دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

استعفای دو مقام دولت ترامپ در یک شب! 

سه شنبه، 11 آذر 1399
کد خبر: 118283
ساعد نیوز: شبکه «فاکس‌نیوز» در خبرهای جداگانه‌ای گزارش داد که مدیر «گروه ویژه شکست داعش» در پنتاگون و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در حوزه ویروس کرونا از سمت‌های خود استعفا داده‌اند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از اقتصادنیوز، رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از استعفای دو مقام دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

شبکه «فاکس نیوز» گزارش داد که دکتر «اسکات اَتلس» مشاور ویژه ترامپ درخصوص ویروس کرونا بعد از چهار ماه جنجالی در کاخ سفید، استعفا داده است.

بر این اساس، اتلس در زمان حضورش به عنوان مشاور در ستاد مقابله با کرونای کاخ سفید، بارها با دیگر اعضای این کارگروه به دلیل نحوه عملکرد آنها در مقابله با این همه گیری، مجادله کرده بود.

خبرنگار شبکه فاکس نیوز نیز در صفحه توئیتر خود از انحلال «گروه ویژه شکست داعش» در وزارت دفاع آمریکا و استعفای اجباری «کریستوفر مائر» مدیر این گروه خبر داد.

بر این اساس، مائر که از ماه مارس سال ۲۰۱۷ این سمت را برعهده داشته، بامداد امروز (به وقت تهران) استعفای خود را به سرپرست پنتاگون ارائه کرد که مورد قبول قرار گرفت.

در بیانیه پنتاگون آمده است که وظایف و مسئولیت های مدیر گروه ویژه، توسط کارکنان دفتر دستیار وزیر دفاع در امور عملیات های ویژه انجام خواهند شد.

این در حالی است که چندی پیش نیز با ادامه یافتن موج استعفای مقامات نظامی و امنیتی در وزارت دفاع آمریکا، معاون رئیس ستاد کارکنان پنتاگون نیز استعفانامه خود را تحویل داده بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب