دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

استایل کژوال آمریکایی طور مهدی قائدی با اسنیکر سفید لاکچری / رونمایی از ورژن سینگل باشوی استقلال با موهای رنگ کرده +تصاویر 

پنجشنبه، 04 مرداد 1403
ساعدنیوز: مهدی قائدی بعد از طلاق به نظر حال و هوای جوانی به سرش زده است و استایل های جوان پسندی را انتخاب می کند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، با انتشار خوش آمدگویی مهدی قایدی به شهریار مغانلو در صفحه شخصی‌اش، این پیام واضح به هواداران استقلال منتقل شد که او دیگر این فصل به استقلال برنمی‌گردد.

طرفداران استقلال که ظرف هفته‌های اخیر امیدوار بودند تا با رایزنی‌های صورت گرفته بین مدیران باشگاه استقلال و شباب الاهلی مهدی قایدی به استقلال برگردد، در نهایت بدون اینکه بدانند چه اتفاقی پشت پرده رخ داده متوجه ماندن دوباره قایدی در فوتبال امارات شدند.

اما آنچه در این ارتباط مانع اصلی برای بازگشت مهدی قایدی به لیگ برتر ایران و تیم استقلال شد، همان شکایتی بود که از این بازیکن صورت گرفته و او را در رابطه با مسائل حقوقی به دردسر انداخته است.

طبق اطلاعات رسیده از افراد نزدیک به مهدی قایدی، این بازیکن پس از بازی برگشت تیم ملی مقابل تیم هنگ کنگ در بازگشت به کشور متوجه می‌شود که در صورت ورود به ایران قادر به خروج نخواهد بود. او که فعلاً درگیر پرونده مشکلات خانوادگی است، به همین منظور از هنگ کنگ به امارات برگشت و برای دیدار برگشت مقابل ازبکستان همراه با تیم ملی ایران وارد کشورمان نشد.

او ظرف این مدت نیز از طریق وکلایش در تلاش بود تا این مشکل را برطرف کند و به تهران برگردد و استقلالی شود اما در نهایت فوتبالیست بوشهری با طولانی شدن مدت زمان این پرونده و مشکلاتی که به لحاظ حقوقی برای او به وجود آمده بود، قید بازگشت به فوتبال ایران، حضور در استقلال و همراهی این تیم در لیگ نخبگان آسیا در فصل پیش روی رقابت‌های آسیایی را زد تا در تیم اتحاد کلبا به فوتبالش ادامه بدهد.

البته با توجه به رقمی که باشگاه شباب الاهلی برای صدور رضایتنامه قایدی می خواست، تیم های ایرانی قادر به جذب او نبودند و استقلال هم بیشتر سرگرم بازی رسانه ای با استفاده از اسم این بازیکن بود تا هواداران شاکی خود را ساکت نگه دارد!


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "سوزن خیاطی" را که در این "کمپ گردشگری" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
رونمایی شیدا مقصودلو همسر مورایس از عمارت فوق لاکچری و سنتی شان با گل های فراوان / بانوی هنرمند سپاهانی چه خوش سلیقه ست !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه تخصصی کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
عکس دیده نشده از الناز حبیبی در حال ورزش و پیاده روی صبحگاهی در یک پارک باصفا و دلباز/ شیکترین و راحتترین لباس ورزشی رو هم پوشیده👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به کت و شلوار هوگو باس علی دایی با پاپیون مانچینی خوش رنگ در یک مهمانی لاکچری در شاهزاده نشین موناکو/ شیک پوش تر از شهریار فوتبال ایران داریم؟ 😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری