ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی مهر ماه 1400

  پنجشنبه، 15 مهر 1400   زمان مطالعه 18 دقیقه
آشنایی با طالع بینی مهر ماه 1400
در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد ، آورده ایم شما هم اگر دوست دارید که از فال و طالع بینی مهر ماه 1400 خود آگاه شوید، با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی مهر ماه 1400

طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. فال و طالع بینی جنبه سرگرمی دارد و به هیچ وجه نباید مطالب گفته شده در این مقاله را حتما درست تلقی کرد؛ در ادامه فال ماهانه مهر 1400 را با هم مرور خواهیم کرد.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

در فال این ماه مهر ۱۴۰۰ برای شما فرودین ماهی عزیز ذکر شده که زندگی ات را بالا و پایین کن و ببین در کجاها نقطه ها ضعف داری. این روز ها که شما کمی با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنید بهترین زمان است که دوستانتان واقعی تان را بشناسید و ببینید که در تصمیم گیری های مهم زندگیتان بینید چه کسی به شما دست یاری داده است.این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید اما باید خیلی سریع به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. به دنبال دوستانی باشید که به شما انرژی و انگیزه می دهند. در یک کار خیریه شرکت خواهید کرد. زمان گذاشتن برای امور خیریه به شما احساس خوبی منتقل می کند و به شما انرژی مثبت مضاعفی منتقل می کند.این ماه ممکن است تحولات مثبت زیادی را در زندگی شما به ارمغان آورد. این ماه از نظر روابط مطلوب خواهد بود. مجردها ممکن است با شریک مورد نظر خود همراه شوند. ممکن است یک پیشنهاد ازدواج ناگهانی از طرف خانواده و دوستان نیز وجود داشته باشد. این احتمال وجود دارد که شما از طرف شریک عشقی خود پیشنهاد ناگهانی دریافت کنید. زوج های متاهل به احتمال زیاد وقت با کیفیتی را با همسر خود می گذرانند. این ماه ممکن است برای کسی که در کار است کمی شلوغ باشد.

طالع بینی ماهانه متولدین اردیبهشت

این ممکن است چالش هایی را برای شما به همراه داشته باشد. ممکن است در زندگی حرفه ای خود با مشکلاتی روبرو شوید و برخی از مسائل مربوط به سلامتی را نیز در بر داشته باشید. احتمال تغییر ناگهانی در محیط کار و برخی از چالش های رابطه وجود دارد. سعی کنید از پرخاشگری خودداری کنید و در حین صحبت با همه در این ماه متواضع باشید. ممکن است کارهای مربوط به وام را در این ماه به پایان برسانید. هنگام گفتن هر چیزی به شریک خود باید محتاط باشید. ارتباط نادرست ممکن است به شما و همسرتان استرس وارد کند. ممکن است برنامه شلوغی داشته باشید که بر روابط زناشویی شما تأثیر بگذارد. این ماه ممکن است از نظر مالی مطلوب نباشد و پس انداز شما تحت تأثیر قرار گیرد. سعی کنید از نظر سلامتی مراقب باشید زیرا این می تواند هزینه های ناگهانی ایجاد کند که بر پس انداز شما تأثیر می گذارد. در این ماه یادگیری دوره های جدید مربوط به سرگرمی های شما مانند آواز خواندن ، نقاشی یا آشپزی برگزار می شود. دانشجویان رشته ورزشی به احتمال زیاد در مسابقات آینده خود عملکرد خوبی خواهند داشت. با این حال ، به آنها توصیه می شود از دستورالعمل مربی خود پیروی کنند. ممکن است سفرهای کوتاه مدت مربوط به دوره های جدید انجام شود که می تواند هزینه های برنامه ریزی نشده ای را به همراه داشته باشد. دوره های مربوط به زبان و تحقیقات ممکن است موفقیت مورد انتظار را به همراه داشته باشد. مطالعه و تجزیه و تحلیل ممکن است به دانش آموزان در انجام پروژه و دستیابی به هدف در این ماه کمک کند. در این ماه از تهاجم اجتناب کنید تا از سلامتی خوبی برخوردار شوید. ممکن است دچار ناراحتی در خواب شوید که می تواند چالش های مربوط به سلامتی را به همراه داشته باشد. به دلیل ایمنی پایین و استرس ممکن است مشکلات سلامتی وجود داشته باشد.

طالع بینی ماهانه متولدین خرداد

ویژگیهای خاص شما که منبعی برای مسخره کردن دیگران بود ، ممکن است این هفته مزایایی برای شما به همراه داشته باشد. ممکن است در برخی از مهمانی ها یا گردهمایی های عمومی خود را یک شخصیت اصلی بدانید. شما پر جنب و جوش و مشتاق هستید و انرژی فوق العاده شما این هفته افراد بیشتری را به سمت خود می کشاند. شروع ایده شما برای یک سرمایه گذاری موفق ممکن است زمان بیشتری طول بکشد ، زیرا این دوره احتمالا برای شما مطلوب نباشد. دچار افسردگی نشوید زیرا این مدت طولانی نخواهد ماند. به احتمال زیاد بدون تاخیر زیاد خود را خوش شانس می دانید. برای گذراندن مدتی در کنار خانواده ، تعطیلات کوتاهی داشته باشید. به دست آوردن پول برای آنها تنها مسئولیت شما نیست ، بنابراین شما همچنین باید زمانی برای تعادل با زندگی خانوادگی پیدا کنید. این ماه ممکن است برای شما مناسب باشد تا تغییراتی را که قصد انجام آن در خانه و همچنین در دفتر خود را دارید ، انجام دهید. مشورت با شخص مرتبط با آن ممکن است به شما کمک کند تا تغییرات را به نحو بهتری انجام دهید. احتمالا برای انجام هر کاری آماده باشید زیرا استقامت روحی و جسمی شما در اوج است. سعی کنید قدرت خود را روی چیزی خوب و هدفمند سرمایه گذاری کنید. تازه کردن ذهن و بدن شما چیزی است که در حال حاضر بیشتر به آن نیاز دارید.

طالع بینی ماهانه متولدین تیر

در این ماه واقعا باید سعی کنید خیلی با خودتان رو راست باشید، تخیلات را کنار بگذارید و با واقعیات رو به رو شوید. اگر می خواهید علت موفق نشدنتان را بفهمید باید به صورت کامل کارهایی را که به شکست منتهی شده را بررسی کنید و علل شکست آنها را بیابید. در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید، تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.ممکن است در یکی از سه شنبه های این ماه به این نتیجه می رسید که تلاش های شما بیهده بود است اما صبور باشید مطمئنا برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان زمان لازم است. برنامه ریزی دقیقی برای تمام ساعات خواهید داشت. اگر در حال حاضر در یک ارتباط رمانتیک هستید، باید قدری زمان کنار بگذارید و با هم تنها باشید تا دوباره با هم هماهنگ شوید. برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید.طبق فال ماهانه مهر ۱۴۰۰ شما اهل حضور در جمع نیستید و همیشه از مردم دوری می کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی انزواطلب تبدیل کند، حضور بیشتری در جمع های خانوادگی و دوستانه پیدا کنید. یکی از دوستانتان برای انجام کاری در لحظه آخر از شما درخواست کمک می کند بهتر است یک نه بگویید و سری که درد نمی کند را دستمال نبندید زیرا شما زیاد در انجام آن کار ماهر نیستید.در ادامه فال ماهانه مهر شما آمده است که بر سر دو راهی مانده اید. باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه ممکن است بر زندگی دیگران نیز تأثیر بگذارد. اگر فکر شده و با مشورت تصمیم بگیرید، موفق خواهید بود. برای سلامت ذهن و جسمت به آرامش، تفريح و خواب كافی به يك اندازه نيازمندی. از كارها يا افرادی كه تو را دچار استرس می كنند نیز دوری كن.

طالع بینی ماهانه متولدین مرداد

به نظر می رسد ماه خوبی برای شما باشد اکنون ممکن است بتوانید مسائل مع,ق خود را حل کنید. عطارد در حال گذر ممکن است به شما در ایجاد و تقویت شخصیت و مهارت های ارتباطی شما کمک کند. ممکن است سفرهای کوتاه مدت مربوط به کار/ تجارت انجام شود. برخورد مریخ در اواسط این ماه ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. خود انگیزشی تنها راه موفقیت در این آزمون است. با نگاهی به توانایی های خود ، احتمالاً وظیفه مهمی در اواخر ماه جاری به شما محول می شود. درخشش ستارگان مالی همچنان ادامه دارد. ممکن است برنامه ریزی سرمایه گذاری خود را برای سال مالی جاری آغاز کنید. در عین حال به دنبال چشم اندازهای بلند مدت باشید. با این حال ، ابتدای این ماه نشان دهنده مشکلات احتمالی در مسائل مالی است. بنابراین، در مورد مسائل مالی بسیار هوشیار باشید. شرایط ممکن است به تدریج بهبود یابد و معاملات مالی انجام شده در اواسط این ماه به احتمال زیاد نتایج مطلوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است نعمت هایی از ناهید داشته باشید ، بنابراین ممکن است در این ماه تغییرات مثبتی را در زندگی عاشقانه خود مشاهده کنید. اما با گذشت ماه ، برخی مسائل کوچک ممکن است هماهنگی را مختل کنند. موضوعات را فراتر از یک نکته طولانی نکنید. شما می توانید در این ماه با علاقه زیادی به تحصیل خود ادامه دهید. برخی از مسائل احساسی ممکن است تمرکز شما را مختل کند. بنابراین حوالی اواسط این ماه هوشیار باشید. ممکن است در ابتدای این ماه برخی مشکلات بهداشتی وجود داشته باشد.

طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

این ماه ممکن است فرصت های خوبی برای پیشرفت در میان رقابت شدید و مقاومت ایجاد کند. تأثیر مریخ ممکن است برخی مشکلات را ایجاد کند ، اما ممکن است طولانی نباشد و به تدریج برخی از پرتوهای مثبت را مشاهده کنید. در پایان این ماه ، شما درک بیشتری از وضعیت حاکم خواهید داشت و احتمالاً موقعیت خود را تقویت خواهید کرد. زهره ممکن است به شما در یافتن فرصت های عالی برای کسب درآمد کمک کند. با فرارسیدن ماه ، پشتیبانی بهتر از سیارات ممکن است به شما در تسریع سرعت پیشرفت کمک کند. ممکن است لازم باشد برنامه های مالی خود را مرور کنید تا قدرت مالی خود را افزایش دهید و به نتایج دلخواه برسید. حمایت سیاره ای ممکن است به شما در حل مشکلات مالی معلق کمک کند. نتایج ممکن است زمان بر باشد ، اما در نهایت ممکن است به آن برسید. زهره همچنین ممکن است چشم انداز عشق شما را تقویت کند. تأثیر سیاره ای در ابتدای این ماه به احتمال زیاد شادی و هماهنگی را در زندگی عاشقانه و رابطه شما ایجاد می کند. ممکن است در اواسط این ماه برخوردهای هیجان انگیزی با معشوق خود داشته باشید. اگر در یک رابطه متعهد هستید ، ممکن است این ماه برای ارتقاء سطح روابط باشد. ممکن است فرصت های خوبی برای یادگیری و افزایش دانش خود در این ماه پیدا کنید. تأثیر ترکیبی زهره و عطارد نشان می دهد که خلاقیت شما ممکن است در سطح بالایی باشد ، اما رویکرد سرسختانه شما ممکن است در آموزش مشکل ایجاد کند. عملکرد شما ممکن است در نیمه دوم این ماه عالی باقی بماند. این ماه ممکن است به شما کمک کند تا سطح انرژی خود را به شیوه ای بهتر حفظ کنید.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

ویژگیهای منحصر به فرد شما ، که منبعی برای تمسخر دیگران بود ، اکنون به احتمال زیاد برای شما مفید خواهد بود. ممکن است در برخی از مهمانی ها یا گردهمایی های عمومی خود را یک شخصیت اصلی بدانید. این هفته با خود و عزیزانتان ملایم باشید. از آنجا که ممکن است در حال حاضر تحت فشار قابل توجهی قرار داشته باشید ، ممکن است مدیریت روابط برای شما دشوار باشد. رابطه شما ممکن است طوفانی را پشت سر بگذارد که باعث ایجاد احساس دفاعی و ترس شود. ثابت خواهید کرد که مستقل ، بلندپرواز و بسیار هدفمند هستید. هوش و ذکاوت سریع شما ممکن است شما را قادر سازد تا بدون تلاش زیاد به هدف خود برسید. اکنون زمان مساعد است. اشتباه کردن انسانی است و بخشش الهی است. ممکن است با بخشش از عزیزتان به خاطر اشتباهی که به طور تصادفی مرتکب شده اید ، احساس آرامش کنید. ممکن است به دلیل جدایی فرزندانتان برای تحصیلات عالی یا مشاغل احساس ضعف کنید. انتظار می رود روزهای آینده شما را به روحیه بازگرداند. به احتمال زیاد شما آماده انجام هر کاری هستید زیرا استقامت روحی و جسمی شما ممکن است در اوج باشد. سعی کنید قدرت خود را روی چیزی خوب و هدفمند سرمایه گذاری کنید. ممکن است پیشنهاداتی برای سفر تفریحی به مکانی زیبا در جستجوی شما باشد. ممکن است از این سفر در کنار عزیزان و اعضای خانواده خود بسیار لذت ببرید.

طالع بینی ماهانه متولدین آبان

سورپرایز در انتظار برخی از شماست. صبر شما سرانجام به پایان می رسد و احتمالاً از روشی که زندگی به نفع شما می گذرد خوشحال خواهید شد. اطمینان حاصل کنید که برای بهبود ثروت خود سخت کار می کنید. در این ماه ، ممکن است زمان خاصی را برای گذراندن با خانواده اختصاص دهید. به علاوه ، اگر ازدواج کرده اید و این یک ازدواج عاشقانه است ، احتمالاً زمان بیشتری را با شریک محبوب خود خواهید گذراند. شما دو نفر ممکن است ثروت یکدیگر را بهبود ببخشید. علاوه بر این ، ممکن است برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برنامه ریزی کنید. شاید ماه خوبی برای بررسی برخی از آنها باشد. با این حال ، به دنبال پروژه های توسعه نیافته نباشید. آنها ممکن است شما را با مشکل مواجه کنند. سعی کنید تا جایی که می توانید خوش شانس باشید. کاملاً روی کار خود متمرکز باشید. شما از نحوه بهبود زندگی خوشحال خواهید شد زیرا علاقه زیادی به اعمال خود نشان می دهید. اگر مجرد باشید ، ماه کاملاً بهبود یافته و خوش شانس خواهد بود. به احتمال زیاد از ملاقات با شخص خاصی خوشحال می شوید که ممکن است مثبت اندیشی بیشتری در زندگی شما ایجاد کند. این ممکن است برای شما بسیار ارزشمند باشد. باز هم ، این احتمال وجود دارد که شما مشاغل جایگزین مانند آموزش مهارت های خاص را در پیش بگیرید. این ممکن است نه تنها به شما یک نام بدهد ، بلکه حتی به شما کمک می کند تا فرصت مهمی را برای اثرگذاری در حرفه خود به دست آورید.

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

در طول ماه ، ممکن است از سرنوشت هرگونه حمایت ممکن را دریافت کنید. ماهیت مذهبی شما رشد می کند و این دلیل مثبت بودن در زندگی شما خواهد بود. در عین حال ، می توانید سفرهای مذهبی یا تفریحی انجام دهید. این به احتمال زیاد ثروت شما را در زندگی شما بهبود می بخشد. باز هم ، احتمالاً در این ملاقات با همکاران جدید ملاقات می شود. ممکن است روابط با افراد برجسته برقرار شود. امکان دارد که از اهداف و دستاوردهای شخصی خود راضی باشید. همچنین ، این ماه برای شغل و پیشرفت خوب است. ممکن است سود کسب و کار را بسیار خوب ببینید. اگر قصد داشته باشید از روابط خود کمک بگیرید ، احتمالاً از روابط خود نتایج سودمندی خواهید گرفت. مطمئن شوید که این معامله را رسمی کرده اید. بنابراین ، کسب و کار شما ممکن است از منابع درآمد خوبی برخوردار باشد. مشاغل جدید به احتمال زیاد بهبود می یابد و پیشرفت می کند و ممکن است معاملات خیرخواهانه زیادی را در این تجارت تجربه کنید. موفقیت ممکن است در محل کار به دست آید. اگرچه ممکن است زندگی خانوادگی برای شما هموار نباشد. ممکن است فشار خانواده برای ازدواج افزایش یابد. این ممکن است برخی از برنامه های شما برای مطالعه بیشتر را مختل کند. به احتمال زیاد مشاجرات بین زوج های متاهل زیاد است ، و شما را در موقعیت نامطلوب تری در زندگی شخصی خود قرار می دهد. با این حال ، ممکن است از پشتیبانی و کمک مورد نظر دوستان برخوردار شوید.

طالع بینی ماهانه متولدین دی

این ماه مملو از چالش است ، بسیاری از فعالیتها یکی پس از دیگری در راه است. ممکن است زمان مناسبی برای شروع کار جدید نباشد ، از سرمایه گذاری های بزرگ باید اجتناب شود در غیر این صورت ممکن است ضررهای مالی به بار آورد. ممکن است پیش از آنکه طعم موفقیت و رشد مطلوب را بچشید ، مجبور به مبارزه باشید. در عین حال ، ممکن است ظرفیت های پویای شما ارتقا یابد و به شما اجازه داده شود تا اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل کنید و برای آینده برنامه ریزی کنید. علاوه بر این ، ممکن است مجبور شوید برنامه های سفر خود را با توجه به سردرگمی که به دلیل دیدگاه های متفاوت در مورد شغل شما ایجاد می شود ، به تعویق بیندازید. اگر قصد دارید پول نقد خود را به یک تجارت واریز کنید ، می توانید این کار را انجام دهید ، با این حال ، تمام معاملات نقدی را محاسبه کنید تا در فعالیت های تجاری شما ایمن بماند. برای برخی از شما که به تازگی ازدواج کرده اید ، احتمال بروز مشکل در جبهه ازدواج وجود دارد. زندگی زناشویی شما ممکن است مواقع دشواری را تجربه کند و اگر مسائل به موقع حل نشوند ، ممکن است هر دوی شما را از هم دور کند. شما باید درک خود را برای پیشرفت روابط خود تقویت کنید. همچنین ، این ماه برای کسانی که سخت کار می کنند ، از نظر تحصیلی مطلوب است. تلاش های شما ممکن است نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. اگر قصد دارید به اعضای خانواده خود پول قرض دهید ، می توانید در نیمه دوم ماه ، زیرا ترازهای سیاره ای احتمالاً حمایتی است.

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

طبق فال ماهانه مهر ۱۴۰۰ زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید پس بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید. بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.اگر فکر می کنید شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته اید را پیدا کرده اید، بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه ان ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه را برگزینید، حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده اید نباشد.ممکن یک خرج سنگین مانند خسارت ماشین یا چیز دیگری بر گردن شما بی افتد برای جلوگیری از آن بهتره خیلی مراقب باشید و کمتر فکر خود را درگیر مسائلی کنید که باعث می شود حواس پرت و عصبانی شوید. صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد.در روزی های پایانی ماه تلفنی از یکی از دوستان قدیمی به شما می شود که خنده را بر لبانتان می نشاند. سعی کنید که رابطه تان را با او حفظ کنید. برای انجام کاری مجبور می شوید که با این دوست به مسافتی دور بروید، بهتر است گله نکنید و به جای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید، سود این کار بیشتر از ضررش است.

طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

این ماه به احتمال زیاد ماه مثبتی برای شما خواهد بود و ممکن است شاهد تحولات زیادی در زندگی خود باشید. ممکن است در مطالعه مربوط به کتاب مقدس یا علوم غیبی موفق شوید. دانشجویانی که در حال تحقیق هستند نیز ممکن است در این ماه به موفقیت برسند. احتمالا این فرصت را داشته باشید که برای تحصیلات عالی یا کار مرتبط با تحقیقات خود به سرزمین های خارجی بروید. اگر مجرد هستید ، این احتمال وجود دارد که از طرف یک دوست یا خانواده پیشنهاد رابطه بگیرید که ممکن است از شما بخواهد در مورد زندگی زناشویی خود فکر کنید. در صورت ازدواج ، سعی کنید وقت با کیفیتی را با همسرتان بگذرانید. با این حال ، بحث غیر ضروری با همسرتان نداشته باشید ، این ممکن است استرس را افزایش دهد. سعی کنید از افراد اشتباه فاصله بگیرید و افکار مثبت داشته باشید. از نظر مالی ، این ماه احتمالاً فراز و نشیب های زیادی خواهد داشت. هزینه های ناگهانی و برنامه ریزی نشده برای بهداشت و آموزش ممکن است انجام شود. هنگام تصمیم گیری در مورد تغییر در زندگی خود محتاط باشید. تغییرات شخصی یا شغلی در این ماه به طور ناگهانی بر زندگی شما تأثیر می گذارد. شما نباید در مورد پرخاشگری هیچ تصمیمی بگیرید یا دچار عقب ماندگی احساسی شوید. از نظر سلامتی نیز این ماه ممکن است چالش برانگیز باشد. در مورد عادت غذایی خود احتیاط کنید. از خوردن غذاهای ناخواسته و نوشیدنی های سرد خودداری کنید. دندان ، گلو یا معده درد ممکن است چالش های مربوط به سلامتی را ایجاد کند. در امور حقوقی که ممکن است ضرر مالی وارد کند ، سرمایه گذاری عمده نکنید. این ماه زمان مطلوبی برای روشن شدن همه موارد قانونی و مالیاتی است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (157 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (142 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (67 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس ماجرای گم شدن موبایل نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در نجف+ویدیو/ حتما ببینین خیلی جالب و بانمک توضیح میده عکس زیبا و پر از عشق امیر جعفری با همای پایتخت و پسر قدبلندشون در ساحل کیش/ چه منظره‌ای حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس تغییر چهره باورنکردنی و جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت درگذر زمان/ چقدر زیبا و معصوم بودن+عکس فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه 90 +عکس چند مورد از عوارض لیزر برای پوست که از آن بی خبرید چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت رخت عروسی غلامرضا تختی ابر قهرمان و همسرش شهلا خانوم در جشن عروسیشان/ عجب جشنی😍👌 پشت صحنه تماشایی و نفسگیر نفس بازغی در سریال گناه فرشته/ نظرتون درباره بازی اولش چیه؟+ویدیو میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد تبلت دهه شصتی ها! + عکس پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و رسمی رضا گلزار/ آقای بازیگر رو با کت و شلوار خاصش ببینید!+ویدیو عرض ارادت بهداد سلیمی قهرمان و مدال آور وزنه برداری خدمت رهبر انقلاب و توصیه رهبر به ایشان/ فرزند بهداد سلیمی در بغل حضرت آقا+ فیلم نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی مادر مرجانه گلچین در خانه اش+ویدیو/ روحشون شاد (عکس) زیبایی بی حد و اندازه نیکی کریمی سلبریتی ایرانی در عکس لو رفته اش/ کیک تولدش چه خوشگله... نگاهی به دکوراسیون خاص گوشه‌ای از خانه زیبا و اصیل نرگس محمدی/ چقدر خوش سلیقه+عکس نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس خوش گذرانی و کویر گردی نرگس محمدی در شهر زیبای یزد+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین...
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده