آشنایی با طالع بینی ماهانه آذر 1401

  یکشنبه، 06 آذر 1401   زمان مطالعه 14 دقیقه
آشنایی با طالع بینی ماهانه آذر 1401
اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید کارهای خود را با برنامه ریزی خاصی انجام دهید با بخش طالع بینی ساعدنیوز همراه باشید.

فال ماهانه آذر ماه 1401

در این بخش فال ماهانه آذر سال 1401 را برای علاقمندان به دانستن طالع و فال آین ماه را ارائه کرده ایم و در ادامه در مورد حوادث و سرنوشت خود در این ماه می توانید اطلاعات جالبی را به دست آورید. این طالع بینی را می توانید به جنبه سرگرمی در نظر داشته باشید و از آن انرژی مثبت بگیرید. همراهان عزیز ساعدنیوز برای آگاهی بیشتر درباره اتفاقات و وقایع پیش روی متولدین هر ماه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه فروردین ماهی ها

عبور سیارات نشان می دهد که هنگام تصمیم گیری های مالی باید احتیاط کنید. سعی کنید مشاوره حرفه ای بگیرید. ممکن است فرصت هایی برای دریافت کمک مالی از خانواده همسر وجود داشته باشد. با این حال، عبور راهو و سان نشان می دهد که به دلیل یک تصمیم اشتباه، به راحتی پول نخواهید آورد و متحمل ضرر مالی نخواهید شد. بسیاری از شما که قصد ثبت نام در رشته های مرتبط با تحقیق را دارید، به دلیل عبور از عطارد و زهره موفق خواهید بود.دانش آموزان ممکن است در صورت گذراندن دوره زبان خارجی یا یادگیری مهارت های جدید به موفقیت دست یابند. قبل از ارائه، متخصصان باید روی پروژه های خود کار کنند و تحقیق و مطالعه مناسبی انجام دهند. سفرهای کوتاه مدت برای کار شما مورد نیاز است و یک معامله مهم در این ماه نهایی خواهد شد. به دلیل عبور نامطلوب سیاره، سلامت باید در اولویت قرار گیرد. این احتمال وجود دارد که نتوانید یک شب راحت بخوابید. در این ماه باید تناسب اندام خود را در اولویت قرار دهید. ضعف ایمنی می تواند منجر به تب یا سرماخوردگی ناگهانی شود. از نوشیدنی های سرد باید خودداری کرد.با عبور زهره و خورشید، ممکن است یک پیشنهاد ازدواج غیرمنتظره وجود داشته باشد. برخی از شما ممکن است یک پیشنهاد غیرمنتظره از یک شریک عشق سابق دریافت کنید. بسیاری از شما که به سمت افراد همجنس گرایش دارید، ممکن است این فرصت را داشته باشید که زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید.

طالع بینی ماهانه اردیبهشت ماهی ها

چرا به نصایح و اندرزهای خردمندانه ای که میشنوی، توجه نداری؟ یادت باشد هیچ انسانی از پند و اندرز بی نیاز نیست و شاید اگر به نصایح بزرگ ترها، به خصوص پدر و مادرت، توجه میکردی، حالا شرایط بهتری داشتی. از گذشته پند بگیر و حال را دریاب. آگاهانه و با اراده قوی زندگی خود را بساز و بر خداوند توکل داشته باش؛ حتما پیروز میشوی. مقدمات کاری را که می خواهی انجام دهی، فراهم کن تا شاهد مقصود را در اغوش بگیری. برای هرکاری رعایت یکسری اصول الزامی است و تو نباید بدون تهیه مقدمات، دست به اقدام بزنی؛ پس اول بیندیش و سپس اقدام کن. اگر برای کسی کاری میکنی، خالص و بی ریا باش و از کسی توقع جبران نداشته باش. تو مشکل مردم را برطرف کن. اگر دیگران ارزش تو را نمی دانند، اشکالی ندارد؛ زیرا خداوند بر همه چیز اگاه است. زمان خوشی و شادی به زودی فرا خواهد رسید و روزهای غم میگذرند. به تحصیلت بیشتر توجه کن و زمان خود را به تنبلی نگذران.

طالع بینی ماهانه خرداد ماهی ها

حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده این ماه مشخص می شود. از خریدی که کرده اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند. قولی که داده بودید یا نذری که داشته اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

طالع بینی ماهانه تیر ماهی ها

فال ماهانه پیش بینی می کند که هزینه های متولدین تیر ممکن است به تدریج در طول ماه افزایش یابد. این وجوه همچنین برای اهداف خیریه استفاده می شود و تصویر کلی مالی شما کمی متزلزل می شود. گذشته از آن، پیش بینی هایی از رشد معنوی در فروتنی بیشتر در اعمال خود نسبت به دیگران وجود دارد. در طول ماه، ممکن است برخی از حرکات غیرمتعارف را نیز در حرفه خود انجام دهید. همچنین احتمال پیشرفت و توسعه شرکت شما وجود دارد.همچنین ممکن است با شخصی در محل کار ملاقات کنید که به مرور زمان برای شما اهمیت بیشتری پیدا می کند. گردهمایی های خانوادگی، که در آن ممکن است دوباره با خواهر و برادر خود جمع شوید، نیز یک گزینه است. موقعیت های آسمانی در طالع بینی ماهانه شما حکایت از فراز و نشیب های زندگی شما دارد. در تمام جنبه های زندگی شما، از جمله کار، عشق، امور مالی و خانواده، نتایج متفاوتی وجود خواهد داشت. طبق پیش بینی ماهانه، این ماه نتایج متفاوتی را به همراه خواهد داشت. حرکات سیارات می تواند باعث سردرگمی و استرس در روابط خانوادگی شود. دانش آموزانی که در این علامت متولد می شوند ممکن است در مواجهه با موقعیت های پیچیده با مشکلاتی مواجه شوند. در این زمان حفظ توجه و تمرکز برای شما دشوار خواهد بود.

طالع بینی ماهانه مرداد ماهی ها

شانس در دست توست و بعضی از کارهایی که می خواهی انجام بدهی، آرام آرام به نتیجه می رسند؛ شاید حرکتت کند باشد، اما بالاخره به مقصد می رسی. گاهی در محل کار در اثر فشار کاری عصبی میشوی و دلت میخواهد از محیط دور شوی. در این زمان تنفس های عمیق در هوای بهاری به تو آرامش را هدیه می کند. گاهی در بعضی از کارهایت گره می افتد؛ نگران نباش، چون اتفاقات خوب به زودی پیش خواهند آمد و تمام مسائل به راحتی برطرف خواهند شد. محیط خانواده ات به آرامش می رسد و برای همیشه این عشق و صفا در خانه ات ماندگار خواهد شد. بعضی وقتها همه چیزداری، ولی احساس خوشبختی نمیکنی؛ آن موقع به یاد پروردگار مهربان بیفت و بدان که او برای تو برنامه های بهتری را در نظر دارد. صبروتحمل بیشتری داشته و امیدوار باش؛ چون آرام آرام به خواسته هایت خواهی رسید. ولخرجی را کنار بگذار و از دوستان ناباب هم دوری کن تا موفق شوی.

طالع بینی ماهانه شهریور ماهی ها

فردی نسبت به تو دچار اشتباه شده است؛ کمی صبر کن و شکایتی نکن، چون همه چیز درست میشود. برای اجرای نیتی که در دل داری، باید تمام جوانب را بسنجی تا فریب نخوری و بی تدبیر عمل نکنی تا پشیمان نشوی. فردی مهربان، صمیمی، بخشنده و فعال هستی، اما گاهی دچار تردید و دودلی می شوی. اگر این حالت را از خودت دور کنی، در زندگی موفق و کامیاب خواهی شد. در راه عشق باید رنج و زحمت زیادی را تحمل کنی، چون راه عشق، راه پرخطری است که مبارزی قوی می طلبد. حرف حق را بپذیر و دلت را از تلاطم خالی کن. همیشه در زندگی، مثبت ها و منفی ها در کنار هم هستند؛ پس سعی داشته باش مثبت فکر کنی و از دیدن منفی ها دلگیر نشوی، چون میتوانی با تجربه کردن آنها، راه بهتر زندگی کردن را بیاموزی. اگر احساس تنهایی میکنی، با خدا باش و بدان که خداوند در همه مراحل از تو حفاظت می کند. همواره در زندگی تقوا را پیشه کن و اسیر هوی و هوس نشو.

طالع بینی ماهانه مهر ماهی ها

این ماه ممکن است فرصت های امیدوارکننده ای برای پیشرفت در حرفه تان به ارمغان بیاورد. با این حال، ممکن است موانعی در مسیر شما وجود داشته باشد، بنابراین انتظار رضایت آنی را نداشته باشید. به نظر می رسد که برای افراد تجاری نیز پیشرفت داشته باشد. با این حال، محتاط باشید زیرا ممکن است شانس با شما همراه نباشد و در اواسط این ماه، اطرافیانتان نیز باعث ایجاد موانعی شوند.احتمالاً عدم اطمینان از بین می رود و نیمه دوم این ماه ممکن است به شما اجازه دهد در برنامه های خود تجدید نظر کنید. این ماه برای افزایش توان مالی و رسیدن به اهدافتان مفید خواهد بود. به نظر می رسد فرصت جدیدی در اینجا برای شما آماده شده است. در اواسط این ماه، احتمالاً موفقیت مالی شما در مسیر درستی قرار خواهد گرفت. آخرین بخش این ماه همچنان برای تصمیم گیری های مالی حیاتی مطلوب خواهد بود. این ماه ممکن است برای شما در زندگی عاشقانه شادی به ارمغان بیاورد. با این حال، با پیشروی ماه، می توانید افت در ضریب شادی خود را تجربه کنید. هیچ تصمیم مهمی را با عجله نگیرید. در بخش دوم، مغایرت ها به آسانی پذیرفته و جذب می شوند. ممکن است با نزدیک شدن به ماه به احیای رابطه شما کمک کند. عملکرد تحصیلی شما در حال افزایش است. آگاهی شما نیز گسترش می یابد و احتمالاً مهارت های شما نیز رشد خواهد کرد. برخی از یافته های امیدوارکننده احتمالاً به شما انگیزه می دهند که به مطالعات خود علاقه بیشتری نشان دهید. در این ماه ممکن است پیشرفت های قابل توجهی در استقامت و سلامتی شما مشاهده شود. با پیشروی ماه، سیارات ممکن است سیستم ایمنی شما را تقویت کنند و شما حتی فعال تر، پرانرژی و کارآمدتر خواهید شد.

طالع بینی ماهانه آبان ماهی ها

سعی کن اعتماد به نفست را بیشتر کنی تا بتوانی بر موانعی که سرراهت هست، فائق آیی. پاکی و بی آلایشی در وجود تو موج می زند و اضطراب و پریشانی به زودی برطرف می شود. در کارها میانه رو باش و از سرزنش ها دلگیر نشو، چون همیشه کسانی هستند که نسبت به اوضاع بدبینند و می خواهند تو را هم بدبین کنند. بر خداوند توکل کن و با پشتکار و اراده جلو برو. دنیا ارزش غم خوردن ندارد؛ پس غصه را از دلت خارج کرده و سعی کن با خوش بینی به اوضاع نگاه کنی، آدم خوش قلب و مهربانی هستی و سرعت عمل، دقت و تلاش از لوازم موفقیت و پیروزی تو بر رقیبان است. ارزوهایت را روی کاغذ و با تاریخ دقیقی که می خواهی به آن برسی، بنویس؛ با توکل به خداوند، مطمئن باش که در روز موعود یا زودتر از آنچه که فکرش را می کنی، به تک تک آنها می رسی؛ البته فراموش نکن که آرزوهایت فقط مال توست؛ پس آنها را نزد دیگران بازگو نکن.

طالع بینی ماهانه آذر ماهی ها

این ماه احتمالاً چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای با یک نکته مثبت شروع می شود. شما به اندازه کافی با اعتماد به نفس و جرات پذیرفتن هرگونه خطر مرتبط با شغل خواهید بود. در طول ماه، تغییرات متعددی در بخش اشتغال به نفع شما قابل تصور است. کسانی که در تجارت هستند می توانند انتظار داشته باشند که با تمام انرژی و اشتیاق خود برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند، اما باید به خاطر داشته باشند که صبر تنها کلید موفقیت است. زندگی عاشقانه ممکن است معمولی باشد، اما زندگی زناشویی چالش برانگیز خواهد بود. برنامه ریزی مالی بهتری لازم است، و همچنین تعادل مناسب بین درآمد و هزینه لازم است. مراقب خلق و خوی خود باشید و هنگام برخورد با مافوق یا زیردستان آرام باشید. این یک ماه عالی برای افراد بومی است که مایل به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند. حتی خرید خانه دوم نیز احتمالاً به نفع شما خواهد بود. این ماه برای اجتناب از گرفتن اعتباری است که بازپرداخت آن دشوار است. از تسهیلات اعتباری استفاده کنید که ممکن است به شما امکان کنترل جریان های نقدی خود را بدهد. به کسانی که در یک خانواده مشترک زندگی می کنند توصیه می شود که مراقب سلامت خانواده خود باشند. آنها برای مقابله با مسائل بهداشتی سختی خواهند داشت که می تواند بر وضعیت روانی آنها نیز تأثیر بگذارد. برای حفظ سلامت و تندرستی آنها تلاش کنید.

طالع بینی ماهانه دی ماهی ها

کائنات برای کارهای تو بهترین را می خواهند و به آرزوهای دیرینه ات خواهی رسید، شجاع باش، چون موفقیت های بزرگی در کار و زندگی خانوادگی منتظر توست. اگر به فکر تغییر مکان هستی، ابتدا تمام جوانب کار را بسنج و بعد اقدام کن. حیف است که زندگی خود را به پای افراد نااهل هدر بدهی و باید در انتخاب دوست دقت کنی. ارزویی که در سر می پرورانی، با کمی علاقه، اراده و همت عملی می شود. با مسائل پیش پاافتاده اعصاب خودت را خرد نکن و مسائل را به دست زمان بسپار. اگر مشکل حل نشد، با افراد باتجربه مشورت کن. عاشق زندگی و در هر کاری دقیق و نکته بین هستی. اگر دور و برت خیلی شلوغ شده، وسایل اضافه را بیرون بینداز یا اگر قابل استفاده هستند، آنها را به نیازمندان ببخش. کلید پیروزی و کامیابی در دستان توست و قدری تلاش، اراده و توکل بر خداوند مهربان کارها را بر وفق مرادت خواهد کرد. فراموش نکن که اصل و گوهر انسان باید پاک باشد تا مورد فیض الهی قرار گیرد.

طالع بینی ماهانه بهمن ماهی ها

رویکرد آرام شما نسبت به عشق تنها به کاهش جذابیت معشوق برای شما کمک می کند. اکنون می توانید نقشه هایی را که مدت ها در سرتان می کشید، اجرا کنید. اکنون که علامت شما در موقعیت مطلوبی قرار دارد، مطمئناً مزایایی به شما خواهد رسید. شما باید در محل کار یا با معشوق خود به گذشته برگردید. یک بحران شدید در اطراف شما در حال رخ دادن است، و در حالی که اعصاب شما را به هم می زند، ممکن است شما تنها کسی باشید که آرام و بی طرف به نظر می رسد. مردی با عشق عمیق و قابل اعتماد بودن نسبت به افرادی که با آنها معاشرت دارید، عشق و مراقبتی را که سزاوار آن هستید به دست خواهید آورد. ماهیت انتقادی و مشاجره آمیز شما نسبت به زیردستان ممکن است باعث شود که آنها نسبت به تصمیمات عاقلانه و معقولی که می گیرید نگرش منفی داشته باشند. تفکر فلسفی شما به تصمیم گیری شخصی کمک می کند. در این هفته، ممکن است آن را مفیدتر و راحت تر از اینکه به آن تکیه می کنید، بیابید. خوردن و آشامیدن وسواس گونه به خاطر فرار از زندگی می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. مدیتیشن و خودکنترلی به شما در غلبه بر این سناریو کمک می کند. به عنوان فردی با احترام، ممکن است دوره ای را تجربه کنید که در آن همه چیز مهمی از شما انتظار دارند.

طالع بینی ماهانه اسفند ماهی ها

اجابت نیتی که در دل داری، به زمان احتیاج دارد. آینده در دستان توست، اما باید در انتخاب دوست دقت بیشتری داشته باشی. هر کسی بسته به تلاش و لیاقت خودش به جایی می رسد؛ تو هم باید در کارهایت سیاست و تدبیر داشته باشی و برای خودت هدف گذاری کنی. یادت باشد که انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود؛ به ویژه وقتی به کسی کمک می کند که شاد و خندان شود. کتاب های خودشناسی بخوان و سعی کن با دید دیگری به زندگی نگاه کنی. کمی استراحت کن تا از فشارهای روحیات کاسته شود و بتوانی در آرامش برای کارها و برنامه هایت تصمیم گیری کنی. بهتر است که این روزها در معامله بیشتر دقت کنی تا سرت کلاه نرود. دست از تردید و دودلی بردار و سعی کن با اطرافیانت یکدل باشی. مثبت اندیشی رمز زندگی موفق است. با زبان خوش با اطرافیانت سخن بگو زیرا خانواده ات تو را دوست دارند و وقتی تو کم لطف میشوی، ممکن است آزرده خاطر شوند.

همراهان عزیز ساعدنیوز از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (479 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (210 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (139 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (36 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
تصاویر جالب و دیدنی از آیین های عزاداری محرم در 12 کشور مختلف جهان/ از به زنجیر کشیدن زنان تا عبور کردن پابرهنه از روی زغال‌های روشن
(ویدیو) ترانه سوزناک همایون شجریان در دلتنگی و فراق پدرش/ چه بغضی هم داره
(تصاویر) 9 تا از باور نکردنی ترین مراسم غیرعادی که در برخی مناطق جهان جانشین دفن کردن مردگان شده است/ روی کسانی که مرده‌هاشونو میسوزونن رو سفید کردن کلا
ویدئوی فوق العاده باشگاه اینتر برای معرفی مهدی طارمی/یک شاهزاده ازخلیج فارس/ مهدی طارمی: ایران در قلب من است و اینتر در ذهن من
باقری: لبنان، جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود
بغض و غم شبنم مقدمی، داور برنامه "صداتو"، بر سر مزار استاد آواز ایران/ نگاه به خانه ابدی استاد شجریان با سنگ مزار ساده و نوشته ی کوتاه برای مردم سرزمینشان
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان