دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

استایل کِرِم رنگ مهران مدیری در اکران فیلم جدیدش؛ تیپی جوان پسند و دیده نشده از سوپراستار سینمای کمدی ایران+ویدیو 

شنبه، 06 مرداد 1403
ساعدنیوز: شب گذشته، مراسم اکران خصوصی فیلم جدید مهران مدیری با عنوان ساعت 6 صبح با حضور جمعیت قابل توجهی از هنرمندان و بازیگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مهران مدیری (زادهٔ 18 فروردین 1346) کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال 2009 میلادی در ایران نامید. مدیری 10 بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (1386) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

مهران مدیری آخرین فرزند یک خانواده 4 نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال 1372، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال 1372 با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «قورباغۀ شکم بادکنکی و گاو بزرگ» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
رونمایی از حلقه ازدواج خاص و شیک مرجان سلحشوری ، دختر تکواندو کار ایرانی با گل آرایی بی نظیر / ماشالله چه عروسی شده 😍 + عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!