دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

استایل تابستانی دلبرانه سعید عزت اللهی با ترکیب رنگ زرد و سفید و یک کلاه کیوت +عکس 

پنجشنبه، 04 مرداد 1403
ساعدنیوز: سعید عزت اللهی یکی از بااخلاق ترین فوتبالیست های ایرانی است. در اینجا عکسی از او در یکی از لاکچری ترین سواحل دنیا را تماشا میکنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سعید عزت‌اللهی از آن دسته بازیکنان تیم ملی ایران است که کمتر پیش می‌آید دچار مصدومیت شود و معمولا آسیب‌های او به دلیل برخورد شدید در مسابقات رسمی است، نظیر آنچه در دو دیدار ملی برای ستاره تیم ملی پیش آمد و حتی در بازی با ازبکستان به دلیل خونریزی این بازیکن بازی برای دقایقی متوقف شد.

این بار هم مصدومیت او حاصل یک ضربه شدید در بازی با الوصل بوده است. عزت‌اللهی در این بازی چهار بازی از سوی بازیکنان حریف مورد خطا قرار گرفت و البته تا پایان مسابقه نیز در زمین ماند اما بعد از بازی با احساس درد متوجه شد که یک مصدومیت به سراغ او آمده است.

پیگیری خبرنگار ما حاکی از آن است که ام سی ال زانوی این بازیکن دچار آسیب شده و به همین دلیل او دو بازی پایانی لیگ ادنوک را از دست خواهد داد و فصل برایش از همین حالا به پایان می‌رسد.

عزت‌اللهی به دلیل این مصدومیت اردوی تیم ملی را هم از دست داده و در دو دیدار مهم تیم ملی برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان، تیم ملی را همراهی نخواهد کرد تا آسیب‌دیدگی این بازیکن فیکس تیم ملی، خبر تلخی هم برای امیر قلعه‌نویی باشد.

با این حال سعید که کمتر در معرض مصدومیت قرار می‌گیرد، برای تمرینات پیش فصل شباب الاهلی در اختیار این تیم خواهد بود و برای آغاز فصل جدید در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

هافبک شماره شش تیم ملی که بازیکن ثابت تیم ایران محسوب می‌شود، در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی بازیکن ثابت خط هافبک او بوده و البته برای فیفادی بعدی در ترکیب تیم ملی بازی خواهد کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "سوزن خیاطی" را که در این "کمپ گردشگری" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
تصاویر دیدنی از دیزاین مجلل جشن تعیین جنسیت برادرزاده‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری با دیزاین شیک و جذاب/ عمه خانم که دلش پسر میخواست، ببینین نتیجه چی شد
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
عکس دیده نشده از الناز حبیبی در حال ورزش و پیاده روی صبحگاهی در یک پارک باصفا و دلباز/ شیکترین و راحتترین لباس ورزشی رو هم پوشیده👌
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
خلاقیت منحصربفرد هندوانه فروش تبریزی برای راحت کردن کار خریداران در خوردن این میوه وسط گرمای تابستان در خیابان+عکس/ مغز نیست که معدن طلاست 👌
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC