دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

آشنایی با جاذبه های کابوکیچو در توکیو! 

دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402
کابوکیچو یک منطقه سرخ است که در شینجوکو توکیو قرار دارد. بسیاری از کلوپ های شبانه، هتل های عشق و مراکز ماساژ و کافه های همنشینی ژاپن در این منطقه از توکیو واقع است. دسترسی به این منطقه از طریق شرکت راه آهن سیبو، ایستگاه سیبو شینجوکو ، متروی توئی، خط اوادو، ایستگاه هیگاشی شینجوکو، متروی توکیو، خط فوکوتوشین، ایستگاه هیگاشی شینجوکو امکان پذیر است.
فهرست []

کابوکیچو (به ژاپنی: 歌舞伎町 Kabukicho) یک منطقه سرخ است که در شینجوکو توکیو قرار دارد. بسیاری از کلوپ‌های شبانه، هتل‌های عشق و مراکز ماساژ و کافه‌های همنشینی ژاپن در این منطقه از توکیو واقع است. دسترسی به این منطقه از طریق شرکت راه‌آهن سیبو، خط سیبو شینجوکو، ایستگاه سیبو شینجوکو ،متروی توئی، خط اوادو، ایستگاه هیگاشی شینجوکو، متروی توکیو، خط فوکوتوشین، ایستگاه هیگاشی شینجوکو امکان‌پذیر است.

مسافرت برای برخی از افراد تنها یک برنامه تفریحی به حساب می‌آید که روزهای تعطیل خود را با حس و حال خوبی گذرانده و دوباره به زندگی روزمره، کار و فعالیت خود بازگردند. درواقع مسافرت را با هدف بازیابی انرژی برای ادامه روزمره خود انتخاب می‌کنند. در طرف دیگر افرادی هستند که مسافرت برای آن‌ها فقط تفریح نبوده و جزئی از زندگی روزمره آن‌هاست. این افراد عاشق مسافرت کم نبوده و تمام برنامه‌های زندگی خود را در راستای پس انداز پول با هدف یک مسافرت داخلی و خارجی عالی تنظیم می‌کنند. پس باید مقاصد خود را انتخاب کنند و جاذبه‌های آن را بشناسند تا سفری عالی را تجربه کنند.

منطقه کابوکیچو (Kabukicho) یک منطقه تفریحی در در قسمت شینجوکو توکیو است که بسیاری از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز سرگرمی شبانه در آن جای گرفته‌اند و با عنوان شهر بیدار شناخته می‌شود. محله گلدن گای شینجوکو که برای تعداد زیاد کافه‌هایش شهرت دارد، در همین منطقه واقع شده است. نام کابوکیچو به سالن تئاتر اجرای کابوکی بازمی‌گردد که در دهه 1940 ساخت آن را در نظر داشتند؛ هرچند این تئاتر هرگز ساخته نشد. البته سالن‌های تئاتر زیادی در کابوکیچو قرار دارند.

کابوکیچو در منطقه شینجوکو توکیو واقع شده و بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز سرگرمی و تفریحی شبانه در آنجا فعالیت می‌کنند. نام منطقه کابوکیچو از روی سالن تئاتر کابوکی گرفته شده که قرار بود در سال 1940 ساخته شود، اما بنا به دلایلی هیچ وقت بنا نشد. با این حال سالن‌های تئاتر بسیار دیگری در این منطقه وجود دارند. اگر از عاشقان شبگردی هستید، این منطقه یکی از مکان‌هایی است که باید شب‌های زیبا و پررونق آن را ببینید. کابوچیکو به دلیل فعالیت‌های شبانه‌اش به شهر بیدار شهرت دارد و بازدید از این زندگی شبانه توکیو کاملا رایگان است.

این محله تا پیش از نام‌گذاری به کابوکیچو در دوره میجی تسواوهازو خوانده می‌شد. تسواوهازو یک محل پرورش اردک بود. در سال 1893 کارخانه تصفیه فاضلاب یودوباشی در این منطقه مستقر شد. از سال 1920 تسواوهازو تبدیل به یک منطقه شهری شد و پس از جنگ جهانی دوم کابوکیجو نامیده شد.

محله کابوکیجو یک از محافل نفوذ گروه یاکوزا در ژاپن است به طوریکه سخنگوی شهر توکیو اظهار داشته‌است بیش از هزار نفر از اعضای یاکوزا در این منطقه فعالیت دارند. این منطقه به شدت توسط دوربین‌های مدار بسته کنترل می‌شود.

خلاصه

منطقه کابوکیچو (Kabukicho) در کشور ژاپن ؛ استان توکیو ؛ شهر توکیو در شینجوکو واقع شده است. منطقه کابوکیچو از جاهای دیدنی توکیو است و بسیاری از رستوران ‌ها، مراکز سرگرمی شبانه در آن قرار ذارند .محله کابوکیجو یک از محافل نفوذ گروه یاکوزا در ژاپن است .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی