آشنایی با پاساژ ارگ تجریش

  پنجشنبه، 16 تیر 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با پاساژ ارگ تجریش
مرکز خرید، یکی از مهم‌ترین لازمه‌های هر شهری به حساب می‌آید؛ زیرا می‌تواند رفاه بیشتری را در اختیار مردم قرار دهد. شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، مراکز خرید بسیار زیاد و متنوعی را در خود جای داده است که پاساژ ارگ تجریش یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید.

این روزها تعداد مراکز خرید و مجتمع های تجاری در سطح شهر های بزرگی چون تهران در حال افزایش است. شمال تهران نیز مجتمع های تجاری بسیار زیبا و جذابی دارد؛ ارگ تجریش یکی از مجتمع های تجاری تفریحی این منطقه است. درست است که خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید بسیار لذت بخش است؛ اما زمانی لذت از خرید دوچندان می شود که تمام نیازهای خود را یک جا و با خیال راحت خریداری کنیم و از امکاناتی نظیر پارکینگ، کافی شاپ، فودکورت و… بهره مند شویم. این بار با ما در ساعد نیوز همراه شوید تا سری به مرکز تجاری ارگ تهران یا همان ارگ تجریش بزنیم. این ارگ یکی از جاهای دیدنی تهران هم محسوب می شود.

مالک پاساژ ارگ

به طور دقیق مالک این پاساژ مشخص نیست اما احتمالا شرکت صبا میهن و آقای رضا طباطبایی مالک این ساختمان تجاری است. مرکز خرید ارگ تجریش در سال 93 به پایان رسید. پاساژ ارگ تجریش تهران، یکی از کامل ترین و بهترین پاساژهای تهران است این معماری زیبا، ساخته دست طراحان هنرمند این ساختمان علیرضا شرافتی و پانته آ اسلامی بوده که در گروه معماری آرش، طراحی ارگ تجریش را به عهده گرفتند.

شهر بازی ارگ تجریش

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بخش های پاساژ ارگ تجریش که می تواند لحظات شاد و پرنشاطی را نه تنها برای فرزندان شما بلکه برای خود شما هم ایجاد کند، شهر بازی فان تایم است. شهر بازی ارگ تجریش در طبقه سوم آن قرار گرفته و با برترین وسایل بازی از افراد علاقه مند دعوت خواهد کرد. با دیدن افراد مسن در این شهر بازی اصلا تعجب نکنید؛ زیرا همه افراد ۲ تا ۷۰ ساله می توانند به راحتی وارد این شهر بازی شده و از بازی های متنوع آن بهره ببرند. مساحت شهر بازی فان تایم ارگ تجریش در حدود ۲۸۰۰ مترمربع است و ۱۲۵ دستگاه بازی مختلف در آن وجود دارد. ساعت کاری این مجموعه هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۳ است.

ده و حدود 2970 متر مربع بام سبز و… در نظر گرفته شده است. در ادامه بیشتر با طبقات تجاری آن آشنا خواهیم شد.

معرفی طبقات تجاری ارگ تجریش

شما در ارگ تهران خیلی از برندهای سرشناس در هر زمینه از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه، اکسسوری ها و… را خواهید دید. بهتر است این گونه بگویم که هر طبقه مختص به کالای خاصی نیست و بوتیک ها با اجناس متنوع در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و هر کدام از تنوع کالا بالایی برخوردار هستند. کافی است خود را به مرکز ساختمان برسانید و از وید «Void» تمام طبقات را مشاهده کنید آن وقت متوجه حرف های من خواهید شد.

طبقه همکف اول

شما از بدو ورود با فضای زیبا و مدرنی روبه رو خواهید شد که مغازه ها در دو طرف شما قرار گرفته اند و شما را برای قدم زدم و خرید کردن تشویق می کند. این طبقه بیشتر طبقه ایی عمومی است چرا که شما شاهد برندهای مختلف با اجناس متفاوت هستید. برندهای مانند چیکو، ادل، مور اند مور، باربری، ال سی وایکیکی و … .

اما بیشتر در این طبقه شاهد لباس فروشی ها، اکسسوری ها و بدلیجات خواهید شد. برای فروشگاه بدلیجات و اکسسوری ها می توان نیکاگالری، یونی، بلک وایت، رز و زرسام هنر و… را نام برد.

برای کسانی که دنبال لباس های روزمره ولی شیک هستند؛ ال سی وایکیکی گزینه خوبی است. این فروشگاه یکی از بزرگترین واحدهای تجاری ارگ تهران است. ال سی وایکیکی برای تمام سنین با هر سلیقه ای اجناس باکیفیت دارد و در تمام طبقات ورودی جداگانه داشته و بر حسب جنسیت، کالاهای خود را تقسیم بندی کرده است. البته ال سی وایکیکی تنها برند پوشاک این مجموعه نیست. فروشگاه هایی با برندهای معروف مانند چیکو، ادل، کی کی، بلک وایت، تامی، گراد، کولینز و…هم هستند. اما شما در میان این فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های نسبتا کوچک هم می بینید که مجموعه ای از اجناس با کیفیت از برندهای مختلف را دارند؛ رویال گالری یکی از پرطرفدارترین این بوتیک ها است.

اگر تازه صاحب فرزند شده اید یا اینکه قرار است بچه دار شوید؛ ارگ تهران می تواند بهترین گزینه برای خرید سیسمونی باشد. برای این منظور می توان از فروشگاه هایی نظیر چیکو، سرجنت ماژور، کیدزی تویز، کیدز لند و …نام برد. این فروشگا ها کالاهای باکیفیت و جذابی را برای عرضه به مشتریان خود دارند.

طبقه همکف اول ارگ تجریش مکانی مناسب برای کفش بازها و عطر بازهاست. در این طبقه دو فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی و عطر وجود دارد به نام های عطر میثم و پالاس که از معروفترین عرضه کننده کالاهای آرایشی و بهداشتی هستند.

ممکن است همین اول پاساژگردی دلتان هوس یک فنجان قهوه کنید. در این طبقه دو کافه خوب به نام های کافه ویونا و فیلیکوری وجود دارد؛ بهتر است نفسی تازه کنید! تا بعد بهتر به گشت و گذار در این مجموعه بپردازید.

یکی از فروشگاه های پرطرفدار و البته بزرگ در زمینه لوازم جانبی گوشی و لپ تاپ، گوشی و دیگر تجهیزات دیجیتال در ارگ تهران اپل مارکت است. بسیاری از بازدیدکنندگان که قصد خرید هم ندارند برای تماشا به آنجا می روند.

پاساژ ارگ تجریش

طبقه همکف دوم

وقتی صحبت از برند می شود ناخودآگاه ذهنمان به سمت برندهای خارجی می رود، اما با افتخار برندهای ایرانی چون چرم درسا در ارگ تجریش یکه تازی می کنند و می توان گفت از جذاب ترین و پرطرفدارترین فروشگاهای ارگ هستند. کیف و کفش های چرمی که با تنوع بالا در طراحی و رنگ توجه هر بیننده ی خانم و آقا را به خود جلب می کند. باقی فروشگاه ها مانند دیگر طبقات به پوشاک اختصاص داده شده است.

طبقه اول

اگر بازدید لوازم آرایشی در دو طبقه قبل را فراموش کرده اید؛ جای نگرانی نیست. در این طبقه فروشگاه سفیر، یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی و عطر واقع شده است. کمی استراحت بد نیست! دو کافه رستوران با منظره و فضای عالی در طبقه اول ارگ واقع شده است. رستوران های معروف پیکاسو و روکو.

برندهای شناخته شده ایی مانند ریبوک، اسکچرز، لاین آو پوچز، چیلیا، ویمن سیکرت، بیلسی، منتن، اکو و … که پوشاک و کفش خود را برای مشتریان خانم و آقا عرضه می کنند هم در این طبقه هستند.

طبقه دوم

طبقه دوم ارگ از طبقات پر زرق و برق و جذاب این مجموعه است . اگر علاقه به طلا و جواهر دارید حتما سری به این طبقه بزنید. بازدید از این طبقه هزینه ای ندارد؛ اما اجناسی گران قیمت را در خود جای داده است. ساعت فروشی های معروف تهران را هم در این طبقه خواهید دید، مانند گالری بهزادی که برندهایی مانند لوییس اراد، رولکس، جگوار و … دارد که تنوع بسیار زیادی از اکسسوری های لوکس را در خود جای داده است .

فروشگاه طلا و جواهرات ارگ تجریش

طبقه سوم

به بخشی از پاساژ ارگ تجریش می رویم که فضای شاد و مفرحی را برای افراد و خانواده ها فراهم آورده است. این طبقه بیشتر مورد علاقه خانواده ها است؛ چون تمام امکانات سرگرمی برای یک دورهمی و تفریح خانوادگی فراهم است. پردیس سینمای ارگ، شهربازی و فودکورت دلیل خوبی برای حضور این عزیزان است. شما در هر سنی با هر سلیقه ای که باشید بدون شک از این طبقه لذت خواهید برد. پیشنهاد می شود از امکانات تفریحی این پاساژ نهایت استفاده را ببرید

طبقات تجاری ارگ تجریش

دیدنی های اطراف پاساژ ارگ

منطقه تجریش تهران از دیدنی های بسیار زیاد و متنوعی برخوردار است؛ طوری که اگر تمام روز را هم مشغول سر زدن به آن ها شوید، باز هم جاهای دیدنی بسیاری حرف برای گفتن دارند. در ادامه به معرفی جاهای دیدنی که در اطراف پاساژ ارگ تجریش قرار دارند، خواهیم پرداخت.

اطلاعات و آدرس مرکز خرید ارگ تجریش تهران

  • آدرس مرکز خرید ارگ تهران: میدان تجریش، خیابان سعد آباد
  • تلفن: 02122396892
  • ساعت کاری مجتمع خرید ارگ تهران: روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 10 الی 23 است.

برای رسیدن به مرکز خرید ارگ تجریش با مترو می توانید در نزدیک ترین ایستگاه به این مرکز خرید، یعنی ایستگاه مترو تجریش پیاده شوید و با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید ارگ برسید. از آن جایی که مرکز خرید ارگ در یکی از میدان های اصلی شهر قرار گرفته است، رسیدن به آن بسیار آسان است. اگر تمایل دارید با اتوبوس به این مرکز خرید بروید می توانید سوار اتوبوس های بی آر تی راه آهن - تجریش) شوید و در ایستگاه پایانی آن یعنی میدان تجریش پیاده شوید.

گزینه دیگر برای رسیدن به مرکز خرید ارگ تهران، استفاده از خودروی شخصی است. برای این منظور از هر جای تهران می توانید خود را به میدان تجریش و سپس خیابان سعد آباد برسانید تا مرکز خرید ارگ معروف را در آن خیابان مشاهده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (535 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (477 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (126 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (12 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (11 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...