ساعدنیوز
ساعدنیوز

استایل های مختلف پسرانه با پوشیدن کاپشن زمستانی

  یکشنبه، 05 دی 1400 ID  کد خبر 184841
استایل های مختلف پسرانه با پوشیدن کاپشن زمستانی
ساعدنیوز:خرید لباس زمستانی برای سنین نوجوان همیشه دشواری‌های خاص خود را دارد. بعضی از خانواده‌ها اعتقاد دارند که باید لباس را یکی دو سایز بزرگتر گرفت به این دلیل که فرزندنشان در سن رشد است و عده‌ای دیگر هم همان سایز دلخواه فرزندشان را تهیه می‌کنند. اما بجز سایز موضوع دیگری که برای استفاده از کاپشن‌های پسرانه مطرح است مدلی متناسب سن آن‌هاست.

خرید لباس زمستانی برای سنین نوجوان همیشه دشواری های خاص خود را دارد. بعضی از خانواده ها اعتقاد دارند که باید لباس را یکی دو سایز بزرگتر گرفت به این دلیل که فرزندنشان در سن رشد است و عده ای دیگر هم همان سایز دلخواه فرزندشان را تهیه می کنند. اما بجز سایز موضوع دیگری که برای استفاده از کاپشن های پسرانه مطرح است مدلی متناسب سن آن هاست.

اگر برای خرید کاپشن پسرانه سری به فروشگاه های آنلاین زده باشید و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی، فروشگاه های فیزیکی را جست و جو کرده باشید، از تنوع طرح و رنگ برای کاپشن های پسرانه مطلع هستید. انتخاب از میان انبوه طرح و رنگ می تواند فرایند دشواری باشد اگر مدل ها را نشناسید. کاپشن ها را می توان برای سنین نوجوان و جوان به دو دسته تقسیم کرد. کاپشن های ورزشی و اسپرت و کاپشن هایی برای استفاده روزانه یا همان کژوال.

کاپشن روزانه همانطور که از اسمشان بر می آید لباسی است برای استفاده روزمره، کاپشن هایی که برای طراحی و دوخت تمرکز طراح بر روی الگو و گرمای لباس است که عموما با رنگ های تیره در بازار شناخته می شوند اما در سال های گذشته از رنگ های روشن و شادتر هم برای طراحی کاپشن های روزانه استفاده می شود.

کاپشن های ورزشی و اسپرت اما برای ورزشکاران و کوهنوردان است. این کاپشن ها به طور معمول با سایر لباس های این فصل تفاوت معنا داری دارند. برای این کاپشن ها از آسترهای ضخیم تر استفاده می کنند تا گرمای بیشتری داشته باشد، همچنین تعداد جیب های بیشتر جهت ایجاد امکان حمل و نقل وسایل مورد نیاز در شرایط خاص و از همه مهم تر رنگ هایی که برای این کاپشن ها در نظر گرفته می شود که بیشتر رنگ هایی تند و روشن است مانند نارنجی، قرمز و سبز. اما از این کاپشن ها برای مصارف روزانه هم استفاده می شوند البته با رنگی تیره تر.

تصویر

مهم ترین نکات هنگام خرید کاپشن بچه گانه پسرانه

نوع کاپشن

انتخاب نوع کاپشن همیشه مهم ترین بخش خرید یک لباس مناسب فصل است. باید بدانید که کاپشن را برای مصارف روزانه فرزندتان خریداری می کنید و یا برای استفاده در جایی خاص. خرید کاپشن ورزشی به دلیل جنس با کیفیت تر برای مصارف روزانه شاید توجیحی نداشته باشد. پس قبل از انتخاب لازم است بدانید برای چه مصرفی لباس را خریداری می کنید.

سایز مناسب کاپشن

خرید لباس زمستانی مانند کاپشن پسرانه بچه گانه ( کاپشن-پسرانهhttps://www.banimode.com/ ) به دلیل ضخیم بودن گاهی ممکن است باعث شود تا کمتر به خرید با سایز مناسب دقت کنیم. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هر برند و تولید کننده ای استاندارد های مجموعه خود را برای سایز بندی دارد و نمی توان با یک سایز مشخص از هر برندی خرید کرد. همچنین توجه داشته باشید که کاپشن های پسرانه عموما تا زیر زانو را می توانند بپوشانند پس خرید کاپشن با سایز و اندازه مناسب برای فرزندتان را جدی بگیرید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی دارد. از طریق سایت بانی مد می توانید طیف گسترده ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

تصویر

جنس کاپشن

مطمئن شوید که جنس کاپشن مورد دلخواه فرزندتان باشد. چرم طبیعی، مصنوعی، پشم، کتان و پلی استر. انتخاب کاپشن مناسب با توجه به سن یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت. خرید کاپشن از جنس چرم شاید برای پسر بچه ای که در روزهای برفی یا بارانی علاقه ای به ماندن در خانه ندارد، انتخاب مناسبی نباشد.

دکمه ای یا زیپ دار

نحوه بسته شدن کاپشن هم باید به گونه ای باشد که فرزندتان احساس راحتی بیشتری داشته باشد. برای عده ای خرید کاپشن دکمه دار و برای عده ای خرید کاپشن زیپ دار راحتی بیشتری به همراه دارد.

تصویر

پر جیب یا با تعداد جیب کمتر

عده ای دوست دارند کاپشنی که برای فرزندشان تهیه می کنند تعداد جیب بیشتری داشته باشد و عده ای هم به دنبال کاپشن هایی با جیب کمتر هستند. به طور معمول پسر بچه ها همواره جیب های پری دارند و جیب از موارد پر مصرف برای لباس زمستانی مانند کاپشن است. اما پیشنهاد ما لباسی با تعداد جیب متوسط و معقول است. جیب هایی که به راحتی باز و بسته شوند، با دکمه یا با زیپ. سعی کنید جیب های بدون محافظ را برای بالاپوشی مانند کاپشن انتخاب نکنید.

تصویر

مقاوم در برابر نفوذ آب و سرما

خرید لباس زمستانی برای محافظت از فرزند دلبندتان در برابر سرما است اما بارش برف و باران هم هست. هنگام خرید به سراغ جنسی از کاپشن بروید که علاوه بر سرما در برابر نفوذ باران و برف هم مقاوم باشد.

برای خرید کاپشن پسرانه علاوه بر موارد بالا باید به نکات دیگری هم توجه کرد. مواردی مانند کیفیت زیپ، اگر سراغ کاپشن زیپ دار می روید قبل از خرید حتما کیفیت زیپ را با چند بار امتحان کردن آن آزمایش کنید. بعد از جنس کاپشن، زیپ می تواند عامل تاثیر گذاری برای خرید کاپشن پسرانه باشد. برای خرید کاپشن پسرانه بچگانه به سراغ کاپشن های کلاه دار بروید، ترجیحا بالاپوش هایی که امکان جداسازی کلاه را داشته باشند، می توانند انتخاب بهتری باشند. رنگ و طرح کاپشن پسرانه هم از گزینه های مبتنی بر سلیقه افراد است، اما چون خرید لباس زمستانی برای گروه سنی خاصی هست که احتمالا علاقمند به رنگ های روشن و شاد هستند و طرفدار طرح های فانتزی پس این انتخاب می تواند به عنوان تمرینی برای انتخاب های بزرگ زندگی بر عهده فرزندتان باشد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
علی
5 ماه پیش

خیلی مطلب مفیدی بود ممنون از ساعد نیوز
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (443 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (188 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (183 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (173 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (59 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (57 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (31 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (31 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (30 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (26 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
اوج تعهد و وفاداری محسن تنابنده، نقی پایتخت به زنش+ویدیو/ اگه تو بمیری یه زن دیگه میگیرم! روش های تشخیص زیپو اصل از تقلبی ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس خلاقیت پدر ایرانی در پیوند ادکلن با اسپری شیشه‌شور مرزهای اختراع کاربردی را جابجا کرد+عکس/ دست این هموطن بوسیدن داره😂 انواع سقف متحرک و مزایا آن در تمام فصول عاشقانه های مینا خانوم برای تولد همسرش بهرام رادان/ اولین تولد آقای بازیگر بعد از بابا شدنش +عکس سورپرایز هوش پران یک پسربچه با ساختن مجسمه زیبای رونالدو، ابرستاره فوتبال جهان/ چه ذوق و استعداد بی‌نظیری+عکس تولد حیرت انگیز یک سگ عجیب الخلقه با 8 پا و دو بدن مجزا/ سرنوشت این حیوان چه شد؟+عکس (عکس) نگاهی به امضای زیبا رضا گلزار سوپر استار سینما و همسر آیسان خانوم/ چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد خلاقیت خنده دار مرد ایرانی با خواندن فاتحه از روی موتور حماسه آفرید+عکس/مرد حسابی اون خدابیامرز راضی به زحمتت نیست🤣 زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد نگاهی به اتاق کار اصیل و ایرانی پسند بهنام تشکر، نیمای ساختمان پزشکان با دکوراسیون شیک و خاص+عکس گشت و گذاری در خانه لوکس و دلنشین شبنم مقدمی، داور صداتو+ویدیو/ از دکوری های بامزه‌اش در پذیرایی تا بالکنی پر از گل و گیاه😍 اولین روز مادر شدن فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر ناز و گوگولی+عکس آخرین عکس از عاشقانه های کیومرث پوراحمد و همسرش قبل از ماجرای خودکشی نگاهی به کلاس درس پناه، دختر بزرگ شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ با لباس خونگی رفته مدرسه؟ تغییر چهره جالب و باورنکردنی نیما شاهرخ شاهی، ساسان سریال فاصله ها پس از 15 سال+عکس/ انگار جا افتاده تر شده نه؟ (ویدئو) هوش غیرقابل باور یک گوزن برای فرار از زندان/ یکی ازش بپرسه راز موفقیتش چیه؟ کلاس خصوصی رفته یا چی! دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته+ عکس ظاهر متفاوت هدی استواری خانم وکیل نون خ بدون گریم تلویزیونی / مگه داریم این همه تغییر؟+عکس مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! اولین تصویر از خواهر بانو جورجینا همسر رونالدو/مشخصه برای خواهرزاده هاش خاله خوبیه ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ استعداد جالب علیرضا بیرانوند در یاد دادن زبان لری به خارجی ها/ صدبارم ببینی بازم کمه😂+ویدیو سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! سکانس خنده دار حامد آهنگی: وقتی برنده مسابقه میشه و نمیتونه خوشحالیشو کنترل کنه/این بشر عالیه... یک توله خوک ناقص‌الخلقه قربانی تشعشع رادیواکتیو، فاجعۀ «چرنوبیل» +عکس نگاهی به میز عزای لوکس و پر زرق و برق مادر پانته‌آ بهرام با چیدمانی از گلهای طبیعی و شمع +عکس/ روحشون شاد عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم ابتکار جالب داوطلب کنکور انسانی برای مدیریت زمانش سر جلسه امتحان+عکس/ از الان مشخصه رگه هایی از مدیریت توی وجودش هست👌 تیپ متفاوت پاشا جمالی، مهیار «نون خ» در کافه +عکس رونمایی آریا عظیمی نژاد، داور عصر جدید از همسر جوان و کم سن و سالش+عکس/ چه ژست عاشقانه‌ای هم گرفتن رامین رضاییان ستاره تیم ملی و رونمایی از بدن ورزشکاری اش/ ماشالله به این آمادگی +عکس 50 اُمین سالروز تولد ساناز سماواتی، تانیا خانم نون خ در کنار همسرش+ویدئو / چه عاشقانه متفاوتی... ضیافت ناهار خوشمزه مرتضی پورعلی گنجی در یک رستوران ایرانی به صرف کباب و جیگر /چه جای دنجی😍👌+ویدئو تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر/ روحشان شاد
تیتر امروز   
ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف رازهای پنهان زندگی شخصی علی دایی که از آن بی خبرید/ از گیتار نوازی اسطوره تا مستاجری و تسلطش به 5 زبان و.... قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه/ ثروت فاتحه علم را خواند؟ گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده خوانندگی باورنکردنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا برای تیم پرسپولیس!+ عکس
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده