آشنایی با طالع بینی هفتگی (1 خرداد تا 7 خرداد 1400)

  یکشنبه، 02 خرداد 1400   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (1 خرداد تا 7 خرداد 1400)
فال ها و طالع بینی ها فنونی برای آگاه سازی از اتفاقات پیش رو برای فرد یا گروه های خاص بر اساس ماه تولد می باشد، در این مطلب فال هفتگی 1 خرداد تا 7 خرداد 1400 از ساعدنیوز را میخوانید.

فال هفتگی (1 خرداد تا 7 خرداد 1400)

فال هفته میلادی از قدیم الایام مورد توجه قشر خاصی از جامعه بودند که به ماهیت ماوراءالطبیعه بودن اتفاقات روزمره اعتقاد داشتند، کسانی که دوست دارند حالت روحی خود را جلوتر از بقیه بدانند.

طالع بینی متولدین فروردین

این هفته باید مراقب کار و شغل خود باشید. از تنبلی در کار خودداری کنید. از دادن وعده های دروغ خودداری کنید و در مورد قوانین و برنامه های مربوط به پروژه های جدید در تجارت خود شفافیت داشته باشید. ممکن است ناگهان با یک شریک تجاری مشاجره کنید که ممکن است استرس ایجاد کند. شما در رابطه زناشویی خوشحال خواهید شد. اوضاع آرام آرام بهبود می یابد. ممکن است از وقت کافی در کنار همسر و فرزندان خود لذت ببرید. از نظر برقراری ارتباط با یک شریک عشق محتاط باشید زیرا ممکن است درگیری ها و مشکلاتی وجود داشته باشد. شما ممکن است در سفر با خواهر و برادرها و یک مهمانی کوچک با آنها وقت صرف کنید. سلامتی شما در حد متوسط ​​باقی خواهد ماند. اطمینان حاصل کنید که از عادات غذایی خود به درستی مراقبت کرده و برای سلامتی خواب با کیفیتی دارید.

طالع بینی متولدین اردیبهشت

یکی از نزدیکان شما دچار یک سوتفاهم شده است که به زودی این مسئله بر طرف خواهد شد. سعی کنید در هنگام صحبت در این مورد آرام باشید و بدون فکر حرفی نزنید تا مشکلات افزایش پیدا نکند. در زمینه خانوادگی و عاطفی با مشکلاتی رو به رو بودید که زودی جو خانواده به حالت سابق بازخواهد گشت و دغدغه شما تمام می شود.یک معامله سودمند در این هفته خواهید داشت. ممکن است در ابتدا موانعی بر سر راحتان باشد اما نگرانی را از خود دور کنید زیرا به زودی موانع برداشته می شوند و به سود خود خواهید رسید.

طالع بینی متولدین خرداد

مقداری امور کاری یا تحصیلی دارید که روی هم انباشته شده اند و فرصت مرتب کردن و رسیدگی به آن ها نداشتید. این هفته زمان مناسبی است تا به این امور سر و سامانی بدهید و با برنامه ریزی و نظم آن ها را انجام دهید .برای کاری دودل هستید, سعی کنید از تجربیات گذشته خود درس بگیرید, بهتر است افکار مخرب را از خود دور کنید و موقعیت های خوب را به خاطر گذشته سختتان نادیده نگیرید.

طالع بینی

طالع بینی متولدین تیر

هفته ممکن است با عدم تعادل پر شود و نتایج مختلفی را در طول مرحله به شما ارائه دهد. در بعضی مواقع ، حتی در مسائل احمقانه در زندگی روزمره ، ممکن است بیش از حد احساس اضطراب کرده و عصبانی شوید. با پیشرفت هفته مثبت شدن را تجربه می کنید. این امر باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود تا در دنیای شخصی و شغلی خود احساس بهتری داشته باشید. علاوه بر این ، احتمال زیادی وجود دارد که تمام خواسته های شما برآورده شود و شما را راحت و خرسند کند. این احتمالاً فرصت خوبی برای تقویت رشد اقتصادی شما در این زمان فراهم می کند. چالش های این هفته ممکن است شما را تشویق کند که تلاش خود را افزایش دهید و استعداد خود را ثابت کنید. این تلاش های با روحیه بالا می تواند نتایج مثبتی را در تحصیلات شما به همراه داشته باشد.

طالع بینی متولدین مرداد

هفته ممکن است به روشی دلگرم کننده آغاز شود. با این حال به شما توصیه می شود هنگام تصمیم گیری حیاتی از قضاوت استفاده کنید. ممکن است برخی از اغتشاشات وجود داشته باشد اما ، شما در مسیر درست قرار خواهید گرفت و به درستی بر کار و تجارت خود تمرکز خواهید کرد. شما باید مدتی را برای ارزیابی مجدد برخی از تصمیمات قبلی خود صرف کنید. وقت آن است که استراتژی خود را به روشی تازه برنامه ریزی کنید. اگر اهداف بزرگی را دنبال می کنید ، باید تیم خود را بسازید که شامل افراد مستعد از زمینه های مرتبط باشد.

طالع بینی متولدین شهریور

هفته ممکن است برای حرفه شما کمی سخت باشد. ممکن است مواقعی پیش بیاید که نظرات خود را با خشونت بیشتری بیان کنید. توصیه می شود از لجبازی اجتناب کنید تا بتوانید در این هفته از حمایت های سیاره ای بهره مند شوید. ممکن است در این هفته فرصت های سودآوری کسب درآمد به شما نزدیک شود. زمان مفیدی برای شما خواهد بود ، بنابراین آماده باشید تا آن جهش را انجام دهید. بیشتر وقت و توجه شما ممکن است به خاطر مسائل شخصی باشد. شاید لازم باشد ارتباط خود را با نزدیکان فعال و منطقی نگه دارید تا از ایجاد اختلال در روابط خود جلوگیری کنید. ممکن است در دوران تحصیل با موانع و سختی هایی روبرو شوید اما در نهایت تلاش های شما نتایج خوبی به همراه داشته باشد. به نظر می رسد این هفته برای سلامتی شما کمی بد است.

طالع بینی متولدین مهر

این روزها مشله بیشتری دارید و از اینکه میبینید کاری برای انجام دادن دارید بسیار خوشحال هستید.این پرمشغلگی باعث می شود برخی افکار منفی از ذهنتان دور شوند که در روحیه شما بسیار تاثیر گذار است.سعی کنید انرژی مثبت و حال خوبتان را حفظ کنید و اجازه ندهید دیگران باعث ناراحتی شما شوند.می توانید یک تفریح سبک یا رفتن به طبیعت را برای به ثبات رساندن روحیه مثبت خود امتحان کنیدروزهای خوب شما با شنیدن یک خبر خوشحال کننده تکمیل خواهد شد و به افزایش اعتماد به نفس شماک کمک خواهد کرد.

طالع بینی متولدین آبان

غرور و تکبر را از خود دور کنید . بهتر است در مواقعی که اشتباهی مرتکب شده اید به جای توجیه آن یا از سر باز کردن, تنها عذر خواهی کنید.فراموش نکنید که لجاجت باعث عمیق شدن دلخوری ها خواهد شد و به ضرر شما خواهد بود.فرصت خوبی برای شما پیش خواهد آمد که به خوبی آن را بررسی کنید و بعد از مشورت با دیگران آن را قبول کنید و از این فرصت برای پیشرفت بیشتر خود استفاده کنید. برخی رازها را برای هیچ کس بازگو نکنید. دل بستن و اعتماد بیجا به دیگران , موقعیت سو استفاده را برای شما فراهم می کند.

طالع بینی متولدین آذر

اشتباهات گذشته خودتان را فراموش نکنید و سعی کنید برای جبران آن ها قدمی بردارید.هیچ احتیاجی نیست تمام حرف ها و دغدغه های خود را با دیگران در میان بگذارید.شخصی دست و دلباز و مهمان نواز هستید اما بهتر است در این مورد اعتدال را برقرار کنید و ولخرجی های خود را کنترل کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.کاری سخت و مهم را بر عهده گرفته اید که با افزایش تلاش و پشتکار می تواند باعث پیشرفت و موفقیت در شما شود بنابراین از انجام آن نهراسید.

طالع بینی متولدین دی

شما ممکن است به سادگی عاشق افرادی باشید که با آنها کار می کنید. کار منصفانه با کسی و به اشتراک گذاشتن دیدگاه با او ممکن است شما را به سطح بعدی روحیه شاد برساند. شما مشتاقانه مشغول کار هستید ، بنابراین مراقب تمایل به تکانه باشید. ممکن است مدتی شما را در مورد خواسته های خود مانند سرگردانی یا اتومبیلرانی متوقف کرده باشد که دلیل اصلی آن پول و وقت است. این بار همه چیز به نفع شما خواهد بود و کاری می کنید که باعث شادی شما شود. اگرچه خواسته های خود را می دانید ، برای دستیابی به رویکردی آسان ، باید خود را با منطق مناسب به دیگران نشان دهید. سعی کنید در بیان خود کمی منطقی باشید. شما با چیزهایی که دوست دارید بسیار نوآور هستید. پول یا منابع به طور ناگهانی برای سرگرمی ظاهر می شوند. شما از لحظات سرگرم کننده در کنار دوستان خود لذت می برید. ایده های جدید تجاری را می توان به راحتی در این هفته برنامه ریزی کرد.

طالع بینی

طالع بینی متولدین بهمن

سعی کنید یک ارزیابی مجدد از چیزها و برنامه هایی برای عملکرد آنها انجام دهید. این هفته تجزیه و تحلیل چندین موضوع است که به شما این نکته را می دهد تا در پروژه های خود پیروز شوید. ممکن است از سفر اما با کمی تأخیر نتایج مورد انتظار را بدست آورید. توصیه می شود فرصت مکالمه با سالمندان را از دست ندهید. این هفته برای سرمایه گذاری در زمین و املاک کمی نامساعد است. ترانزیت خورشید ممکن است در جبهه زندگی داخلی برخی از اغتشاشات ایجاد کند. عدم درک و تنش در خانواده ممکن است در شغل و پیشرفت اقتصادی شما تأثیر بگذارد. زندگی زناشویی به احتمال زیاد متوسط ​​خواهد ماند. شما ممکن است در زندگی مشترک خود یک شکاف ارتباطی را تجربه کنید. انجام وعده هایی که به همسرتان داده اید توصیه می شود.

طالع بینی متولدین اسفند

این هفته برای پاکسازی تمام کارهای معلق در زندگی شخصی و شغلی شماست. از انجام برنامه های جدید برای سرمایه گذاری در تجارت خود خودداری کنید. تصمیمی در رابطه با فروش و خرید خانه جدید ممکن است باعث کاهش سرمایه شود. احتمال بازسازی فضای داخلی خانه شما وجود دارد و این نیز می تواند هزینه های خوبی را متحمل شود. دانش آموزان قرار است در موضوعات مرتبط با تحقیقات نتایج مثبتی را بدست آورند. توصیه می شود از تجزیه و تحلیل بیش از حد هر موضوع خودداری کنید. به دلیل تصمیم نادرست می تواند ناگهان در کار شما عقب نشینی کند. از تصمیم گیری به روش تهاجمی خودداری کنید. ممکن است در شغلی مرتبط با معنویت یا پزشکی موفق شوید. شما باید خود را از بحث های ناچیز دور کنید زیرا ممکن است باعث استرس شما شود. سعی کنید در یک فضای آرام باشید. نگرش خصمانه شما ممکن است مشکلاتی در روابط شما ایجاد کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (658 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (94 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (60 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان