دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

آشنایی با اس آی بی کوین یا سیب کوین SIBCoin 

پنجشنبه، 22 خرداد 1399
اس آی بی کوین یا سیب کوین یا سیبکین (به انگلیسی: SIBCoin؛ نماد: SIB) یک ارز دیجیتال رمزپایه یا رمزنگاری شده است. ارز اس آی بی کوین در واقع یک کوین قابل استخراج است. کوین های قابل استخراج به عنوان پاداش به اشخاص نگهدارنده شبکه آن کوین ها تعلق می گیرند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، SIBCoin با نماد اختصاری SIB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 393.11 هزار دلار، در رتبه 1214 بازار قرار داشته و سهم 0.0001 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از SIBCoin در این لحظه با قیمت 0.02 دلار، با احتساب نرخ دلار 17,750 تومان معادل 377 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 1.28 هزار دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر %2.62 افزایش یافته است. بالاترین قیمت SIBCoin در تاریخ ۰۴ دی ۱۳۹۶(25 December 2017) معادل 5.13 دلار بوده که همینک 99.58% پایین تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش SIBCoin 18.46 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 29 میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن SIBCoin معامله می شود، صرافی Upbit با سهم 66.01% از حجم معاملات روزانه است.

سایت رسمی: sibcoin.com و sibcoin.org

اس آی بی کوینSIBCoin

نمودار SIBCoin در چند ماه اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و درصد رشد SIBCoin نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. SIBCoin ایمن است و تاکنون هک نشده است.

با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان این ارز از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است.

ارزش اس آی بی کوین

ارزش کل این ارز در بازار جهانی 34131533 دلار که معادل آن به تومان 153591898500 تومان است. آینده سیبکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش سیبکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت سیبکین در بازار 2.14 دلار که معادل آن در بازار ایران 9630 تومان است.

کیف پول

برای ساخت کیف پول SIBCoin روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول SIBCoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت SIBCoin مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش SIB دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار سیبکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود را فراموش کردید برای حل مشکل، بازیابی و بازگشت حساب در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پول SIBCoin می توانید از سایت رسمی استفاده کنید.

اس آی بی کوین رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد هستید با ماین کردن و دریافت سیبکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی می توانید کسب در آمد داشته باشید. سیبکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق SIBCoin استخراج سیبکین از طریق دستگاه های ماینر است.

صرافی ها

Bittrex – UPbit – Livecoin – YoBit – BTC – Alpha


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه