آشنایی با طالع بینی هفتگی (18 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت 1400)

  سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (18 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت 1400)
آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید و در این زمینه با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (18 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت 1400)

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟در این زمینه با ساعدنیوز همراه باشید.

فال هفته متولدین فروردین

به نظر می رسد این هفته به طور کلی برای شما مفید است. شما ممکن است نتوانید زمان با کیفیتی را با دیگر افراد مهم خود سپری کنید ، که می تواند رابطه شما را کمی متشنج کند. علاوه بر این ، شما باید در این هفته در مورد سلامتی شریک زندگی خود هوشیار باشید. مجردها به احتمال زیاد در این دوره شخص خاصی پیدا می کنند. احتمال ارتباط نادرست با شریک تجاری یا شریک زندگی شما وجود دارد. این ممکن است به شما استرس بدهد ، اما به تدریج ، وضعیت ممکن است بهبود یابد. به دلیل پیشنهاد تجاری جدید ، احتمالاً قصد دارید یک تور طولانی به یک کشور خارجی داشته باشید. یک خطا در ارتباطات ممکن است باعث اختلاف برای افراد شاغل شود. همچنین ممکن است کار شما اضافه شود. شانس زیادی برای کسب نتایج مطلوب برای دانشجویان در زمینه تحقیق وجود دارد. پیروی از رهنمودهای مربی خود مفید خواهد بود. ممکن است موارد جزئی سلامتی وجود داشته باشد ، از این رو تب خود را بررسی کنید.

فال هفته متولدین اردیبهشت

در کل این هفته به طور متوسط ​​نتیجه خواهید گرفت. شانس به نفع شما است ، اما صبر و سخت کوشی برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است. از تعاملات کوچک خودداری کنید زیرا ممکن است باعث استرس شما شود. از خانواده خود که ممکن است در تقویت روابط شما حمایت کنند ، راهنمایی و کمک بگیرید. شما باید در برابر شریک زندگی خود فروتن باشید. این هفته ممکن است نتایج متفاوتی در روابط شما ایجاد کند. مسائل مالی نیز ممکن است به طور متوسط ​​باقی بماند. درآمد و هزینه به طور همزمان پیش می رود. در این مرحله ممکن است هزینه سفر به یک مکان زیارتی یا بازدید از یک کشور خارجی را متحمل شوید. ستاره ها به شما علاقه مند هستند ، از این رو شما ممکن است در دفتر خود ریسک های حساب شده ای انجام دهید ، اما اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی برنامه ریزی شده و از نظر استراتژیک اجرا نشده اند.

فال هفته متولدین خرداد

افراد متاهل به احتمال زیاد از یک هفته پرانرژی در کنار هم لذت می برند. آنها ممکن است از برنامه های پر سر و صدا خود خارج شده و به استراحتی بپردازند که ارتباط آنها را تقویت کند. خانواده ها ممکن است عملکردهای فرخنده انجام دهند یا در جشن برای موفقیت فرزندانشان در خانه تشویق کنند. یک فضای راهنمایی و حمایتی کوچک ممکن است کودکان را به پیروزی بیشتر ترغیب کند. سرانجام ممکن است مجبور شوید به سفری بروید که مدت زمان زیادی را به تعویق می انداختید. این شانس زیاد است که می تواند برای شما بسیار سودآور باشد. همچنین ممکن است با نزدیکان خود به یک سفر لذتبخش بروید. افراد در جستجوی کار ممکن است در این هفته چند پیشنهاد داشته باشند. اما شما باید نگرش صحیحی داشته باشید تا نتایج مطلوبی بگیرید. شما باید مثبت بمانید تا همه چیز عادلانه پیش برود.

طالع بینی

فال هفته متولدین تیر

در این هفته نگرش شما نسبت به سلامتی تان چیست؟ ایا به اندازه کافی از خودتان مراقبت می کنید؟ ایا فکر می کنید که می توانید از خوردن غذاهای نامناسب بپرهیزید که بسیار برای سلامتی تان مضر می باشد؟ و در مورد شغل تان چی؟ ایا به اندازه ای که کار می کنید از آن بهره ای می برید؟ چقدر کار می کنید و می توانید خلاق و تولید کننده و کارآمد باشید و قابل افتخار هستید؟ بالاتر از همه این ها این شغل شماست.خبری شنیده اید که ترس به دلتان انداخته، در این مورد با دیگران مشورت کنید. دست روی دست گذاشتن و فکر و خیال فقط به هدر رفتن امروزتان ختم می شود هرچه زودتر شخصی حسود با افکار منفی و بدبینانه را از خود دور کنید و با اراده محکم و اتکا به خودتان به سمت اهدافتان گام بردارید.

فال هفته متولدین مرداد

انرژی زیادی برای اوقات فراغت، امور عاشقانه، تئاتر، ورزش ، خلاقیت و بازی با کودکان خواهید داشت. در این هفته می توانید نگرش های عاشقانه و احساسی خود را بررسی کنید. همچنین می توانید رابطه خود را با فرزندان و یا بچه ها را ارزیابی کنید و اما رابطه خودتان با خلاقیت چیست؟ اغلب ما فکر می کنیم که حرفه ای بلد نیستیم و یا حتی برای آن هزینه ای نمی کنیم. اما شما یک فعل هستید نه یک اسم. مهمترین نکته این است که استعدادها و توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید که برای شما شادی و خوشحالی به ارمغان می آورد.

فال هفته متولدین شهریور

در این هفته فرصت های شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آید. به گذشته نگاه کنید: روابط شما با خانواده و خانه چگونه هست؟ این دو همیشه به یکدیگر متصل هستند. چه چیزی باعث امنیت و ایمنی شما می شود؟ ایا مرور گذشته برای شما هزینه ای به همراه دارد؟ به عنوان مثال آیا شما گزینه های خود را محدود به اعتقادات و ارزش های والدین خود کرده اید؟ سطح اعتماد بنفس جوانان بر اساس تجربیات آن هاست و هیچ ارتباطی با دستاوردهای فعلی اش ندارد. دیوانه کننده اما صحیح است.

فال هفته متولدین مهر

هفته ممکن است برای بسیاری از شما کاملاً مثمر ثمر باشد. ممکن است به دلیل تحریکات مداوم و دوباره تحریک شده ، ذات نفس پرستی ایجاد کنید. بنابراین ، شما باید رفتارهایی را که می توانند منفی نگری در زندگی شما ایجاد کنند ، از خود دور کنید. ارتباط با افراد جدید و تأثیرگذار احتمالاً اتفاق خواهد افتاد. بنابراین ، توصیه می شود که از ارتباطات خود آگاه باشید و آن را هدفمند نگه دارید. با این وجود ، به دلیل تکلم احتمال بروز برخی از مشکلات وجود دارد ، به همین دلیل است که شما باید قبل از صحبت کردن ، کلمات خود را به درستی اندازه بگیرید. مریخ به گونه ای قرار داده می شود که ممکن است منافع شما را در کل هفته به همراه داشته باشد ، و ممکن است در زندگی شما بخت و اقبال پیدا کند. سفرهای راه دور ممکن است لذت بخش باشد.

فال هفته متولدین آبان

این هفته ممکن است برای چند نفر از شما مشکل باشد. اما ممکن است در وضعیتی بهتر از آنچه فکر کرده اید قرار بگیرید. در این هفته ضمن رسیدگی به مشکلات و مسائل مهم از بی خیالی خودداری کنید. در جبهه شغلی ، هفته برای شما پاداش آور خواهد بود و همچنین ممکن است سودهایی را افزایش دهد. ممکن است افزایش ناگهانی در درآمد خود را تجربه کنید که ممکن است درآمد کلی شما را در این هفته افزایش دهد. یک بیماری غیر منتظره ممکن است برای یک بزرگتر در خانواده شما بوجود بیاید ، که ممکن است باعث غم و اندوه و ناراحتی در خانواده شود. از این رو ، شما باید برای بهبود حالش دعا کنید. کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارند ممکن است به طرز شگفت آوری رکوردهای جدیدی را بشکنند. به نظر می رسد یادگیری برای افرادی که سخت تلاش می کنند تا نمرات خود را افزایش دهند مفید است.

طالع بینی

فال هفته متولدین آذر

این هفته زمان خوبی برای تاثیرگذاری بر روی دیگران می باشد. شما آذرماه های عزیز بسیار دوستانه و بی نظیر هستید. ایا صادقانه برخورد می کنید؟ ظاهر فیزیکی برای شما بسیار مهم است. نه از لحاظ زیبای بلکه از لحاظ چگونگی لباس پوشیدن و … تاثیر پذیری معمولا در ده ثانیه اول ملاقات رخ می دهد. بعد از آن، آن ها مجبور هستند که طرز تفکرشان را تغییر دهند. ایا عاقلانه است؟ نه ولی همه وقتی با یکدیگر ملاقات می کنند قضاوتی از یکدیگر خواهند داشت. می خواهید که دیگران درباره شما چه قضاوتی داشته باشند؟این روزها می گذرد، کاری نکنید که پشیمان بشوید. روزهای سخت را پشت سر می گذارید اما یادتان باشد که هر کس خودش تصمیم می گیرد چطور زندگی کند. حالا وقت آن است تا یک بار دیگر مسیری را که پیموده اید از نظر بگذرانید تا هرچه بهتر ایراد های کار را پیدا کنید. از عشق یک طرفه بپرهیزید.

فال هفته متولدین دی

اگر در ادامه کار در زندگی اطمینان ندارید ، اولین قدم را برای تعیین اهداف خود بردارید. ممکن است احساس کنید دنیا دارد شما را آزمایش می کند. ممکن است احساس کمبودی داشته باشید زیرا ممکن است طبق انتظارات شما کار نکند. توصیه می شود به این دلیل از بی حالی و بی انگیزگی خودداری کنید. این را به عنوان یک مانع کوچک در مسیر زندگی خود مشاهده کنید. شما آرزو یک هفته پرانرژی و با طراوت پیش رو دارید. شما احساس می کنید برای انجام چالش های جدید در کارهای جدید خود آماده هستید. شادابی شما ممکن است تعادل را برای کل خانواده شما به ارمغان بیاورد. مسئله اصلی شرایط جسمی شما ممکن است احساسات شما باشد.

فال هفته متولدین بهمن

ممکن است این هفته برای برخی از شما مشکل ایجاد کند. با این حال ، ممکن است تعجب کنید که می تواند وضعیت شما را بسیار بهتر کند. سعی کنید این هفته در حین پرداختن به موضوعات مهم ، لیبرال نباشید. در جبهه شغلی ، هفته ممکن است دلگرم کننده باشد و همچنین می تواند دستاوردها را بهبود بخشد. ممکن است درآمد شما ناگهان افزایش یابد که می تواند وضعیت مالی شما را بهبود بخشد. یکی از اعضای بزرگ خانواده ممکن است بیمار شود که به دلیل آن خانواده ممکن است غم و ناراحتی را تجربه کند. دعای خود را برای بهترین ها حفظ کنید. این یک دوره پیروز برای افراد با استعداد ورزشی است. به ویژه کسانی که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند ممکن است سوابق جدیدی ایجاد کنند. به نظر می رسد یادگیری برای افرادی که سخت تلاش می کنند تا نمرات خود را افزایش دهند مفید است. هفته اعتماد به نفس لازم را به شما می دهد.

فال هفته متولدین اسفند

در این هفته انقدر نگاه تان به حرفه تان قوی است که و دقیقا کارهایی را که می خواهید انجام می دهید. به این معنی است که هفته ای عالی برای خلاقیت و کسب درآمد برای شماست. فکر کنید که چه پیشرفتی در سال گذشته داشته اید؟ سه سال دیگر به کجاها خواهید رفت؟ چه چیزی را باید شروع کنید؟ به مهارت های جدیدی نیاز دارید یا نه؟ در روز چهارشنبه به سادگی کار می کنیم زیرا که سه شنبه سختی داشته ایم! شما باید در جمع افراد درست فکر باقی بمانید و همچنین افکار مثبت را پرورش دهید. احتمال چالش های نامشخص در دفتر شما وجود دارد. مشاجره ناگهانی با رئیسان شما ممکن است باعث استرس شود. ممکن است تجارت از ضرر و زیان نیز برخوردار باشد. از هرگونه تغییر عمده در برنامه کاری خود اجتناب کنید. شما ممکن است با یک مشتری خارجی معامله کنید. قبل از هرگونه سرمایه گذاری کلان ، همه چیز را خوب تجزیه و تحلیل کنید. بازسازی خانه یا خرید زمین ممکن است هزینه هایی را برای شما به همراه داشته باشد. در مورد انجام هرگونه سرمایه گذاری عمده در املاک یا زمین مراقب باشید و در ابتدا تمام جزئیات را بررسی کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (82 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (53 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان