آشنایی با طالع بینی ماه اسفند 1399

  دوشنبه، 18 اسفند 1399   زمان مطالعه 11 دقیقه
آشنایی با طالع بینی ماه اسفند 1399
اتفاقات مهم و روابط عاشقانه و روابط کاری و خانوادگی در ماه اسفند 99 چگونه خواهد بود. با ما در طالع بینی تمامی ماه ها همراه باشید.

طالع بینی فروردین ماه

دراین ماه برایتان آسان نیست که انرژی خود رابه حرکت وادارید ، حتی باوجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می شود.اما این ماه زمان ان نیست که انگیزه هاي خودرا زیر سئوال ببرید ، باوجود این که فکر میکنید که میتوانید بازهم صبر کنید ، این ماه یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست !

طالع بینی اردیبهشت ماه

شاید دوست داشتن برای عده اي از متولدین این ماه ایجاد دردسر کند، بنابر این اگر می بینید که توانایی تحمل دردسرهای آنرا ندارید، فراموشش کنید. احتمالا در راهی که پیش می روید، دچار مشکلاتی خواهید شد ولی زود قضاوت نکنید و زود از کوره در نروید که در نهایت، تحمل این مشکلات نتیجه بخش خواهد بود. نظرات شما در مورد اطرافیان و دوستان نزدیک تان تغییر خواهد کرد. شما از طرف آنان مورد لطف قرار می گیرید و برای آنان کارهایی انجام خواهید داد که شما را تشویق خواهند کرد.

پیشنهادی خواهید داشت که شروعی برای پیروزی هاي شما خواهد بود، فقط باید با احتیاط عمل کنید و پله هاي ترقی را باحوصله و بدون عجله طی کنید. تا آن جا که برای شما مقدور است خودرا با اعضای خانواده درگیر نکنید و سعی کنید اگر بین شما و هر یک از اعضای خانواده مشکلی وجوددارد، آن رابا صحبت کردن برطرف کنید. دراین بین خبر خوشحال کننده و امیدوار کننده اي بشما می رسد. عاشق هم باشید و روزهای خوش تان رابا هم تقسیم کنید.

طالع بینی خرداد ماه

اگر تمام دنیا جمع شوند تا خود شما تصمیمی قاطع برای خودتان و زندگی خودتان نگیرید هیچ تغییر مثبت و مناسبی در زندگی تان به وجود نخواهد آمد. عیب بزرگ شخصیت ي شما این است که در اتخاذ تصمیمات مفید و سازنده کاهل هستید ودر مقابل، حسن بزرگ شخصیتی شما قدرت مقاومت و پایداری شما در برابر ناملایمات و شداید زندگی است که شما در زندگی گذشته خود نمونه هاي زیادی از آنها را دیده اید. شما برای خودتان یک زندگی «کرم ابریشمی» درست کرده اید خارج شوید.

در تدارک یک جابجائی محیط مثل «سفر» هستید که بسیار خیر و مبارک است و انشاءالله تعالی به زودی غربت و هجران شما به قربت و وصال منجر خواهد شد. سعی کنید که مبانی اقتصادی خودرا قویتر کنید و بیشتر به ذات اقدس الهی اتکا و اتکال داشته باشید.

طالع بینی تیر ماه

تصمیم گرفته بودی مهارت دوست یابی ات را بیشتر کنی،یادت باشد تداوم صمیمیت از شروع آن مهم تر است.اغلب اوقات به اسانی با دیگران صمیمی میشوی،ولی خیلی زود مایوس می گردی و نمی تواني صمیمیت سابق را حفظ کنی.دوستی مهارت می خواهد و استحکام آن هنرمندی لازم دارد.در مسیر زندگی مطمئناً سختی ها و مشکلات فراوانی پیش می آید که باید با گذشت و صداقت آنها را از پیش پا برداشت.تبسم جرقه عشق و دوستی است.هرگز بر سر کسیکه دوستش داری فریاد نزن و وی را تحقیر نکن..از خودت بپرس چقدر برای رسیدن به خواسته هایت وقت و انرژی گذاشته اي..در میانه ماه به دو هدف واقعی ات میرسی.رفتن به سفر های دور برای آنهایی که درصدد مهاجرت به شهرها و حتی کشور های دیگر هستند،امکان پذیر است.اگر به دنبال آرامش هستی با نزدیکانت حرف بزن و شرایط را چه خوب و چه بد با آنها در بین بگذار.

تصویر

طالع بینی مرداد ماه

کسیکه شما به صورت روزانه با او روبه رو میشوید می تواند تبدیلی از به یک کندو از دانش و علم باشد. اما احتمالا چیزی بیش از این وجود خواهد داشت. و این شخص می تواند بسیار مشتاق نیز باشد. البته ممکن است همه ی چیز به این وضوح نباشد اما دقت به نوعی اشاره یا زبان بدن نکته هاي ظریفی را نشان خواهد داد. اگر شما به دنبال انجام هر خلوت شبانه هستید پس همیشه یک موضوع تحریک کننده پیدا خواهید کرد. این میتواند چیزی باشد که بشما کمک کند تا کار خودرا با لذت خاصی انجام دهید اما نکته اصلی تحریک پذیر شدن احساس شما بوده. ده روز آخر این ماه می تواند برای انواع روابط مهم به ویژه با کسانی که با افراد بسیار نزدیک و یا درخانواده باشد. نوعی از مراسم تند و تلخ و با ارزش. با پایان این ماه حریم خصوص شما در صلح و آرامش خواهد بود.

طالع بینی شهریور ماه

در این ماه فرصتهای زیادی برای رشد وجود خواهد داشت. برای اطمینان از پیشرفت باید هر چند وقت یک بار از منطقه راحتی خود خارج شوید. احساس مثبت بودن در جبهه شغلی حاکم خواهد بود ، اما تأثیر زحل و مشتری ممکن است صبر و توانایی شما را برای مدیریت شرایط فشار آزمایش کند. شما ممکن است به اندازه کافی پشتیبانی سیاره ای داشته باشید تا توانایی مالی خود را افزایش دهید. احتمال رابطه تازه در ابتدای ماه جاری وجود دارد. ایده های جدید و همراهان جدید می توانند شما را به سمت موفقیت در تحصیل رهنمون شوند. عطارد عبوری نشان می دهد که استرس بیش از حد ناشی از کار نیز ممکن است باعث نوساناتی در وضعیت سلامتی شما شود. بنابراین ، شما باید در ابتدا از سلامتی خود مراقبت کنید. مکن است با پیشرفت ماه جریان مالی خوبی داشته باشید. اما ، شما باید یک دید طولانی مدت داشته باشید و پس انداز خود را افزایش دهید. شما می توانید برنامه های خود را در اواسط ماه جاری در پست عملی قرار دهید. شما قادر خواهید بود برخی از برنامه های عمل محور را تنظیم کنید که پیشرفت شغلی شما را بالا می برد. ناهید عبوری بذر یک رابطه طولانی مدت و معنی دار را خواهد کاشت. این نشان می دهد که رابطه را به تنهایی ترک نکنید ، زیرا ممکن است در تمام طول مسیر یک قایقرانی روان وجود نداشته باشد. قسمت پایان برای کسانی که به دنبال گزینه های شغلی برای تغییر هستند مطلوب خواهد بود. زمان خوبی برای تصمیم گیری مهم مالی خواهد بود.

طالع بینی مهر ماه

دادن مقداری انرژی اضافی از طریق مراقبه و مراقبت فقط به شما کمک می کند ذهن و بدن خود را احیا کنید که اکنون واقعاً نیاز به مراقبت های اضافی دارند. شما ممکن است فقط افرادی را که با آنها کار می کنید دوست داشته باشید. شما داغ داغ هستید، مراقب تمایل به عجله باشید.

سعی کنید در عین حضور خود منطقی تر باشید. شما در مورد چیزهایی که واقعاً لذت می برید کاملاً مبتکر هستید. شما با دوستان سرگرم می شوید. تجزیه و تحلیل دقیق از وضعیت فقط بهترین شما را به دوش می کشد ، خواه برای شروع یک کار جدید یا برای انتخاب شریک زندگی باشد. این یک ماه پیشرونده برای کسانی است که برای رسیدن به اهداف خود سخت تلاش کرده اند.

برخی از شما ممکن است در این ماه قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا وسایل نقلیه را داشته باشید. همچنین برای آن تسهیلات اعتباری لازم را دریافت خواهید کرد. اما مطمئن شوید که با نرخ اعتبار مناسب مذاکره می کنید تا به راحتی حرکت کنید. ملاقات با افراد جدید و تأثیرگذار در این ماه احتمالاً باعث بهبود حلقه افراد شما خواهد شد. معاشرت با چنین افراد تأثیرگذاری دانش و حتی منابع موجود را بهبود می بخشد. اما مطمئن شوید که با نرخ اعتبار مناسب مذاکره می کنید تا به راحتی حرکت کنید.

ملاقات با افراد جدید و تأثیرگذار در این ماه احتمالاً باعث بهبود حلقه افراد شما خواهد شد. معاشرت با چنین افراد تأثیرگذاری دانش و حتی منابع موجود را بهبود می بخشد. اما مطمئن شوید که با نرخ اعتبار مناسب مذاکره می کنید تا به راحتی حرکت کنید. ملاقات با افراد جدید و تأثیرگذار در این ماه احتمالاً باعث بهبود حلقه افراد شما خواهد شد. معاشرت با چنین افراد تأثیرگذاری دانش و حتی منابع موجود را بهبود می بخشد.

طالع بینی آبان ماه

هیجان در این ماه همچنان برای بیشتر شما زیاد است. کسانی که شروع ماه را کند می دانند ، اکنون اخبار مثبتی را پیدا می کنند که پیش روی آنها قرار گرفته است. اتحادهای جدید را می توان به راحتی جعل کرد و کسانی که به دنبال اتحاد با کسی برای انجام فعالیت های تجاری بوده اند مطمئناً خوب عمل خواهند کرد. این هم یک ماه برای سرمایه گذاری در ملک است.

برخی از شما نقش های جدیدی را در دفتر به عهده می گیرید که سخت و طاقت فرسا خواهد بود. این احتمال وجود دارد که برخی از همکاران شما را به دردسر بیندازند و بدون دلیل سرزنش شوید. سعی کنید خود را از چنین انگیزه های مخفی محافظت کنید.

یکی از دوستان قدیمی شما احتمالاً در نیمه اول ماه با شما ملاقات می کند. بسیاری تغییر کرده اند و شما نتوانسته اید تغییر زیادی در زندگی آنها پیدا کنید. در صورت امکان ، وقت با کیفیتی را سپری کنید که به شما کمک می کند در روزهای آینده اوقات راحتی را سپری کنید.

احتمالاتی وجود دارد که شما از حفظ سلامتی خوشحال خواهید شد. به دلیل سلامتی مرحله جالبی وجود خواهد داشت. رژیم غذایی خوبی داشته باشید تا متناسب و ایمن بمانید. در صورت امکان از رانندگی در اواخر شب نیز خودداری کنید زیرا این کار خطرناک خواهد بود و از طعم آن لذت نخواهید برد. به دلیل سلامتی مرحله جالبی وجود خواهد داشت. رژیم غذایی خوبی داشته باشید تا متناسب و ایمن بمانید.

طالع بینی آذر ماه

این ماه در ابتدا متوسط ​​خواهد بود و سپس شاهد ظهور حوادث در زندگی خود خواهید بود. در ابتدا ماه بسیاری از موقعیت های چالش برانگیز را نشان می دهد و به شما اجازه نمی دهد تصمیم عاقلانه ای بگیرید. با این حال ، همانطور که جلوتر می روید ، پیشرفتی آهسته و ثابت در همه جنبه های زندگی وجود خواهد داشت.

بعضی از شما در ابتدا درد را درک خواهید کرد و سپس بعداً با تلاشهای خود که اتفاقات را به نفع شما رقم خواهد زد کاملاً خوشحال خواهید شد. برخی از آنها با دوست جدیدی روبرو خواهید شد. آنها باید یک منبع حیاتی برای همه اشکال یادگیری و آمادگی شما باشند. شرایط شادی در خانواده و محافل اجتماعی شما بوجود خواهد آمد.

به دلخواه شما با همه همکاری خواهید کرد. شرایط برای توسعه تجاری مالی خصوصاً در نیمه دوم ماه مثبت است. شما ممکن است یک سفر راه دور بروید اما نتایج ممکن است دلگرم کننده نباشد. هزینه ها در چنین سفری زیاد خواهد بود اطلاعات مهم را از یک شخص روحانی یا نجیب دریافت خواهید کرد. از کارهای سنتی اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد اما ممکن است برخی شایعات علیه شما منتشر شود. همچنین ، اگر به دنبال نقش جدیدی هستید ، پس از سخت کوشی و ترغیب اولیه ، آن را در سازمان نیز خواهید یافت. تمرکز خود حفظ کنید.

طالع بینی دی ماه

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دل تان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه بشما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب هاي زیادی دارد، بخود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده اي درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه ی موارد را درنظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همان گونه چشم به راه شماست.

تصویر

طالع بینی بهمن ماه

استراحت کافی کمی از خستگی دوران پرمشغله ي کاری تان کاسته است. به فکر تغییر شغل هستید. دوره ي یکنواختی را طی می کنید، اما به زودی باید آماده ي کار و فعالیت در زمینه ي شغلی خود باشید. مشغله ي شما بیش از گذشته خواهد شد. از نظر مالی به همن صورت گذشته خواهد بود. کمی کم تحملی و کم حوصلگی داشته اید.

مراقب برخوردتان با بزرگ ترها باشید. این دوره بهترین فرصت است برای تصمیم گیری هاي جدید در مورد تحصیل و کار. دراین دوره قادر به دست زدن به ریسک هاي بزرگ خواهید بودو ماه رابا یاد گرفتن و تجربه آموختن به اتمام خواهید رساند. اثرات شکست عاطفی تان کمتر می شود.

طالع بینی ماه اسفند

خرید وسایل جدید رابه زودی شروع می کني.میخواهی مسایل مالی را بادید دیگری نگاه کنی،اما اهل حساب و کتاب نیستی.اگر لازم است از کسیکه بتواند مشاوره هاي خوبی به تو بدهد استفاده کن.هرگز برای دستیابی به اهدافت،قوانین را زیر پا نگذاشته اي و هر جایی می روي این حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.

افراد زیر دستت را مورد تحسین قرار بده،پس از مدتی خواهی دید که کارآیی آنها بهتر خواهد شد.نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده ات را درک کن.دراین ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکن،زیرا نگرش هاي مثبت خودرا از دست می دهی و احساسات منفی بر تو غلبه خواهند کرد.پیش داوری ها را کنار بگذار.کارهای اداری پیش آمده،که احتیاج به زمان دارند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو عرض ارادت سرتیم حفاظت سیدابراهیم رئیسی به رهبر معظم انقلاب+عکس/ بادیگاردی که تا آخرین لحظه کنار رئیس جمهوری بود! لحظه اعلام خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم/ رئیس جمهموری که با شهادت ماندگار شد+ویدیو تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو معرفی مهمترین تکنیک ها و تمرین های افزایش خلاقیت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان گفتگو با نماینده رهبر انقلاب در سپاه عاشورا: مردم عاشق بودند دلباخته شهید آیت الله آل هاشم بودند...+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان آغاز مراسم شام غریبان شهدای خدمت در تبریز+ویدئو رمزگشایی از موفقیت "تجارتخانه" در بازارهای صادراتی نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز+عکس تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم عرض ارادت مردم به مالک رحمتی استاندار محبوب و جوان تبریز در راهپیمایی خانوادگی این شهید راه خدمت+ ویدیو خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس بغض‌ها و گریه‌های خسروپناه روی آنتن زنده؛ بعدا می‌فهمیم چه کسی را از دست دادیم شهید حسین امیرعبداللهیان: زرنگی نکنید، صف را رعایت کنید، شهادت نوبت ماست +عکس بخش‌هایی از سخنان منتشرنشدۀ شهید آیت‌الله آل‌هاشم در حضور رهبر انقلاب/سلام اولسون سنه ای سرویلردن باش اولان رهبر... در روز میلاد امام رضا(ع) یادی کنیم از صحبت های دلنشین و زیبای مالک رحمتی استاندار شهید تبریز درباره امام رئوف +ویدیو تصاویری از جوانی و نوجوانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان که ندیده‌اید آخرین فیلم سینمایی که امام جمعه تبریز تماشای آن را به مردم توصیه کردند +ویدئو واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان لحظاتی از غبارروبی مضجع شریف امام رضا علیه‌السلام توسط رهبر انقلاب و آیت الله رئیسی +ویدئو آخرین پست اینستاگرامی مالک رحمتی استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی چه بود؟+عکس نمازخواندن مقتدرانه ابراهیم رئیسی در کاخ کرملین روسیه وسط جلسه با پوتین+عکس واکنش غم انگیز نفیسه روشن به خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش در ورزقان+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان
زندگی شخصی و خصوصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید سانحه هوایی+ فیلم بالگرد برخورد کرده با کوه
همسر ابراهیم رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم!
پیام‌های تسلیت باشگاه‌های لیگ برتری در پی شهادت رئیس جمهور+ عکس
بیانیه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت