ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (10 مهر تا 16 مهر 1400)

  پنجشنبه، 15 مهر 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (10 مهر تا 16 مهر 1400)
برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی فال هفتگی خود را بررسی کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (10 مهر تا 16 مهر 1400)

فال و طالع بینی به معنای پیشگویی گذشته، حال و آینده اشخاص توسط واسطه می باشد که از سالیان دور در میان افراد جامعه رواج دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است. طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. هرچند که طالع بینی خود به چند دسته مجزا تقسیم می شود، اما در تعریف عوام، فقط این بخش از مفهوم طالع بینی مورد انتظار است.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

این هفته شاید هفته موفقی باشد. ممکن است برای دانش آموزان خوب باشد زیرا نتایج شگفت انگیزی را برای تلاش های خود در مطالعات مشاهده کنند. احتمال یک سفر کوچک یا هرگونه فعالیت فرهنگی که با اهداف آموزشی ترتیب داده شده است وجود دارد. ممکن است تمایل ناگهانی به یادگیری موسیقی داشته باشید یا حتی علاقه مند به نوشتن خلاق باشید. عشق این هفته به دلیل گذر از ماه کاملاً مطلوب به نظر نمی رسد. بنابراین احتمال درگیری با شریک زندگی شما وجود دارد ، با این حال ، با شریک خود صبور باشید ، از درگیری جلوگیری کرده و مسائل را به صورت دوستانه حل کنید. همچنین ، شریک خود را برای تعهد تحت فشار قرار ندهید، بگذارید او تصمیم خود را بگیرد. از نظر مالی ، ممکن است برخی از هزینه های برنامه ریزی نشده مربوط به مسافرت ، مد و آراستگی باشد. مقداری پول اضافی از بزرگان ، خواهر و برادر ، اقوام یا دوستان دریافت کنید. نتایج مثبت را می توان در مصاحبه ها انتظار داشت.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

قدر فرصت ها را در زندگی خود بدانید، به خصوص فرصت هایی که در رابطه با حیطه کاری شماست. در میان دوستان خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اید، دلیل آن تغییر رویه و اخلاق پسندیده ای است که پیدا کرده اید. تحرکات جسمانی هم از نظر جسمی برایتان مناسب است و هم از نظر روحی شما را تقویت می کند. وقت با کیفیتی را با همسر خود بگذرانید زیرا این امر می تواند هم شما و هم همسرتان را خوشبخت کند. رابطه خود را با شریک خود بسیار محتاطانه کنترل کنید زیرا احتمال جدایی یا شکاف های بزرگ وجود دارد. همچنین توصیه می شود که روی راه هایی برای کاهش استرس که ممکن است به دلیل مسائل مربوط به سلامتی مانند درد پا یا سردرد ایجاد شود ، کار کنید. علت درد پا و سردرد می تواند به دلیل سفرهای تجاری بی برنامه باشد. سعی کنید برنامه ای مناسب برای فعالیت های کاری خود تهیه کنید تا استرس را بیشتر کاهش دهید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

توانایی شما در آزمایش یک نعمت است ، به همین دلیل شما در بین جمعیت برجسته می شوید و همه ممکن است به خاطر این مهارت که دارید به شما توجه کنند. شما ممکن است در یک حالت بسیار حساس و خفیف تحریک پذیر باشید که در آن چیزهای کوچک ممکن است اعصاب شما را خراب کرده و شما را عصبانی کند. بنابراین سعی کنید مدتی را به روزنامه نگاری اختصاص دهید ، تمام افکار خود را در آن بیان کنید ، آنچه را که برای آن سپاسگزار هستید بیان کنید و به نوبه خود احساس سبکی را در شما ایجاد کند. همچنین سعی کنید خود را با افراد مثبت و با انگیزه احاطه کنید ، کسانی که از شما بهترین استفاده را می برند. شما ممکن است در روابط خود با مشکلات روبرو شوید و هر دوی شما ممکن است به روان درمانی فردی یا گروهی برای دستیابی به ابراز وجود و رضایت بیشتر در صحنه اجتماعی نیاز داشته باشید. امور مالی نیز ممکن است باعث نگرانی شود ، اما اگر تلاش کافی را انجام دهید ممکن است موفق شوید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

به طور کلی ، این هفته به احتمال زیاد برای شما مثبت خواهد بود ، اگرچه ممکن است با تاخیر و موانع روبرو شوید. ممکن است لازم باشد احساسات خود را بررسی کنید زیرا ممکن است منجر به ایجاد اصطکاک با همکاران و شرکا شما شود. ممکن است با ادامه تمرکز ، متوجه شوید که چیزها به نوبه خود مثبت می شوند. اکثر مشکلات شما ممکن است به تدریج حل شوند در حالی که ممکن است فرصت های خوبی برای درآمد نیز وجود داشته باشد. این هفته ممکن است در زندگی عاشقانه و روابط شما اختلال ایجاد کند ، اما تغییرات مثبت زیادی ممکن است در همسر خود مشاهده کنید. عملکرد شما در مطالعات ممکن است خوب باقی بماند و همچنین ممکن است بتوانید بر برخی موضوعات پیچیده تمرکز کنید. سیستم ایمنی بدن شما ممکن است قوی باقی بماند بنابراین این هفته ممکن است به شما در بهبود سریع هرگونه بیماری کمک کند.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

شما ممکن است این هفته از حمایت سیاره ای کافی برای داشتن یک زندگی آرام و مترقی برخوردار باشید. ستاره های مالی به خوبی می درخشند. ممکن است در روابط نزدیک شکاف هایی ایجاد شود. با عزیزان و اعضای خانواده خود صحبت کنید و سعی کنید عشق و هماهنگی را در زندگی خود ایجاد کنید. منتظر فرصت مناسب برای پاکسازی هوا و برقراری هماهنگی باشید. ممکن است در نهایت راضی باشید. در حال حاضر ، بهتر است سکوت کنید و بر حفظ صلح تمرکز کنید. این هفته برای تجارت کاملاً مطلوب است. ممکن است یک معامله بزرگ به نتیجه برسد. متخصصان باید با انگیزه باقی بمانند. اولویت های خود را لیست کنید و براین اساس پول خرج کنید. این زمان مکث ، ارزیابی مجدد و تأمل است. ممکن است تمرکز بر روی مطالعات کمی سخت باشد ، بنابراین سعی کنید فعالیت هایی را انجام دهید که ممکن است به شما کمک کند بر حواس پرتی غلبه کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

در انتخاب راه مشورت و گفتگو بسیار یاری تان خواهد داد. انتخاب یک نوع سرگرمی یا تفریح می تواند برای اوقات فراغت شما و بالا بردن روحیه تان بسیار مناسب باشد. دل به امور واهی نبندید در حالی که خوشبختانه دارای قوه تشخیص بسیار خوبی هستید. زمان آن رسیده که به خانواده تان بپردازید. این هفته ممکن است منجر به شادی در زندگی عاشقانه شما شود. ممکن است برخی اختلالات وجود داشته باشد ، اما روحیه همکاری می تواند به شما در بهبود پیوند و ارتباط کمک کند که به احتمال زیاد شادی را در زندگی عاشقانه شما به ارمغان می آورد. به احتمال زیاد در این هفته به دلیل تلاش های سرسختانه شما ممکن است در آموزش و پرورش با چالش هایی روبرو شوید. این ممکن است دوره ای باشد که انرژی خود را به شیوه ای مثبت هدایت کنید. این هفته ممکن است به شما در افزایش استقامت و تناسب اندام کمک کند زیرا تأثیرات سیاره ای از نظر سلامتی به طور کلی مطلوب باقی می مانند.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

اطرافتان را با افراد مثبت احاطه کنید زیرا ممکن است به شما کمک کند تا از افکار منفی که مدت ها در ذهن شما بوده اند خلاص شوید. این هفته با خود و عزیزانتان ملایم باشید. از آنجا که شما در حال حاضر تحت فشار قابل توجهی هستید ، مدیریت روابطی که ممکن است باعث ایجاد احساس دفاعی و ترس شود ، دشوار است. ممکن است برای شما دشوار باشد که در روابط خود مستقیم باشید ، و هر دوی شما ممکن است به روان درمانی فردی یا گروه درمانی برای دستیابی به خودآگاهی بیشتر و رضایت بیشتر نیاز داشته باشید. پرداختن به برخی مسائل مشکل زا ممکن است انرژی و زمان زنان را به ویژه کسانی که بین خانه و شغل خود درگیر هستند ، مصرف کند. کاری که قرار است در این هفته انجام دهید ممکن است به دلیل تیزبینی ، سرسختی و وسواس کامل شما موفق باشد.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

سفر با عزیزان نزدیک شما ممکن است شما را به لحظات هیجان انگیزی برساند. از آن نهایت لذت را ببرید زیرا چنین لحظاتی بسیار نادر و ارزشمند هستند. شما فردی مستقل و آزادیخواه هستید و مسئولیت های شما ممکن است به شما احساس وابستگی کند. برخی از شما به احتمال زیاد در این هفته ازدواج می کنید ، به ویژه آنهایی که مدت طولانی با هم رابطه دارند. در مورد مشکلات خود با والدین خود صحبت کنید زیرا مکالمه ممکن است شما را تشویق کند. تجزیه و تحلیل دقیق وضعیت ممکن است بهترین نتیجه را بدهد ، چه برای شروع یک کار جدید و چه برای انتخاب شریک زندگی. احتمالاً فرصت سرمایه گذاری در این هفته به وجود می آید. این بدان معناست که ممکن است از طریق این سرمایه گذاری پول خوبی به دست آورید. سعی کنید تمرکز و تشویق بیشتری نسبت به خواهر و برادر کوچکتر خود داشته باشید زیرا ممکن است این هفته به حمایت شما نیاز داشته باشند.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

حرف های کسی که انرژی منفی دارد و مدام از شما ایراد می گیرد را نشنیده بگیرید و با او کمتر صحبت کنید. در مورد یک مسئله هدف اصلی و اولیه تان را گم کرده اید و دائم دور خودتان می چرخید. رابطه عاطفی تان بی مشکل است اگر مسائل را با هم قاطی نکنید. نذرتان را ادا کنید. این احتمال وجود دارد که شما از رشد آهسته شغلی در آخر هفته رنج ببرید. از این موضوع ناراحت نشوید ، زیرا این امر همیشه موقتی است و ممکن است به زودی بر مشکلاتی که با آن روبرو هستید فائق آیید.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

ماهیت شما در بقای شوونیستی ، ذهنی ، انتقادی مخرب و بحث برانگیز می تواند در به دست آوردن مزایایی که سزاوار آن هستید تأخیرهای بی مورد ایجاد کند. سعی کنید در رویکرد خود خیلی صریح یا انتقادی نباشید زیرا می تواند کینه های زیادی برای شما به همراه داشته باشد. نیتتان برآورده می شود. ترس و نگرانی برای شما نباید مفهومی داشته باشد، بخصوص که این واهمه تنها در ذهنتان است. با دوستی در راه دور تماس خود را قطع نکنید. نوشتن نامه برای شما کار ساده ایست اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. به یک تماس تلفنی هرچه زودتر پاسخ بدهید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

عبور خورشید و زهره پیش بینی می کند که باید روی عصبانیت خود کار کنید. ممکن است در محل کار با برخوردهای نفسانی روبرو شوید. سعی کنید در حین مکالمه صبور باشید و تحت تأثیر دیگران قرار نگیرید زیرا این عادت می تواند به شدت بر شغل و زندگی شخصی شما تأثیر بگذارد. عشق و زندگی عاشقانه آرام به نظر می رسند. ممکن است در محل کار پیشنهادی دریافت کنید. همچنین ، در هیچ رابطه جدیدی عجله نکنید ، وقت بگذارید ، فکر کنید و سپس جهش کنید. زندگی زناشویی متوسط ​​به نظر می رسد ، سعی کنید زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید. با حوصله تصمیمات مهم مربوط به زندگی زناشویی خود را بگیرید. به دلیل عبور از خورشید که می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند ، تحت تأثیر قرار گیرد. اگر با مسائل مربوط به سلامتی روبرو هستید ، بهتر است یک معاینه معمول انجام دهید و معاینه معمول را حفظ کنید. سعی کنید به موقع در محل کار باشید تا از عواقب آن جلوگیری کنید. ممکن است حجم کار و جلسات بیشتری را مشاهده کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

این هفته همراه با نزدیک شدن به مسئولیت های جدید کاری ، بسیار شلوغ خواهد بود. شما همچنین می توانید انتظار سفرهای کوتاه کاری داشته باشید. وام ها نیز می توانند به راحتی تحریم شوند. هرگونه کار مرتبط با دولت در تجارت شما نیز ممکن است تأیید شود. یک رابطه زناشویی ممکن است کمی چالش برانگیز باشد ، بنابراین سعی کنید در هنگام برقراری ارتباط با همسرتان صبورتر باشید. شما در حرفه یا هنری دارای استعداد برجسته ای هستید، تمرین و پر کاری این استعداد را تقویت و شما را به جای خوبی می رساند. از شخصی در فامیل دیدن کنید، دلتنگ شماست. برای گفتن حرفی باید از شخصی کسب اجازه بکنید. تا می توانید از یک بحث خانوادگی بپرهیزید. دانشجویانی که برای امتحانات حقوقی ، فنی یا رقابتی حاضر می شوند ممکن است موفق شوند. ممکن است این هفته برای تحصیلات عالی خود پذیرش بگیرید. سعی کنید چندین گزینه برای سرمایه گذاری مالی داشته باشید. پولی را قرض ندهید که به راحتی قابل بازیابی نیست. ممکن است هزینه های ناگهانی برای فضای داخلی دفتر یا خانه ایجاد شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (156 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (142 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (62 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (28 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد تبلت دهه شصتی ها! + عکس پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و رسمی رضا گلزار/ آقای بازیگر رو با کت و شلوار خاصش ببینید!+ویدیو عرض ارادت بهداد سلیمی قهرمان و مدال آور وزنه برداری خدمت رهبر انقلاب و توصیه رهبر به ایشان/ فرزند بهداد سلیمی در بغل حضرت آقا+ فیلم نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی مادر مرجانه گلچین در خانه اش+ویدیو/ روحشون شاد (عکس) زیبایی بی حد و اندازه نیکی کریمی سلبریتی ایرانی در عکس لو رفته اش/ کیک تولدش چه خوشگله... نگاهی به دکوراسیون خاص گوشه‌ای از خانه زیبا و اصیل نرگس محمدی/ چقدر خوش سلیقه+عکس نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس خوش گذرانی و کویر گردی نرگس محمدی در شهر زیبای یزد+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین... تصویری قدیمی از مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله قبل از کچل شدنش/ تغییر چهره اش خیلی زیاده رونمایی از موتور وسپا خوش رنگ علی طولابی، استعداد درخشان عصر جدید/ ماشالا چقدر بزرگ شده😍+عکس دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟
تیتر امروز   
ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده