممکن است مجبور باشید در همه فعالیت های خود بیش از حد معمول دقت کنید. مدیریت این چالش ها برای شما دشوار است ، اما قوی بمانید و صبور باشید. دانش آموزان ممکن است به دلیل نگرانی از مسئولیت پذیری و بی احتیاطی مورد هجوم بزرگان قرار گیرند. این هفته ممکن است زمان مناسبی برای برداشتن گام های مسئولانه در جهت تحصیل و زندگی آینده باشد. به شما توصیه می شود قبل از ورود به رابطه جدید ، محتاط باشید و دوبار فکر کنید. ممکن است برای انتخاب بهترین ها راهنمایی مناسب دریافت کنید. شما به احتمال زیاد با برخی از دوستان قدیمی خود ملاقات خواهید کرد که ممکن است دلگرم کننده باشند و به شما توصیه های حکیمانه بدهند. مشاغل همچنین ممکن است با توصیه های خود چرخش جدیدی پیدا کنند. مطمئن شوید که روی زمین هستید. به طور کلی ، این هفته ممکن است تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد کند.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

این هفته ممکن است نتایج متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد. ممکن است گیج و بلاتکلیف بمانید. سعی کنید در این هفته خود را معقول تر نشان دهید ، به ویژه هنگام کار گروهی. اگر مراقب رفتار خود نباشید ، ممکن است دچار مشکل شوید. این هفته می تواند هفته مطلوبی برای شروع کار شما به عنوان مشاغل آزاد باشد. ممکن است درآمد شما افزایش یابد. جایگاه مالیتان مستحکم و با ثبات خواهد بود. توانایی چشم گیرتان در آسان گیری در مواقع ضروری واقعا قابل تحسین است. این هفته مراقب اختلاف عقیده دراطرافتان باشید. حتی اگر فکر می کنید ایده ای بی معناست، واکنش تندی از خود نشان ندهید . لزومی ندارد به زور متوسل بشوید. شما به خواسته های حقیقی تان خواهید رسید. رقابت هایی در اطرافتان مشاهده خواهید کرد. ثابت قدم باشید پیروزی برای شما دشوار نخواهد بود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

این هفته ممکن است شرایط پیچیده ای را پشت سر بگذارید. شما باید سعی کنید هنگام برخورد با خواهر و برادر خود نگرش ، بی حوصلگی و بمب افکنی خود را کنار بگذارید زیرا احتمال درگیری جزئی با آنها وجود دارد. صبر ، سرسختی ، تعهد و ماهیت هدفمند شما ممکن است برخورد با مشکلات شما و دیگران را برای شما آسان کند. ممکن است تمایل شدید به حمایت عاطفی داشته باشید. برای بیرون آمدن از دنیای تخیل ، سعی کنید از لحظه حال کاملاً لذت ببرید ، آگاهی وسیع تری را توسعه دهید ، از تفکر منفی دوری کنید و همیشه افکار خود را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است در هر کاری که انجام می دهید بیقراری و مشاجره پیدا کنید. اگر کار معطلی وجود دارد که مدتهاست شما را آزار می دهد ، برای تکمیل این هفته پیش بروید. نتایج ممکن است به دلیل سخت کوشی و اراده شما به نفع شما باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

گاهی تعارف های بیش از حد شما روی دیگران اثر منفی میگذارد. در همه جمع ها کانون توجهات خواهید بود. چهره ای آشنا از گذشته های دور سراغتان می آید که قادر است عمیقأ خود حقیقی تان را به شما جلوه گر سازد. قطعا هیچ کس در صدد نیست تا شما را به زور وادار به انجام کاری بر خلاف میل قلبیتان کند، موضع خود را حفظ کنید و سر حرف هایتان بمانید. به زودی مورد تحسین و حمایت قرار خواهید گرفت.فردی از دیدن خوشبختی شما عاجز است ، برایش طلب آرامش کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

این هفته ممکن است برای شما بسیار مهم باشد. این هفته احتمال سفرهای خارجی وجود دارد. ممکن است یک معامله تجاری مهم را نهایی کنید. با این حال ، هنگام ارسال ایمیل و پیام بسیار محتاط باشید و قبل از نهایی شدن معامله ، همه جزئیات را با خود داشته باشید. از مشاجره در محل کار خودداری کنید و قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم مهم مربوط به تغییر شغل آرام باشید. این هفته احتمالاً شانس به نفع شما خواهد بود. ممکن است بتوانید هماهنگی خود را در رابطه حفظ کنید. سفرهای کوچک و گردهمایی های خانوادگی ممکن است به شما در تقویت روابط زناشویی کمک کند.دلشوره و نگرانی که در مورد سلامتی یکی از آشنایان داشتید برطرف خواهد شد. این روزها در شرایط روحی مناسبی قرار دارید بنابراین از آن در ایجاد رابطه خود و اطرافیانتان استفاده کنید. پیامی مهم و خوشحال کننده ای از راه دور به دستتان می رسد. ممکن است شخصی از اطرافیان در صدد تلخ کردن اوقات شما باشد. به جای عصبانیت از همنشینی با او دوری کنید. یک جذب عالی خواهید داشت که برایتان منجر به بروز آرامش می شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (535 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (477 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (126 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (12 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (11 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...