دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

اسیدپاشی خانوادگی در نور؛ زن و فرزند قربانی اسید پاشی شوهر 

یکشنبه، 19 مرداد 1399
کد خبر: 95939
ساعد نیوز: فرمانده انتظامی نور از اسیدپاشی خانوادگی در این شهرستان و دستگیری فرد اسیدپاش در کمتر از دو ساعت در چمستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، محمد زمان شالیکار اظهار کرد: بر اثر یک اختلاف خانوادگی میان زن و شوهر تهرانی در نور، این اسیدپاشی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه فرد اسیدپاش درچمستان در کمتر از دو ساعت دستگیر شد، گفت: در اثر اختلاف خانوادگی بین زن و شوهر ساکن ویلایی درچمستان، شوهر اقدام به پاشیدن اسید بر روی زن کرد و سپس متواری شد.

فرمانده انتظامی نور با اشاره به اینکه در این اسیدپاشی زن و فرزند این زوج، آسیب دیده اند، اظهار کرد: به دلیل شدت سوختگی، همسر این فرد به بیمارستان ساری اعزام شد و همچنین دست فرزند این خانواده نیز بر اثر سوختگی ناشی از اسیدپاشی، آسیب دیده است.

شالیکار تصریح کرد: با تلاش فرمانده پاسگاه "بنفشه ده" متهم اسیدپاش که پس از اسیدپاشی متواری شده بود، در محل مخفیگاهش دستگیر شد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
سیدحسین احمدی
4 سال پیش

در تکمیل خبر 19 مرداد 1399 راجع به ماجرای اسیدپاشی روی خانم 40 ساله و دختر بچه 7 ساله از سوی آقای حمید رضا سروش 39 ساله که یکسال پیش از زندان بدلیل سرقت آزاد شده بود به استحضار می رساند که این خانم و این آقا یک زوج نبودند و این خانم پس از به زندان افتادن آن آقا از طریق اداره سرپرستی نسبت به اخذ مجوز قانونی جهت بزرگ کردن فرزند دختر اقدام قانونی نموده بود و این آقا پس از آزادی از زندان بدون اینکه نسبت به سپری کردن مراحل قانونی جهت بازپس گیری فرزند خود اقدام نماید با اخاذی و تهدید مقاصد خود را دنبا
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
ترجمه تخصصی کتاب
ترجمه تخصصی متن
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
ویراستاری تخصصی مقاله