ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (11 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت 1400)

  سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (11 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت 1400)
فال ها و طالع بینی ها فنونی برای آگاه سازی از اتفاقات پیش رو برای فرد یا گروه های خاص بر اساس ماه تولد می باشد پس برای پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با فال هفتگی ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (11 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت 1400)

فال و طالع بینی از قدیم تا به امروز در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است که با روش های مختلقی از جمله فال کف بینی، شانه بینی، ماسه بندی و … انجام می شود. فال گیری اولین بار در شهر سیپار توسط شخصی به نام شمس که مورد قبول و ستایش افراد آن جا قرار داشته، انجام شده است. در طی زمان در زندگی اجتماعی و سیاسی یونانیان پیش گویی و تفأل نقش مؤثری داشته است. یونانیان درمورد هر موضوعی که درباره اراده خداوند می دانستند با علائم مختلفی به فال گیری می پرداخته اند، وسایل فال گیری آن ها شامل غرّش رعد و برق، پرواز پرندگان، صدا کردن گوش و عطسه بوده است. بعد ها در میان ایرانیان گونه های فال و فال گیری رواج پیدا نموده است. از جمله نمونه های فال گیری توسط ایران می توان به فال به دیدار و چهره زدن، فال به بد شگونی صدای برخی پرندگان مانند جغد و کلاغ، فال نخود، فال پاکت و برتر از این ها استخاره با قرآن کریم اشاره نمود.با ساعدنیوز همراه باشید.

فال هفته متولدین فروردین

ممکن است کارآفرینان برای انجام معاملات تجاری به خارج از کشور سفر کنند. قبل از تعهد به کارهای جدید ، حتماً تمام کارهای قبلی خود را تمام کنید. زوج های متاهل ممکن است لازم باشد ضمن تعامل با اعضای خانواده و همسرشان، رویکرد مثبتی داشته باشند تا مبادا با یکدیگر درگیر شوند. مجردها ممکن است در این هفته پیشنهادهای جالبی دریافت کنند. آنها ممکن است در یک رابطه مخفی قرار بگیرند. هنگام سفر مطمئن شوید که مایعات را به درستی مصرف می کنید زیرا احتمال کم آبی وجود دارد.احساس غم و ناراحتی زیادی احساس می کنید و باعث شده است کیفیت زندگی شما کاهش پیدا کند و نتوانید برای کارهای خود تمرکز کافی داشته باشید.رفتن به یک مسافرت کوتاه یا پرداختن به سرگرمی مورد علاقه اتان می تواند حال و هوایتان را عوض کندیادتان باشد برای آن که بتوانید مشکلات عاطفی و احساسی را حل کنید باید به خودتان و اطرافیانتان ایمان داشته باشید و امید و مثبت اندیشی را در زندگیتان تقویت کنید.

فال هفته متولدین اردیبهشت

در روزهای گذشته برای یک هدف تلاش می کردید که در آینده ای نزدیک به خواسته های خود می رسید و می توانید نتیجه زحمات خود را ببینید.این اتفاق باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری احساس کنید و بتوانید روحیه خود را تقویت کنید.تغییراتی مانند اسباب کشی یا تغییر دکوراسیون برایتان پیش خواهد آمد که می تواند روحیه شما را تغییر دهد و زمان زیادی را به این موضوع فکر کنید و حواستان از دیگر مشکلات زندگیتان پرت می شود.متخصصان مستقل ممکن است مشتری های تجاری خوبی پیدا کنند. این هفته ممکن است با سکسکه مواجه شود و مشکلات سیستم گوارشی شما را در طول هفته آزار دهد. رژیم غذایی سالم و مقوی را امتحان کنید و از آن پیروی کنید و از هر نوع غذای بی ارزش خودداری کنید. برای داشتن خواب راحت و سلامتی وسایل الکترونیکی را از تختخواب خود دور نگه دارید. از هر نوع بحث پرخاشگرانه ای که ممکن است چالش های سلامتی را به همراه داشته باشد ، خودداری کنید.

فال هفته متولدین خرداد

به یک مهمانی دعوت خواهید شد که ممکن است آن جا با شخصی رو به رو شوید که برای شما خوشحال کننده نباشد. بنا براین اگر امکان آن وجود دارد, از رفتن به مهمانی خودداری کنید.یک پیشنهاد عاطفی یا کاری برایتان فراهم می شود که باید در هنگام تصمیم گیری دقت زیادی به خرج دهید. بعضی تصمیمات می توانند تاثیر زیادی بر روی آینده شما داشته باشند پس شرایط را به خوبی بسنجید و تصمیم بگیرید.مراقب کودکان متولد این ماه باشید زیرا ممکن است این هفته حادثه خیز باشند. قبل از سرعت بخشیدن به وسیله نقلیه خود بسیار مراقب باشید. ممکن است کسانی که به دنبال راه اندازی فعالیت های جدید هستند اخبار مثبتی درباره تجارت خود دریافت کنند. سودهای زیبا برای کسانی که در بازار سهام هستند پیش بینی شده است. دانشجویانی که تمایل به تحصیل در مقاطع بالاتر دارند ممکن است با اطمینان چشم انداز خود را پیش ببرند. ممکن است معلمان با دانش آموزان مشکلاتی داشته باشند که مانع پیشرفت آنها شود. ورزشکاران ممکن است هفته خوبی داشته باشند. برخی از مسائل بهداشتی ممکن است در طول هفته ایجاد شود. در مورد دیدگاه های خود با دوستان صحبت کنید.

طالع بینی

فال هفته متولدین تیر

در این هفته نگرش شما نسبت به سلامتی تان چیست؟ ایا به اندازه کافی از خودتان مراقبت می کنید؟ ایا فکر می کنید که می توانید از خوردن غذاهای نامناسب بپرهیزید که بسیار برای سلامتی تان مضر می باشد؟ و در مورد شغل تان چی؟ ایا به اندازه ای که کار می کنید از آن بهره ای می برید؟ چقدر کار می کنید و می توانید خلاق و تولید کننده و کارآمد باشید و قابل افتخار هستید؟ بالاتر از همه این ها این شغل شماست.

فال هفته متولدین مرداد

انرژی زیادی برای اوقات فراغت، امور عاشقانه، تئاتر، ورزش ، خلاقیت و بازی با کودکان خواهید داشت. در این هفته می توانید نگرش های عاشقانه و احساسی خود را بررسی کنید. همچنین می توانید رابطه خود را با فرزندان و یا بچه ها را ارزیابی کنید و اما رابطه خودتان با خلاقیت چیست؟ اغلب ما فکر می کنیم که حرفه ای بلد نیستیم و یا حتی برای آن هزینه ای نمی کنیم. اما شما یک فعل هستید نه یک اسم. مهمترین نکته این است که استعدادها و توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید که برای شما شادی و خوشحالی به ارمغان می آورد.

فال هفته متولدین شهریور

در این هفته فرصت های شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آید. به گذشته نگاه کنید: روابط شما با خانواده و خانه چگونه هست؟ این دو همیشه به یکدیگر متصل هستند. چه چیزی باعث امنیت و ایمنی شما می شود؟ ایا مرور گذشته برای شما هزینه ای به همراه دارد؟ به عنوان مثال آیا شما گزینه های خود را محدود به اعتقادات و ارزش های والدین خود کرده اید؟ سطح اعتماد بنفس جوانان بر اساس تجربیات آن هاست و هیچ ارتباطی با دستاوردهای فعلی اش ندارد. دیوانه کننده اما صحیح است.

فال هفته متولدین مهر

متولدین مهر ممکن است در طول هفته افتتاحیه جذابی برای سرمایه گذاری در پروژه های خوب داشته باشند. تکالیف معلق ممکن است عملکرد خود را آغاز کنند که ممکن است تا حدودی تعهدات اقتصادی را کاهش دهد. شما ممکن است منابع جدید افزایش ثروت را کشف کنید. ممکن است در خانواده هماهنگی ایجاد شود زیرا اعضای خانواده ممکن است لحظات خوبی را دور هم جمع کنند. گانشا به شما توصیه می کند از هر نوع بحثی خودداری کنید. سفرهای کوتاه ممکن است مثمر ثمر واقع شود. برنامه های مربوط به سفر ممکن است لازم باشد فعلاً به تعویق بیفتند. در طول هفته مراقب سلامتی خود باشید.

فال هفته متولدین آبان

متولدین آبان عاشق ممکن است زمان مناسبی را برای ابراز احساسات نسبت به شریک زندگی خود پیدا کنند. هنگام بیرون رفتن ممکن است لحظات خاصی را سپری کنید. مجردها ممکن است زمان مناسب را پیدا کنند تا احساسات خود را برای یک عشق ابراز کنند. ممکن است لازم باشد بیشتر تلاش کنند تا به اهداف خود نزدیک شوند. هزینه طولانی مدت ممکن است شما را از پس انداز باز دارد. کسانی که به دنبال مشاغل جدید هستند یا قصد سفر به مقصد جدید را دارند ، ممکن است موفقیت کسب کنند. ممکن است با پیشنهادهای خوب به شما هدیه داده شود. با این حال ، ممکن است لازم باشد اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

طالع بینی

فال هفته متولدین آذر

این هفته زمان خوبی برای تاثیرگذاری بر روی دیگران می باشد. شما آذرماه های عزیز بسیار دوستانه و بی نظیر هستید. ایا صادقانه برخورد می کنید؟ ظاهر فیزیکی برای شما بسیار مهم است. نه از لحاظ زیبای بلکه از لحاظ چگونگی لباس پوشیدن و … تاثیر پذیری معمولا در ده ثانیه اول ملاقات رخ می دهد. بعد از آن، آن ها مجبور هستند که طرز تفکرشان را تغییر دهند. ایا عاقلانه است؟ نه ولی همه وقتی با یکدیگر ملاقات می کنند قضاوتی از یکدیگر خواهند داشت. می خواهید که دیگران درباره شما چه قضاوتی داشته باشند؟

فال هفته متولدین دی

متولدین ماه دی ممکن است افراد نزدیک و عزیز خود را برای هفته راهنمایی و کمک کنند. این طبیعت ممکن است به شما کمک کند تا نه تنها تصویر خوبی از خود حفظ کنید بلکه باعث شود آنها برای هرگونه کمک در آینده به شما نگاه کنند. اوقات سخت ممکن است صبر و تحمل شما را محک بزنند ، زیرا ممکن است با قدرت اراده قوی خود از آنها پیشی بگیرید. اگرچه ، حفظ تعادل بین زندگی شخصی و عمومی ممکن است شرایط چالش برانگیزی را پیش روی شما قرار دهد. آماده باشید تا به شدت در برابر این تقابل ها بایستید. ممکن است وسوسه شوید که درگیر تجارب ناجور باشید که ممکن است از نظر عاطفی ناراضی و ناامید شوند. زنان ممکن است یک هفته عالی را پشت سر بگذارند. ممکن است زمان مناسب برای بازگشت به پروژه هایی باشد که ممکن است معلق یا واگذار شده باشند. در جریان باشید تا در طول مرحله با چندین تغییر مثبت در زندگی روبرو شوید.

طالع بینی

فال هفته متولدین بهمن

ممکن است افراد متولد بهمن از تصمیم گیری در مورد تغییر شغل خودداری کنند. صبور باشید زیرا ممکن است در کار فعلی خود زمانهای مهمی را تجربه کنید اما زمان ممکن است به شما کمک کند تا همه چیز به نفع شما حل شود. شما می توانید با هدایت متخصص از طریق حدس و گمان در بازارهای سهام سود کسب کنید. قدرت و شجاعت شما ممکن است به موفقیت و کسب شناخت در جامعه کمک کند. ممکن است به دلیل خلاقیت در کار مورد تحسین قرار بگیرید. کسانی که ازدواج می کنند ممکن است لازم باشد با صبر و حوصله شرایط شکننده را اداره کنند. ممکن است درگیری های نفسانی و اختلاف نظر بین شما و همسرتان وجود داشته باشد. در انتخاب کلمات دقت کنید و به شریک زندگی خود فرصت دهید تا افکار خود را بیان کند. فشار زیاد ممکن است اثرات سوئی بر سلامتی شما بگذارد. شما می توانید با خواهر و برادر و دوستان خود سفرهای کوتاه مدت انجام دهید.

فال هفته متولدین اسفند

متولدین اسفند ممکن است تغییر شغلی را تجربه کنند. سعی کنید و از درگیر شدن و پرخاشگری با سالخوردگان در مورد مسائل کوچک ، خودداری کنید. تغییر در انتقال ممکن است منجر به تغییر محل سکونت شود. ممکن است مسئولیت های جدیدی در محل کار به شما محول شود. یک رویکرد عملی و پیشنهادات متخصص ممکن است به شما کمک کند تا در بازار سهام سود داشته باشید. زندگی عاشقانه ممکن است با برخی از پستی ها روبرو شود. جدا شدن یا ارتباط نادرست ممکن است شکافی در روابط شما ایجاد کند. ممکن است از یکی از آشنایان قدیمی خود پیشنهاد ازدواج بگیرید. مشاجره یا ارتباط نادرست ممکن است بین شما و همسرتان فاصله ایجاد کند. دانشجویانی که برای مصاحبه ظاهر می شوند ممکن است موفقیت کسب کنند. کمک از خواهر و برادر ممکن است معجزه کند. در مورد سلامت مادر خود محتاط باشید.در این هفته انقدر نگاه تان به حرفه تان قوی است که و دقیقا کارهایی را که می خواهید انجام می دهید. به این معنی است که هفته ای عالی برای خلاقیت و کسب درآمد برای شماست. فکر کنید که چه پیشرفتی در سال گذشته داشته اید؟ سه سال دیگر به کجاها خواهید رفت؟ چه چیزی را باید شروع کنید؟ به مهارت های جدیدی نیاز دارید یا نه؟ در روز چهارشنبه به سادگی کار می کنیم زیرا که سه شنبه سختی داشته ایم!


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (272 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (54 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (33 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (32 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (21 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (12 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش (12 نظر) امکانات هوش پرون اتاق میکاپ اشرافی فرح پهلوی در کاخ نیاوران /کاش اینقد که به فکر بَزَک دوزَک بود به فکر مردمم بود +عکس (10 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (10 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک سبزی فروش باسلیقه ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی بهم گفت آیت الله، گفتم من طلبه ام گفت بنشین این کُت شلواریا الکی به هم دکتر مهندس میگن بذار ما آخوندا هم به هم آیت الله بگیم +ویدئو😂👌 (8 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: با خنده سه تا قله رو فتح کردم از صدا و سیما تلویزیونو گرفتم از آیت الله گلپایگانی قم رو گرفتم و از رهبر پول رو گرفتم +ویدئو😂👌 (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
وقتی علی ضیا نه به رژیم رو یه روز دیگه هم تمدید کرده و بریونی چرب و چیلی میخوره+ ویدیو/ همین فرمون برو جلو کارِت درسته😂 نگاهی به دفترکار ساده و بدون تجملات رهبر معظم انقلاب در تهران/ غیرقابل باور است+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی عاشقانه پسر بقال ایرانی/ با صدای بهشتی و درجه یک برنامه رو ترکوند+ویدیو رونمایی از پدرشوهر و مادرشوهر جوان سپند امیرسلیمانی برای اولین بار/ شباهت بی حد و اندازه مونا کرمی به مادرش+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر پزشک با آهنگ استاد شجریان/ما دلشدگان خسرو و شیرین پناهیم... عکس جدیدی از رهبر معظم انقلاب که در حال خواندن کتاب در کتابخانه شخصی ایشان منتشر شد/ رهبر من نور چشمان من است ...عشق او آیین و ایمان من است وقتی مجسمه های مشهور جهان سلفی میگیرند تنها جایی از کره زمین که نمیتوان تخم مرغ آب پز کرد عذرخواهی یکتا ناصر از منوچهر هادی +جزئیات تغییر چهره و استایل سلمان سریال جیران در سالهای اخیر/ مهدی پاکدل در 44 سالگی واقعا شیک و جذاب است+عکس (عکس) استقبال گرم از محمود احمدی نژاد در دانشگاه لودوویکای / استایل رسمی و به روز رئیس جمهور اسبق در مجارستان خلاقیت زیبا و فانتزی یک مادر ایرانی با پختن نان خرسی شکل در خانه/ آشپزباشی فقط خودتی خانوم هنرمند+عکس (عکس) آزاده مهدیزاده، نامزد ساسان در سریال فاصله ها در کنار نقی معمولی پایتخت در فوتوکال فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده / چقدر چهره شون عوض شده ... فال انبیاء روزانه جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) عاشقانه های مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها با تنها پناه این روزهای زندگیش / عشقتون پایدار ... غوغای صدای بهشتی و جادویی یک کارگر ایرانی با آهنگ شجریان/ همه رو مات و مبهوت گذاشت+ویدیو بهترین روش شستن اصولی میوه نوبرانه بهاری و پرطرفدار/ ماندگاری بالای سموم روی توت فرنگی تبریک متفاوت و منحصر به فرد کمند امیرسلیمانی برای عروسی برادرش/ عروس چقدر قشنگه+عکس (عکس) ژست های عکاسی عجیب ویدا جوان، بازیگر نقش هدیه در سریال پژمان در یک پمپ بنزین متروکه! / حالا چرا پمپ بنزین؟! تصاویر تکان‌دهنده از تیراندازی مرگبار در عروسی؛ جشن به عزا تبدیل شد+ویدیو نوشته جالب یخچال خانه میثم مطیعی در اطاعت از امر مقام معظم رهبری+عکس روایت بامزه محمد اصغری، کارشناس هواشناسیِ خوش تیپ تلویزیون از ماجرای خواستگاری عاشقانه و متفاوت از همسرش+ویدیو/ شوخی شوخی جدی شده نگاهی به خونه زندگی عمارت گونه و لاکچری علیرام نورایی+ویدیو/ خونه نگو کاخ بگو دوقلوهای به هم چسبیده ای که شبیه عنکبوت هستند!+ویدئو/فقط نحوه دوش گرفتنشون رو ببین! همه ثروتمندان ایران را یک‌جا می‌خرم! /مردی با انگشتر 200 میلیارد تومانی!+عکس فال روزانه امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403 استوری عاشقانه شهره سلطانی برای همسرش+عکس خلاقیت خنده دار یک کشاورز برای مراقبت از محصولات مزرعه اش حماسه آفرید+ ویدئو فال شمع روزانه امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 21 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403+فیلم پدرانه های عاشقانه رامبد جوان برای دختر زیبایش نوردخت کوچولو/ شباهت بی حد و اندازه پرنسس ناز آقای بازیگر به مادرش+عکس خلاقیت فرازمینی و خنده دار پدر ایرانی در ثبت عکس آتلیه ای فرزندش با فرش 3 بعدی+عکس/ مرد حسابی با این ایده آتلیه های شهر رو بیکار کردی😂 سردار آزمون و شجاع خلیل زاده اتوبوس تیم ملی را به هم ریختند+ فیلم/ تو تازه عروس منی !! سرکارگذاشتن تاریخی حامد سلطانی و لیلا اوتادی توسط نعیمه نظام دوست روی آنتن زنده/ چقدر خانم بازیگر باحال و خوش خنده‌اس+ویدیو لوپوس چیست؟ خلاقیت منحصربفرد یک راننده برای رهایی از گیر افتادن در برف بدون زنجیر چرخ حماسه آفرید+ ویدئو/مرد حسابی چه مغزی داری تولید آب مقطر در ایران – شرکت آب باران (ویدئو) خوانندگی محشر و فوق العاده پسر نجار با آهنگ همایون شجریان در برنامه صدا تو!/تنها صدایی که اشک کیایی رو درآورد😍
تیتر امروز   
تنها جایی از کره زمین که نمیتوان تخم مرغ آب پز کرد
عذرخواهی یکتا ناصر از منوچهر هادی +جزئیات
تبریک متفاوت و منحصر به فرد کمند امیرسلیمانی برای عروسی برادرش/ عروس چقدر قشنگه+عکس
بهترین روش شستن اصولی میوه نوبرانه بهاری و پرطرفدار/ ماندگاری بالای سموم روی توت فرنگی
همه ثروتمندان ایران را یک‌جا می‌خرم! /مردی با انگشتر 200 میلیارد تومانی!+عکس
فال روزانه امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه جمعه 21 اردیبهشت 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403
(عکس) سفر به ایران قدیم؛ این زن با لباس و آرایش مردانه دزدی می‌کرد
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403+فیلم
(عکس) اتفاقی عجیب حین انجام ایمپلنت / دندانپزشک پیچ ایمپلنت را در مغز بیمار فرو کرد!
نگاهی به دفترکار ساده و بدون تجملات رهبر معظم انقلاب در تهران/ غیرقابل باور است+عکس
فال انبیاء روزانه جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403
رونمایی از مرد مازندرانی که 26 زن و 135 فرزند داشت/ خانواده پرجمعیت او روزانه 50 کیلو برنج مصرف میکردند+عکس