آشنایی با هتل سوئیسوتل الغریر دبی و امکانات آن

  سه شنبه، 21 آذر 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
آشنایی با هتل سوئیسوتل الغریر دبی و امکانات آن
دبی، شهری که از یک بیابان بی‌آب‌وعلف سر برآورد، امروزه به یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی جهان تبدیل شده است. کار و بیزنس در این شهرِ آرمانی غوغا می‌کند و به همین علت، بیشتر قرارهای کاری و تجاری در دبی برگزار می‌شوند؛ بنابراین جای تعجب نیست که این شهر مملو از انواع هتل‌های باکیفیت و پنج ستاره و میزبان مردم از سرتاسر جهان باشد.

هتل سوئیس اوتل الغریر دبی یکی از هتل‌های معروف و پنج ستاره دبی است که می‌توانید آن را از طریق فلای تودی رزرو کنید. اما از امکانات و ویژگی‌های مختلف این هتل چه می‌دانید؟

درباره هتل سوئیس اوتل الغریر دبی

هتل سوئیس اوتل الغریر دبی Hotel Swissôtel Al Ghurair یکی از هتل‌های پنج ستاره برتر شهر دبی است که به مرکز خرید الغریر متصل می‌شود. ساختمان 20 طبقه هتل در سال 2011 بنا شد. هر بخش از این هتل، به زیباترین و بهترین شکل ممکن طراحی شده است‌.

فرایند پذیرش شدن یا چک-این به‌صورت سریع انجام می‌شود و مسافران معطل نخواهند شد. در این هتل، اتاق‌های کنفرانس موجود هستند؛ بنابراین اگر برای کار به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید همایش‌ها، ملاقات‌ها و کنفرانس‌های خود را در هتل سوئیس اوتل الغریر دبی برگزار کنید.

خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ به همراه خدمات حمل‌ونقل در این هتل با هزینه اضافی در دسترس هستند. البته باید به هنگام رزرو این هتل از فلای تودی برای ترانسفر فرودگاهی و سایر خدمات اضافی هم از قبل رزرو کنید.

هتل سوئیسوتل الغریر دبی دارای کارکنان بسیار ماهر و حرفه‌ای است که می‌توانند به شش زبان دنیا با مهمانان ارتباط برقرار کنند. تحویل اتاق به مهمان در این هتل ساعت 2 و چک-اوت ساعت 12 ظهر انجام می‌شود. افراد بزرگ‌سال، از سن قانونی 18 سال به بالا، می‌توانند برای چک-این به پذیرش مراجعه کنند.

امکانات هتل سوئیس اوتل الغریر دبی

امکانات هتل به قدری زیاد هستند که حس زندگی در بهشت را به شما می‌دهند! هتل سوئیسوتل دبی دقیقاً همان مکانی است که شما برای استراحت و گذراندن زمان ایده‌آل به آن نیاز دارید. شما می‌توانید در استخر روباز هتل شنا یا در کنار سونا، جکوزی و استخر آبمیوه میل کنید. این هتل همچنین تلاش می‌کند شما در حین سفر ورزش و سلامتی خود را فراموش نکنید؛ بنابراین در هر زمان می‌توانید با مراجعه به باشگاه ورزشی مجهز هتل، ورزش‌های تناسب اندام انجام دهید.

با اقامت در این هتل، برای خرید سوغاتی نیازی نیست کل بازارهای شهر را بچرخید. چراکه در خود هتل فروشگاهی مخصوص سوغاتی برای شما تدارک دیده شده است. رستوران‌های مجهز با غذاهای متنوع هم به‌صورت شبانه‌روزی به شما خدمات می‌دهند و می‌توانند پاتوق شما در طول سفرتان باشند. اگر می‌خواهید یک اقامت لاکچری را تجربه کنید، همین الان هتل سوئیسوتل الغریر دبی را از سایت یا اپلیکیشن‌ رسمی فلای تودی رزرو کنید.

امکانات هتل سوئیس اوتل الغریر دبی

معرفی اتاق‌های هتل سوئیسوتل الغریر دبی

تعداد زیادی اتاق با تنوع بالا در این هتل موجود وجود دارد. همه اتاق‌های هتل از نظر امکاناتی همچون دوش و وان مجزا، چشم‌انداز رو به شهر، یک عدد تخت کینگ و یک تخت اضافه در صورت درخواست، یکسان هستند. انواع اتاق‌های هتل سوئیسوتل را که در ادامه معرفی می‌کنیم، می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن‌ جامع و کامل فلای تودی رزرو کنید.

  • سوئیت کلاسیک با مساحت 87 متر مربع

  • اتاق کلاسیک با مساحت 42 متر مربع

  • اتاق سوئیس سلکت با مساحت 51 متر مربع

  • اتاق سوئیس اکسکیوتیو با مساحت 42 متر مربع

  • سوئیت پریمیوم با مساحت 132 متر مربع

  • اتاق پریمیر با مساحت 42 متر مربع

امکانات اتاق‌های هتل

تقریباً هر 428 اتاق هتل دارای امکانات مشابهی هستند. در همه اتاق‌ها، وای‌فای رایگان و همچنین تلویزیون برای برای مشاهده شبکه‌های جهانی وجود دارد. دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز، بطری‌های آب معدنی رایگان و یک یخچال کوچک برای شما در هر اتاق و سوئیت قرار داده شده است.

خدمات اتاق‌ها به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و می‌توانید در هر زمانی به پذیرش بروید یا از رستوران غذا سفارش دهید. با کمک سامانه جامع فلای تودی در هر ساعت شبانه‌روز و بدون صرف هزینه و زمان، برای رزرو اتاق‌های باکیفیت این هتل لاکچری اقدام کنید.

در همه اتاق‌های هتل سوئیسوتل الغریر دبی حمام‌های خصوصی با فضای جداگانه وجود دارد. مبل راحتی، میز مطالعه و روزنامه در همه اتاق‌ها قرار داده شده است. در صورت نیاز به گهواره یا تخت اضافه برای کودک می‌توانید از مسئولین هتل درخواست کنید. نظافت روزانه و تهویه مطبوع هم از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل به شمار می‌روند. در این هتل، برای افراد با ناتوانی جسمی، ویلچر فراهم می‌شود.

امکانات اتاق‌های هتل سوئیسوتل الغریر دبی

رستوران‌های هتل سوئیس اوتل الغریر دبی

در هتل سوئیس اوتل الغریر دبی، سه رستوران با تنوع غذایی بالا و کیفیت عالی و درجه یک به‌صورت شبانه‌روزی خدمات خود را به مسافرین و میهمانان ارائه می‌دهند. در صورت سفارش صبحانه در اتاق، هزینه آن باید به‌صورت جداگانه پرداخت شود. به عبارت دیگر، هزینه صرف صبحانه روی اتاق‌ها محاسبه نمی‌شود. در ادامه، رستوران‌های این هتل معرفی شده‌اند:

رستوران لیوان (Liwan)

اگر به دنبال این هستید که طعم غذاهای جدید را امتحان کنید، به رستوران لیوان بروید. در این رستوران، انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شوند. شما می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران میل کنید.

رستوران شایان (Shayan)

شاید یکی از دلایلی که ممکن است باعث شود بیشتر ایرانیان هتل سوئیس اوتل را از فلای تودی رزرو کنند، وجود رستوران شایان است‌. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی تنها برای وعده شام سرو می‌شوند.

رستوران و سالن غذاخوری یاسمین (Yasmine Lounge)

برای افرادی که رژیمی غذایی دارند و افرادی که برنامه غذایی خاصی دنبال می‌کنند، رستوران و سالن غذاخوری یاسمین توصیه می‌شود. این رستوران، انواع غذاهای سبُک بین‌المللی را برای همه وعده‌ها سرو می‌کند.

رستوران‌های هتل سوئیس اوتل الغریر دبی

جمع‌بندی

سوئیسوتل الغریر دبی یکی از هتل‌های پنج ستاره و لاکچری شهر دبی محسوب می‌شود که در نزدیکی مرکز خرید معروف الغریر واقع شده است. در این هتل، امکانات بسیار عالی و درجه یک به همه میهمانان ارائه می‌شوند. تفریحات و سرگرمی‌های جذابی برای مسافرین در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین اگر به‌دنبال یک اقامت لوکس و لاکچری در بهترین هتل‌های دبی هستید، همین الان این هتل را از سامانه جامع فلای تودی رزرو کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (225 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (134 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (53 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (50 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (32 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (19 نظر) نگاهی به ماشین بی ام و هوش پران کریم باقری که همه آرزوشو دارن/ زیدان فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت