ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (3 مهر تا 9 مهر 1400)

  پنجشنبه، 15 مهر 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (3 مهر تا 9 مهر 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار و برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی بررسی کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (3 مهر تا 9 مهر 1400)

تاریخچه طالع بینی به هزاران سال پیش باز می گردد. در واقع به زمانی که مردم متوجه تغییر شکل ماه و آسمان در طول زمان شدند و نقوش ستارگان توجه آن ها را جلب کرد. طالع بینی یا همان ستاره شناسی که امروزه مردم می شناسند ابتدا در تمدن بابل رایج شد.پیش بینی آینده، بازگو کردن صفات شخصیتی افراد بر اساس عواملی مانند ماه و سال تولد از جمله دلایلی است که باعث می شود مردم به سمت طالع بینی بروند. خیلی از این افراد تنها به چشم سرگرمی به این قضیه نگاه می کنند. در حالی که برخی دیگر آن را حقیقتی مسلم می دانند و سخت به آن معتقدند.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

برای برخی از شما این اواخر عشق دردسر آفرین بوده ، البته شاید این دردسرها اول شیرین و پرهیجان باشد ولی بعد ازمدتی مشکل ساز و مانع زندگی راحت خواهد شد. تمام تصمیمات خود را بر مبنای عشق بنا نکنید. یک تجربه را چند بار بدست آوردن هنر نیست.به اخلاقیاتتان پایبند .خوشبختانه در مورد مسایل مالی نگرشی مدبرانه دارید و نمی گذارید وسوسه ی خریدن چیزهای غیر ضروری بر شما غلبه کند. مراقب پیشنهاداتی که این روزها به شما می شود باشید ممکن است تشویق به انجام کارهایی شوید که بعدا باعث پشیمانی شما می شود. یأس را از خود دور کنید که یک تحول و شادی برایتان در راه است .

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

این هفته ممکن است برای شما شلوغ باشد. ممکن است مسئولیت کاری شما در محل کار افزایش ناگهانی پیدا کند. سعی کنید از اختلاف نظر و مشاجره با یک همکار در محل کار خودداری کنید ، در غیر این صورت ممکن است شما را با مشکل مواجه کند. این هفته احتمال دارد هزینه های برنامه ریزی نشده مربوط به کسب و کار شما باشد. از نظر عشق و رابطه ، این هفته باید مراقب باشید. اگر در یک رابطه زناشویی در یک موضوع قانونی هستید ، ممکن است با برخی از مسائل روبرو شوید. در رابطه شما احتمال شکست وجود دارد. در این هفته ، ممکن است از نظر مالی به نتایج متوسط ​​برسید. به تدریج با فرارسیدن هفته ، ممکن است از کار خود سود مالی مورد نظر را بدست آورید. یک برنامه سرمایه گذاری جدید ممکن است سود خوبی را به همراه داشته باشد. ممکن است راهنمایی های خوبی از یک متخصص دریافت کنید که به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری خود را به خوبی بازگردانید. با این حال ، ممکن است هفته مناسبی برای گرفتن وام نباشد.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

هفته ممکن است برای شما سخت باشد. ممکن است به انجام کارهای خود از طریق دیگران علاقه مند شوید ، که احتمالاً کارساز نیست. ممکن است از نحوه تغییر زندگی برای شما راضی نباشید. شما باید سخت کار کنید و تلاش خود را دوچندان کنید تا به موفقیت و به هدف مورد نظر خود برسید. اگر احساس کردید به سمت فردی کشیده شده اید که هرگز مورد علاقه شما نبوده است ، خجالت نکشید. به بهترین ها امیدوار باشید ، زیرا این ممکن است منجر به تغییر کامل در زندگی شما شود. شما برای دستیابی به هر چیزی زیبا و هماهنگ سخاوتمند هستید. ممکن است آرزو داشته باشید که یک زندگی مجلل داشته باشید و ممکن است تمام تلاش خود را برای آن انجام دهید. انفجار احساسی به احتمال زیاد مشکلات بی پایان ایجاد می کند ، بهتر است خود را برای رویارویی آرام با هر شرایطی آماده کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

این هفته برای متولدین تیر دو چیز کاملا متضاد و متناقض در زندگی شان رخ می دهد، به راستی که این موقعیت کنجکاو کننده است. این هفته طالعتان می خواهد که شما دنیای پیرامون خود را گسترده کنید ، از این رو شما باید جا نزنید و به فقط به دنبال حرف عقلتان بروید . زندگی برایتان هدیه ای قابل توجه دارد که ارزش این روزهایتان را دارد. گذشت های بی دریغ شما این روزها به اعضای خانوادتان قابل تقدیراست.به خاطر داشته باشید که شما مهره اصلی و اساس خانواده هستید که آنها به شدت به شما تکیه دارند.نگران اختلافات پیش آمده درگذشته نباشید،خوشبختانه مسئله ای عاطفی برایتان از سر گرفته می شود و با شکل بهتری ادامه می دهید .اطمینان داشته باشید که برای یک شروع عاشقانه هرگز دیر نیست.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

این هفته ممکن است هفته ای پیشرونده برای شما باشد. به احتمال زیاد در این هفته مشتاق افزایش چشم اندازهای مالی و شغلی خود هستید. ممکن است بتوانید برخی مسائل پیچیده را مرتب کنید و همچنین ممکن است برخی برنامه های معلق را برای تجدید روابط خود اجرا کنید. این ممکن است روحیه شما را زنده کند. در حرفه خود ، ممکن است اکنون موقعیت بهتری برای مذاکره موفقیت آمیز در مورد معاملات بزرگ داشته باشید. با این حال ، ممکن است مذاکرات به دلایل دیگری به تعویق بیفتد. شما باید صبر داشته باشید. این ممکن است باعث رکود یا مشکل در کارهای معمول شما شود. ممکن است مجبور شوید در حین اجرای بهترین توانایی ها با زمان چالش برانگیزی روبرو شوید. با این حال ، ممکن است بتوانید موقعیت خود را به تدریج بهبود دهید. شما باید با عزم جدی به مطالعه ادامه دهید ، و این ممکن است سودهای خوبی به شما بدهد. این هفته هیچ بیماری مهمی پیش بینی نشده است.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

این هفته ممکن است به شما در تثبیت موقعیت خود کمک کند. ممکن است درک بیشتری از وضعیت حاکم در محل کار خود داشته باشید. سرعت پیشرفت مالی شما احتمالاً در این هفته شروع به افزایش مثبت می کند. همچنین ممکن است اخبار خوبی در مورد مسائل مربوط به پول شما به ارمغان بیاورد. تأثیر سیارات ممکن است این هفته زندگی عشقی شما را تقویت کند. علاوه بر این ، ممکن است زمان مناسبی برای حل برخی مسائل معلق در روابط شما باشد. عدم تمرکز ممکن است بر عملکرد شما در مطالعات شما تأثیر بگذارد. به تدریج ، ممکن است بتوانید برنامه ریزی و فرایندهای خود را به گونه ای پیاده سازی کنید که عملکرد شما به طرز فوق العاده ای بهبود یابد.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

شما آماده یک تغییر هستید و فقط میخواهید که این تغییر به روش شما انجام شود.نیازها و احتیاجاتی که اخیرا داشته اید اغلب تحت کنترل هستند،اما ممکن است دیگران نگران باشند که چگونه میخواهید از پس آنها بر بیایید. شما طرحی در ذهن دارید که فقط باید فرصت لازم را به دست آورید تا تلاشتان را شروع کنید.پرداختن به کاری نباید شما را از یک کار خوب دیگر باز دارد. از یک فرد مزاحم دور می شوید و این به واسطه لطف خدا برایتان است.برای رسیدن به حقوقتان بیش از این معطل نکنید و وارد گفتگو شوید.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

حتی اگر شما سخت کوش ، منظم و دارای استعداد قوی برای مسائل مالی هستید ، ممکن است در این هفته به راحتی به اهداف شغلی خود برسید. شما باید قوی بمانید زیرا انفجارهای احساسی ممکن است فقط مشکلات بی پایان ایجاد کند ، بهتر است خود را برای رویارویی آرام با هر شرایطی آماده کنید. از چیزهای کوچک قدردانی کنید و به خانواده خود در حل مسائل کمک کنید ، این ممکن است به شما در رسیدن به آرامش خاطر کمک کند. به یاد داشته باشید ، ابراز همدردی با نزدیکان و عزیزان شما ممکن است هرگز به تصویر شما آسیب نرساند. ارزیابی صحیح شما از هر موقعیتی اغلب شما را از کسانی که در زندگی روزمره با شما برخورد می کنند بسیار جلوتر می گذارد. احتمال مشاجره با همسایه وجود دارد ، بنابراین احتیاط کنید. اگر درگیری وجود داشته باشد ، ممکن است شما متهم باشید. بنابراین ، از چنین رفتارهای بد خودداری کنید. دوستان جدید احتمالاً با هم تماس خواهند گرفت. ارتباط با آنها ممکن است بیشتر از آنچه که مورد نیاز است ، سودآور و دلگرم کننده باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

یک عمل فضیلت آمیز ، بخشیدن شخصی به خاطر اشتباهی که بسیار به شما صدمه زده است ، ممکن است شما را در بین افرادی که دوستشان دارید محترم تر کند. ممکن است حمایت مورد نظر را از بستگان خود دریافت کنید. هفته شما به احتمال زیاد با یک یادداشت خوب شروع می شود. به تدریج ، ممکن است در زندگی عاشقانه ، شغلی و حتی امور مالی پیشرفت کنید. اگرچه می دانید چه می خواهید ، اما برای داشتن رویکرد روان ، باید بتوانید خود را با منطق کافی به دیگران معرفی کنید. همچنین ، سرمایه گذاری در مسیرهای مناسب ممکن است سودآور باشد. یک سفر کوتاه نیز در این هفته نشان داده شده است. ممکن است از نحوه تغییر زندگی راضی باشید و این هفته در تمام تلاش های خود راضی و خوشحال باشید. با این حال ، شما باید در این هفته مراقب سلامتی خود باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

بعد از چند سال تلاش مداوم هنوز به نقطه نظر دلخواه خود نرسیده اید و این به معنی نا امیدی نیست بلکه باید تغییری را ایجاد کنید. به زودی خواهید توانست وقت بیشتری را برای علاقه هایتان بگذرانید. خیلی خوب است اگر چند روزی را با خودتان تنها باشید. اگر مجرد هستید امسال آخرین نگرانی تان در رابطه با عشق خواهد بود. اگر متأهل هستید این هفته سعی کنید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. در رابطه با مسائل مالی تغییرات مثبتی روی خواهد داد. منتظر یک مهمان ناخوانده باشید.کسی را دوست دارید که باعث آزارتان شده اما پشیمان است و قصد جبران اشتباهات خود را دارد.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

این هفته ممکن است برای شما کمی چالش برانگیز باشد. شما باید در رابطه با خانواده خود مراقب باشید. احتمال سوء استفاده یا عدم توافق با آنها وجود دارد. در این دوران واپس گرای زحل و مشتری با برادران وارد بحث نشوید. سفرهای کوتاه مدت ممکن است این هفته انجام شود. نوشتن نامه و پیام در گروه به احتمال زیاد نقش مهمی در محل کار دارد. قبل از ارسال بیشتر ، باید تأیید مربوط به جزئیات پیام و نامه را داشته باشید. ممکن است از نظر احساسی به خانواده خود تمایل داشته باشید. شما ممکن است کمک مالی مورد نظر خود را از اعضای خانواده دریافت کنید. سعی کنید از پرخاشگری اجتناب کنید ، زیرا ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند. از خوردن غذاهای ناسالم و ناخواسته خودداری کنید. در این هفته ، شما باید سعی کنید کیفیت رژیم غذایی خود را ارتقا دهید.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

این هفته ارتباطات شما نقش مهمی ایفا می کند. اگر در کار نویسندگی یا روزنامه نگاری مشغول هستید ، در این هفته احتمال موفقیت وجود دارد. عمده فروشی یا مشاغل مرتبط ، خبرهای خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. با این حال ، باید هزینه های خود را در این هفته بر اساس اولویت برنامه ریزی کنید. احتمال هزینه برای سلامتی و خانواده وجود دارد. جشن های کوچک در خانه و دور هم جمع شدن با همسر نیز می تواند هزینه های شما را افزایش دهد. ممکن است در رابطه زناشویی خود با چالش هایی روبرو شوید. سعی کنید به جای مشاجره غیر ضروری وقت با کیفیتی را با هم بگذرانید. شانس یک سفر کوچک با خواهر و برادرهای شما وجود دارد ، ممکن است از خواهر و برادر کمک مورد نظر را بگیرید. با مطالعه خود منظم باشید و به برنامه روزانه خود پایبند باشید. تمام کارهای معلق مربوط به مطالعه خود را پاک کنید و تمام موضوعاتی را که ممکن است جدی نگرفته اید تمرین کنید. در این هفته همه ستاره ها پیش بینی می کنند که باید مطالب عقب افتاده را پاک کنید. این ممکن است به شما در دستیابی به نتیجه مورد انتظار کمک کند. ممکن است به دلیل انجام وظیفه مربوط به زبان ، به رسمیت شناخته شوید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (279 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (106 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (52 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (36 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (27 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده