آشنایی با ارز دیجیتال ایرانی IRRDC

  سه شنبه، 13 خرداد 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال ایرانی IRRDC
مهم ترین دلیل استفاده ز ارزدیجیتال ایرانی مسئله ی تحریم هاست که نقش فلج کنده ای برای اقتصاد داشته اند. همانطور که می دانیم در دنیای ارزهای دیجیتال تبادلات و تراکنش ها بدون نظارت دولت ها، نهادها، سازمان ها و… صورت می گیرد. پرداخت ها و معاملات کاملا ناشناس هستند و طرفین با هویت مجهول تبادلاتشان را انجام می دهند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ارز دیجیتال مبتنی بر ریال IRRDC که اولین و در حال حاضر تنها ارز دیجیتال ملی طراحی و پیاده سازی شده در ایران می باشد، امکان خرید و فروش بر مبنای ریال را دارد و از این رو برای خرید آن هیچگونه ارزی از کشور خارج نمی گردد. همچنین شما با خرید ارز IRRDC میتوانید از طریق ایجاد حساب کاربری در تالار معاملات غیرمتمرکز Cryptoex، وارد بازارهای بین المللی ارزهای دیجیتال شده و IRRDC را با هر ارز دیجیتال دیگر مبادله و معامله نمایید. بنابراین اگر شما هر نوع ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم یا انواع توکن را در اختیار دارید و قصد دارید آن را با کمترین هزینه و به صورت مستقیم به ریال تبدیل نمایید، در تالار معاملات یا به عبارتی صرافی غیرمتمرکز Cryptoex، آن را به IRRDC تبدیل نموده و سپس موجودی IRRDC خود را مستقیما در پنل آنلاین همین صرافی غیرمتمرکز به ریال تبدیل نموده و از طریق شبکه بانکی شتاب دریافت نمایید.

مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ملی IRRDC عبارتند از:

دریافت خدمات معامله گری حرفه ای با IRRDC

خرید و فروش از طریق صرافی غیرمتمرکز آنلاین

ارز دیجیتال ایرانی، قابل معامله در بازارهای پولی بین المللی

امکان بهره مندی از سرویس تولید سیگنال معاملاتی CryptoSignal Professional

امکان بهره مندی از سرویس بات معامله گر هوشمند Magic Trader bot

هدف ایجاد رمزارز ایرانی

مهم ترین دلیل استفاده ز ارزدیجیتال ایرانی مسئله ی تحریم هاست که نقش فلج کنده ای برای اقتصاد داشته اند. همانطور که می دانیم در دنیای ارزهای دیجیتال تبادلات و تراکنش ها بدون نظارت دولت ها، نهادها، سازمان ها و… صورت می گیرد. پرداخت ها و معاملات کاملا ناشناس هستند و طرفین با هویت مجهول تبادلاتشان را انجام می دهند. همین دو ویژگی به دولت های تحت تحریم مثل ایران این امکان را می دهد تا امور مالی بین المللی و دریافت ارز حاصل از فروش نفت را راحت تر انجام دهد و به اصطلاح تحریم ها را دور بزند. فایده ی بعدی ارز دیجیتال ایرانی این است که بانک هارا قادر می سازد با تعریف انواع قراردادهای هوشمند در این بستر به بهبود زیرساخت های مالی خود بپردازند.

ارزدیجیتال ملی IRRDC

ارز دیجیتال ایرانی (IRRDC ( IRan Rial Digital Currency روی بستر بلاک چین قرار دارد و بر صرافی غیر متمرکز بنا شده است.این ارز دیجیتال ملی طراحی شده در ایران امکان خرید و فروش بر مبنای ریال را دارد. همین ویژگی باعث می شود برای خرید و فروش آن هیچ ارزی از کشور خارج نشود. همچنین با خرید ارز IRRDC می توانید از طریق ایجاد حساب کاربری در تالار معاملات غیرمتمرکز Cryptoex وارد بازارهای بین المللی ارزدیجیتال شده و رمزارز IRRDC را با هر ارز دیجیتال دیگر مبادله کنید. حتی اگر هر نوع ارزدیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم یا انواع توکن را دارید در صرافی غیرمتمرکز یا همان تالار معاملات Cryptoex می توانید با کمترین هزینه و به صورت مستقیم IRRDC بخرید. سپس موجودی IRRDC خود را مستقیما در پنا آنلاین همین صرافی به ریال تبدیل کنید. و سپس مبلغ را از طریق شبکه ی بانکی شتاب دریافت کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (32 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (9 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند