آشنایی با احساسات مردان در رابطه جنسی

  شنبه، 29 آبان 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
آشنایی با احساسات مردان در رابطه جنسی
یکی از روش های افزایش حساسیت برای مردان رابطه ی جنسی است. وقتی که یک مرد از نظر جنسی برانگیخته شود، می تواند عشق پنهان درونی اش را بار دیگر آشکار نماید. مردان می توانند از طریق تجربه رابطه ی جنسی، احساسشان را احیا کنند و به واسطه ی این احساس، روحی جدید در آنان دمیده خواهد شد.در ادامه مطلب بیشتر در این باره بحث خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

رانه یا میل جنسی مردان بالاتر، ولی لذت جنسی زنان بیشتر است. شاید شما هم این را شنیده باشید، اما آیا واقعیت دارد؟ آیا واقعاً مردان نسبت به زنان درایو، رانه ، میل و هوس جنسی قوی تری دارند؟ کارشناسان می گویند که مردان رانهٔ جنسی قوی تری دارند، درحالی که رانهٔ جنسی زنان انعطاف پذیرتر، دگرگونی پذیرتر یا سیال تر است. به عبارت دیگر، رانهٔ جنسی مردان نه تنها از زنان قوی تر است، بلکه بسیار مستقیم و سرراست ترهم هست. در مقابل، شناخت جزئیات منبع رانهٔ جنسی زنان بسیار دشوارتر است. این یک باور عمومی است که زنان اهمیت بیشتری به ارتباط عاطفی به عنوان جرقه ٔ میل جنسی می دهند، اما به نظر می رسد زنان به شدت تحت تأثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی نیز هستند. رانهٔ جنسی در زنان حساسیت فوق العاده زیادی به محیط و زمینه یا همان کانتکست دارد.

احساسات مردان در رابطه جنسی

احساس هر مرد در رابطه جنسی با مرد دیگر فرق دارد و هر کس حس متفاوتی را تجربه می کند. البته، برخی موضوعات مشترک بین مردان وجود دارد. در این مطلب می خواهیم همین وجوه مشترک را به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

زن و مرد

رابطه جنسی از بدن شروع می شود

در حالی که میل زنان به رابطه جنسی ممکن است ناشی از ذهن، حافظه یا احساسات عاطفی آنها باشد، برای مردان، میل جنسی کاملا فیزیکی است. مردان مقادیر انبوهی از تستوسترون در بدنشان جریان دارد که آنها را به سمت ابراز میل جنسی سوق می دهد. نعوظ در مردان جوان با کوچکترین تحریکی ظاهر می شود. و برای یک مرد بالغ، دیدن همسر یا شریک زندگی اش که برهنه از حمام بیرون می آید باعث واکنش بدن او می شود. به سختی می توان روشی را که شیمی بدن مرد روانشناسی ذهن او را به سمت رابطه جنسی هدایت می کند، دست بالا ارزیابی کرد.

برای مردان، رابطه جنسی یک گرسنگی است

میل جنسی در مردان مانند هوس خوردن شکلات است. هر اپیزود جنسی برای مردان مثل خوردن یک شیرینی پر از غافلگیری است- شاید شیرینی خامه ای، یا کره ای غنی، شاید کمی شیرین یا حتی تلخ و ابریشمی. ذهن مرد مدام مجذوب فکر و ایجاد فرصتی برای احساس خوشحالی و شگفتی خود می شود. یک روز بدون دسر یا شیرینی برای آقایان به سختی شب می شود!

رابطه جنسی انرژی است

تمایلات جنسی مرد در روابط صمیمانه او پتانسیل و هیجان القا می کند. انرژی هورمونی به آقایان انگیزه و پرخاشگری خاصی می دهد تا هدف، کار و شریک زندگی خود را دنبال کند. او از یکنواختی کار و زندگی روزانه عبور می کند و وسوسه می شود که در پایان یک روز سخت، به خودش با یک فانتزی جنسی پاداش دهد.

رابطه جنسی هیجان است

رابطه جنسی هیجان انگیزترین ماجراجویی زندگی مردها است. بدن مرد یک ماشین عالی لذت است که او دوست دارد تخت گاز از آن لذت ببرد. از آنجایی که ارگاسم معمولا قابل اعتماد و آسان است، به نظر می رسد انواع اعمال جنسی، موقعیت ها و ریتم ها راهی فوق العاده برای کشف و افزایش رضایت مرد باشد. هر لاس زدن، لبخند، کنایه، چهره خوش فرم، یا تصویر جنسی، چه خیالی و چه واقعی، ضربه ای به مغز مرد می زند. امواج مغزی او فقط با اشاره به چیزی یا کسی که او را به یاد رابطه جنسی می اندازد، از خوشحالی مرتعش می شوند.

رابطه جنسی عشق است

رهایی جنسی باعث می شود مردان احساس کنند بالاخره در خانه خود و نقطه امن هستند. بعد از آسیب ها و چالش های زندگی روزمره، رابطه جنسی مظهر عشق، مراقبت، تسکین دهنده و حمایت کننده است. در حالی که ممکن است مردان توسط زنان متهم شوند که «فقط میل جنسی دارد»، اما اکثر مردان احساس می کنند در رابطه جنسی، ارتباط عاطفی بسیار بیشتری در مقایسه با یک رهاسازی بدنی ساده دارند. عشق ورزیدن به معنای واقعی کلمه یک احساس عمیق وابستگی به شریک زندگی در مردها ایجاد می کند و سخاوت رابطه، ایمان و خوش بینی را در آن ها تحریک می کند. خواسته شدن مرد توسط شریک زندگی اش می تواند مطمئن ترین بخش رابطه جنسی برای او باشد.

رابطه جنسی راهی است برای عشق دادن

لحظه ای که شریک زندگی مرد تحریک می شود، اغلب لحظه ای است که آقایان آن را رضایت بخش ترین لحظه از نظر جنسی توصیف می کنند. برای مردان گیج کننده است که خانم ها آنها را به دلیل تمایل به رابطه جنسی خودخواه خطاب می کنند. در دل آقایان انتظار لذت متقابل وجود دارد. آنها اغلب در مورد اینکه چگونه اوضاع را برای همسرشان بهتر کنند، خیال پردازی کرده، و حتی برای اینکه بتواند به عنوان یک عاشق پیشرفت کند، التماس می کند تا اطلاعاتی در مورد تمایلات وابسته به عشق شهوانی او کسب کند.در حالی که بیشتر زنان ممکن است قبل از داشتن یک ارتباط فیزیکی، آرزوی یک ارتباط عاطفی داشته باشند، برای مردان، ارتباط جنسی برای احساس امنیت کافی در رابطه عاطفی ضروری است. در نهایت، میل جنسی مردانه در یک رابطه زناشویی مثل یک هدیه است – این میل راه دیگری به سوی عشق ورزی است.

چه کارهایی میل جنسی را در مردان از بین می برد؟

  • بی حرکت و منفعل بودن زن
  • تلاش زن برای تقلید نامناسب از بازیگران فیلم های مستهجن
  • سپردن کل کنترل رابطه جنسی به مرد
  • یکنواخت بودن و عدم تمایل برای تغییر پوزیشن
  • دستور دادن از سوی زن برای نحوه عملکرد جنسی
  • عدم اعتماد به نفس در زن و دوست نداشتن بدنش
  • تمایل زن برای خاموش کردن تمام چراغ ها و پنهان کردن خود زیر پتو
  • وانمود کردن زن به لذت بردن
  • ترس زن از رابطه جنسی
  • تمیز نبودن بدن
  • انتقاد کردن از عملکرد جنسی و اندام جنسی مرد

انتظارات و خواسته های مردان در رابطه جنسی چیست؟

  • گاهی زن شروع کننده رابطه باشد.
  • مردان نیز از معاشقه لذت می برند.
  • اگر زن از چیزی لذت می برد، آن را ابراز کند.
  • زن نیز در رابطه جنسی فعال باشد.
  • گاهی کنترل رابطه به دست زن باشد.
  • محرک های بصری شامل آیینه و چراغ در اتاق وجود داشته باشند.
  • زن آنقدر اعتماد به نفس داشته باشد که چیزی که می خواهد را در رابطه جنسی طلب کند.
  • گاهی همه چیز ناگهانی باشد.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (584 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (49 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (27 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) نگاهی به استایل محرمی متفاوت بازیگران معروف و محبوب ایرانی/ از هادی کاظمی و مهدی پاکدل تا المیرا شریفی مقدم+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان