دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

آشنایی با ارز دیجیتال پای نتورک 

دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399
ارز دیجیتال پای دارای وایت پیپر یا همان شناسنامه هست ولی هنوز در صرافی های معتبر خرید و فروش نمی شود. اما شما می توانید امید داشته باشید با حمایت از این شبکه و دریافت پاداش به پیشرفت آن کمک کنید. هیچ کس فکر نمی کرد بیت کوین یک دلاری امروز ۱۰۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد پس می توان به آینده ی این ارز نوظهور خوشبین بود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، PCHAIN با نماد اختصاری PI یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 2.74 میلیون دلار، در رتبه 610 بازار قرار داشته و سهم 0.001 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از PCHAIN در این لحظه با قیمت 0.003 دلار، با احتساب نرخ دلار 15,700 تومان معادل 55 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 9.67 هزار دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر %-3.84 کاهش یافته است. بالاترین قیمت PCHAIN در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۸(17 November 2019) معادل 0.01 دلار بوده که همینک 70.06% پایین تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش PCHAIN 772.58 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 2.1 میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن PCHAIN معامله می شود، صرافی Bithumb Global با سهم 48.73% از حجم معاملات روزانه است.

در دنیای ارزهای دیجیتال همواره ارزهایی نوظهور وجود دارند که به دنبال معرفی و کسب ارزش هستند. ارزهای جدید برای اینکه بتوانند خودشان را در بین دیگر ارزها معرفی کنند تحت یک سایت یا اپلیکیشن موبایلی به صورت رایگان به کاربران ارائه می شوند.
یکی از این ارزهای تازه تاسیس ارز دیجیتال pi است که قصد داریم در ادامه بیشتر با آن آشنا شویم.

ارز دیجیتال pi چیست؟

پای نتورک یک ارز دیجیتال جدید است که توانسته سود استخراج ارز دیجیتال را بار دیگر به افراد معمولی جامعه برگرداند. اما چطور؟
در گذشته بیت کوین قابل استخراج با یک سیستم معمولی بود ولی این ارز دیگر این امتیاز را ندارد و فقط افرادی که تراشه های تخصصی asic دارند می توانند به استخراج یا ماینینگ این رمزارز بپردازند. ولی شبکه ی پای دوباره این امکان را به جامعه برگردانده که هر فرد با داشتن یک گوشی معمولی بتواند سود کند.
pi رمزارزی است که به تازگی لانچ شده و کسب آن کاملا رایگان است و از طریق اپلیکیشن پای نتورک صورت می گیرد. این ارز که اولین ارز دیجیتال با امکان استخراج توسط گوشی موبایل می باشد توسط سه تن از دانشجویان دکترای دانشگاه استنفورد طراحی و ارائه شده است.
اگر بخواهیم ویژگی ها و مزایای این رمزارز نوظهور را به اختصار بیان کنیم اشاره به موارد زیر ضروری است:

  • استخراج این ارز بسیار آسان و بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و پردازش های سنگین می باشد به گفته ی توسعه دهندگانش جزو اولین پروژه هایی است که نیازی به تجهیزات گران قیمت برای استخراج ندارد.
  • ماینینگ این ارز بر خلاف دیگر ارزها مصرف اینترنت بالایی ندارد.
  • شما نیازی ندارید تا گوشی موبایلتان همیشه روشن و فعال باشد .
  • همچنین اطمینان داشته باشید استخراج pi آسیبی به سخت افزار موبایل شما وارد نمی کند.

اپلیکیشن pi network

از این برنامه استقبال بی نظیری در سراسر دنیا صورت گرفته است و تا پایان ماه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از سه میلیون و پانصد هزار کاربر در این برنامه عضو شده اند. این کاربران می توانند با دعوت از دوستان خود برای نصب این اپلیکیشن توکن رایگان دریافت کنند. جذب این تعداد کاربر نشان از آینده ی درخشان این ارز دیجیتال دارد.
این برنامه قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios می باشد.
هرچند طریقه ی نصب اپلیکیشن pi network بسیار ساده است با این حال توضیح مختصری نیز در این باب ارائه می کنیم.

اپلیکیشن pi network

نصب اپلیکیشن

  1. google play یا apple store منبع شما برای یافتن این برنامه خواهد بود. شما به راحتی با جست و جوی نام pi network می توانید آن را پیدا کنید.
  2. برنامه را نصب کنید.
  3. برای وارد شدن به نرم افزار از اکانت فیسبوک یا شماره ی موبایل خود استفاده کنید.
  4. انتخاب رمز عبور برای اکانت خود را با دقت به حروف بزرگ و کوچک انجام دهید.
  5. نام کاربری که در این مرحله انتخاب می کنید معرف شما برای دعوت از دوستانتان خواهد بود.

جمع بندی

ارز دیجیتال پای دارای وایت پیپر یا همان شناسنامه هست ولی هنوز در صرافی های معتبر خرید و فروش نمی شود. اما شما می توانید امید داشته باشید با حمایت از این شبکه و دریافت پاداش به پیشرفت آن کمک کنید. هیچ کس فکر نمی کرد بیت کوین یک دلاری امروز ۱۰۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد پس می توان به آینده ی این ارز نوظهور خوشبین بود.


27 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 04 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام دوست عزیز لینکش رو میفرستید ممنونم
پاسخ
فرهاد د
3 سال پیش

😂اینجا راهنمای ساخت اکانت ارز دیجیتال ه ؟ اونهایی که سالها وقتشون تلف شده دلیلش این بوده بلد نبودن چیکار کنن . هر دفعه با یک IP مختلف وارد شدن یه بار اسم واقعی دادن یه بار نه . چند بار رمز خطا زدن . به هر ایمیلی پاسخ دادن . یا بلوک شدن یا ارز شونو هکرها زدن یا اصلا وصل نشدن بین برنامه کیف و استخراج . دوستان روزی ۵ دقیقه کافیه وار د شید و خارج .موفق باشید .
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

ناظر شورشو درآوردی هر چی میزاریم تایید نمیکنی وقتی یه مقاله زدی یا باید خودت جواب دیدگاهارو بدی یا یکی میاد یکیو راهنمایی میکنه باید تایید کنی دیدگاهشو،دیگه سایتتون دنبال نخواهم کرد
پاسخ
الو
4 سال پیش

سلام لطفا كمك كنيد من ثبت نام رو با اسم مستعار انجام دادم مرحله احراز هويت هم گذراندم الان بايد چيكار كنم پاك كنم دوباره با يه سيم كارت ديگه اكانت جديد بسازم؟مينوتم از سيم كارت بجز ايرانسل استفاده كنم؟با همين گوشى ميشه اكانت جديد با يه شماره جديد بسازم يا با هر گوشى فقط يه بار ميشه اكانت ساخت؟
پاسخ
سعید
4 سال پیش

سلام خدمت هم دوستان عزیز من یه چند سالی هست که دارم تو این زمینه کار میکنم و خیلی از راه ها رو رفتم و برگشتم الکی وقتتون رو جایی هدر ندین بهترین و راحتترین روش بدست آوردن بیت کوین فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که فقط باید ۱۰ نفر زیر مجموعه داشته باشین من الان حدودا ۲۵۰ نفر زیر مجموعه فعال دارم که حدودا هر ۴ ماه ۳۰ میلیون درآمدم از این سایت هست که ماهی میشه ۸ میلیون تنها توصیه من اینکه از این لینکی که براتون میزارم مرورگر کریپتوتب رو دانلود کنین و شروع به زیرمجموعه گیری کنین و البته در روز
پاسخ
سامان
4 سال پیش

دوست عزیز..پای هنوز قیمت گذاری نشده..بعضی صرافی ها به طور غیر رسمی یه قیمت حدودی تقریبا ۳۴ سنت واسش زدن..اینی هم که شما گفتی pichain این اصلا پای نیست..این واحد پول چین هست فکر میکنم و یا یه چیز دیگه.لطفا درست اطلاع رسانی کنید
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید