آشنایی با پاساژ پالادیوم تهران

  پنجشنبه، 16 تیر 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با پاساژ پالادیوم تهران
پالادیوم را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین، معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران به حساب آورد که در محله زعفرانیه واقع شده است. این مرکز تجاری مدرن، بهترین و مجهزترین شعب برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. تنوع فروشگاهی پالادیوم بسیار زیاد است و معماری جذاب و زیبای آن نگاه هر عابری را به سمت خود جلب می‌کند.

تهران، پایتخت بزرگ و زیبای ایران جاذبه های فراوانی دارد. این شهر به عنوان شهری بزرگ و مدرن، میزبان مرکز خرید و مجموعه های تجاری متعدد است که بعضی از آن ها لوکس ترین و مدرن ترین مراکز تجاری ایران هستند. در واقع تهران از نظر مرکز خرید هیچ کم وکسری ندارد. مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از بزرگ ترین، مشهورترین و مدرن ترین مراکز خرید ایران است. این مرکز خرید در محله رعفرانیه قرار دارد و بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه های مختلف مثل پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و… در آن شعبه دارند. تنوع فروشگاه ها در این مجموعه و معماری زیبای ساختمان این مرکز، توجه هر بیننده ای را جلب می کند. برای اینکه با این مرکز خرید مدرن در تهران آشنا شوید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

نام «پالادیوم» به چه معناست؟

بعضی از افراد در اولین برخورد با این مجتمع تجاری محبوب درباره نام آن سوال می کنند. خوب است بدانید که پالادیوم یک نوع فلز بسیار کمیاب و گرانبهاست. این فلز به رنگ سفید و نقره ای در جهان وجود دارد و از نادرترین انواع فلزات در جهان است. سه ویژگی اصلی و مهم فلز پالادیوم، گرانبها بودن، انعطاف پذیری و مقاومت بالاست که سعی شده این ویژگی ها در ساخت مجتمع تجاری پالادیوم هم رعایت شود!

معماری پاساژ پالادیوم؛ معمار پالادیوم کیست؟

در طراحی پالادیوم از ترکیب اشکال هندسی مختلف استفاده شده و نام آن به شیوه ای زیبا به رنگ نقره ای بر روی پس زمینه قهوه ای نوشته شده است. مرکز خرید پالادیوم خیلی بلند نیست؛ اما قوس های دایره ای شکل بزرگی که نمای اصلی آن را تشکیل می دهند، به خوبی بیانگر بزرگ بودن این مرکز خرید هستند.

شیشه های بسیار بزرگی بر روی نمای این مرکز خرید نصب شده که بیش از هر عامل دیگری، مقابل چشمان شما خودنمایی می کنند و اگر هوای زعفرانیه پاک باشد، به خوبی کوه های شمیرانات را بر روی این شیشه ها تماشا خواهید کرد. تبلیغات برندهای معروف و همچنین افتتاح یک شعبه جدید از نمایندگی یک برند بر روی این شیشه های بلند نصب می شوند تا نگاه رهگذران را به سمت خود بکشاند.طراحی و معماری این پاساژ بزرگ و مدرن توسط آقای «پدرام امن زاده» انجام شده و آقای «حسن رفتاری» مالک آن است. آقای امن زاده یکی از برترین معماران کشور محسوب می شود که توانسته با توانایی ها و مهارت های خود، اثری زیبا و کم نظیر در جهان را طراحی کند. وی دارای مدرک DBA گرایش عمران – ساخت و کارشناسی ارشد مهندسی معماری است.

 پاساژ پالادیوم

قیمت اجناس پالادیوم

در مجموعه پالادیوم فروشگاه های متنوعی وجود دارد و انواع محصولات اعم از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر، شال و روسری، مانتو، جواهرات و زیورآلات، لوازم دکوراسیون و صنایع هنری در آن ها ارائه می شود. از آنجا که برندهای لوکس و معروفی در این مجتمع تجاری عرضه می شود، قیمت اجناس آن نسبتا بالا است. برخی از برندهای مشهور موجود در این مرکز خرید شامل نایک، جین وست، جنیفر، منگو، دیزل، وومن سکرت، اسپرینگ فیلد، ال سی وایکیکی، پونت روما و سلنا هستند.

معرفی بخش های مختلف پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم مثل اکثر مراکز خرید بزرگ دنیا یک مجموعه تجاری و تفریحی کامل است. در واقع فقط به فروشگاه محدود نمی شود و امکانات و بخش های مختلفی دارد. از دفاتر اداری گرفته تا رستوران و حتی باشگاه ورزشی. در واقع اینجا یک مجموعه کامل تفریحی و تجاری است که می توانید ساعت ها در آن وقت بگذارید و از امکانات متعددش استفاده کنید. در ادامه بیشتر درباره این بخش ها صحبت می کنیم.

پالادیوم

واحدهای تجاری و فروشگاه ها

پاساژ پالادیوم بیشتر از ۱۶۰ واحد تجاری و فروشگاه دارد. در این فروشگاه ها انواع و اقسام کالاهای متنوع از برندهای معروف بین المللی و ایرانی به فروش می رسد. اگر دنبال خرید محصولاتی باکیفیت هستید، بدون شک در بازار پالادیوم می توانید چیزی که مدنظر دارید را پیدا کنید.

محصولات فروشگاه ها فقط به پوشاک ختم نمی شود. وسایل ورزشی، عطر و زیورآلات، لوازم آرایشی، شال و روسری، طلا و جواهر، لوازم منزل و لوازم الکترونیکی و… هم در بازار پالادیوم برای فروش عرضه شده است. به عبارتی فرقی نمی کند دنبال کفش و لباس باشید یا لوازم جانبی گوشی و محصولات الکترونیکی، در هر صورت اگر دوست دارید اجناس اصیل و باکیفیت بخرید، از این مجموعه تجاری دست خالی بیرون نمی روید.

فروشگاه برندهای معروف در مرکز خرید پالادیوم

اگر از آن دسته افرادی هستید که لباس های برند می پوشند و از وسایل برند استفاده می کنند، در پالادیوم می توانید آنچه را دنبالش می گردید پیدا کنید. از جمله محصولات و برندهای محبوبی که در این پاساژ می تواند خریداری کنید می توان به نام های آشنایی مثل آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست و… اشاره کرد.

برای مثال اگر دنبال خرید پوشاک و وسایل ورزشی هستید، می توانید محصولات برندهایی مثل ریبوک، نایکی و آدیداس را بخرید. پوشاک و کیف و کفش از برندهای منگو، جنیفر، تی تی، پاما، پونت، سوپردرای، گابور، جیوکس، رنو، اسکچرز و آلدو و … در مرکز خرید پالادیوم پیدا می شوند. برای خرید عینک و ساعت هم به لومیر، نقره پرنسس و رامی سر بزنید.

در مرکز تجاری پالادیوم می توانید جدیدترین لوازم الکترونیکی و لوازم برقی منزل را بخرید. برندهای مشهوری مثل اپل و سامسونگ در این مجموعه نمایندگی دارند و به خاطر تنوع محصولات، تقریبا شلوغ ترین و پرطرفدارترین فروشگاه های برند در تهران هستند.

فروشگاه طلا و جواهر در پالادیوم

یکی دیگر از چیزهایی که می توانید برای خرید آن به پالادیوم سر بزنید، طلا و جواهر است. اگر دنبال زیورآلات خاصی هستید که شبیه آن هیچ کجای دیگر پیدا نشود یا دوست دارید خودتان طرحی را برای ساخت زیورآلات سفارش دهید، می توانید به گالری های طلا و جواهر در پالادیوم مراجعه کنید. از مشهورترین گالری های طلا و جواهر این مرکز می توان به گوهربین، جواهری ملکان، جواهری گلستان، دورریس، جواهری امیدوار، سنجاق و فیروز اشاره کرد که محصولاتی برای خاص پسندان دارند.

کتاب فروشی پالادیوم

پالادیوم برای علاقه مندان به کتاب هم جای مناسبی برای خرید است. علاوه بر کتابخانه که از فضای فرهنگی آن می توانید استفاده کنید، در فروشگاه بوک لند می توانید بهترین محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم التحریر را بخرید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، تماشای کتاب ها و محصولات فرهنگی می تواند تجربه جذاب و دلنشینی باشد. فضای آرامی که مراجعه کنندگان به پالادیوم را به خود جذب می کند . پیشنهاد میشود سری به بخش کتاب فروشی پالادیوم بزنید

کتاب فروشی پالادیوم

واحدهای فودکورت و رستوران ها و کافی شاپ ها

حتی اگر در فکر خرید خوراکی هستید، پالادیوم جای خوبی برای خرید کردن است. انواع شیرینی و شکلات، خشکبار و قهوه از بهترین برندها در پالادیوم عرضه می شود. غیر از خرید این خوراکی ها در فودکورت ها هم می توانید دلی از عزا دربیاورید و عصرانه یا شام و ناهار لذیذی نوش جان کنید.بخش مهمی از تفریحات ما را غذاخوردن در رستوران ها و امتحان کردن نوشیدنی های جدید در کافی شاپ ها تشکیل می دهد. در مرکز خرید پالایدوم هم می توانید بعد از خرید و گشت وگذار به یکی از رستوران ها و کافه ها و فودکورت ها سر بزنید و غذایی لذیذ نوش جان کنید.

در مجتمع پالادیوم دو فودکورت وجود دارد. یکی از آن ها در طبقه همکف و دیگری در طبقه سوم است. در فودکورت طبقه همکف بیشتر می توانید انواع میان وعده ها، کیک و شیرینی، دسر، بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم را نوش جان کنید. اما اگر می خواهید وعده اصلی غذایی را نوش جان کنید و دنبال غذاهای متنوع هستید، به فودکورت طبقه سوم سر بزنید.

در فودکورت طبقه سوم میزها و صندلی های یکدست قرار دارد. غذاهای بسیار متنوعی برای سلیقه های مختلف در این فودکورت سرو می شود. کیفیت و تنوع غذا در این فودکورت به قدری زیاد است که بسیاری از افراد نه برای خرید، بلکه فقط برای غذاخوردن به مجتمع پالادیوم سر می زنند. از غذای دریایی گرفته تا انواع فست فود، غذای ترکی، ایتالیایی و سنتی در منوی فودکورت پیدا می شود. بی شک هر سلیقه ای که داشته باشید، حتماً غذای محبوب خود را در این فودکورت پیدا می کنید.

سوپرمارکت و داروخانه پالادیوم

در این مرکز تجاری بزرگ سوپرمارکت هم وجود دارد؛ در نتیجه هر خریدی که داشته باشید، می توانید همین جا انجام دهید. یک هایپرمارکت بزرگ و مجهز در طبقه همکف این مرکز وجود دارد. هر آنچه که برای خرید وسایل خانه و آشپزخانه نیاز دارید می توانید از این مجموعه خریداری کنید. انواع خوراکی ها، فراورده های دامی منجمد و تازه، انواع لبنیات، میوه و سبزیجات تازه و مناسب فصل و سایر اقلام و خوراکی ها با بهترین کیفیت در این مرکز به فروش می رسد.

این مجتمع تجاری حتی داروخانه هم دارد. در داروخانه پالادیوم انواع داروهای داخلی و خارجی، داروهای ترکیبی، بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی، لوازم بهداشتی و دارویی مخصوص کودک، انواع مکمل های غذایی، انواع مکمل های ورزشی وجود دارد.

موسسه موسیقی پارس پلاس در مرکز خرید پالادیوم

شاید تعجب کنید ولی در مرکز خرید پالایدوم تهران یک مؤسسه موسیقی هم وجود دارد. این مؤسسه در ساختمان شماره دوم در طبقه ششم واقع شده است. این آموزشگاه در زمینه آموزش موسیقی کودکان فعالیت می کند و هدف اصلی آن حفظ و اشاعه موسیقی کودکان و توسعه روش های خلاقانه برای آموزش موسیقی است. البته این مجموعه یک شعبه دیگر در خیابان ملاصدرا دارد. این آموزشگاه با داشتن امتیاز درجه یک و ممتاز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمات زیر را ارائه می کند:

  • برگزاری کلاس های آموزشی موسیقی ارف برای کودکان و نوجوانان؛
  • آموزش مربیان در سراسر ایران؛
  • مشاور روان شناسی؛
  • نمایش خلاق؛
  • خوشنویسی؛
  • دوره های پیشرفته؛
  • آواز گروهی (کر)؛
  • ارکستر؛
  • سازهای ایرانی؛
  • سازهای جهانی؛
  • دروس تئوری؛
  • رهبری؛
  • مربیگری؛
  • خلاقیت تصویری.

 پالادیوم

قیمت اجاره مغازه در پالادیوم

پالادیوم در مدت زمان کوتاهی توانست نظر قشر وسیعی از مردم را به سمت خود جلب کند و به یکی از مدرن ترین مراکز خرید تهران تبدیل شود. همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره شد، قیمت اجناس موجود در این پاساژ بسیار بالا است؛ با این وجود به واسطه برندهای معتبر و اجناس باکیفیتی که در واحدهای تجاری این مجتمع موجود است، مشتریان بسیاری روزانه وارد این مرکز خرید می شوند.

اجاره مغازه در پالادیوم برخلاف بسیاری از مراکز خرید و پاساژها تنها به پرداخت پول منتهی نمی شود؛ بلکه مدیریت مرکز خرید در ابتدا شرایط مجتمع و تعادل کالاهای موجود را بررسی می کند و سپس در صورت قبول، شما را در نوبت قرار می دهد؛ یعنی اگر شما قصد داشته باشید یک مغازه در مرکز خرید پالادیوم اجاره کنید، باید در ابتدا یک تقاضانامه شامل حوزه فعالیت، برندهای ارائه شده، کیفیت محصول و سایر موارد را برای هیات مدیره پاساژ ارسال کنید. هیات مدیره پس از بررسی همه این موارد و تایید کیفیت محصولات، شما را در صف انتظار برای اجاره یا رهن مغازه قرار می دهد. در صورتی که واحد مناسب برای کسب و کار شما خالی شود، برای عقد قرارداد با شما تماس گرفته خواهد شد؛ اما اگر تعداد واحدهای تجاری مربوط به حوزه فعالیت شما به حد نصاب رسیده باشد یا کیفیت محصول ارائه شده شما مورد قبول واقع نشود، به احتمال زیاد درخواست شما برای اجاره یا رهن مغازه در پالادیوم رد خواهد شد.

پالادیوم

اطلاعات بازدید از پاساژ پالادیوم

  • ساعات کاری: واحدهای تجاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب. سوپر مارکت از ساعت ۹ صبح الی ۲۲:۳۰ شب. رستوران و کافه ها از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ شب.
  • محدوده قیمتی: بالا
  • آدرس پاساژ پالادیوم: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، نبش کوچه عروضی، پاساژ پالادیوم
  • تلفن: ۰۲۱-۲۲۰۱۰۶۰۰

دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، نبش کوچه ی عروضی قرار گرفته است.اگر با خودروی شخصی سفر می کنید، خودتان را به خیابان ولیعصر برسانید. بعد از پل پارک وی و نرسیده به میدان تجریش، یک خروجی در سمت چپ خیابان ولیعصر به سمت زعفرانیه وجود دارد. این خروجی شما را به خیابان مقدس اردبیلی هدایت می کند.

اگر هم از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، خود را با مترو یا بی آر تی به میدان تجریش برسانید. بعد از آن با تاکسی های تجریش– ولنجک که به سمت محله زعفرانیه حرکت می کنند، به پاساژ پالادیوم برسید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (541 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (513 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (126 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (24 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (13 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...