دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

استعداد‌های «عصر جدید» طاقچه بالا می‌گذارند 

چهارشنبه، 20 آذر 1398
کد خبر: 53171
ساعد نیوز: طبیعی است که یک نفر برای اجرای هنرش دستمزد بگیرد، اما کسی که با تلویزیون به شهرت رسیده لاقل در چند سال اول حرمت رسانه را نگه می‌دارد. صحبت از دستمزد بیست میلیونی است!

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، روزنامه هفت صبح نوشت: طبیعی است که یک نفر برای اجرای هنرش دستمزد بگیرد اما کسی که با تلویزیون به شهرت رسیده لاقل در چند سال اول حرمت رسانه را نگه می دارد. صحبت از دستمزد بیست میلیونی است! شنیده می شود یکی از خواننده هایی که در «عصر جدید» به شهرت رسیده برای حضور در یک برنامه تلویزیونی شبکه سه ۲۰ میلیون تومان خواسته!

طلب دستمزد برای حضور در تلویزیون فقط محدود به آن چهره نمی شود دیگر کسانی که در «عصر جدید» چهره شدند هم برای اجرا در تلویزیون پول می خواهندمثلا یک نفر از آنها برای تولید صدای موسیقی! دست کم پنج میلیون برای ده دقیقه می خواهدیا کسی که تقلید صدای خواننده ها را می کند و به همین خاطر در «عصر جدید» معروف شده برای یک برنامه کمتر از ۴ میلیون تومان نمی گیرد هرچند استثنایاتی هم وجود دارند و تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان «عصر جدید» و استندآپ کمدین های خندوانه حاضرند بدون دستمزد هم در برنامه ها شرکت کنند

حال سوال این است چرا تلویزیون با این چهره ها قرارداد نمی بندد یک سال قبل چه کسی چهره های «عصر جدید» را می شناخت ؟ مگر آنها با طیب خاطر در این برنامه شرکت نکردند پس چرا حالا ناز می کنند؟


62 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ماهان
4 سال پیش

مگه احسان علی خانی و رامبد جوان در راه رضای خدا کار میکنن اون خواننده هم کلی زحمت کشیده در ضمن اون برنامه با هنر اینا معروف شده چطور شما از معروفیت چهرها پول در میارید ولی نوبت به اینا میشه میگید حرمت نگه دارن حرمت چی رو ؟ هنرش ارزشمنده باید پولشو بدن باز اینا هنر دارن ی عده بی هنر پول میگیرن
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل سابمیت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !