ساعدنیوز
ساعدنیوز

اصول آداب معاشرت با خانم ها

  یکشنبه، 28 فروردین 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
اصول آداب معاشرت با خانم ها
آداب معاشرت با خانم ها خیلی هم پیچیده نیست، و رعایت آن شما را جذاب‌تر و دلنشین‌تر نشان می‌دهد. کافی‌ است امتحانی کنید و آنها را در فهرستی بنویسید. هر کسی می‌تواند این آداب را یاد بگیرد. با ساعد نیوز همراه باشید تا تمام موارد ضروری در آداب معاشرت برای خانم ها در جامعه را بیاموزید و زندگی راحت‌تری داشته باشید.

آیا به خاطر می آورید که در اولین قرارتان با یک خانم و جنس مخالف خود چگونه رفتار کرده اید؟ به نظر شما همسرتان از همه رفتار های شما راضی است؟ آداب معاشرت با خانم ها و نوع رفتاری که از آقایان سر می زند به مقدار زیادی در روند پیشرفت یک رابطه اهمیت دارد. ترک برخی از رفتارهای ناپسند در برخورد با خانم ها و رعایت آداب معاشرت به بهبود روابط کمک بسیار زیادی می کند. علاوه بر این یادگیری مهارت های رفتار با همسر به افراد کمک می کند تا بتوانند زندگی مشترک زیبا تری را هم برای خود و هم برای همسرشان به وجود آورند.

چگونه با خانمی رفتار مناسب داشته باشید؟

اصولا خانم ها در مورد شیوه ی رفتاری که از آن لذت می برند به طرف مقابل خود حرفی نمی زنند. آن ها در راستای تغییر رفتار های نامناسب همسر خود قدمی بر نمی دارند. اما در مواقعی که همسر حضور ندارد با تفکر در مورد رفتار های همسر خود به این نتیجه می رسند که بسیاری از رفتار های او ناپسند بوده و باید تغییر کنند. آن ها حتی تلاشی برای تغییر رفتار های نامناسب همسر انجام نمی دهد. در مواقعی که دختران و پسران در اولین قرار با یکدیگر روبرو می شوند، انتظارات دختران از پسران بالا تر از چیزی است که پسر از خود نشان می دهد. در بسیاری از مواقع هم پسران قبل از اولین قرار، خود را آماده می کنند و به نحوی آگاهی از آداب معاشرت با دختران را یاد گرفته اند و سپس می توانند در راستای علاقمندی دختران به نوع رفتار پارتنر خود قدم بر داشته و می توانند در همان اولین قرار، خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند. در ادامه به نوع رفتار هایی می پردازیم که پسران و آقایان باید در مقابل پارتنر و همسر خود، از خود بروز داده تا بتوانند میزان علاقمندی خانم را در مورد نحوه ی رفتار خویش گسترش دهند.

رفتار مناسب با خانم

1. علاقه به طرف مقابل را بروز دهید

اکثر خانم ها در مورد همسران خود و دختران جوانی که به تازگی با پسری آشنا شده اند، در مورد پارتنر خود، از این موضوع شکایت می کنند که او به من یا علاقه ای ندارد و یا اصلا علاقه ی خودش را به من ابراز نمی کند. این مسئله به شدت می تواند بر روی خانم ها تاثیر گذاشته و باعث شود خانم ها در مواقعی که همسران در کنارشان نیستند با خود به این موضوع پرداخته و در واقع خود خوری کنند که چرا شوهر من میزان علاقمندی خودش به من را ابراز نمی کند. در بیشتر موارد متاسفانه از روی نبود آگاهی، آقایان فکر می کنند که اگر کم محلی و یا بی محلی به همسر خود کنند و طوری رفتار کنند که همسر وی چیزی از میزان علاقمندی او نسبت به خودش متوجه نشود، می توانند باعث افزایش علاقمندی خانم نسبت به خود شوند. اما این موضوع کاملا اشتباه است و هر انسانی نه تنها صرفا خانم ها حتی آقایان نیز به این نیاز دارند که طرف مقابل از میزان علاقمندی خود نسبت به آن ها صحبت کند و از جملات تاثیر گذاری استفاده کند تا باعث افزایش انگیزه در او برای ادامه رابطه شود. آقایان و پسران جوان باید به این نتیجه برسند که همسر و پارتنر آن ها به ابراز علاقمندی احتیاج دارد و به ادامه ی رابطه ترغیب شود.

2. از ادبیات مناسب استفاده کنید

یکی از نکات بسیار پر اهمیت در مورد نحوه ی مناسب آداب معاشرت با خانم ها این است که آقایان باید بدانند با خانم خود به بهترین شکل ممکن در حرف زدن، از کلمات استفاده کنند. برخی از آقایان مخصوصا در هنگام عصبانیت به شدت برانگیخته شده و هر حرف و سخن نامناسب و ناپسندی را نثار همسر خویش می کنند و گمان می کنند که با این روش می توانند جایگاه خود در زندگی به عنوان رئیس را تثبیت کرده و یا به همسر خود یاد آوری کنند. اما باید گفته شود که این اقدام آقایان به هیچ وجه قابل قبول و پذیرفته نیست و در این صورت با توجه به نوع تفکر و تصوری که خود از نتیجه ی این نوع رفتار با همسر دارند، باعث دلزدگی زناشویی شده و با خود تفکر می کنند که شاید انتخاب اشتباهی برای همسر گزینی داشته اند و یا تصور نمی کردند که این چنین رفتاری از سمت همسر، برایشان به وجود آید. توصیه می شود که آقایان حتی در هنگام عصبانیت سعی کنند از ادبیات مناسب با همسر خود استفاده کنند و بتوانند در مورد آداب معاشرت در زندگی، بهترین تاثیر را با رفتار خود داشته باشند. و آقایان باید بدانند که نحوه ی رفتار ناپسند و نامناسب خود با همسر حتی در مواقع عصبانیت در یاد و خاطره ی همسر برای همیشه باقی خواهد ماند و هرگز فراموش نمی شود.

3. با خانم ها صادق باشید

صادق بودن تنها به این معنا نیست که افراد به همسران خود دروغ نگویند. البته که دروغ به هر دلیلی امری ناپسند بوده و از نظر هیچ یک از افراد پذیرفته نخواهد بود. و همه ی افراد چه آقایان و چه خانم ها از دروغ بیزار هستند و به وسیله ی دروغ اعتمادی که به طرف مقابل خود داشته اند را از دست خواهند داد. بسیاری از آقایان هستند که به هر دلیلی در مواقعی با همسر خود طوری رفتار می کنند و به نحوی کار های مخفیانه می کنند و یا از تلفن های مخفیانه ای استفاده می کنند. این اقدام به منزله ی دروغ و پنهان کاری توسط خانم ها تلقی می شود و باعث می شود اعتماد خانم ها از طرف مقابل خود از دست برود و این گونه باعث می شود که خانم ها به این فکر کنند که شاید همسر خود به آن ها خیانت می کند و یا شاید دارد به صورت پنهانی کاری می کند که نمی خواهد خانم متوجه شود. به هر حال زندگی مشترک به این معنی است که دو طرف موضوعی را از یکدیگر مخفی نکنند و این گونه است که اعتماد به وجود می آید. اگر آقایان به این رفتار های خود ادامه دهند باعث می شوند خانم ها از آن ها گله و شکایت کرده و یا اگر حتی حرفی هم نزنند باعث می شود کم کم به همسر خود شکاک شده و به مرور به از بین رفتن اعتماد بین طرفین به وسیله ی این نوع رفتار منجر می شود که می تواند باعث شود حتی زندگی مشترک از بین برود.

آداب و معاشرت با خانم

4. خانم ها را سورپرایز کنید

بر خلاف این که آقایان زیاد به سورپرایز شدن و غافلگیر شدن علاقه ای نشان نمی دهند و غالبا ترجیح می دهند از ابتدا راجب به موضوعی اطلاع قبلی داشته باشند، اما خانم ها به غافلگیر شدن علاقه نشان می دهند و خواستار این هستند که همسرشان برای بسیاری از موارد آن ها را غافلگیر کند. به این ترتیب آقایان باید بدانند در صورت وجود تاریخی به منظور اعطاء هدیه ای به همسر خود و یا وجود یک اتفاقی که تصور می کنند همسرشان از آن خوش حال می شود، می توانند از روش غافلگیری استفاده کرده و به این صورت می توانند باعث شوند یکی از علاقمندی های همسر خود را برای او به ارمغان آورند. که این امر باعث می شود خانم ها با تفکر در این مورد به این نتیجه برسند که همسرشان به او اهمیت می دهد و خوشحالی او برای همسر حائز اهمیت است. این گونه انگیزه ی خانم ها برای ادامه ی زندگی مشترک و رابطه ی عاطفی چند برابر می شود.

5. خانم ها را کنترل نکنید

کنترل کردن به این معنی است که برخی از آقایان بعد از ازدواج خواستار این هستند که بدانند در هر لحظه از روز همسرشان کجا است و چه کاری انجام می دهد. اگر با موبایل کار می کند، چه کاری انجام می دهد. اگر با تلفن حرف می زند، با چه کسی حرف می زند و یا در چه موردی حرف می زند. کجا می رود و کجا می آید. همه ی خانم ها از این که توسط آقایان کنترل شوند کاملا بیزار هستند و به هیچ عنوان نمی توانند چنین اخلاقی از همسر خود را تحمل کنند. به این صورت به آقایان توصیه می شود که به منظور حفظ رابطه ی خود به بهترین نحو، از انجام چنین کار هایی و کنترل کردن خانم خود امتناع کنند.
در حقیقت بعد از ازدواج آقایان برده نیاورنده اند که بخواهند او را در خانه زندانی کنند و یا آزادی او را سلب کنند، بلکه باید به نحوی باعث شوند خانم فکر کند که همسرش به او کاملا اعتماد دارد و باعث شود میزان علاقمندی خانم به او افزایش یابد. شکاک بودن به خانم ها نیز که سپس موجب کنترل کردن آن ها می شود به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود. اگر آقایی فکر می کند به همسر خود شک دارد و گمان می کند همسرش کار هایی می کند که از چشم او پوشیده است، در واقع به اختلال پارانوئید مبتلا شده است و باید با مراجعه به روانشناسان و یا روانپزشکان و همچنین مشاوران، بتواند اختلال خود را درمان کند، به جای این که سعی کند خانم را کنترل کند.

ارتباط با خانم

قواعد خانگی در آداب معاشرت برای خانم ها چگونه است؟

آداب معاشرتی را که مخصوص منزل است، فراموش نکنید! درست است که افراد در خانه ی خودشان راحت تر رفتار می کنند، اما نباید خود را رها کنند و از حدود ادب خارج شوند. مثلا حرکت زشتی است که خانه را روی سرتان بگذارید و از اتاق تان کسی را صدا بزنید.

مثلا زشت است که فقط لیوان نوشیدنی خود را پر کنید. بهتر است اول از سایر افراد سر میز بپرسید که نوشیدنی میل دارند یا خیر؟ حرکت قشنگی نیست که به مدت طولانی دست خود را وسط سفره بلاتکلیف نگه دارید تا درباره ی تکه ی موردعلاقه ی غذایی که می خواهید بردارید تصمیم بگیرید. بهتر است نزدیک ترین تکه ی غذای هر دیس را برای خود بکشید. در رستوران، قاشق کثیف خود را روی میز نگذارید تا زیر بشقابی بی جهت کثیف نشود. زمان نوشیدن چای یا قهوه، انگشتان تان را جلو و عقب دسته ی فنجان قرار دهید. زمانی که می خواهید فنجان را سمت لب تان ببرید انگشت تان را داخل دسته حلقه کنید.

نحوه ی صحیح نشستن در آداب معاشرت با خانم

یادتان باشد زمانی که سر کار هستید، کیف لوازم آرایش، کیف پول یا شال گردن خود را روی میز رها نکنید. برای وسایل شخصی خود جای دیگری پیدا کنید. اگر روی صندلی کوتاهی نشسته اید، پاهای خود را روی هم نیندازید. پاها را کنار هم بگذارید و زانوها را به هم نزدیک کنید. بعد هر دو پا را به یک سمت (چپ یا راست) متمایل کنید. همچنین می توانید پاها را کنار هم و یکی از پاها را جلوی دیگری بگذارید.

اتاق تعویض لباس را جدی بگیرید!

در مهمانی ها لباس خود را روی تخت یا مبل میزبان رها نکنید و آنها را در چوب لباسی آویزان کنید. در مهمانی ها در اتاقی که برای تعویض لباس درنظر گرفته شده آرایش نکنید یا موهایتان را سروسامان ندهید. این کارها را به سرویس بهداشتی منتقل کنید تا کسانی را که برای تعویض لباس به اتاق می آیند، معذب نکنید. تمام وسایل بزرگ مثل چتر، کیف و… باید در اتاق تعویض لباس گذاشته شود. فقط کیف مهمانی را با خود به سالن ببرید.

قواعد مخصوص ماشین درباره ی آداب معاشرت برای خانم ها

یک خانم هنگام سوارشدن به ماشین نباید یک باره وارد ماشین شود. اول باید لبه ی صندلی بنشیند، بعد پاهایش را داخل بگذارد. موقع پیاده شدن هم باید اول هر دو پا را روی زمین بگذارد، بعد بلند شود. در قرن ۲۱ دیگر دوره ی اینکه حتما آقا باید با ماشین دنبال خانم برود، گذشته است. اگر خودتان ماشین دارید می توانید قرار را در مکان مقصد بگذارید نه مقابل در خانه تان! اما اگر بعد از قرار می خواهید با ماشین خودتان برگردید، این مسئولیت آقا است که شما را تا ماشین همراهی کند و مطمئن شود که همه چیز برای رانندگی شما امن و امان است. در رفت و آمدها فقط درصورتی با آقایی در صندلی عقب بنشینید که با او آشنایی داشته باشید.

در این مقاله تلاش کردیم تا برای شما عزیزان مطالبی را در مورد نحوه ی صحیح آداب معاشرت با خانم ها و این که خانم ها از چه نوع آقایانی با چه نوع نحوه ی رفتار و چه نوع ظاهری خوششان می آید و یا به چه نوع افرادی علاقمندی نشان نمی دهند. در انتها باید بیان شود که نحوه ی آداب معاشرت با خانم ها بسیار گسترده و پیچیده است و افراد باید با توجه به شناختی که از طرف مقابل خود دارند، بتوانند به بهترین شکل ممکن آداب معاشرت را رعایت کنند. به این ترتیب افراد می توانند در این زمینه نیز با توجه به شناخت صحیحی که باید از همسر خود و یا پارتنر خود کسب کنند، به مشاوران و روانشناسان مراجعه کرده و در جهت شناخت صحیح طرف مقابل خویش، بتوانند از آن ها کمک بگیرند و سپس بهترین رفتار و بهترین ظاهر را از خود در نگاه خانم ها داشته باشند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (127 نظر) چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (97 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (49 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (32 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (17 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (15 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
حیرت داوران صداتو از اجرای بی نظیر قاری قرآن در برنامه/ اشک تو چشمان داوران جمع شد!+ویدئو ماجرای سیلی خوردن بازیگر زن از سام درخشانی+ عکس (ویدئو)سکانسی جالب از پشت صحنه سریال در حاشیه/رضویان میگه زخم رو عین جوراب کوک بزن😂 بلایی که تصادف مرگبار بر سرِ ماشین شاسی بلند و گرانقیمت حامد سلطانی آورد+عکس/ همسر جوان و پسرش توی این تصادف آسمانی شدن رونمایی جواد عزتی از عکس کودکی لیلا حاتمی با چهره دلنشین و چادر گلدار/ زیرخاکی واقعی از سوپراستار سینمای ایران! بازیگر زن مشهور و نماز اول وقت + عکس گریه های بی امان ستاره سادات قطبی بعد از شنیدن یک خبر یهویی در ایوان باصفای خانه‌اش/ مُشتلق بده...+ویدیو ترفند های جادویی برای دور کردن پشه‌ از خانه پذیرایی مفصل و تمام و کمال از بازیگران در منزل داود رشیدی در مراسم یادبود این هنرمند محبوب +عکس/ چه خونه زندگی دلبازی، چه گلهای زیبایی 10 ترفند زیبایی قدیمی که هنوز هم معجزه می‌کنند کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر چند روش مؤثر و طبیعی برای پوشاندن موهای سفید نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران حسین کنعانی زادگان ستاره فوتبال/ این ماشین نیست هواپیماست + فیلم تصویری دیده نشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرشان در اوایل ازدواج/ چقدر جوان بودند احمد ابوالقاسمی، داور برنامه محفل: شجریان رو دوست دارم اما چون علیرضا قربانی پسر داییمه اونم دوست دارم+ویدیو رونمایی از پیرترین مرد جهان با 256 سال سن/ تا زمان مرگ با 23 زن ازدواج کرد!+عکس غوغای خوانندگی بی نظیر حمید هیراد با آهنگ قدیمی در خانه اش/ کدوم کوه و کمر نقش تو داره یار+ویدیو افشاگری هادی چوپان از حقیقت تلخ زندگیش/ واقعا روحیه میخواد اینارو تعریف کردن و نشون دادن+ فیلم مهران مدیری مربی تیم فوتبال شد/ خداحافظی آقای بازیگر از بازیگری +فیلم خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای کوتاه کردن موی پسرش حماسه ساز شد/ کل آرایشگاه های شهر زیر سوال رفت+عکس (عکس) آرون افشار و مادرش در پشت صحنه کنسرت / چقدر ماشاءالله مادرش جوونه! پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403 رونمایی همسر شاهرخ استخری از گوشواره های دخترانه شیک و گوگولی نبات کوچولو/ چه خوش سلیقه+عکس گفتگوی صمیمی با ندا قاسمی، شیرین نون خ؛ از چپ کردن ماشینش و فاصله یک قدمی با مرگ تا درخواست سلفی در دستشویی+ویدیو خواص عجیب آب پیاز عاشقانه های خاص و متفاوت فیروزه سریال گیلدخت همراه با همسر خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس صحبت های شوکه کننده و با چشمان گریانِ مادر مرتضی پورعلی گنجی: توی شالیزار کار میکردم شکم بچه هامو سیر میکردم+ویدیو رونمایی از شورت ورزشی 66 میلیون تومانی ستاره فوتبال/رامین رضاییان مرزهای خرید را جابه جا کرد+ عکس وقتی سوگل طهماسبی با این جواب نشون میده که یه اهوازی واقعی و به تمام معناست+ویدیو/ گرمای تابستون و چای یه ترکیب ترک نشدنی برا ایرانیاست😎 بهاره رهنما: به من میگید پیرزن ناراحت نمیشم چون من پیرزن جذابی هستم+ویدئو خوانندگی خارجی هومن حاج عبداللهی با لهجه مازَنی / خدا تو گِل این مرد فقط نمک ریخته +فیلم عمارت باشکوه محل نگهداری سه تار ناصرالدین شاه قاجار/ یه خونه پر از ساز و آواز 😍+ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز حامد آهنگی، کمدین معروف ایرانی+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍!+ویدیو سوگواری تمام نشدنی نسرین مقانلو برای پسر و پدر مرحومش با این ویدیو و با صدای علیرضا قربانی دل هر مادری رو به درد میاره/ خدا بهش صبر بده روایت بامزه پوریا پورسرخ از عاشق شدن و ازدواج کردنش؛ مثل خودم خیلی بی حاشیه هست+ ویدیو/ خوشبخت باشین😍 واکنش خسرو حیدری به شوخی های سریال پژمان/ وقتی همسر خسرو حیدری دست رد به پیشنهاد بازیگری زد+ویدئو درباره میوه‌فروشی که 16 سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است! +ویدئو تصویری از استراحت محمدجواد ظریف با پتوی گلبافت در هواپیما/ حمایت از کالای ایرانی توسط سیاستمدار ایرانی
تیتر امروز   
خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403 معمای المپیادی عبور قورباغه از برکه (ویدئو) غار یخی، شاهکاری از طبیعت که نفس را در سینه حبس می‌کند! این تصویر چیزی جز توهم مغز شما نیست! (ویدئو) کشف اسرار کهکشان / سفری علمی به ناشناخته‌های راه شیری (تصویر) به این میگن فرهنگ‌سازی ترک سیگار! (ویدئو) انفجار رنگ‌ها در حباب‌های پلاستیکی / نقاشی خلاقانه با سرنگ و پلاستیک! (تصاویر) با جاده‌ی مرگ آشنا شوید! (ویدئو) با این معلم کاربلد در سه دقیقه شاهنامه را یاد بگیرید! (تصویر) راز سمت تاریک ماه فاش شد!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...