آشنایی با طالع بینی هفتگی (16 مرداد تا 22 مرداد 1400)

  شنبه، 23 مرداد 1400   زمان مطالعه 12 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (16 مرداد تا 22 مرداد 1400)
عموما انسان ها به این دلیل فال می گیرند که از اتفاقی که در آینده شاید اتفاق بیافتد باخبر شوند در این مطلب فال هفتگی (16 مرداد تا 22 مرداد 1400) را مطالعه کنید و با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (16 مرداد تا 22 مرداد 1400)

فال و طالع بینی به معنای پیشگویی گذشته، حال و آینده اشخاص توسط واسطه می باشد که از سالیان دور در میان افراد جامعه رواج دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است.فال گیری به روش های مختلفی انجام می شود که از جمله آن ها می توان به فال قهوه، فال قرآن و.. اشاره نمود. برای گرفتن هر کدام از فال ها کافیست با یک کلیک فال مورد نظر خود را انتخاب کنید و نتیجه فال خود را مشاهده کنید.فال های ارائه شده شامل : فال حافظ و فال روزانه و فال ازدواج و فال ابجد و فال تاروت و فال شمع و فال انبیا و طالع بینی مصری و طالع بینی هندی و طالع بینی شخصی و تعبیر خواب و استخاره آنلاین میباشد.فال و فال گیری به معنای طالع، بخت ونیز پیشگویی و عاقبت بینی اشخاص می باشد. شگون به معنای زبان یا به دل نیک آوردن، پیش بینی خوش بینانه می باشد که از راه و روش های نهانی یا فرا طبیعی محسوب می شود.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

عشق و روابط ممکن است این هفته چرخشی تازه به خود بگیرد. این احتمال وجود دارد که شما در این هفته پیشنهاد رابطه بگیرید. شما باید سعی کنید زمان با کیفیتی را در کنار هم بگذرانید. این می تواند عشق و روابط زناشویی شما را دوباره زنده کند. این هفته ممکن است نتایج متفاوتی در زمینه پول و امور مالی دریافت کنید. شما ممکن است هر دو به طور همزمان سود کنید و متحمل هزینه شوید. اما منبع عادی درآمد شما ممکن است کندتر از انتظار شما باشد. این هفته شغل شما خوب پیش می رود. ممکن است از یک سفر کاری خارج شوید که ممکن است موفقیت آمیز باشد. اگر به کارهای هنری و مد علاقه دارید ، طعم موفقیت را خواهید چشید. این هفته برای دانش آموزان مطلوب خواهد بود. با سخت کوشی و قاطعیت روی برنامه خود کار کنید. اگر قصد مصاحبه یا معاینه را داشتید ، ممکن است نتایج خوبی کسب کنید. باید مراقب سلامتی خود باشید. یک برنامه قبلی داشته باشید تا بتوانید زمان با کیفیتی برای خود داشته باشید که سلامت شما را نیز بهبود می بخشد. شما باید با دقت رانندگی کنید و قوانین راهنمایی و رانندگی را با نظم و انضباط رعایت کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

به طور کلی ، این هفته برای شما بسیار مهم خواهد بود. ارتباطات شما در طول هفته نقش مهمی ایفا خواهد کرد. شما باید در مسائل عاشقانه و ازدواج بسیار مراقب باشید. این هفته از نظر مالی و مالی خوب خواهد بود. شما برای آینده پول ذخیره خواهید کرد. همچنین ممکن است هزینه هایی را برای سفر متحمل شوید. هفته مطلوبی نیست که به عنوان وام به خواهر و برادر و دوستان خود پول بدهید. اگر در حال مطالعه زبان یا ریاضی هستید ، ممکن است موفق شوید. اگر قرار است این هفته در امتحان حاضر شوید ، ممکن است از خواهر و برادر و دوستان خود کمک و پشتیبانی بگیرید. شما باید عادات بد و شرکت اشتباه خود را بررسی کنید و بر مطالعات خود متمرکز باشید. شما باید از تفکر منفی و افراد منفی دوری کنید ، این کار ممکن است به شما زحمت بدهد. رابطه شما با یک همکار در این هفته بهبود می یابد. امکان انتقال یا ارتقاء وجود دارد. اگر مثبت نگر هستید و در محل کار خود سخت کار می کنید ، ممکن است نتایج مورد انتظار را بدست آورید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

شما انگیزه زیادی برای خرج کردن پول دارید که باعث می شود کاری غیر قابل بخشش انجام دهید. بنابراین ، شما باید از هرگونه خطایی که بعداً غیرقابل بخشش می شود ، خودداری کنید. کودکان بیشتر به خاطر مشکلاتشان به شما وابسته خواهند بود. اگر مادر هستید ، با ذهن عملی و هوشمند خود به آنها کمک خواهید کرد. موفقیت در برابر هر کاری که برای جامعه انجام داده اید به دست شما می رسد. سخت کوشی و فداکاری شما باعث تشویق و تشویق شما می شود. ممکن است شما را تشویق کند که به پروژه های خود ادامه دهید. ممکن است شرکای تجاری داشته باشید اما زمان مناسبی برای همکاری با آنها نیست. اگر بعد از مدتی پیشنهاد را در نظر بگیرید ، بهتر است. شما باید سعی کنید با معشوق خود عاشقانه رفتار کنید. او ممکن است به حمایت شما احتیاج داشته باشد زیرا مدتهاست که او را نادیده گرفته اید. نباید شریک عشقی خود را بی اهمیت جلوه دهید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

در این هفته مشاغلی که به عنوان شرکت های مشارکتی فعالیت می کنند دارای مشکلات جزئی خواهند بود. ممکن است کمی اختلاف عقاید بین شرکا غالب باشد. امکان مشخصی برای استفاده از سفارشات تجاری جدید وجود دارد، گسترش کسب وکار نیز محتمل است.دانشجویان تیرماهی مرتبط با معماری و طراحی مد در این هفته عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت. آنها همه را با عملکرد کلی خود متحیر خواهند کرد! در این هفته لحظات عاشقانه ای در انتظار شما و کسی که دوستش دارید است.اگر از هرگونه بیماری قدیمی رنج می برید، در طول این هفته بهبود می یابید. اعتماد به نفس شما در این مدت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ورزش منظم را در برنامه روزانه تان قرار دهید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

متوجه خواهید شد که بدون مبارزه هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود. با فرارسیدن هفته ، ممکن است چندین فرصت پیش آید. شما تنها با تلاش دقیق و پشتکار می توانید از آنها استفاده کنید. در ابتدا ، موقعیتهای سیاره ای نشانه زمانهای پرتنش است. به تدریج ، ممکن است گزینه های مطلوبی برای شما ظاهر شود. این ممکن است درآمد شما را افزایش دهد. ممکن است حرکتهای جدید خود را برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کنید. تنظیمات سیاره ای لحظات مفیدی را به ارمغان خواهد آورد. چشم انداز مالی بلند مدت شما روشن به نظر می رسد. شما به اهمیت برنامه ریزی و رویکرد روشمند در کار پی خواهید برد. در میان این هجوم فعالیت ها ، آماده برخی اختلالات در زندگی شخصی و روابط خود باشید. اجازه ندهید همسرتان احساس کند برای شما مهم نیست. ممکن است از مطالعات سیاره ای خوبی برخوردار باشید اما ممکن است برای مدیریت مراحل سخت به راهنمایی مربیان و معلمان خود نیاز داشته باشید. سیارات ممکن است به شما در حفظ سلامت خود در طول هفته کمک کنند.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

برنامه های کاری شلوغ ممکن است شما را اذیت کند. با این حال ، در میان چالش های سخت ، چندین تأثیر مثبت می توانند به رویاهای شما شکل دهند. این امر بار دیگر در اوقات خوب برای مشاغل ایجاد می شود. تأثیرات سیاره ای ممکن است در اکثر روزهای هفته برای مسائل مالی و مالی شما مطلوب باقی بماند. ممکن است سود مالی خوبی نیز داشته باشید. ممکن است در زندگی شخصی خود دچار اختلالاتی شوید. رابطه شما ممکن است به تلاش ، درک ، فداکاری و سازش نیاز داشته باشد. سطح تمرکز شما ممکن است بهتر باشد ، که به شما کمک می کند تا بر مطالعات خود تمرکز کنید. ممکن است عملکرد شما بهبود یابد. سلامت شما ممکن است در حد متوسط ​​باقی بماند و این احتمال وجود دارد که از بیماری های فصلی رنج ببرید. در میان برنامه های شلوغ سلامتی خود را نادیده نگیرید.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

این هفته، به دلیل برنامه های سنگین و فشار کاری هفته سخت و خسته کننده ای برای کارمندان شاغل خواهد بود. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از هرگونه مشکل و یا جر و بحث، مخصوصا با سالمندان کمی به چیزهایی که می خواهید بگویید فکر کنید و بعد صحبت کنید.افراد مبتلا به دیابت نیز باید در این هفته بسیار مراقب خودشان باشند. تمرینات سبک و مراقبه مطمئناً در جهت رفع خستگی های این هفته کمک کننده و موثر خواهد کرد. برای رشد مالی خود با روشی پایدار و تدریجی، باید عادت به پس انداز کردن کرده و از خرج های بیهوده بپرهیزید.سعی کنید تعادل بین جریان مالی و مخارج خارجی خود را حفظ کنید. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیلات در خارج از کشور را دارند می توانند مراحل اقدام به آن را در این هفته آغاز کنند. این هفته، هفته خوب و شادی برای شما و خانواده تان خواهد بود، چرا که پیوند شما بین دوستان و خانواده از همیشه قوی تر خواهد بود!

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

این هفته، هفته مطلوبی برای مشاغل مرتبط با آهن، ماشین آلات، مواد شیمیایی و نفت نخواهد بود. حتی شرکت های مرتبط با صنعت کشاورزی ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند. دانشجویان نیز ممکن است در حین پاسخ به سوالات پرسیده شده در امتحان خود با مشکلاتی مواجه شوند.خبر ناخوشایندی که برای متولدین آبان وجود دارد این است که در این هفته جریان مالی پایین تر از حد متوسط خواهد بود. البته نگران نباشید، شما ممکن است مبلغ قابل توجهی به عنوان بازپرداخت از دولت دریافت کنید، که می تواند مشکلات مالی شما را تا حدی حل کند. در این هفته بین شما و پارتنرتان فاصله ای خواهد افتاد و تلاش شما برای ارتباط با شریک زندگی خود برای بیرون رفتن موفق نخواهد شد.افراد مجرد متولد آبان نیز نباید در این هفته ساده لوح باشند و به همه کورکورانه اعتماد کنند. در صورت وجود درد شدید در کمر ، فوراً با پزشک خود مشورت کنید. شاید مشکلات سلامتی جزئی نیز تجربه کنید. تنها کاری که باید برای جلوگیری از همه مشکلات انجام دهید، خوردن غذای مغذی است.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

یک هفته مختلط برای اکثر شما پیش بینی شده است. برای برخی از شما ، عشق و زندگی عاشقانه بسیار جالب خواهد بود. ممکن است مشاجره هایی وجود داشته باشد ، که برخی از شما آنها را سخت می دانید. بنابراین ، شما باید مدتی برای کنترل خشم و نفس خود وقت بگذارید. برخی از شما ممکن است بر اختلافات قدیمی که هیچ هدفی برای ادامه آنها وجود ندارد ، غلبه کنید. شما باید اقدامات احتیاطی زیادی را برای آن انجام دهید. به آنچه که ذهن شما می گوید ادامه دهید اما این بدان معنا نیست که شما باید کاملاً در نظرات دیگران سرسخت باشید. اگر از قدرت تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید و با اطرافیان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید ، احتمالا بهتر باشد. ممکن است برای سرگرمی به پول نیاز داشته باشید. اگر قصد ازدواج دارید ، این هفته بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

هیچ موضوع مهمی برای صاحبان کسب و کار متولد دی ماه در این هفته پیش بینی نشده است. با این حال، شما باید با درک درست نیازهای مشتری، مراقبت کافی را در این زمینه انجام دهید. عدم انجام این کار باعث از بین رفتن سفارشات جدید خواهد شد.دانشجویان دی ماهی از این هفته استفاده کنید! این هفته به معنای واقعی کلمه برای شما ساخته شده است! دانش عمیق شما در مورد موضوعات مرتبط قطعا می تواند به شما کمک کند تا آزمون های رقابتی خود را با موفقیت سپری کنید و پشت سر بگذارید. بر روی پس انداز کردن پول هایتان تمرکز کنید و از خرج های اضافه پرهیز کنید. خوردن غذاهای پرادویه و شام سنگین در اواخر شب مطمئناً دستگاه گوارش شما را با مشکل مواجه می کند و باعث مشکلات شدید معده می شود، لطفا به سلامت خود اهمیت بیشتری بدهید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

این هفته برای انجام تجزیه و تحلیل و اصلاح امور مناسب است. شاید لازم باشد روی افکار خود کار کنید. داشتن رویکرد مثبت می تواند به شما کمک کند از چالش های خود بیرون بیایید. حرکت سیاره ها پیش بینی می کند که نباید به خاطر حجم کار ، سلامتی و روال روزانه خود را نادیده بگیرید. یک سفر کاری ناگهانی می تواند در این هفته اتفاق بیفتد. زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در طرح تجاری جدید نیست. حجم کاری وجود خواهد داشت. از اتخاذ تصمیم احساسی در حرفه خود اجتناب کنید زیرا می تواند شما را با مشکل روبرو کند. افراد بومی دلو ممکن است این هفته با شخص خاصی ملاقات کنند. روابط زناشویی شما می تواند تحت تأثیر شکاف های ارتباطی قرار گیرد. از کلمات تند پرهیز کنید و سعی کنید در زندگی زناشویی خود کمی فضای خود را حفظ کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

چندین سفر کوتاه مدت در طول هفته انجام خواهد شد. ممکن است با خواهر و برادر و همسایه ها گردهم آیید. مسائل حقوقی در تجارت ممکن است باعث استرس شما شوند ، بنابراین این هفته زمان مناسبی برای ایجاد تغییرات اساسی در برنامه تجاری شما نیست. ممکن است درگیر یک رابطه مخفی شوید یا دوست شما از جنس مخالف به شما پیشنهاد ازدواج دهد. در رابطه جدید تصمیم عجولانه ای نگیرید. علاوه بر این ، پرخاشگری و برخی ترس های پنهان برای از دست دادن شریک زندگی شما ممکن است ظاهر شود. ممکن است با شریک خود وارد اختلاف یا مرحله بدی شوید. در مورد دانش آموزان ، ممکن است در امتحان خود موفق شوید. همچنین می توانید پروژه خود را ارسال کنید. خواسته های شما ممکن است برآورده شود ممکن است پول به دست آورید. زمان خوبی است که از کسی که دوستش دارید خواستگاری کنید. ممکن است زمان باکیفیتی را با شریک عشقی خود بگذرانید.احتمالا فرصتی برای ملاقات با خانواده مادری خود داشته باشید. زمان مناسبی برای سرمایه گذاری عمده در مشاغل جدید نیست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (649 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (568 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...